Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2556 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 103  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2020 21:24 

Příspěvky: 1564
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nebyla tu kdysi na začátku Ids myšlenka vybudovat terminál místo parkoviště pro cirkus, nebo si to pletu se současnou konečnou Mariánské náměstí na parkingu? Prostě bylo tu cosi takového, nebo je to jen šotoanarchistická myšlenka zdejšího fóra a káčka?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2020 21:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2060
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Mně by se klidně líbil přestupní terminál v místě dnešní smyčky v Komárově. Aspoň by tam byla vazba na tangenciální 50 a E50.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2020 10:20 

Příspěvky: 2396
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Myslím smyčku Dolní nádraží, kterážto teď působí tak nějak opuštěně. A místa je tam dost. :mrgreen:
Navíc je tam bonus v podobě dostupného spojení právě s ÚAN.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 říj 2020 10:18 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1734
Od: 07 dub 2006 09:03
Myslíš ÚAN?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 23:01 

Příspěvky: 2396
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Co třeba na Dolním nádraží?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 22:51 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1734
Od: 07 dub 2006 09:03
Ondra: A kde a 67 ukončit? Napadá mne jedině na Úzké, nebo na Masné.
Cracatit: Bohužel máš asi pravdu. První úsek rozšíření už sice má stavební povolení, ale další dva roky se bude čekat na předložku jakýhosi pojebanýho plynu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 21:10 

Příspěvky: 1564
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Hezká vize na dvacátý druhý století, do 2035 to určitě nebude, když vidím, jak s tím šestipruhem Kývalka-Rohlenka ŘSD otálí už od dob ministra Římana.
Souhlasím s ostatníma, že ten záměr je potřeba realizovat, že by se hodil už za stávající výluky, ale v dohledné době to prostě nebude.
Slyšel jsem jinak, že v novém územním plánu by tahle myšlenka minimálně po začátek D2 měla být zachovaná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 20:52 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Napojení Avionu na tramvaj by umožnilo zrušit jižní větev a67 a díky pořádnému přestupnímu terminálu s možností odstavení autobusů by odpadla nutnost zajíždět od jihu až na Úzkou. Ze stavebního by hlediska by to taky nemusel být nijak závažný problém. V souvislosti s východní částí VMO dojde k přestavbě ul. Hněvkovského včetně očekávatelného snížení intenzity dopravy. V rámci přestavby D1 na šestipruh bude komplet přestavěn i MUK D1xD2 a u dálnice D2 se zase počítá s přestavbou od nulného kilometru až po Chrlice. Všechny tyto stavby by se určitě daly připravit tak, aby nebyl problém TT realizovat, kdyby se chtělo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 20:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6303
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Ondra K. píše:
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.


Ano: po trase zřídit kapacitní P+R parkoviště a přestup na regionální linky/z nich hrana-hrana by byla zn. ideál.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 20:22 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1734
Od: 07 dub 2006 09:03
To by město muselo o takovém záměru informovat ŘSD, aby se na šalinu k Avionu myslelo při rozšíření D1 a úpravě dálniční križovatky D1/D2. A průchod tratě kolem prvního baráku za Kšírovou by taky asi byl docela honička. Ale záměr správný, o tom žádná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 20:20 

Příspěvky: 31
Od: 12 čer 2020 15:02
To je za mě blbost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 19:43 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 19:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Jen je škoda, že když tam ty šaliny teď několik let nejezdily, že se zároveň nestihl připravit a zrealizovat žádný projekt pro kompletní překopání toho uzlu místo té tragédie, co je tam teď. Tak tam holt za pár let, až si někdo vzpomene, že by to byl dobrý nápad, bude zase výluka (byť asi realizovatelná úvratí). Existuje někde nějaký návrh nebo je to úplně u ledu?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 říj 2020 00:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 921
Od: 15 čer 2004 19:24
V Komárově byl zákaz vjezdu KT8 na levou kolej.
KT8 na d-12 jezdily i v pracovní dny v hojné míře, jen se s tím počítalo v SJŘ, kdy takové kurzy jezdily pouze na pravou kolej.
Ústup nastal až s provozem KT8 na d-4, kdy byly potřeba primárně tam.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2020 20:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 570
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Mám za to, že před pár lety (cca 4?) se to upravilo tak, že na pravou kolej už mohly... Pokud byly na levé koleji tak kolem nich nesmělo nic jet po pravé, což platí určitě i teď. Kvůli tomu byly na d-12 KT8 jedině o víkendu kdy se levá kolej moc nevyužívala.
Každopádně posunout levou kolej tak, aby mohly na obě koleje vozy bez omezení typu (ideálně pravá kolej 2x LF2+LF nebo 2xKT8 a levá kolej 1xLF2+LF nebo 2xKT8 pokud by to šlo) by bylo záslužné a teď je dobrá příležitost. Po přesunu nádraží bude mít ta smyčka docela strategickou polohu a je možné že tam budou muset končit 2 linky. A hodilo by se to i v případě, že by výhledově byla d-12 v LF2+LF (pokud se ve střednědobém horizontu podaří např. EVO1 tak d-12 v 5 min intervalu s delšími vozy by byla ekvivalent aktuální kapacity a pár kurzů by se ušetřilo).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2020 20:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1790
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Pokud si dobře pamatuju, tak KT8 v Komárově mohly pouze na vnitřní kolej, ovšem jejich profil zasahuje nad vnější kolej. A na vnější kolej nesmí, protože by čumákem drhly o chodník.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 říj 2020 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 570
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 01009.html
V deníku píšou o tom, že proběhne rekonstrukce smyčky Komárov. Neví někdo jestli se při té příležitosti posune osová vzdálenost levé koleje tak, aby i na levou kolej mohly KT8 bez omezení? Po zrušení smyčky na Zvonařce by to bylo více než záslužné...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 18:15 

Příspěvky: 1564
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejde o fyzický prostor, tj. faktický stav, ale vedle něj i o právní stav, čí jsou pozemky, kde by třeba měla být zastávka, čí budou pozemky s vedením elektrických přípojky, o kterých psal Ondra K.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 17:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Od: 31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Ta trať sice úředně existuje, ale její obnova s sebou nese i nezbytně nutné objekty, které tam nikdy nebyly jako zabezpečení toho přejezdu, zastávky, osvětlení, různý elektro přípojky k výhybkám, elpům....


Za mě je tam prostoru na zastávky a tak vůbec všeho dost...
Příloha:
2375752b-9807-465e-8d82-5abf476c5b65.jpg



Nahlížení do katastru nemovitostí


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 17:18 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5745
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Nejsem úplně přesvědčen, že obnova TT Líšeň v původní stopě by byla tak zásadní zjednodušení jak si tu někteří představují. Ta trať sice úředně existuje, ale její obnova s sebou nese i nezbytně nutné objekty, které tam nikdy nebyly jako zabezpečení toho přejezdu, zastávky, osvětlení, různý elektro přípojky k výhybkám, elpům.... Dále tam budou objekty, které kdysi dávno existovaly, ale dnešní doba je vyžaduje řešit úplně jinak v jiných podobách a trasách jako například napájení, trolejové vedení, odvodnění... Samostatná záležitost je pak samotná přestavba kolejiště v areálu TMB.

Osobně, si myslím, že minimálně vše co jsem vyjmenoval bude vyžadovat územní řízení bez ohledu na to, že TT papírově existuje a obnovuje se v původní stopě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 17:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Od: 31 led 2010 23:09
goldfinger píše:
...Bude to současně návod pro postup v obdobných případech...



Moc mě nenapadá jiný obdobný případ nebo spíš obdobná opuštěná trať...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 17:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 238
Od: 31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.



Sice logika v tom je... ale jak se staví sám podnik popřípadě město, k stavě trati teď?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 17:04 

Příspěvky: 1426
Od: 04 bře 2012 23:26
Já ani nevím, co na tom chci potvrzovat. Jako, tady jsme si všichni mysleli, že ze všech traťových staveb tohle má největší šanci, protože to je přece jen rekonstrukce, ne? Papírově. Na tom záleží. A dívejme se! Jak jsme to dopadli. Nekoplo se do země za…jak dlouho to je, co se to oznámilo? Přijde mi, že to musí být tak 2 roky.
A přitom se začalo něco dělat s prodloužením šaliny ke kampusu. Pokud dobře vím, přiznávám se, nesleduju to, za to si asi zasloužím snad být vyhozen z tohohle fóra. :-D
Takže se omlouvám za svůj skepticismus. Myslím, že je ale na místě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 12:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6307
Od: 21 pro 2005 17:01
xcav8 píše:
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.


Jedna věc je vyřídit stavební povolení, ale druhá věc jsou peníze. DP (potažmo město) má kvůli covidu výpadek příjmů, tak jsem zvědav. Dotační titul se prošvihl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 zář 2020 11:44 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1734
Od: 07 dub 2006 09:03
To tvrdím od samého počátku. Bude to současně návod pro postup v obdobných případech. A jako bonus pro veřejné peníze bude prosté uvedení tratě do provozuschopného stavu levnější.Nadto podle dosavadních zkušeností mám dojem, že ani otázka hluku nebude nijak zásadní, bo draci jezdí o několik řádů tišeji než jiné vozy.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2556 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 103  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 pro 2020 01:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]