Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 126    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna Dornych byl asi případ kdy se čekalo na přeložku Plotní, která má xx let zpoždění. Například úsek Celní - hřbitov byl před rekonstrukcí celkem v pohodě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Podle stavebního ruchu to vypadá, že se bude generálkovat úsek od Fugnerovy po křižovatku s Provazníkovou, tam ten spodek asi moc v pořádku není. Od Fugnerovy k Halasovu nám. trať vypadá zachovale, ale je tam před mostem přes VMO jeden hnusný zlom.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Na toho Generála Píky se ty díry v prorezlých kolejích fotily už tenkrát, tam to bylo potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Mě to teda divné připadá. Už proto, že v Brně se obvykle tratě opravují až v momentě, kdy vypadají nějak takto:
(2x Dornych 2012, 1x TGP 2010)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Záleží co všechno se tam před 5 lety dělalo. Pokud to byla třeba jen výměna kolejnic a podbití, tak to zas tak divné není.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Momentálně probíhá demontáž kolejových polí mezi zastávkami Fügnerova a Bieblova. Jaký je smysl opravy tohoto úseku, který prošel větší opravou přesně před 5 lety? Viz foto z toku 2012. Na brněnské poměry docela luxus, anebo chybička se vloudila? :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

271
31 led 2010 23:09
Staník: to už je asi osmá zpráva co Brněnskej deník o opravě Údolní napsal a po každý píše jiný datum...


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Oprava za čtvrt miliardy. Výměna potrubí nebo kolejí na rok zavře Údolní ulici
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/oprava-za-ctvrt-miliardy-vymena-potrubi-nebo-koleji-na-rok-zavre-udolni-ulici-20170628.html


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
http://www.zidenice.eu/wp-content/uploa ... 235144.pdf

Sice je to rozhodnutí o umístění značek na přechodnou úpravu provozu, ale jsou tam detailní mapky z nichž lze vyčíst, že se bude (!konečně!) opravovat křížení žel. vlečky s tramvajovou tratí na Křenové


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
Emperror píše:
Ono by to tou tramvají bylo hlavně bez přestupu a ještě by se nějaká ta minuta ušetřila. Teď jede t-26 z Oblé na Mendlák 13 min, pak d-1 cca 8min, tedy 21 min čistého času + přestup. Tramvaj přes Kampus by jela cca 17-19 min a bez přestupu, tedy časově jasná volba, jakkoli se může zdát, že to objíždí.

Taky fakt.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ivanovice mě taky napadly, přivést TT třeba do oblasti Globusu/Bauhausu, kde je možnost mimo jiné v budoucnu postavit P+R parkoviště. Resp. odtud ještě TT protáhnout o nějakou tu zastávku až do Ivanovic. Tady by se nabízelo zahloubení TT pod povrch, ale to bude v České republice asi ještě dlouho nemožné (finančně).


Offline
7149
27 úno 2010 07:40
Tak na Holzove uz ta vystavba je a pokracuje, v Bosonohach o nicem takovem nevim. Spis bych si umel predstavit prodlouzeni do Ivanovic, kde obyvatel pribylo.


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jaký má smysl stavět trať do Holzovy ulice? V Líšni je plánovaná budoucí výstavba. Z hlavy teď nevím, jak jsou na tom Bosonohy, co se týče ÚP; ale když si vezmu třeba takový Campus, kde se něco postavilo a pak doháníme resty (chybějící TT) a fakt, že je v Brně aktuálně nedostatečné tempo výstavby bytů (i proto jsou ceny tam, kde jsou), nepřijde mi to jako zcestné, navíc v Bosonohách by bylo místo na novou vozovnu.
Jinak to prodloužení TT může v dané lokalitě zatraktivnit MHD - přímé spojení s centrem díky šalině. Jak píšeš - dnešní špičkový interval není žádná pecka, navíc přestup bus-tram tomu nejspíš taky nepřidá.

Však tam nemusí zajíždět všechny spoje. Jen si myslím, že by se rozvoj tramvajové sítě měl odvíjet mimo jiné od budoucího stavu (dle nějakých scénářů; Líšeň, potenciálně Bosonohy, už postavené prodloužení do TP), než jen lepit díry stavu současného (Campus, Kamechy, Lesná).


Offline
7149
27 úno 2010 07:40
Jaky ma mit smysl stavet trat nekam, kde je ve spicce 15 minutovy interval solo busu?


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: tak ono lze postavit v budoucnu obě prodloužení. Na Kamenný vrch i do Bosonoh. Ale Bůh ví, jestli na to budou finance a jestli se proti tomu neozve nějaké sdružení typu Voda z Tetčic.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ojin píše:
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Ano, doba výstavby by se měla zkrátit pokud možno do záporných hodnot.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dneska jsem byl u nás v Lískovcu na besedě o šalině do kampusu, tady je pár postřehů.
(Počítám, že tady se brzo objeví aktualizovaná prezentace.)

Jízdní doba 2,5 minuty
Délka nástupišť 65 m
oprava stávajícího úseku kolem zastávky Osová 230 m (včetně zahloubení o cca. 1 m v místě dnešního přechodu přes koleje, místo něho lávka pro pěší)
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Etapizace
1. etapa: Kampus, S 1/2 Jihlavské - 4 měsíce
2. etapa: J 1/2 Jihlavské po zastávku Nová Jihlavská - 6 měsíců
3. etapa: dokončení zastávky Nová Jihlavská, úsek po zastávku Labská (uzávření ul. Labské) - 4 měsíce
4. etapa: od jižního portálu po jednosměrku skrz Mikuláškovo nám. - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
5. etapa: jednosměrka skrz Mikuláškovo nám. - Labská - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
6. etapa: kolem zastávky Osová, zahloubení tratě - 10 měsíců (část této doby nejspíš výluka, jedná se o zachování jednokolejného provozu)
V prvních 2 etapách bude Jihlavská průjezdná v polovičním profilu.

Ty počty měsíců nesedí s tím celkovým počtem, možná v tom mají rezervu, přestávky (technologie, zima)

Pravděpodobný provoz po dokončení:
8 do kampusu
6, 10 do Starého Lískovce, smyčky
25 zachování stávající trasy, prodloužení k žel. zastávce je zatím s mnoha otazníky
37 na Osovou ztratí význam, patrně bude ukončena u nemocnice
60/61 budou výrazně omezeny

Další témata:
Údržba tunelu, podzemní zastávky a výtahů - má zajišťovat DPMB na objednávku města
Pěší přechod přes Jihlavskou - majetkové komplikace - silnice je kraje, tangenciální přivaděč patří ŘSD, část pozemků kolem je soukromých, na část jsou restituční nároky (Kohnové). Město bude řešit nějaké směny v rámci této stavby, ale než se zruší ta tangenta, přechod patrně nebude (ani podchod).
Požadavky na koordinaci uzavírek Jihlavské s činností na D1.
Obavy o statiku z blízkého domu Mikuláškovo nám. 10 (9 m od stěny tunelu) - zesílená stěna tunelu, zpevnění hloubené jámy betonem, výkop zdi bude napuštěn speciální směsí, aby nedošlo k sesuvům.
Současná ulice Okrouhlá/Vltavská kolem tratě bude zaslepena, obavy o kapacitu křižovatky Labská / Osová / Pod nemocnicí, navíc v souvislosti s právě stavěným OD Lidl v Bohunicích

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A ještě k těm parkovištím, kdyby se hodně chtělo, tak na Jemelkové se dá udělat parkovací dům, šalina tam je (Starý lískovec, smyčka), přivaděč tam je a Jihlavská taky, stačilo by upravit jednu křižovatku na Jihlavské a trochu to prostředí upravit po stránce kamer, oplocení, automatů na jízdenky a podobného vybavení, nemusí jet všichni do na kampus. Hlavně při veletrzích, Velké ceně a podobných příležitostech by tohle místo pomohlo už dneska.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono je i logický, že to objíždí, si vezměte, do jakýho krpálu valí T-25/26 po Pisárecké/Rybnické.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono by to tou tramvají bylo hlavně bez přestupu a ještě by se nějaká ta minuta ušetřila. Teď jede t-26 z Oblé na Mendlák 13 min, pak d-1 cca 8min, tedy 21 min čistého času + přestup. Tramvaj přes Kampus by jela cca 17-19 min a bez přestupu, tedy časově jasná volba, jakkoli se může zdát, že to objíždí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přišlo by mi to logičtější, mít šalinu na Kameňák, než ji táhnout někam do Bosonoh, kde o ni stejnak nemají zájem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
Vzhledem k povaze tohohle projektu, by jednou taky mělo být myšleno na budoucnost.
Otázkou je ale taky jízdní doba šaliny na Kamenný vrch. Řekněme na všemi oblíbené nádraží. Ono to docela objíždí, když se na to tak člověk podívá.
Jasně, není to nějak dramatický a rozhodně by to nemělo být jako bod proti nějaké takové trati, ale…je to.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: budeš se divit, ale měl jsem na mysli to stejné. Je totiž otázka, jestli je jednodušší podjet Campus Square, příp. kruhový objezd vedle, nebo tramvaj natáhnout prostředkem právě onoho kruháče (potenciální protažení na Kamenný vrch). Finanční náklady samozřejmě mluví pro pozemní variantu.


Offline
10
11 čer 2008 21:12
MartinV píše:
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


No to je otázka, zda by mnohem levnější a snazší nebylo postavit nové parkoviště (resp. parkovací dům) blíž šalině. Např. mezi ulicemi Jihlavská a Labská ;-)


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
MartinV píše:
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


Hlavně to nedávat u Nemocnice pod zem. Současná úvrať je ideální pro možné budoucí prodloužení. Dovedl bych si časem představit prodloužit trať středem komunikace až na Kamenný Vrch se smyčkou u dnešní smyčky trolejbusové. Jen by se obětovaly parkovací místa na ulici Petra Křivky, ale rozhodně by mi to stálo za to mít na Oblé trbus i tramvaj, stejně se na ní bude jezdit k té Nemocnici. Mimo jiné může dojít časem aspoň k dobudování smyčky u kruháče u Kampusu.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3146 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 kvě 2024 03:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]