Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2008 13:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
M3: Tak se to bude jistit takto :))
Ivo Nedělka píše:
K tomuto období se navíc vztahuje jedna technická kuriozita. 9. dubna 1995 vlivem technické závady na brzdách došlo ke spálení brzdového obložení a tramvaj se po příjezdu na konečnou neudržela v klidu. Nějakou dobu se sice mohly používat elektromagnetické brzdy, ty jsou ale napájeny z baterie a hrozilo její vybití, po němž by následoval neovladatelný sjezd dolů. Přítomný dispečer tedy vymyslel operativně jednoduché a účinné řešení – přivázání tramvaje ocelovým lanem k označníku zastávky.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2008 13:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
king: DP měl od DÚ vyjímku do uřčité doby (poté byla postavena Mifkova), z toho důvodu, že Jírova byla v kopci. Vím pouze o jednom případu, kdy se údajně samovolně rozjela odstavená tramvaj. Díky tomu, že Jírova končila hromadou štěrku a za ní nebylo nic, pouze nějaká vegetace, tak byla škoda minimální. Došlo jen k vykolejení (možná to odnesly někaké kábly na podvozku). Zato nová smyčka Mifkova je podle DÚ v pořádku - končí u každé koleje masivním sloupem, takže kdyby se stalo, že tramvaji vynechají brzdy, tak ten sloup nemine. Nevím, kdo o těchto věcech rozhoduje... Jinak ještě k té vyjímce o stání v kopci - moc by mě zajímalo, proč nikomu nevadí smyčka Náměstí míru v Masaryčce - ta je přece také v kopci a nechci domyslet, co by se stalo, kdyby se zrovna tam tramvaj samovolně rozjela.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2008 12:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 545
Od: 08 kvě 2008 15:15
Bydliště: Brno - Žabokvaky
Mno o těch střídaných pauzách na Jírové vím... zavedli je potom co DÚ zakázal odstavování více vozů na jednu kolej (nějáké najetí ](*,) )... po prodloužení na Mifkovu to střídání fungovalo až do letošního května - teď už je tuším zrušená i ta odpočinková místnost :roll: možná někomu připadalo, že jedna 30 min pauza a pak zbytek všechno 10 min může být na d-8 kapku otrava, ale to už jsou jenom moje spekulace... Každopádne tohle řešení pauz na d-8 je fakt nešťastný... :pray:

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2008 11:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1111
Od: 05 čer 2005 13:18
PvvS - myslím, že do doby než se to postaví (víme jakým tempem se nové tratě staví), se určitě něco vymyslí. Času na vymýšlení je dost.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2008 11:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
No sem zvedavej, jak se budou resit pauzy po hypotetickym vybudovani tram tunelu ke kampusu. Tam ma byt dalsi uvrat..

To uz neni na popojizdeni, ale na stridani vozu .


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 lis 2019 00:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]