Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1909 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2010 21:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 346
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Na rohu Svatopetrské, Dornychu a Plotní začali minulý týden uřezávat zábradlí (+ na Dornychu bourají zadní část slévárny UXA), že by se konečně hly ledy a začaly přípravy na akci "Tramvaj Plotní"?
Podle stránek BKOMu by měly stavební práce začít v červnu, ale že takových termínu už bylo ... :roll:
http://www.bkom.cz/informace/94/

Obrázek

Obrázek

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2010 14:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2337
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Doporučuji si najít Bydgoszcz, rondo Torunske a Fordonske na google mapách. Kruháč integrovaný pro tramvaje s několika semafory uvnitř, pro chodce přechody jsou, ale trvá to dost dlouho. Doprava ve špičce kolabuje a tvoří se kolony. Tomuto řešení bych se snažil vyhnout.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 23:49 

Příspěvky: 2281
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
No řekl bych, že na té kvalitnější fotce je celkem jasně patrné vodorovné značení v podobě výstražného trojúhelníka...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 22:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3284
Od: 08 čer 2005 23:12
H20 píše:
Nebyl dřív kruháč na Svoboďáku?

Byl. Az do posledni rekonstrukce spojene s vystavbou kasny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 22:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 254
Od: 24 srp 2009 18:59
Nebyl dřív kruháč na Svoboďáku?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 15:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1375
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Ta přednost aut na Kulaťáku je zlo, stejně se tam ta šalina musí nakonec silou nacpat, jinak by nikdy neprojel.

_________________________________
you are not stuck in traffic - you are traffic.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 14:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3682
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Jojo, zlaté stránky.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 14:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 440
Od: 04 zář 2009 13:33
Bydliště: Tetčice
To budou zlatestranky.cz ,že :mrgreen:,nicméně je tam zajímavě řešeno odbočení(z našeho pohledu) doprava

A uprostřed stojí "divné"vozidlo sarcastic

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 14:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3682
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
sportovecbrno píše:
Asi jako na téhle fotce z Ostravy? Tak tam mají tram přednost,akorát ten kruháč je asi tak pětkrát větší než ten u kampusu,kde má co dělat projet bus,o kloubu nemluvě,natož tam narvat ještě koleje středem ](*,)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 14:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 440
Od: 04 zář 2009 13:33
Bydliště: Tetčice
Akorát v té Ově a na tomhle plzeňským je vidět před křížením vodorovný značení,ale na kulaťáku dávají přednost šaliny-na Street view je vidět značky.

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 13:43 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Nebo Kulaťák v Praze viz mapa


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 12:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 440
Od: 04 zář 2009 13:33
Bydliště: Tetčice
Asi jako na téhle fotce z Ostravy? Tak tam mají tram přednost,akorát ten kruháč je asi tak pětkrát větší než ten u kampusu,kde má co dělat projet bus,o kloubu nemluvě,natož tam narvat ještě koleje středem ](*,)

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 10:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 04 bře 2006 12:01
Bydliště: Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Já bych si tipnul, že tramvaj by měla mít přednost. Tzn. jedu-li po kruhovém objezdu tak nedávám přednost nikomu jen tramvaji, která ho protíná.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 úno 2010 21:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 254
Od: 24 srp 2009 18:59
V tom projektu smyčky u té nové haly (která stejně nikdy stát nebude) se počítá s křížením tramvajové tratě přibližně v místě kruhového objezdu. Jak se vlastně má řidič na takovém místě chovat? Nebo sem špatně povhopil ten návrh a vede to jinudy?

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2010 10:02 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Měly by, pokud mám dobré informace (mám od zdroje trochu dále, ale snad...), tak je stavba včetně kolejí součástí čerpání z eurofondů a proto musí být všechno postaveno jak mělo být, jinak by se peníze musely vrátit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2010 09:37 

Příspěvky: 1678
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
marecek.00 píše:
Největší koleje jsou na Vinařské dnes, ale nezapomeň, že kolem Kampusu mají být další velké koleje a věřím, že rektorát MU bude mít dost soudnosti, aby přiděloval lidi na koleje podle fakult, takže intenzita Vinařská-Kampus půjde dolů.


No jestli se tam nakonec koleje vlezou. neměly náhodou stát v místě budoucí víceúčelové haly? Ono tam už toho místa moc nezbývá. Hala, výzkumný centrum,....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 úno 2010 03:57 

Příspěvky: 215
Od: 18 dub 2008 19:13
FI sa do kampusu sťahovať nebude. To je už rozhodnuté, namiesto toho sa FI rozšíri do Gotexu na Šumavskej.

Ale i tak pôjde LF, FSpS a niektoré obory PřF do kampusu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 18:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3036
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
dnešní 25 a 26 jsou úplně totéž, jen s tím, že mezi Kamenným vrchem a kampusem jezdí režijně...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 17:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1750
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
V případě trianglu na Osové mě napadlo zajímavé vedení linek, d-8 rozdvojit:
d-8A: Líšeň - Lískovec - Kampus - Líšeň
d-8B: Líšeň - Kampus - Lískovec - Líšeň
Ráno preferovat 8B - V centru tramvaj nabere studenty. Z Kampusu přejede poloprázdná do Lískovce, kde nabere lidi, co jedou do práce směr centrum. Odpoledne naopak 8A doveze lidi z práce do Lískovce, přejede ke kampusu odkud odveze studenty.
Myšlenka je to zajímavá, akorát možná trochu zmatečná a problém je v tom, že lidi do práce jezdí většinou o 1-2 hodiny dříve, než studenti do škol.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 17:17 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Největší koleje jsou na Vinařské dnes, ale nezapomeň, že kolem Kampusu mají být další velké koleje a věřím, že rektorát MU bude mít dost soudnosti, aby přiděloval lidi na koleje podle fakult, takže intenzita Vinařská-Kampus půjde dolů.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 16:36 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Úvrať by byla vhodnější, kdyby tu obousměrné vozy byly pravidlem a ne anomálií. Úvraťová konečná na stejné ploše ustájí víc pauzujících tramvají oproti smyčce a to bez potřeby každou chvíli popojíždět (už nebylo podezřele dlouho v bástru ani v lískovcu najetí) za cenu většího počtu výhybek. Úvratě byly jednoznačné zlo v dobách vlečňáků, kdy se muselo řešit, aby jel motor vepředu.

t-25 svůj význam neztratí, furt je to přímá spojnice největších kolejí MU na Vinařské s kampusem. Spíš bude mezi kampusem a Osovou souběh se šalinou, určitě po zprovoznění železniční zastávky Starý Lískovec (prosím povšimněte si, že jediný přestupní bod - Osová - se opět rozlízá do trojice UK - Osová - SLN).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 16:05 

Příspěvky: 963
Od: 09 lis 2006 18:16
Odhaduji, že jízdní doba šaliny oproti trolejbusu v relaci Nemocnice, Bohunice - Mendlovo náměstí bude jen asi 2 minuty delší. Tedy nepředpokládám, že by ty šaliny měly být nevyužívané. Navíc si myslím, že by se tímto daly zrušit trolejbusové posilové spoje linek 25/26 v úseku Mendlovo náměstí - Nemocnice Bohunice/Kamenný vrch. Samozřejmě by musela vzniknout nová linka Kamenný vrch - Nemocnice Bohunice (doplňovala by linku 29). Myslím, že by se tím daly ušetřit vozokilometry.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 15:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2969
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Kdyby u kampusu byla úvrať a jezdily by tam jen vozy linky osm, tak by mě zajímalo, jak by se to řešilo s pauzama u řidičů. Na Mifkové má člověk při přeběhnutí z kabiny do kabiny při dobrých podmínkách - pokud nemá zpoždění - 10 minut, u kampusu by to bylo to samý. Zase, jak to bylo dřív, by asi museli otevřít odpočinkovou místnost a zavést výměny vozu v půlce šichty, jinak to nevidím. I když ten systém býval dost dobrej, dle mého mínění.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 14:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 551
Od: 04 bře 2006 12:01
Bydliště: Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Já bych se klonil rozhodně pro smyčku, a to pro tu za halou, až vzadu u lesa, jak je v tom pdf nakreslená. Smyčka je lepší nejen, protože by se to nemuselo vázat na d-8, ale dle mého názoru je nestěhování se z kabiny do kabiny pohodlnější i pro řidiče. Nehledě na to, že smyčka, je oproti úvrati, pro mě mnohem zajímavější. Nejspíš proto, že se do ní vejde za sebe mnohem víc vozů než dva na Mifkově. Ovšem spojení Kampusu s Mendlovým náměstím, je dle mého názoru dostatečně zajištěno trolejbusy, navrhovanou tramvají by to byla na Mendlák zajížďka, navíc díky MÚK Hlinky, je spojení s Mendlovým náměstím celkem bez obtíží. Spíš by se s prodloužením tramvaje, mohly zrušit a-60, a-61, protože spojení s nádrražím je zase lepší tramvají.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 úno 2010 13:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1101
Od: 28 pro 2008 00:10
Bydliště: 613 00
Myslím si, že ukončit některé spoje na d-8 už na Novolíšeňské by přineslo jen nepatrnou úsporu. Ono by tam totiž bylo možné ukončit jen některé dopolední a večerní spoje. Jinak se mi ty spoje zdají relativně využívané, byť vždy jen v jednom směru: Ráno jede celá Líšeň dolů do města a opačný směr je poloprázdný a odpoledne zase naopak. Navíc by bylo riziko s tím, že by tam na Novolíšeňské zase někdo zapomněl přehodit výhybku - viz zdemolovaná 1706 na podzim 2003.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1909 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 77  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Fop a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 úno 2020 09:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]