Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pavel: To si dělají kozy, ne? To nejsou úpravy za statisíce, jenom oprava, kdyby hodně drahá tak třeba za osmdesát tisíc, jestli jsou ty díly dražší.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
První šalina přijela k Bohunické nemocnici. :applause:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
budu citovat místostarostu Starého Lískovce pana Dvořáčka:
Citace:
Se zastávkou Dunajská se nebude dělat nic. Jednak by se to už nestihlo a jednak nejsou finance. Informace z DP je taková, že se zastávka Dunajská bude opravovat za rok o prázdninách.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mimochodem jsem zvědav, jestli dojde k doplnění signálních čar na Dunajské, v pondělí jen někdo řezal dlažbu, ale čáry nikde a u přechodu přes koleje už vůbec.
Na smyčce pod přivaděčem tyhle prvky jsou. A mail na DPMB jsem už poslal, tak doufám, že se ozvou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Co jsem tento týden z dálky zahlédl, tak se teprve bagr zakousával do svahu.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Zastávka Valašská má být hotová až v říjnu. Mělo se na ni začít pracovat až teď od září.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jel jsem včera desítkou a Sochorova už se používá a je v režimu Z, což je potěšující, dokonce se včera okolo poledne povedlo, že desítka nestavěla ani na Kamenolomu a v okolí na těch zastávkách, ale až vyloženě v Komíně. Jak to vypadá se zastávkou Valašská v Lískovci, nevím, když jsem jel nedávno do města, tak osmička stavěla jen na Dunajské a na Osové, jak to bylo před výlukou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
Má někdo nafocenou opravu trati do Starého Lískovce a jak to vypadá s tou novou zastávkou při ulici Valašská?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1461
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Věšeli to naši drátaři a jelikož jsem se jich ptal, k čemu to je, tak jsem to samozřejmě zapomněl.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
OndraS píše:
Jestlije to to samý co roste např. u vozovny Komín, tak je to optickej kabel.

Ano, bude to optika. Taky mě to napadlo, podle smotaného průběhu kabelu na sloupu u konečné Švermova.

Že by datová síť DPMB nebo pronájem místa pro "uložení" vedení kabelu jinému subjektu???


Offline
1461
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jestlije to to samý co roste např. u vozovny Komín, tak je to optickej kabel.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zesilovací vedení podobně jak na velké dráze?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Na sloupech trakčního vedení od Krematoria směr Osová je nově zavěšen závěsný kabel. Dle provedení se patrně jedná o trvalé řešení. Ví někdo k čemu má sloužit?


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Ne, nebudou zrušené linky 81/82, ty linky mají s MHD společnýho jen to, že je jezdí podnik, takže na nich jede nízkopodlažní autobus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
A této souvislosti bude konečně zrušena linka 82. Teda předpokládám.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Mezi Osovou a Dunajskou má vzniknout nová zastávka pro šalinu. Bude to někde v blízkosti parkoviště na Valašské.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ah, nadzemní dráha. To je pěkný podvod. Černá díra na peníze, scam… A monorail. Jo, ještě to tak.
Ne. Buďme reální. Nevynalézejme znova to, co je vynalezené. Povrchová pouliční doprava je skvělé řešení. Jenže u nás chybí prostě metro. Nebo to, co nazývají SJKD. A měli bychom právě stavět tohle, protože zakopáním šalin v centru pod zem si pomůžeme jen krátkodobě.
Jasně, bude to drahý, ale vyřeší to problém jednou pro vždy. Prostě metro v jedné podzemní úrovni aby se daly měnit trasy linek.
A vzhledem k tomu, že žijeme ve dnešní době, musím dodat, že JŘ by neměly být na úrovni spojů Praha – Brno, ale tak, jak byly kdysi okolo roku 2013.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nějak si nedovedu představit dráhu v úrovni 2. patra po ulicích za současného šířkového uspořádání. Co by se tím získalo? Brno není ani Nový York, ani Vídeň (Gürtel), ani Wuppertal. Přeložení do úrovně -1 v centrální části by bylo určitě lepší. Minimalistická varianta křečkovická radiála od muzejky po Hybešku, trať po Milady Horákové od Legionářské na Mendlák (pod Špénou) plus vjezd do podzemí od viaduktu. Oříšek by byl napojení tratě po Husově (na obou koncích) a do/z Masarykovy.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Kdysi před dvaceti lety, když jsem byl na střední, jsem na odbor dopravy posílal takovou svoji studentskou vizi nadzemky pro Brno, tehdy mi to přišlo jako super nápad - lehký monorail... ale už tu prezentaci asi nedohledám:) Jen si pamatuji, že mě fascinoval systém od Intaminu...

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A kudyby ta nadzemka vedla? Nápad nezní špatně, jen si neumím představit úplně trasování.
Krátký zakopání jen Benešova - Husova nedává smysl kvůli víc věcem. Jestli by byly ztracený spády u takovýho přestupu, je už celkem jedno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Napadá mě, zda by nebylo schůdnější udělat v Brně místo podzemního diametru nadzemní visutou dráhu vzor Wuppertal. Ono je ve finále jedno, jestli jedu výtahem/eskalátorem nahoru nebo dolů a Schwebebahn na Brnem by byla možná i levnější, než Krtek.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
GF : a on je nějaký posun ve financováni SJKD ? POkud vím, tak poslední bylo, že Brno couvlo od podmínky financování SJKD společně s ODSunutým nádražím. A tím ten projekt celej padl . Jediný další info bylo, že se nemůžou dohodnout, jestli to měl bejt vlak, nebo metro. Ale financování není a studie proveditelnosti taky ne. A SJTD je mrtvej asi úplně.

Ono, ať měřím, jak měřím, tak mi to ukazuje, že od středu nástupišť po vjezd pod viadukt je to jen 6-7 výškových metrů. Což na žádný zakopání nestačí. A nebyla by ta zakopaná tram náhodou ještě větší překážka než teď ? Teď se dá od Tesca přejít pod nádražím v pohodě. Po zakopání by všichni procházející museli vrchem, a to i při přestupech, vyjít nahoru, přejít a sejít dolu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Metro je v Brně nesmysl, nejzatíženější SJ směr obstará diametr. Ve Štasburku před nádražím šaliny zakopali a vypadá to tam moc pěkně. Od viaduktu by se dalo vyklesat bez problémů, od Benešovy taky. Muselo by ale zůstat místo na koleje do Masarykovy. Nejsložitější by bylo vyjet z úrovně -1 na Nových sadech (kvůli Husově).Jak hluboko je stávající podchod - 4 nebo 5 metrů? Oddělení pěších a šalinujících by se mohlo dost pozitivně odrazit na snížení současného chaosu.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
A jakej to má potom smysl ? Zrovna na d-8, kde po (případným) napřímení tratě už bude skoro celá trať na svým tělese ? Snížení pokrytí MHD ? Navíc s tou cenou silně přidej, ten tvůj ůsek měří zhruba 3 km (Vojtova-ABB), a třebas Bohunickej tunel má jen 620m za 1,4 miliardy. A to bez dvojího podchodu řeky, hloubenej zhora. To u tý tvý trasy nepůjde.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Kdo tvrdí, že by zůstal na osmičce stávající počet zastávek po zakopání? Proč napojovat Hybešku, když jí stejně koleje k hlavnímu nádraží zůstanou, jenom klasicky beze spojek? Pár stovek miliard by to určitě nestálo, tak tři miliardy možná, ale jak říkám, pořád je to jenom návrh.
Metro má nevýhodu, pokud jde o těžkou verzi jako v Praze, tak musí být hluboko, nebo v zakrytým tunelu, povrchová rychlodráha v podstatě není možná.
Takže pak lidi fárají a dává smysl mít zastávky dál jak kilometr od sebe, protože na pár stovek metrů se hodí víc pouliční dráha.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 01:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]