Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 73  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 úno 2019 11:14 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1610
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Oprava tratě v ulici Údolní 23.2.2019.
Myslím, že jsou zde poprvé použity hranaté sloupy trolejového vedení.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 08:07 

Příspěvky: 4615
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Nejen ze zahrádek. Z těch chat se staly v řadě případů regulérní celoroční obydlí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 pro 2018 06:52 

Příspěvky: 1269
Od: 18 led 2009 10:06
chat-maniac píše:
Musím říct, že posledních pár měsíců se tam na lince 55 zastavuje docela často, jeden člověk vždy. Naprosto nechápu, kam chodí, ale dříve jednou tak za sto let, dnes jednou týdně. Poměrově samozřejmě.

A vem si třeba takovou zastávku Borovník - před rokem neexistovala a teď je využívaná pokaždé když jedu 51 - jedná se sice o jednotky lidí, ale i tak je to zajímavý, asi lidi ze zahrádek v okolí.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2018 23:01 

Příspěvky: 117
Od: 24 lis 2017 11:40
Bezbariérovost pro vozíčkáře asi ne. Ale normový úpravy pro slepce a slabozraký - ty nic nestojí, dlaždice s vroubkama není o tolik dražší než normální. Jako slepců tam moc nepůjde, ale kolikrát už jsem se divil, do jakých končin nějaký zavítal.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2018 21:53 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7500
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Musím říct, že posledních pár měsíců se tam na lince 55 zastavuje docela často, jeden člověk vždy. Naprosto nechápu, kam chodí, ale dříve jednou tak za sto let, dnes jednou týdně. Poměrově samozřejmě.
Ovšem bezbariérovost tam nechápu: podchod se schody, rantl netypicky vysoký, silnice čtyři pruhy, v zatáčce, rychlost 80, tam přechod nikdy nebude.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2018 14:05 

Příspěvky: 2168
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Přesně tak, pokud už tam ta zastávka teda musí být, tak nějaká oprava aby to vypadalo,ale nějaká bezbariérovost je tam uplně zbytečná a zbytečné vyhození penez, on asi i ten nevydomý tak asi pravděpodobně nepoleze, tak ani neni kam jít, docela by mě zajímalo jak to vypadá v těch podchodech.....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 pro 2018 11:21 

Příspěvky: 117
Od: 24 lis 2017 11:40
No jedna věc je opravit zastávku - časem je obnova tak či tak potřebná i když ne nutná (nový povrch, slepecké značení, vše v normovém stavu) a druhá věc je přístup - jestli se nemýlím, tam jsou schody a podchod. Pokuď tram neplánuje nikdo postavit rampu a nový vstup do podchodů (miliony) nebo výtah (miliony+miliony na údržbu:) nebo plošinu pro vozíčkáře (spíš ta údržba bude oříšek), tak to nebude bezbariérová. Není to asi nutné, stačí když se operace s takovými zastávkami nenazývá rekonstrukce, ale oprava...a taky terá hlava pomazaná se v tom šťourá. Já předpokládám, že jen obnoví zastávku a tím to hasne, když už tam ude stavba, byl by hřích to nechat tak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 20:26 

Příspěvky: 30
Od: 29 lis 2017 11:29
Tak řekl bych, že zo trochu podmíněno je. Ale pokud tam fakt nikdo nevystupuje ani nenastupuje, tak nechápu, proč ještě tu zastávku někdo nezrušil. Pokud tam se tam aspoň semtam někdo vyskytne a zrušení je neprůchozí, pak nezbývá než opravit. To je asi jako kdyby silničáři nechali někde jezdit auta po.mostě s tím, že toho tam.moc nejezdí a tak není moc pravděpodobné, že most spadne pod nějakým autem. Buď opravit nebo zrušit, nic mezi tím. Nebo nechat provoz na vlastní nebezpečí cestujících. To je ale neprůchozí


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 19:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Od: 03 črc 2007 20:00
Bydliště: střídavě zóny 101 a 535
M píše:
To sice chápu, ale tam nikdo nenastupuje a nevystupuje, nevzpomínám si, kdy naposled jsme tam s osmičkou zastavili, natož aby tam nastupoval či vystupoval vozíčkář, kam by tak asi jel?

Pardon, že do toho vstupuji, ale rekonstrukce zastávky přece není podmíněna tím, jestli se na ní zastavuje, případně, zda na ní někdo nastupuje či vystupuje, ne? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 19:08 

Příspěvky: 2168
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
To sice chápu, ale tam nikdo nenastupuje a nevystupuje, nevzpomínám si, kdy naposled jsme tam s osmičkou zastavili, natož aby tam nastupoval či vystupoval vozíčkář, kam by tak asi jel?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 18:46 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Rekonstruuje se celá trať včetně všech zastávek. Nedává žádný smysl jednu zastávku nechat v původním stavu, nebo ji zrekonstruovat s nechat bariérovou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 15:49 

Příspěvky: 2168
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Opravdu je třeba mít zastávku Bílá hora bezbariérovou?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 11:33 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1541
Od: 07 dub 2006 09:03
V článku chybí zmínka, že bude zastaven provoz na Lesnické a Merhautově, protože tratě v obou ulicích se rozpadnou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 pro 2018 11:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2306
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
V článku na Zdopravy.cz se píše následující:

Tramvaje by se měly dočkat i pohodlnějšího provozu. Bude pokračovat rekonstrukce ulice Údolní v úseku Úvoz – Náměstí Míru, dále stavba odhlučnění tramvajové trati Cejl – Zábrdovická s navazující opravou zbylých tramvajových úseků v ulicích Cejl a Bubeníčkova. Bude pokračovat stavba tramvajové tratě v ulici Plotní, chystá stavba tramvajové tratě z Osové na Kampus. DPMB opraví vlastními náklady tramvajovou trať linky číslo 8 v úseku Ostravská – Novolíšeňská v návaznosti na loňskou úpravu této tratě v úseku Táborská – Ostravská. Na trati dojde k rekonstrukci zastávek Bílá hora, Bělohorská, Líšeňská na bezbariérové. Pro trolejbusy by měla vzniknout nová trasa Novolíšeňská – Jírova

Už ani slovo ale o Stránské skále? Tak bude se jezdit po staré líšeňce či ne?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 20:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6135
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Marné není to, co píše Zlatoprst. 4proudová komunikace je zde zbytečná, vzhledem k místnímu provozu. Jinak se stějně bavíme o hudbě velmi vzdálené budoucnosti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 18:52 

Příspěvky: 4615
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Nemusí jít jen o zásobování, stačí občasné odstavení porouchaného vozu a především debilní odbočování doprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 17:59 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1541
Od: 07 dub 2006 09:03
Nemusíme jezdit tak daleko. Ve Vídni je toto uspořádání na Ringu (nejspíš historicky dané, na starých fotkách z Kéniku je taky šalina na kraji) a už si tam na to zvykli včetně toho, když jedete v levém krajním pruhu a ze zatáčky se proti vyřítí BIM (to je po jejich šalina).
Aniž bych toto řešení na Seifertově výrazně preferoval, tak minimálně nehrozí kolize se zásobováním, bo po celé délce ulice není jediné místo, které by se mělo zásobovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 17:12 

Příspěvky: 3332
Od: 21 led 2011 14:19
Citace:
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:

mnadenicek píše:
I v Plzni myslím podobnou šílenost mají.
Máme. Nedoporučuju ;) Slovanská třída je sice zajímavej unikát, ale znamená to, že když jakékoliv auto musí zastavit třeba kvůli zásobování, musí zastavit uprostřed silnice a všichni ho musí objíždět po kolejích.

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 13:02 

Příspěvky: 117
Od: 24 lis 2017 11:40
bugear píše:
Nelze zřídit přejezd ve vzdálenosti menší než xx m od hrany neřízené křižovatky


Teď se má brzo dokončit nová norma na přejezdy s důrazem na problematiku tramvajové dopravy, tak jsem zvědav, co bude tam.


eriksson1505 píše:
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren.

A co vedení v místě stávajícího pruhu směr Soběšice a posunutí silnice na západ? Otázkou je, jak to tam je s IS.

To zní taky zajímavě, tak či tak tam podle mě stačí 2 pruhy, moc tam toho nejezdí.


Citace:
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:


I v Plzni myslím podobnou šílenost mají.

Ondra K. píše:
U linkového vedení se zas tak moc variant nenabízí. Předpokládal bych, že se akorát vloží spoje úseku Štefánikova čtvrť - Čertova rokle. Teoreticky nejjednodušší varianta by byla prodloužit každou druhou d-5 na Čertovu rokli, nicméně přidání třetí linky na dvojkolejnou ČR by mohlo komplikovat tvorbu JŘ. Druhá varianta by třeba byla přehodit d-11 přes Merhautku a zavést na ní celotýdenní provoz, posílit d-9 jako náhradu za d-11 na Lesnické a naopak na d-5 prodloužit interval.


Asi jsem se blbě vyjádřil. No spíš mě zajímalo, pokuď bude Merhautova přestupní zastávka, jestli u ostrůvku tramvaje budou stavět busy a jestli budou pak třeba duplicitni zastavovat ve stávajících zálivech spolu s trolejbusy. Pak bude ještě zastávka Štefanikova čtvrť, to by vlastně mohli 84,44,57 mít zastávku navíc.
U 5 bych čekal asi jen prodloužení.11 by mohla jet k poliklinice a pak jako 5 (nebo něco jiné) pokračovat po Merhauce...né, to je asi blbost...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 pro 2018 11:52 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1541
Od: 07 dub 2006 09:03
Seifertova je zbytečně široká, mohly by stačit dva pruhy. Trať po jejím východním kraji by měla akorát jedno kolizní místo (Studená), ale vedení po západní straně by bylo bezpečnější pro kaštany. Poptávková světelná signalizace pro šalinu by nemusela vadit.
Omezení d5 a její případnou náhradu d11 nepovažuji za dobrý nápad kvůli horší obsluze dětské nemocnice.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2018 23:56 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
mnadenicek píše:
Já si myslím, že jsem někde viděl, že by to šlo středem komunikace, myslím v nějaké diplomce (zpracované pravděpobodně dle nějakých požadavků a koncepcí města). Ono kdyby to šlo vlevo od silnice, vytvořilo by se tam spoustutramvajových přejezdů v nepěkném umístění hned vedle paralelní silnice.
Spíš by mě zajímalo, jak bude vypadat prostor Štefanka-Merhautova a uspořádání zastávek, jejich nástupích hran a linkové vedení. Napadá mě toho vícero, ale všechno má své ale...
O čem se můžou hádat u Tomanovi - vidím to na klasický špunt zastávkovými mysy, nevím co kdo na tom chce komplikovat a vymýšlet.

U linkového vedení se zas tak moc variant nenabízí. Předpokládal bych, že se akorát vloží spoje úseku Štefánikova čtvrť - Čertova rokle. Teoreticky nejjednodušší varianta by byla prodloužit každou druhou d-5 na Čertovu rokli, nicméně přidání třetí linky na dvojkolejnou ČR by mohlo komplikovat tvorbu JŘ. Druhá varianta by třeba byla přehodit d-11 přes Merhautku a zavést na ní celotýdenní provoz, posílit d-9 jako náhradu za d-11 na Lesnické a naopak na d-5 prodloužit interval.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2018 23:46 

Příspěvky: 74
Od: 29 črc 2014 19:57
Cracatit píše:
Přejezdy bych osadil výstražnými kříži jako na železnici a na na světla sere bílej tesák.

Nelze zřídit přejezd ve vzdálenosti menší než xx m od hrany neřízené křižovatky

eriksson1505 píše:
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren.

A co vedení v místě stávajícího pruhu směr Soběšice a posunutí silnice na západ? Otázkou je, jak to tam je s IS.

mnadenicek píše:
po Okružní, tam by to bylo vhodné vést po severní straně

V jakési malůvce při prezentaci přestavby HN byla uprostřed silnice s nesmyslným umístěním zastávky u polikliniky. Tak snad z PD vypadne něco rozumnějšího.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2018 23:09 

Příspěvky: 1140
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
ČR = Čertova rokle, z kontextu je to místním jasné. Vedení TT po stranách ulice mi připadá jako vrcholný bizár. Přejezdy bych osadil výstražnými kříži jako na železnici a na na světla sere bílej tesák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2018 22:35 

Příspěvky: 30
Od: 29 lis 2017 11:29
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren. Takže buď západ a nebo uprostřed komunikace. Západ si ale nedokážu představit bez světel na každé z křižovatek a překvapilo by mě, kdyby to nevyžadovala norma. Což by s ohledem na nynější stav bylo zajímavé, na 1,3 km silnice by náhle vyrostlo 5 světlených křižovatek. Zkraktou ČR je myšlena asi Čertova Rokle. Byť prvně jsem se lekl, že autor má nějaké informace o tom, že se Brno trhne do zbytku republiky a někudy tudy bude procházet hranice mezi Českou republikou a svobodným městem Brnem biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 pro 2018 19:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6135
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Myslím, že kdyby TT po Seifertově vedla mimo silnici (ať už na straně k Rokli, nebo na opačné), bylo by to lepší (méně kolizních míst).
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 73  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2019 02:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]