Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 27 říj 2019 18:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 190
Od: 31 led 2010 23:09
Jaké bude kolejové schéma po dokončení prací v Pisárkách?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2019 08:20 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1609
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Do odbočky 40 a rovně se dá i 50.
Docela dobře je to popsané tady: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2013041401

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2019 07:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 496
Od: 15 srp 2012 14:28
Někde na FB u fotky výhybky jsem četl, že rychlostní výhybka nebude po otevření "funkční" a bude se projíždět jako klasická.

Zprovoznit by se měla ještě letos a po zprovoznění by měla být rychlost 40km/h, ale už nevím jestli to bylo proti hrotu i do odbočky, nebo jen přímo... Znalejší jistě doplní.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 zář 2019 06:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6135
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Zkrátila se nějak jízdní doba linek 8/10 v souvislosti s instalací výhybky Líšeň/Stránská skála?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 srp 2019 21:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 17.8.2019)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 10:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2763
Od: 29 srp 2009 19:30
Oprava probíhá postupně a druhá kolej se používá k návozu/odvozu materiálu. Jiný přístup tam není.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 10:13 

Příspěvky: 1
Od: 20 dub 2018 11:29
kazlik píše:
Vidím dobře, že bude odpojena smyčka Novolíšeňská nebo se bude ještě dodatečně napojovat?

Smyčka odpojena nebude, jen má dodavatel výhybek zpoždění a musela projet podbíječka. Z toho důvodu není ani dané pole zaštěrkované a podbité.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 09:42 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Předpokládám, že se smyčka napojí až při pokládce kolejového roštu pro kolej směr Líšeň.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 08:32 

Příspěvky: 70
Od: 23 bře 2014 19:59
Vidím dobře, že bude odpojena smyčka Novolíšeňská nebo se bude ještě dodatečně napojovat?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 21:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 26.7.2019)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2019 21:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Tak tu mám další várku foteček z rekonstrukce tratě do Líšně. Doufám, že se to bude líbit biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 10.7.2019)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 čer 2019 23:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 515
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Podobně jako minulý rok, tak i ten letošní bych vám všem rád zprostředkoval fotoreport rekonstrukce tratě do Líšně - respektive její část od výhybky na Líšeň a Stránskou skálu po Novolíšeňskou. Promiňte prosím místy horší kvalitu fotek, nejsem profesionální fotograf biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 28.6.2019)

Samozřejmě, jakmile stavební práce postoupí, tak něco opět nafotím

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2019 16:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2304
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Čerstvě: odvolací orgán zrušil územní rozhodnutí pro líšeňku a vrátil k novému projednání místě příslušnému úřadu, takže se dá očekávat, že se celé kolečko bude točit znova a je otázkou, jestli to vůbec někdy postaví.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 20:05 

Příspěvky: 1140
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já původně chápal Pisárky taky tak, že nepojede šalina jen pár měsíců a la letní výluka šalinového mostu nad VMO, jenco se povede zprovoznit aspoň jednu kolej na stávajícím tělese, aby vedle mohlo být staveniště, ale asi to tak jednoduše nejde. Obslužná komunikace se staví, jestli to chápu dobře, tak je to vlevo vedle stávajícího čtyřpruhu mezi ním a řekou na původních zahrádkách, tj. vlevo při směru jízdy z Pisárek na Žabiny. Takže, jestli to chápu dobře, už chybí jen povolení na samotnou ražbu tunelu, které nejspíš zase leží někde na MD na "nábřeží."
Jinak cílem obslužné komunikace nejspíš je to, aby nebyly busové zastávky na čtyř/šestipruhu dálničního typu kvůli plynulosti provozu (nejen šalinová NAD, ale taky okružky, jestli nezůstanou dál na Veslařské i po dostavbě).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 19:14 

Příspěvky: 3
Od: 03 črc 2012 06:24
Většina z nás to pochopila....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 18:26 

Příspěvky: 70
Od: 23 bře 2014 19:59
Já nereagoval na tunel, ale na eframmcbethovu zprávu ohledně Plotní/Dornychu. Příště se to pokusím líp napsat O:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 17:34 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
eframmcbeth píše:
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?

Tahle varianta byla shledána jako technicky neproveditelná s ohledem na rekonstrukci kanalizace. Prvně bylo potřeba postavit novou stoku na Dornychu a pak do ní přepojit Plotní a pak na Plotní postavit novou stoku a stávající zrušit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 16:35 

Příspěvky: 2163
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Kazlík: pokud razím tramvajový tuznel uplně mimo silnice a komunikace, nemůže přeci nic zkolabovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 16:19 

Příspěvky: 70
Od: 23 bře 2014 19:59
Protože by tím totálně zkolaboval jih Brna s dopravou. Takhle to aspoň popojíždí


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 15:57 

Příspěvky: 777
Od: 12 zář 2014 23:38
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 14:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1170
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Aha, já žil taky v domnění, že maximálně bude kratší výluka, než se tramvaj přepojí ze stávající stopy do tunelu. Pokud prvně zruší šalinu, aby mohli rozšířit silnici a pak se bude bůhví kolik let čekat na proražení tunelu, tak to je fakt padlé na hlavu. Pak ale ještě nerozumím této formulaci:

Citace:
Nyní se staví obslužná komunikace pro městskou dopravu, až přestane jezdit tramvaj z Pisárek do Komína.

Obslužná komunikace kde? Místo čeho?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 00:47 

Příspěvky: 32
Od: 17 lis 2012 23:31
Leze to z nich postupně, v různých článcích:

Podle ředitele brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Davida Fialy tak aktuálně chybí z sedmi potřebných povolení pro hlavní trasu už jen jedno. „Předpokládáme, že během letních měsíců vypíšeme soutěž na zhotovitele,“ řekl Fiala. Půjde o zakázku v hodnotě zhruba dvou miliard korun. ŘSD zbývá získat ještě povolení na stavbu tramvajového tunelu.
https://zdopravy.cz/voda-z-tetcic-neusp ... elu-29168/

Takže na tunel chybí ještě jedno povolení, a proto se nerazí, s čímž ale Voda z Tetčic nemá nic společnýho. Taky jsem žil v tom, že žádná tramvajová výluka být neměla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 00:13 

Příspěvky: 2163
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
OndraK: to je to, co mi do teď nesedělo, že vůbec nerazí tunel, že mají nzačít za rok či dva či co, přitom můžou rubat díru než udělají vše ostatní a pak tam šoupnout šalinu a makat na silnici, takto to asi skončí mega výlukou na jedničce. No nechme se překvapit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2019 23:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5562
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
V odkazovaném článku na idnes.cz je zmíněna dosud neprezentovaná informace, že stavba proběhne za dlouhodobé výluky tramvajové trati mezi Pisárkami a Komínem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2019 22:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1170
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/brno-s ... pravy_krut

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90531.html

Tak jsem se nedávno dotazoval, jak to s tímto vypadá a dnes tu máme odpověď. Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání spolku Voda z Tetčic vůči jednomu ze čtyř stavebních povolení na Žabovřeskou, takže se může začít stavět v plném rozsahu. Třikrát sláva.

BrDeník píše:
Začneme konečně budovat hlavní trasu silnice, kterou zahrneme do současné stavby. Je možné, že se dokončení prodlouží o devět měsíců, o které se stavba zpozdila. Ale předpokládám, že to nebude nutné.

Tak to by bylo úplně nejlepší. Teď jen zaklepat do dřeva, aby to tak i dopadlo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1805 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 73  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2019 09:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]