Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
"v celém úseku nevznikne ani jeden přechod pro chodce, jen místa pro přecházení. Nyní tam není ani jedno z toho.", psali na rozhlase.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
No moc to na regulérní přechod v těch výkresech nevypadá :(


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K Zemědělské mám jen poznámku, že by to chtělo nejen nové hrany v obou směrech a snad konečně elektrickou výhybku, tak by to zrovnatak chtělo pořádný přechod se snížením a signálníma čarama pro nevidomé. Já se tam orientuju teda docela v pohodě i bez nich, ale jen díky tomu, že Zemědělskou dobře znám, ale bohužel už se mi taky jednou povedla chůze mimo po silnici. Jinak by to chtělo porovnat ty překážky u zastávky z centra, jednak je tam asi sloup trolejí, ale celkem jsou tam snad tři sloupy a snad ještě i popelnice, prostě nutné kličkovat, aby člověk prošel dostatečně širokým místem, když jde s vodicím psem. Líp to sám bez pomoci asi nepopíšu. Navíc chodník skrz šalinovou smyčku je kapku zarostlý a u samostatné koleje mu taky chybí signální prvek, aspoň tam teda nepřekáží relativně vysoké obrubníky, na rozdíl od nároží u kavárny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Byla by tam rampa ve sklonu 1:10, obrubníky zapuštěný - jako u vídeňky, jen mnohem užší. Vzhledem k tomu , že je to do kopce, kdy cyklista jeda dost pomale, aby mu to nevadilo a také mnohem pomaleji než auta, což je problém, tak myslím, že sem (a na Jugoslávskou ZC) by to padlo na úrodnou půdu.
taky by byl prostor mírně rozšířit osovku a mezi koleje dát fyzické oddělení jako psycho bariéru pro případné motoristy, kteří mají tendenci předjíždět šaliny v zastávce - což je neomluvitelné.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Otázkou je, jak by se udělala ta cyklovídeň. Pokud by se musel překonávat obrubník, tak je to komplikace pro cyklisty (i když by byl skoro v rovině) a aby nevznikla podobná houpačka jak na "cyklostezce" přes Zábrdovický most ZC, kde za mostem je snížení kvůli vjezdu a pak opět stezka vede na výšku chodníku, aby po dalším cca metru a půl opět klesla na úroveň vozovky a napojila se zpět na silnici. To už radši žádné cykloopatření než tyto paskvily.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Souhlas. Případně ta cyklovídeň, pro info:
https://auto-mat.cz/22360/cykloviden-ne ... fidlovacky

Zemědělská DC bude mít dle výkresu hranu, ale bez předláždění nástupiště, což možná půjde zvlášť mimo projekt, nevím, nechám se překvapit..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
U Tomanovy ZC to vidím na mys, k Vídni na tomto místě skutečně není důvod. Matně si vybavuju, že to bylo předmětem námitek ze strany vedení MČ, které se obávalo, aby lidi bezmyšlenkovitě neskákali do předjízdného pruhu v omylu, že není pojížděn. Bylo by fajn, kdyby se v rámci reko upgradovala hrana na Zemědělské DC.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
symetrie, estetika...nebo se někomu něchtělo přemýšlet už víc:)


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jo, tak důvody pro vídeňského typu na Tomanově DC jsou pak pochopitelné. Na Tomanově ZC ale pro ni nejsou důvody.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jo, rozumím, není třeba. Díky.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Ano, přesně ty, sjezdy/vjezdy do garáží apod. A když se nenajde rozumné místo, kde takovej sjezd není, tak se hodí vídeňská.
Nástupiště nemusí však být nutně pojížděný auty jako v Řečkovicích. Na Merhautce v místě zastávky Zdráhalova je sjezdů dost (https://mapy.cz/zakladni?x=16.6238011&y ... itch=0.177) a tak tam vytvořily vídeňskou, ale nástupiště pojíždí jen auta, co tam parkují. Ostatní maj dovoleno jet po kolejích. Bohužel nemám fotku nového stavu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Sjezdy myslíš snížené nájezdy k domům?


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Alanis píše:
vždyt to nedává žádný smysl stavět pojížděný mys v místech, kde jezdí IAD po kolejích...

Jde o ty sjezdy jak jsem psal, přes nástupní hranu auta najíždět nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Goldfinger: Ano, myslel jsem Údolní a zastávku Všetičkova, díky.

Jakub S.: Tak to je hodné smutné, vždyt to nedává žádný smysl stavět pojížděný mys v místech, kde jezdí IAD po kolejích... ](*,)

Jsem rád, že se v Brně staví a opravuje, ale ten výsledek stojí až moc často za...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
428
24 lis 2017 11:40
No problém jsou tady sjezdy, resp. ten naproti parku, na to je vídeňská dobrá. Ale např. na Zdráhalově se zkombinovali oba principy, vlk se tak nažral (je to stavebně vídeňská, auta zaparkují kam mají) a koza zůstala celá (auta nemusí přes retardéry a jedou v pruhu jako u mysové zastávky) Dopravně je to jedno, ve všech případech auta čekaj až šalina projede.
Tady by to bdylo rozumný jako na Zdráhace, u parku pak možná nejlepší cyklovídeňská - novinka z Prahy, která dává smysl do kopce na místo mysu.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Fantomas píše:
Ale ty paneláky tam přece stály dávno před tím, než se Kamechy začaly stavět. V tom případě nechápu, že ten koridor je tam nechaný tak, že tam trať musí udělat esíčko tunelem. Anebo, pokud to vážně nešlo vyřešit líp (čemuž se mi moc nechce věřit), tak proč se pak deset let debatuje o tom, jak tam tu šalinu dovést, když to mělo být rozhodnuto na začátku před stavbou sídliště (a všichni, co se tam stěhovali, měli vědět, jak přesně to tam povede, aby si pak nemohli stěžovat).

No ale abych tady jen neteoretizoval, tady z těch výkresů to teda moc nevypadá, že ten koridor byl kdy myšlený pro šalinu, spíš že je náhoda, že tam nějaké místo na tu trať ještě zbylo. Podle výkresu 01 je vidět, že prodloužení bylo plánované jen po začátek Kamech a žádné protažení dál nikoho nenapadlo. Což nechápu, přece když už prodlužuju trať, tak ji prodloužím s ohledem na budoucnost co nejvíc, nebo si na to aspoň nechám prostor, a ne to protáhnout o kousíček (a pak případně složitě vymýšlet, jak dál, až se město zase rozroste), to za to pak snad ani nestojí. Já vím, aby někdo v Brně na vyšších místech přemýšlel dopředu, to bych chtěl moc.

Edit: Pardon, na výkresu 03 je vidět ještě druhá rezerva pro smyčku blíž zástavbě, ale pořád končí před tím "koridorem", který ve skutečnosti měl evidentně být pouze parkem.


Aha tak to pardon, vycházel jsem moc z pocitů a nenašel si zdroje... Ten původně zamýšlený park se pro tu trať vyloženě nabízí, tak mě to zmátlo. :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jojo, v případě Tomanovy vzniknou stejné paskviloidní zálivky jako na Všetičkově. Ve směru nahoru "půlpruh" rozšířený cca 30 m před a za do plnohodnotného a ve směru dolů to stejné, akorát pruh uhýbá z průběžného na kolejích. Tak schválně, jak dlouho bude trvat, než to přemalují jako na Údolní? Zlatá Merhautova se zastávkovými mysy.
S tou dokumentací bych byl ale obezřetný - počítá se v ní se dvěma jednokolejkami, což už dnes, myslím, není na stole a má to být formou kompletní uzavírky, ne?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Už to vidím, Tomanova je vídeňská zastávka, obousměrně asi kvůli symetrii, a auta přes zvýšenej (na rozdíl od narychlo vymyšlené Zdráhalky)... hmmm, radši nic


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Alanis píše:
Není někde k vidění dokumentace k rekonstrukci Lesnické? Mám obavy, že tam zase vznikne nějaký paskvil jak na Úvoze.


Zkus se prokousat tímto


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Alanis píše:
Není někde k vidění dokumentace k rekonstrukci Lesnické? Mám obavy, že tam zase vznikne nějaký paskvil jak na Úvoze.

Myslíš Údolní? Lesnická je výrazně užší, samostatný předjízdný pruh tam ve skutečnosti neexistuje. Tomanova bude nejspíš tzv. vídeňská, Zemědělská (ve směru do Lesné) asi taky. Možná by odpověděl starosta, na maily reaguje obvykle dost rychle.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Není někde k vidění dokumentace k rekonstrukci Lesnické? Mám obavy, že tam zase vznikne nějaký paskvil jak na Úvoze.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Ale ty paneláky tam přece stály dávno před tím, než se Kamechy začaly stavět. V tom případě nechápu, že ten koridor je tam nechaný tak, že tam trať musí udělat esíčko tunelem. Anebo, pokud to vážně nešlo vyřešit líp (čemuž se mi moc nechce věřit), tak proč se pak deset let debatuje o tom, jak tam tu šalinu dovést, když to mělo být rozhodnuto na začátku před stavbou sídliště (a všichni, co se tam stěhovali, měli vědět, jak přesně to tam povede, aby si pak nemohli stěžovat).

No ale abych tady jen neteoretizoval, tady z těch výkresů to teda moc nevypadá, že ten koridor byl kdy myšlený pro šalinu, spíš že je náhoda, že tam nějaké místo na tu trať ještě zbylo. Podle výkresu 01 je vidět, že prodloužení bylo plánované jen po začátek Kamech a žádné protažení dál nikoho nenapadlo. Což nechápu, přece když už prodlužuju trať, tak ji prodloužím s ohledem na budoucnost co nejvíc, nebo si na to aspoň nechám prostor, a ne to protáhnout o kousíček (a pak případně složitě vymýšlet, jak dál, až se město zase rozroste), to za to pak snad ani nestojí. Já vím, aby někdo v Brně na vyšších místech přemýšlel dopředu, to bych chtěl moc.

Edit: Pardon, na výkresu 03 je vidět ještě druhá rezerva pro smyčku blíž zástavbě, ale pořád končí před tím "koridorem", který ve skutečnosti měl evidentně být pouze parkem.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Fantomas píše:
Já hlavně nechápu, proč se prvně postaví sídliště a pak se vymýšlí, kudy tam přivést tramvaj a nakonec z toho vyjde, že jediná možnost je tunel. Chápu, že třeba nejsou prachy na to, postavit ji hned, ale že by se tam do budoucna hodila snad muselo být každému jasné, ne? Nebo se pletu a byla tam na ni od začátku územní rezerva?
Tak v samotných Kamechách je vytyčený koridor pro trať z mapy dobře patrný. A s paneláky už nepohneš. Ten problém není přímo ve čtvrti Kamechy, kde by nebylo tramvaj kudy vést mezi novou zástavbou a muselo se pod ní tunelovat, tam je to podle mě vyřešeno, ale spíš v té starší panelové části. Kde je zase problém ten, že dnešní Teyschlova měla být základ stejné "elipsy" jako tvoří Foltýnova a Kuršova, nicméně druhá elipsa nebyla dostavěna. Takže z původních plánů sešlo a to se pak špatně plánuje cokoliv dalšího... Nevím jak to je všechno oficiálně v papírech a na úřadech, ale takto to vidím já.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Já hlavně nechápu, proč se prvně postaví sídliště a pak se vymýšlí, kudy tam přivést tramvaj a nakonec z toho vyjde, že jediná možnost je tunel. Chápu, že třeba nejsou prachy na to, postavit ji hned, ale že by se tam do budoucna hodila snad muselo být každému jasné, ne? Nebo se pletu a byla tam na ni od začátku územní rezerva?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Mně se ta trať na Kamechy nějak nelíbí. :-k


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]