Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
588
25 říj 2019 10:12
Nějaký Bohunický zpravodaj bych bral s rezervou. V Líšeňských novinách se také psalo, že po dostavbě trolejbusu zůstane linka 55. Už to mělo být dokonce vyjednané a jak to dopadlo...


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
Kdo ví, jak bude vypadat číselné a linkové vedení šalin po dostavbě úvrati u Kampusu. V jednom z posledních čísel Bohunického zpravodaje byla informace, že radnice vyjednává o prodloužení linky 10 do St. Lískovce po otevření nové tratě ke Kampusu.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Toto linkové vedení ale bude mít jednu vadu na kráse, rozdílná odjezdová stanoviště na hlaváku:
Směr Lesná - nástupiště 1 (linka 9), nástupiště 2 (linka 7)
Směr Bohunice - nástupiště 1 (linka 7), nástupiště 3 (linka 8)
Směr Líšeň/Geislerova - nástupiště 4 (linka 8), nástupiště 5 (Grand, linka 10) - to už je teď.

Uvidíme, osobně bych tomu i tak dal šanci.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Prste: tentokrát souhlasím, proudy se rozdělí, na hlavasu probíhá výměna skoro všech v osmičce. Jenom jedna věc se mi na současné desítce mírně nelíbí, že má tři konečné. Nechal bych střídavě 2x Novolíšeňskou a 1x Stránskou skálu.
Jinak šestku používám docela často, přecejen se radši nádraží vyhýbám, když můžu a když to jde, klidně radši vysednu u pátého nástupiště a kus dojdu, pokud mám cíl ve městě.
Při průletu městem to různě střídám podle denní doby a toho, co jede dřív, kombinace 8+9 není o moc pomalejší, než 6+5 nebo 6+trajfl na Pionýrské.
I když bych řekl, že úplně nejrychlejší byla stará verze devítky po Cejlu ke Grandu a do Komecu, v kombinaci s osmičkou jsem takhle párkrát jel asi za 35 minut z Lesnické na Dunajskou, to byl teprve průlet. Paradoxně trajfl na Pionýrskou nebo po Úvoze na Mendlák s přeskokem na 6 zas tak rychlý není.
Párkrát jsem zkusil i kombinaci 26 na Čtvrtě, poklus na 50 a 6 Osová - Dunajská a šlo to, ale nějakou extra rychlostí tohle spojení taky neoslnilo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Jugoslávská: Problém až tak není něco vyprojektovat, ale povolit. Předpokládám, že taková vysazená chodníková plocha pro zastávku by dost pravděpodobně vyžadovala územní řízení.

Janatak píše:
Praxe je ovšem taková, že nemálo řidičů nesleduje VDZ a jezdí právě i přes ten vyvýšený ostrůvek. Jako zmatečné je to pro neznalého dost.

Ano, obojí je samozřejmě pravda.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Organizaci dopravy op září zatím DP nezveřejnil, ale ukončení d7 na Zemědělské dává smysl, bo podstatná část frekvence míří na Mendelu a do Čertovy rokle by jedna linka mohla stačit. Rychlejší spojení na Lesnickou to přes Vsetínskou bude určitě - jediné místo, kde by se mohla plynulost významněji zadrhnout, je na roli, na rozdíl od d6, která musí přeskákat Poříčí, 2x Mendlák, napojit se na Husovu, odbočit z Husovy a překonat Koliště. Za sebe bych tuhle změnu plus současnou podobu d10 nechal i po ukončení výluk Lesnická a Žabovřeská.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak to je s tou sedmičkou? Četl jsem tu na fóru, že bude jezdit v trase Švermova - Vsetínská - nádraží - Cejl - Jugoslávská - Zemědělská. To protažení na Lesnou bude jen dočasné? Docela se mi ta linka hodí, když vylezu z regionálky na Dunajské, tak to bude možná rychlejší průlet na Lesnickou, než šestkou s přestupem na Čáře nebo Pionýrské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Jiricek píše:
Zastávka Všetičkova je zase zastávka Vídeňského typu (Nástupní plochu tvoří vozovka zvýšená na úroveň chodníku. Nastupující vstupují na nástupní plochu až v momentě příjezdu vozidla hromadné dopravy. Slouží zejména pro tramvajovou dopravu; zdroj stejný)


Je, ale né klasická. Měla být pravidelně pojížděná autama (klasická vídeň), ale jak je tady psáno, překopalo se značení a auta už můžou jet po kolejích (na rozdíl od řečkovic). To jsem myslel tím "pravidelně nepojížděna" slouží už jen pro sjezdy - je to modifikace původní vídeňské zastávky. Kdyby tam nebyly sjezdy, tak tam může být zastávka s mysy (vhodnější), z hlediska dopravy je to uplně jedno. A na Zdráhalce se to navbrhlo takto už od počátku..

Co se týče Jugyndy:
Chápu, že to nebylo v plánu, to vím, ale když už se oprava v tom úseku tak pozdržela, myslel jsem, že to doprojekutují celý, toť vše. Za mě, a to se asi opakuju, buď bych opravu kolejí na tom spodním úseku vyřešil víc na light: místo kompletní konstrukce s pevnou jízdní dráhou (DZP-panely) jen výměna upevnění a vyhnilých pražců jako na štefanikově třídě a náhrada panelů asfaltem jako na Křence po nehodě trajfu, nic velkýho navíc. A nechal bych to pak ještě dosloužit a pak udělal kompletní promyšlenou rekonstrukci s regulérním projektem, úpravou zastávek a např. i výměnou výhybky, která dožije. A nebo bych to přidal do této stavby (když u ž se tak pozdržela), ale přidávat kosmetiku, která ničemu krom estetiky zásadně nepomůže ...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Však ano. Právě díky svedení provozu na koleje mohl onen přechod vzniknout. V původním uspořádání s pojížděnými vídeňskými zastávkami by délka přechodu vycházela příliš dlouhá.


Praxe je ovšem taková, že nemálo řidičů nesleduje VDZ a jezdí právě i přes ten vyvýšený ostrůvek. Jako zmatečné je to pro neznalého dost.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
Dostal jsem odpověď na dotaz k opravě smyčky Zemědělská: "Plánuje se rekonstrukce celé smyčky a dotčeného úseku uvedené komunikace, která termínově bezprostředně naváže na ukončení výluky v ulici Lesnické (předpoklad od 20. září) tak, aby přes dotčený úsek po nezbytně nutnou dobu nemusela být vedena trasa autobusové linky 46, která bude dočasně ukončena v zastávce Zemědělská." Předpokládám, že po dobu opraff bude a46 vedená přes Jugosláffskou a Zemědělskou.


ideálně kdyby u té smyčky "usekli roh" tak, aby se dalo vyjíždět i směrem na Lesnou. Pak by tam mohla končit 46.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

388
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Sedmička má jezdit z Čertovy rokle do Bohunic pokud vím, tomu by oprava smyčky na Zemědělské neměla bránit.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Super, to je dobrá zpráva. Jen tím pádem nebude moct jezdit nová verze sedmičky už od září?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Dostal jsem odpověď na dotaz k opravě smyčky Zemědělská: "Plánuje se rekonstrukce celé smyčky a dotčeného úseku uvedené komunikace, která termínově bezprostředně naváže na ukončení výluky v ulici Lesnické (předpoklad od 20. září) tak, aby přes dotčený úsek po nezbytně nutnou dobu nemusela být vedena trasa autobusové linky 46, která bude dočasně ukončena v zastávce Zemědělská." Předpokládám, že po dobu oprav bude a46 vedená přes Jugoslávskou a Zemědělskou.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jestli se jedná o přechod, který je umístěn nad zastávkami ve směru na Kraví horu, tak to není ten důvod. Podle původního značení je za tímto přechodem vozovka zase rozšířena právě do těch vyvýšených chodníků, ale následná úprava změnila přerušovanou čáru na plnou. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
P. Haluza píše:
Všetičkova je ovšem pikantní v tom, že podle namalovaného vodorovného značení auta jezdí přes koleje a na ten vyvýšený ostrůvek se vlastně ani nemůžou dostat.

Však ano. Právě díky svedení provozu na koleje mohl onen přechod vzniknout. V původním uspořádání s pojížděnými vídeňskými zastávkami by délka přechodu vycházela příliš dlouhá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Původně se po nich však jezdit mělo. Ovšem minimálně ve směru do centra to bylo tak nelogické a neintuitivní, že tak jezdila menšina řidičů. Většina po kolejích. A pak se to za celkem velké debaty změnilo na nynější podobu a vyvýšená část se pro auta využívá pouze pro příjezd k nemovitostem.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Všetičkova je ovšem pikantní v tom, že podle namalovaného vodorovného značení auta jezdí přes koleje a na ten vyvýšený ostrůvek se vlastně ani nemůžou dostat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Mně třeba uniká důvod řešení Merhautovy, kdy jsou u zastávek směr centrum jakési pseudozálivy a auta stejně jezdí po kolejích, nikoliv přes zastávku. Tedy je zde velmi široký chodník, až zbytečně. A třeba zatímco na Údolní byl přechod důvodem pro zrušení pojíždění zastávky (což je taky čtvercovina), tady je to jiný paskvil.

Zastávky Všetičkova jsou paskvil, ale dost dobře si dovedu představit, že za dané situace to bylo jediné realizovatelné řešení jak dostát normovým požadavkům na délku přechodu a zároveň nemuset rozbourávat a přestavovat čerstvě dokončené povrchy.

Cracatit píše:
MNadenicek: Naprostý souhlas. Na druhou stranu, s tím spodkem od začátku Lesnické (u parku) dolů k šalinové křižovatce s Merhautkou se původně nepočítalo.

Fakt, že se s tím nepočítalo, bude asi dost pravděpodobně důvod, proč proběhla pouze oprava do stávajícího uspořádání.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Dovolím si do diskuse trochu vstoupit. Zastávka Vojenská nemocnice (směr město) je zastávka Brněnského typu (Zastávka brněnského typu je kombinací nástupního ostrůvku a zastávky vídeňského typu. Vozovka mezi nástupní plochou a chodníkem je zvýšena na stejnou úroveň. Slouží hlavně tramvajové dopravě; zdroj: https://kambrno.cz/wp-content/uploads/2 ... tsi_02.pdf , strana 19)
Zastávka Všetičkova je zase zastávka Vídeňského typu (Nástupní plochu tvoří vozovka zvýšená na úroveň chodníku. Nastupující vstupují na nástupní plochu až v momentě příjezdu vozidla hromadné dopravy. Slouží zejména pro tramvajovou dopravu; zdroj stejný)


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To, co je teď na Údolní (Všetičkova) nebo u Vojenské nemocnice, to není Vídeň?


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek: Naprostý souhlas. Na druhou stranu, s tím spodkem od začátku Lesnické (u parku) dolů k šalinové křižovatce s Merhautkou se původně nepočítalo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Na Jugoslávskou (zejména ZC) by se nejvíc hodila cyklovídeň, která má být myslím na Tomanově (byla by to brněnská premiéra). Klasická vídeň nemá vlastně opodstatnění nikde, leda ve variantě pravidelně nepojížděném (Zdráhalova a po úpravě oproti původnímu úmyslu i Všetičkova), jejíž výhoda oproti mysům - přístup ke vjezdům/sjezdům zůstává, ale auta nemusí přes práh (řečkovice jsou za trest), jen je sešikanuje zúžení (jako u mysů)

Trochu jsem doufal v úpravu zastávky, že když se oprava dole tak protáhla s tím, že oproti původnímu plánu udělaj i zbytek silnice a obrubníky. Myslel jsem, že budu nejdřív podobně napnutý jako u Merhautky jak to dopadne a nakonec opět zvítězí zdravý rozum, ale byl jsem nemile zklamán:( Takhle tam místní měli měsíc navíc rozkopanou ulici a výsledek za mě rozpačitý. Budu se smát, až za rok či dva nějaká chytrá hlava rozhodne, že bezbariérovost je vlastně důležitá a nechá to celé zase rozdrbat a předělat:)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
S károu jsem tam párkrát šalinu předjížděl a bylo to na hercnu. Takže 2 m opravdu s bídou.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Tak asi myslíme i s Prstem to samé. Mysy vytvářející něco jako zastávku, ale nepojížděné, protože značení vede na koleje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsem jinak zvědav, kdy doopraví zastávky na Konečného náměstí, šalinové jsou po opravě super, sjednocení pomohlo přecházejícím na šalinu do centra, ale pro nevidomé se hledá trajfl pořád blbě, signální čáry chybí na obou stranách. Podobný problém je se zastávkou Nerudova, nevidomý člověk pohybující se jen s holí a bez psa ji prostě bez pomoci nenajde, pokud ten prostor nemá pečlivě nakrokovaný a nejde tam po sto dvacáté první. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 16:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]