Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 70 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Křence od rána probíhají přípravné práce na instalaci povrchových přejezdů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ne nutne, taky muze jezdit napr. na Geislerku.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podle toho rozpisu má být etapa 6c propejení nové tramvajové trati na stávající a 7. má být zrušení stávající smyčky Zvonařka. Takže šalina do Komárova zjevně nebude jezdit v etapách 2-6c (včetně), zatímco od 7. etapy už musí jezdit po Plotní (když bude rušená a zrušená smyčka na Zvonařce). Otázka je jaká bude délka těch etap.
Ale místama teď visí reklamy v zastávkových přístřešcích (zast. Úzká pro autobusy na straně Teska, tram Konopná směr město), že dokončení (nebo aspoň zprovoznění šaliny) má být v roce 2020. Takže to spíš vypadá na někde zmiňovaných dva a půl roku výluky.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jak poznamenal xcav8, prvně bude d12 zkrácena na Zvonařku (na poměrně dlouho, než se spraví Dornych i Plotní) a následně se na nějakou dobu zavře i úsek Úzká - Zvonařka, aby mohla být nová TT napojena na tu starou a zrušena smyčka Zvonařka. Dohromady by to tedy mohlo být v řádu desítek měsíců.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Nevím kde jsi ty vyčetl, že jsem vyčetl "pár měsíců" Napsal jsem v řádu měsíců, čímž jsem myslel maximálně 12 měsíců, tedy rok. Z toho plánů je napsané, že přerušení bude v druhé etapě, ale nikde není psáno kdy dojde k obnovení, zda-li krátkodobě mezi etapama nebo až po úplném dokončení.


Jo tak to jsem tě prve nepochopil, jak se jednou přeruší šalina, vrátí se až na Plotní.
Takže dle stavebního harmonogramu to minimálně dva roky jistě potrvá.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Nevím kde jsi ty vyčetl, že jsem vyčetl "pár měsíců" Napsal jsem v řádu měsíců, čímž jsem myslel maximálně 12 měsíců, tedy rok. Z toho plánů je napsané, že přerušení bude v druhé etapě, ale nikde není psáno kdy dojde k obnovení, zda-li krátkodobě mezi etapama nebo až po úplném dokončení.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Takže do komecu nepojedou šaliny jen v řádu měsíců? Myslel jsem že se tam provoz přeruší jak začnou zvelebovat Dornych a bude obnoven až na nové, přeložené trati o pár let později.


Nevím kde jsi to vyčetl, těch pár měsíců?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže do komecu nepojedou šaliny jen v řádu měsíců? Myslel jsem že se tam provoz přeruší jak začnou zvelebovat Dornych a bude obnoven až na nové, přeložené trati o pár let později.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Na facebooku Tramvaj Plotní se objevil podrobnější rozpis tohoto souboru staveb:

Citace:
Větší info ke stavbě.

Podle posledních informací se začne letos dělat první etapa.
Přerušení tramvajové dopravy se plánuje v první čtvrtletí nového roku.

Přehled dílčích etap výstavby stanovených projektovou dokumentací:

1. etapa: zaústění kanalizace na ulici Konopná, Nová Agrozet, Komárovská
2. etapa: přerušení tramvajového provozu - překlenutí kanalizace pod tramvajovým tělesem a polovinou ulice Svatopetrská, dopojení kanalizace Nové Agrozet a Komárovská, vybudování provizorní komunikace v místě tramvajového pásu
3. etapa: zaústění ulice Dornych do ulice Svatopetrská v úseku od Nové Agrozet po konec stavby ve směru na Komárov včetně kanalizace a ostatních inženýrských sítí
4. etapa: čtyřproudá komunikace v ulici Dornych v úseku Zvonařka – Nová Agrozet včetně kanalizace a všech inženýrských sítí
5. etapa: ulice Plotní od Svatopetrské po Zvonařku a od Zvonařky k Vaňkovce včetně inženýrských sítí, tramvajové trati, zastávek, protihlukových stěn a komunikací Kovářská a Spěšná
6. etapa: část křižovatky Plotní - Zvonařka, včetně části komunikace Zvonařka a kanalizace
6b. etapa: křižovatka Plotní - Zvonařka, včetně části komunikace Opuštěná
6c. etapa: propojení tramvajové trati přes křižovatku Plotní - Zvonařka
7. etapa: zrušení smyčky Zvonařka a lávek pro pěší u ÚAN Zvonařka
8. etapa: křižovatka Dornych - Úzká a komunikace Plotní mezi Úzkou a Opuštěnou
9. etapa: křižovatka Dornych – Zvonařka
10. etapa: dokončení napojení ulice Dornych do stávajícího stavu

Zdroj informací: tiskové středisko MMB

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak jsem dneska několikrát využil zastávku Bieblova a ta rekonstrukce se fakt povedla. Přechod jednak s tím pitomým páskem světel a jednak ty signální čáry pro označení přechodu jsou fakt blbě, jednak končí moc pozdě u kolejí a jednak jsou tak zasypané pískem, že se trochu ztrácí při pohmatu holí/pošlapu botou. Celkově je všude prach a písek. Ani z druhé strany (směr do města) ten přechod není moc k nahmatání.
Bohužel se to stává na řadě míst, že ve snaze vytvořit rovný povrch dojde k tomu, že jsou pro nevidomého neznatelné hrany mezi přechodem a chodníkem, mimochodem na hlavním nádraží tahle "hladkost" přetrvává už léta, ale před předlážděním bylo aspoň rozhraní asfalt, kostičky signálního pásu k přechodu a drobná vlna dolů, že začínají panely, respektive končí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je jen dobře, protože vodicí dlažba je od slova vodit, ne od slova zavádět kamsi. :mrgreen: Je víc takových pásů, varovný, ten se dává asi metr od hrany vodorovně s ní, signální, ten se dává třeba napříč nástupištěm u sloupku, signalizuje první dveře vozidla a pak právě ve volném prostoru, kde se nedá jít podle přirozených věcí jako tráva, obrubníky etc. se dá využít vodicích čar za účelem zjednodušení trasy člověka, který jde bez psa jen s orientační holí. Šířky z hlavy nevím, ale řeší je ta vyhláška o přístupnosti staveb plus příslušné ČSN.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
četl jsem, že na hlavním nádraží to chtějí předláždit a vodicí dlažba povede středem nástupiště, mezi lavičkami a hranou.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Máme jako nevidomí/slabozrací konzultanta v Tyflocentru na Bubeníčkové, pak vozíčkáři mají taky své konzultanty a co se nějaké menší konzultace týká, já s tím nemám problém, kdyby mi to někdo nabídl. Zajímavé je, že třeba při spouštění vlakové zastávky Brno-Lesná se taková konzultace dělala a v menší skupině jsme tam procházeli, jestli jsou varovné žlábky na krajích nástupiště dostatečně hmatná s bílou holí, jestli se tam dá bezpečně pohybovat...
Teď jsem zvědav, jak dají dohromady ty bariéry na hlavním nádraží, tam totiž vedou vodicí dlažby do koše/lavičky a do sloupu, což je totálně blbě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Postižení mají svoje zájmové organizace, takové věci by se s nimi jako s připomínkovým místem automaticky měly konzultovat. U přechodů na Bieblově a Lesnické se mohla doplnit i zvuková signalizace (a upravit světelná)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zn. ideál by byla, kdyby s investorem nějaký člověk se zrakovým postižením/nevidomý spolupracoval ohledně praktičnosti jednotlivých prvků. Předpisy jsou jedna věc, praktické užití druhá. Myslím, že by to byla win-win situace, pokud by takový člověk spolupracoval, a to se bavíme třeba o malé DPP konzultanta.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K Ondra: tak to je pak větší problém, než chybějící pruhy, jak mám vědět, jestli je signalizace na červenou, když ji nemám jak zaznamenat? Já nevidím skoro nic, zbytkaři jsou na tom líp a pes to logicky nepozná. Tohle je fakt na facku, nejen zbytečnost na přehledným přechodu, ale ještě k tomu taková drobná pastička. Stejný problém jsou třeba přechody na křižovatce Kotlářská x Kounicova, kde tři ze čtyř jsou ozvučené a ten čtvrtý není, i když tady si nejsem jistý, jestli jsou namalované všechny čtyři včetně obou přes Kotlářskou, nechci kecat, ale je to asi nejbližší místo, k jakému bych takovouhle past mohl přirovnat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Signalizace je pouze světelná bez ozvučení. Pro zájemce nabízím video signalizace ve dne a v noci.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
K Ondra, Manil a spol: docela mě zaráží tyhle chyby s vodicíma čarama, když lidi z dopravního podniku vědí o existenci něčeho jako konzultanti odstraňování bariér, že by někdo podcenil projekt? Každopádně přecházení na Bieblové komplikovaly jiné věci, než vodicí čáry, třeba moc šikovně umístěný sloup označníku směr město, kde musí člověk kličkovat mezi sloupem a stěnou boudy, umím si představit řešení, kdy by ty řády a označník visely na stěně boudy a sloup šel úplně pryč... v úterý tudy půjdu, tak vyzkouším, jak se tam přechází s tou signalizací, jestli je ozvučená a případně znovu poreferuju, případně napíšu na příslušná místa vč. podniku.
P.s. Díky za článek na Káčku, moc pěkně napsaný.

Těžko říct, kde je objektivní příčina. Můj subjektivní názor je ten, že vinu nese v prvé řadě investor, který by měl při přebírání díla vědět jestli je stavba v souladu s platnými předpisy, či ne, a případně stavbu, která je v rozporu s předpisy, nepřevzít.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by se to projevilo v jízdní době, byl by to krok dobrým směrem. Bohužel je MHD v Brně obecně pomalá (jasně, není to tragédie, ale mohlo by to jezdit rychleji).


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Třeba se tam časem objeví sedmdesátka pro 13T a Anitry, jako je to na trati do Modřic.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K Ondra, Manil a spol: docela mě zaráží tyhle chyby s vodicíma čarama, když lidi z dopravního podniku vědí o existenci něčeho jako konzultanti odstraňování bariér, že by někdo podcenil projekt? Každopádně přecházení na Bieblové komplikovaly jiné věci, než vodicí čáry, třeba moc šikovně umístěný sloup označníku směr město, kde musí člověk kličkovat mezi sloupem a stěnou boudy, umím si představit řešení, kdy by ty řády a označník visely na stěně boudy a sloup šel úplně pryč... v úterý tudy půjdu, tak vyzkouším, jak se tam přechází s tou signalizací, jestli je ozvučená a případně znovu poreferuju, případně napíšu na příslušná místa vč. podniku.
P.s. Díky za článek na Káčku, moc pěkně napsaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
manil píše:
To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum.

Bylo to uvedeno v tiskové zprávě DP.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.vojta píše:
Možná je to pro účely homologace ze strany DÚ nebo kvůli zvýšení traťové rychlosti, jiné důvody mě nenapadají. Každopádně na Lesnické to instalováno není.

To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum. Zvýšení traťové rychlosti není reálné, už před reko bylo v úseku Lesnická - oblouk před Halasovým nám. obousměrně 60 km/h.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.vojta píše:
Na K-report jsem napsal menší shrnutí rekonstrukce třídy Gen. Píky včetně fotek, kdyby se někdo chtěl podívat kdo tam pravidelně nechodí. :-)

Super profi příspěvek s vysokou informační hodnotou. Díky. :-)


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Pomalu se blížíme době, kdy bude člověk jako bytost absolutně nesamostatná a všechny lišty, linky, zvuky, světýlka a podobné kravinky už nebudou stačit a u každého přechodu bude muset být zaškolený zřízenec s certifikátem ISO s majákem, praporkem a megafónem, který bezpečně každého převede na druhou stranu silnice, protože to už bude tak složitý manévr, který jednoduše člověk sám rozhodně nedá. sarcastic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 10:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]