Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
118
29 črc 2014 19:57
Neplánuje se při současné reko zmenšit převýšení v zastávce Bieblova, když už se tato musí nacházet v oblouku?


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Mluvíme o omezení na Životského.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ono je to rozdělené — část se udělala o svátích, teď se může jezdit, zítra zase uzavřeno i pro tramvaje.
Je to kvůli rozfázování rekonstrukce. Chvíli kopat, pak přendavat koleje, pak zalévati asfaltem atd...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Aha, tak to včera kolem deváté večer už bylo hotové, jeli jsme normálně po trase osmičky.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Spravuje se i povrch v ulici Životského ve směru ke Geislerce.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak Zverinovu uz chapu, Porhajmku furt ne. :-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jak souvisi zminene ulice s uzavrenym prejezdem?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Takže dnes oprava křížení Křenová s posvitavskou vlečkou. Autobusy projíždí nezvykle jednosměrně ulicemi Zvěřinova -> Klíčova, druhý směr Porhajmovou.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zrovna Dornych byl asi případ kdy se čekalo na přeložku Plotní, která má xx let zpoždění. Například úsek Celní - hřbitov byl před rekonstrukcí celkem v pohodě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Podle stavebního ruchu to vypadá, že se bude generálkovat úsek od Fugnerovy po křižovatku s Provazníkovou, tam ten spodek asi moc v pořádku není. Od Fugnerovy k Halasovu nám. trať vypadá zachovale, ale je tam před mostem přes VMO jeden hnusný zlom.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Na toho Generála Píky se ty díry v prorezlých kolejích fotily už tenkrát, tam to bylo potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Mě to teda divné připadá. Už proto, že v Brně se obvykle tratě opravují až v momentě, kdy vypadají nějak takto:
(2x Dornych 2012, 1x TGP 2010)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Záleží co všechno se tam před 5 lety dělalo. Pokud to byla třeba jen výměna kolejnic a podbití, tak to zas tak divné není.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Momentálně probíhá demontáž kolejových polí mezi zastávkami Fügnerova a Bieblova. Jaký je smysl opravy tohoto úseku, který prošel větší opravou přesně před 5 lety? Viz foto z toku 2012. Na brněnské poměry docela luxus, anebo chybička se vloudila? :mrgreen:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Staník: to už je asi osmá zpráva co Brněnskej deník o opravě Údolní napsal a po každý píše jiný datum...


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Oprava za čtvrt miliardy. Výměna potrubí nebo kolejí na rok zavře Údolní ulici
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/oprava-za-ctvrt-miliardy-vymena-potrubi-nebo-koleji-na-rok-zavre-udolni-ulici-20170628.html


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
http://www.zidenice.eu/wp-content/uploa ... 235144.pdf

Sice je to rozhodnutí o umístění značek na přechodnou úpravu provozu, ale jsou tam detailní mapky z nichž lze vyčíst, že se bude (!konečně!) opravovat křížení žel. vlečky s tramvajovou tratí na Křenové


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Emperror píše:
Ono by to tou tramvají bylo hlavně bez přestupu a ještě by se nějaká ta minuta ušetřila. Teď jede t-26 z Oblé na Mendlák 13 min, pak d-1 cca 8min, tedy 21 min čistého času + přestup. Tramvaj přes Kampus by jela cca 17-19 min a bez přestupu, tedy časově jasná volba, jakkoli se může zdát, že to objíždí.

Taky fakt.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ivanovice mě taky napadly, přivést TT třeba do oblasti Globusu/Bauhausu, kde je možnost mimo jiné v budoucnu postavit P+R parkoviště. Resp. odtud ještě TT protáhnout o nějakou tu zastávku až do Ivanovic. Tady by se nabízelo zahloubení TT pod povrch, ale to bude v České republice asi ještě dlouho nemožné (finančně).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tak na Holzove uz ta vystavba je a pokracuje, v Bosonohach o nicem takovem nevim. Spis bych si umel predstavit prodlouzeni do Ivanovic, kde obyvatel pribylo.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jaký má smysl stavět trať do Holzovy ulice? V Líšni je plánovaná budoucí výstavba. Z hlavy teď nevím, jak jsou na tom Bosonohy, co se týče ÚP; ale když si vezmu třeba takový Campus, kde se něco postavilo a pak doháníme resty (chybějící TT) a fakt, že je v Brně aktuálně nedostatečné tempo výstavby bytů (i proto jsou ceny tam, kde jsou), nepřijde mi to jako zcestné, navíc v Bosonohách by bylo místo na novou vozovnu.
Jinak to prodloužení TT může v dané lokalitě zatraktivnit MHD - přímé spojení s centrem díky šalině. Jak píšeš - dnešní špičkový interval není žádná pecka, navíc přestup bus-tram tomu nejspíš taky nepřidá.

Však tam nemusí zajíždět všechny spoje. Jen si myslím, že by se rozvoj tramvajové sítě měl odvíjet mimo jiné od budoucího stavu (dle nějakých scénářů; Líšeň, potenciálně Bosonohy, už postavené prodloužení do TP), než jen lepit díry stavu současného (Campus, Kamechy, Lesná).


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jaky ma mit smysl stavet trat nekam, kde je ve spicce 15 minutovy interval solo busu?


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: tak ono lze postavit v budoucnu obě prodloužení. Na Kamenný vrch i do Bosonoh. Ale Bůh ví, jestli na to budou finance a jestli se proti tomu neozve nějaké sdružení typu Voda z Tetčic.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ojin píše:
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Ano, doba výstavby by se měla zkrátit pokud možno do záporných hodnot.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Dneska jsem byl u nás v Lískovcu na besedě o šalině do kampusu, tady je pár postřehů.
(Počítám, že tady se brzo objeví aktualizovaná prezentace.)

Jízdní doba 2,5 minuty
Délka nástupišť 65 m
oprava stávajícího úseku kolem zastávky Osová 230 m (včetně zahloubení o cca. 1 m v místě dnešního přechodu přes koleje, místo něho lávka pro pěší)
doba výstavby 41 měsíců (zkrácení doby bude kritériem výběrka)

Etapizace
1. etapa: Kampus, S 1/2 Jihlavské - 4 měsíce
2. etapa: J 1/2 Jihlavské po zastávku Nová Jihlavská - 6 měsíců
3. etapa: dokončení zastávky Nová Jihlavská, úsek po zastávku Labská (uzávření ul. Labské) - 4 měsíce
4. etapa: od jižního portálu po jednosměrku skrz Mikuláškovo nám. - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
5. etapa: jednosměrka skrz Mikuláškovo nám. - Labská - 6 měsíců (z toho 3 měsíce povrchový výkop)
6. etapa: kolem zastávky Osová, zahloubení tratě - 10 měsíců (část této doby nejspíš výluka, jedná se o zachování jednokolejného provozu)
V prvních 2 etapách bude Jihlavská průjezdná v polovičním profilu.

Ty počty měsíců nesedí s tím celkovým počtem, možná v tom mají rezervu, přestávky (technologie, zima)

Pravděpodobný provoz po dokončení:
8 do kampusu
6, 10 do Starého Lískovce, smyčky
25 zachování stávající trasy, prodloužení k žel. zastávce je zatím s mnoha otazníky
37 na Osovou ztratí význam, patrně bude ukončena u nemocnice
60/61 budou výrazně omezeny

Další témata:
Údržba tunelu, podzemní zastávky a výtahů - má zajišťovat DPMB na objednávku města
Pěší přechod přes Jihlavskou - majetkové komplikace - silnice je kraje, tangenciální přivaděč patří ŘSD, část pozemků kolem je soukromých, na část jsou restituční nároky (Kohnové). Město bude řešit nějaké směny v rámci této stavby, ale než se zruší ta tangenta, přechod patrně nebude (ani podchod).
Požadavky na koordinaci uzavírek Jihlavské s činností na D1.
Obavy o statiku z blízkého domu Mikuláškovo nám. 10 (9 m od stěny tunelu) - zesílená stěna tunelu, zpevnění hloubené jámy betonem, výkop zdi bude napuštěn speciální směsí, aby nedošlo k sesuvům.
Současná ulice Okrouhlá/Vltavská kolem tratě bude zaslepena, obavy o kapacitu křižovatky Labská / Osová / Pod nemocnicí, navíc v souvislosti s právě stavěným OD Lidl v Bohunicích

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]