Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
To kolejové uspořádání umožňuje nerušený tramvajový provoz i pokud bude traktor tahat exponáty klidně celý den, mohlo by to asi být i horší? Přinejmenším vyjetí nebude vyžadovat výluku :) Jakž takž rozumné mi připadá připojení levé příjezdové koleje smyčky dp (výstupní zastávka), kde se tím pádem dá v klidu udělat připojení exponátu k drátům (i když mít zadrátovaných aspoň pár metrů muzejní vnitřní koleje i na druhé straně haly než je výstupní zastávka by bylo taky fajn, tam je podle vizualizací taky výhybka pro přejezd na normální trať a při jejím použití by jednosměrné vozy umístěné v hale čelem k městu nemusely až k SS couvat nebo se nějak složitě otáček, tak snad to tam nebude úplně bez drátů?).

Přijde mi akorát trochu škoda, pokud by se nezatrolejovala aspoň jedna deponovací kolej muzea (a napojení na výjezd), aby aspoň jeden dva funkční exponáty mohly vyjet jednoduše... Ale časem třeba :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Když to napíšu hodně blbě: Objízdná kolej smyčky okolo muzea zatrolejovaná bude ne? A těch pár metrů z haly na tu objízdnou kolej se to prostě dotlačí. Buďme rádi za aspoň za to málo, co se chystá....
I když, otázka je proč v rámci dohody TMB vs. DP kdy "my vám dáme trať k dispozici ale bude tam občas jezdit s muzejkama" nedodali "a zatrolejujete nám komplet depozit"

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky jsem si myslel, že zatrolejování depozitáře byla součást dohody mezi TMB a městem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
TMB: Myslel jsem, že při rekonstrukci tratě a zatrolejování smyčky se napojí rovnou i muzeum.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
790
25 led 2006 09:46
hahaha hahaha hahaha b) je správně. Koleje muzea budou elektrifikovány, až si to TMB někdy zaplatí. Ale to se dá dělat postupně.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mouka: moje uvaha byla v duchu cim min vyhybek tim mensi naklady a vetsi sance realizace... ze to nejak jde jsem tusil :) kdyz se resilo jestli vubec aspon 1 kolej, tipovsl bych ze zaplatit vic jak 1 atyp vyhybku se nikomu chtit nebude :(

Vizualizace zajimava, diky :) bude nejaka cast koleji muzea elektrifikovana nebo se normalrozchody budou ven tahat traktorem? :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Co řešíte za problémy s výhybkama? Když to jde v Liberci, šlo by to i v Brně.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Na úzký rozchod do tratě zapomeňte. Ono vůbec to jednání s DPMB a jeho přístup je na dlouhé povídaní u piva. Sám jsem zvědav, jak to dopadne.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Vizualizace konečné (zdroj DPMB).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Se to udělá tak, jak je přece v Brně zvykem - pravidelná výluka na lince 10: z důvodu provozu historických vozidel bude v sobotu linka 10 ukončena ve smyčce Stránská skála. ](*,)
A v pracovních dnech, kdy se na 10 interval sníží, se to vyřeší taky jednoduše - žádné historické vozy v pracovní dny :-)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Myslím, že bude úspěch, když trať bude mít po celé délce dřevěné pražce nebo jiné pražce, na které bude možné v budoucnu přidat další kolejnice pro úzké rozchody.

Ostatně ona by stačila splítková kolej jen pravá ve směru do centra s tím, že by na Stránské skále úzký rozchod uhnul bokem mimo hlavní trať. Úzkorozchodný vlak se dá poslat na SS souběžně s vlakem d-10, ale návrat by se musel načasovat tak, aby nebyl v kolizi s dalším spojem d-10 do centra. Případně by ten spoj d-10 chvíli počkal v Líšni na návrat úzkorozchodného vozidla.
Ovšem to by se dalo provozovat v současné situaci, kdy má d-10 interval 30 min. Až bude interval v pracovní dny 10 min. bude to problém.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
goldfinger píše:
Na vizualizaci není vidět splitka, resp. kolej na úzký rozchod, se kterou se uvažuje pro provoz muzejních vozů od konečné na Stránskou skálu.


Jsem myslel, že provoz muzejních šalin v trase Muzeum - SS bude jen na 1435 mm a ty úzkorozchodky budou mít jen pár metrů kolejí v areálu, jak naznačuje v plánku modrá barva "kolejiva" v areálu oproti bežné červené vyznčující novou 1435 mm trať.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Informaci o splítce jsem zatím taky nikde nezaregistroval. Má úvaha vychází z faktu, že splítka v jedné traťové koleji by byla úplně k ničemu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pokud myslíš ukončení úzkorozchodky u stránské skály, tak pokud by měly být úzkorozchodky v obou kolejích, udělal bych tam kusou kolej bokem od hlavní trati jenom pro úzkorozchodku... pak by úvraťová výhybka úzkorozchodu nedělala bordel v normálněrozchodné trati (křížení tratí je přeci jen jednodušší) a taky by nebylo potřeba řešit vedení úzkorozchodky v místě výhybky normálního rozchodu (to by taky mohl být problém, vnitřní kolejnice by nsměla být výhybkou přerušená).

Edit: Ale o tom že by měl být splítka v obou kolejích jsem nikde nic neviděl, tak se bojím, že bude jenom v jedné koleji (pokud vůbec půjde dál od muzea)...?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stejně tak by bylo zajímavé vědět jak bude vyřešeno ukončení splítky na Stránské skále.

Osobně, bych za rozumný kompromis, který by umožňoval solidní provoz úzkorozchodných vozů, považoval splítku 1435/1000/760 na obou traťových kolejích a někde u napojení nové trati na stávající udělat třetí odstavnou kusou kolej pro obrat a odstavení vozů. Pokud by byla napojená jako třetí kolej na Komenského náměstí, nemusela by být rozjízdná výhybka na kusou a opačně sjížděcí na hlavní trať úzkorozchodná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
zajímavé by taky bylo vědět jak budou koleje vypadat dál za muzeem... kde bude zastávka (nástup, výstup), jak budou vypadat a jak dlouhé budou odstavné koleje, jak tam bude vypadat napojení stávající objízdné koleje kolem technického muzea (dají se v místě toho "nádražíčka" kde se kvůli nedostatku místa kolej DP a objízdná kolej kolem muzea obě výhybky - sjížděcí i rozbočovací na vnitřní objízdnou kolej patřící muzeu - nebo bude některá z nich slepá)?

případně by mě zajímalo které koleje tech. muzea budou elektrifikované - výtažná kolej (na obrázku oblasti u muzea ta prostřední slepá u výjezdu), objízná kolej kolem muzea (kolej dp povede ještě vně vedle), případně aspoň nějaká i v hale muzea? tzn. zda pro vyjetí nějakého historičáku z muzea (pokud bude nějaký pojízdný) bude nutné posunovací vozidlo, nebo jestli bude aspoň z nějakých kolejí možné odjet do běžného provozu pod elektrickými dráty?

snad časem přibudou nějaké další plánky, ale pokud někdo náhodou ví, budu rád za ukojení zvědavosti :)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Na vizualizaci není vidět splitka, resp. kolej na úzký rozchod, se kterou se uvažuje pro provoz muzejních vozů od konečné na Stránskou skálu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Kdo chce vidět nové fotky vizualizace tratě k muzeu tak v odkazu:
http://www.brno-lisen.cz/obnovena-tramv ... brna/t5410

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Maleček je fakt dáreček. Bohužel tento člověk mluví i do územního plánu na kraji a nejspíš souzní s Anderem, který se v posledním vydání Metropolitanu dal slyšet, že je pro D43 boskovickou brázdou.
Abych nebyl obviněn z off-topic, tak Dolfova dálnice přes Bastr by zlidštila i trať v sídlišti, protože by byla v jedné rovině a území by se sjednotilo, bo dálnice by byla schovaná v umělém tunelu a šalina v rovině s terénem. Tohle považuju za jednoznačně nejlepší řešení.
D43 boskovickou brázdou je pitomost, bo by vznikl kapacitní špunt mezi Ostrovačicemi a Troubskem (souběh D1 a D43).


Naposledy upravil xcav8 dne 05 dub 2017 11:11, celkově upraveno 1
upraveno protože slovo fuckt místo fakt je krajně nevhodné


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Neměl by, prosím, někdo fotky MUVky, která byla zapůjčena na rekonstrukci tramvajové trati do Modřic?
Nevíte, kde by se daly najít?


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Já když kolikrát slyším ty CNG zázraky (hlavně Urbany), tak to není taky žádná tichá hitparáda. Když jedou občas u nás večer třeba záložku, tak ten vůz poznám jen dle sluchu a to mám tu silnic od baráku asi 300m. [-X


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protože starosta zřejmě utrpěl úraz hlavy. [-( (Zkrátka nedokážu pochopit odpor ke kolejové dopravě - jasně, přinese to hluk, ale autobusy jsou přímo čichovou lahůdkou).


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
A Lesná furt nic...


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V dubnovém vydání Brněnského metropolitanu se píše, že dne 20. dubna proběhne veřejné projednání projektu prodloužení tramvaje do Líšně ze Stránské skály. Po dohodě s místními obyvateli vybuduje město obslužnou komunikaci vedle kolejí, aby se lidé dostali do svých domů i ze zadní strany, jak jsou zvyklí. Tam, kde je zástavba, budou PHSky a koleje budou odhlučněny. Tak snad se fakt letos kopne do země :pray:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Napíšu to lehce jinými slovy - kéž by se rekonstrukce Merhautovy od zdravky po ŠČ využila k současné opravě (rozšíření) mostu přres trať 250 a položení kolejí do Čertovy rokle.


Naposledy upravil chat-maniac dne 10 bře 2017 23:31, celkově upraveno 1
odpraseno


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 20:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]