Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Pokud je šířka nástupiště větší než 2400mm, musí být signální pás (kolmý na TT) oddělen od varovného pásu (rovnoběžný s TT).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Špatná šířka a ukončení signálních a varovných pásů a na přechodu přes trať chybí jejich odsazení (jako místo pro přecházení bez přednosti chodce).


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K.Vojta: V čem je problém se zastávkami stran vyhlášky o bezbariérovosti na TGP? Díky za popis.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Už to tu několikrát padlo, škodá té nekonečné šedi. Zvlášť ve srovnání s tímto vypadá osázení 6 sloupů EV (nebo kolika) popínavým břečťanem jako vpravdě kocourkovské řešení.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Na K-report jsem napsal menší shrnutí rekonstrukce třídy Gen. Píky včetně fotek, kdyby se někdo chtěl podívat kdo tam pravidelně nechodí. :-)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn, ale v takovém případě by teda měli něco dělat se signalizací u křižovatky Lesnická - Provazníkova, jak už jsem tu naznačil minule, tam je taky úrovňový přechod přes koleje, směrem do centra prakticky neregulované přecházení na rozdíl od směru z centra, kde je klasický křižovatkový semafor se signálem pro chodce a pro auta.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ta nová norma platí i pro rekonstrukce, kde se upravuje geometrie silnice.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nové přechody, jenže tady nejde o zřízení nového přechodu, ten přechod je tam už minimálně deset let, dřív bylo buď pololegální přecházení kolejí u konce středového zábradlí, nebo podchod, který je tam dodnes (hlavně kvůli přecházení TGP samotné směr arboretum). Takže pořád trochu vedle.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Cracatit píše:
Může mi někdo vysvětlit, proč na přehledný přechod na Bieblové dávají světla?...

Podle dnešních norem se musí být všechny nové přechody pro chodce osvětlené.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Když už se to tam renovovalo, tak se mohlo aspoň vyměnit to hnusný (rezavý) zábradlí, které je na poslední fotce úplně vidět a kazí to dojem z celého místa.

Na poslední fotce je také vidět, že podél koleje do centra je vybudován delší plot, čímž se má podle mne zabránit situaci, kdy studenti chodili vyšlapaným trávníkem před zastávkou směr centrum tak, aby následně přešli silnici a dostali se tak rychleji k fakultě. To teď díky delšímu plotu nebude možné.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Lesnické to není potřeba, přecházení tam reguluje signalizace blízké křižovatky, na jedné straně legální světelný přechod a na druhé straně (do města) jenom čočky pro šalinu a panelový přechod, koleje plus jednosměrka, správně by tam měl být taky vykrývací semafor pro chodce, ale prostě není. Asi, aby bylo víc věcí k divení na té trati.
Jinak na Fügnerovu se už teď jezdilo od města celkem rychle, tak není moc důvod zvyšovat rychlost, ono se totiž stejně musí brzdit při jízdě k Halasovu náměstí před protisměrným obloukem a následnou světelnou křižovatkou, takže tím podnik nedosáhne žádného dramatického snížení jízdní doby.
P.s. Tu sérii prudkých oblouků před Halasákem pořádně nechápu, když na předchozím poměrně dlouhém úseku vyšel takový krásně táhlý oblouk a za ním tohle, za to může pokračování TGP směr sídliště, nebo v čem tkví důvod, víte někdo?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Možná je to pro účely homologace ze strany DÚ nebo kvůli zvýšení traťové rychlosti, jiné důvody mě nenapadají. Každopádně na Lesnické to instalováno není.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Může mi někdo vysvětlit, proč na přehledný přechod na Bieblové dávají světla? Přece u něj každý spoj kromě polonočnních staví a i když je zastávka v oblouku, je na přecházející vidět z obou směrů, právě proto přece kdysi došlo k posunu zastávky z města kousek vzad, aby k sobě vozy stály čelem, když stanicují z obou směrů současně. To jsou zas nějaké nové předpisy, nebo čí bezpečnostní kokotinec to zas je?
Doufám, že to bude mít i bzučák, jako mívají klasická světla na přechodu pro chodce, abych to jako nevidomý mohl používat...
Vážně by mě zajímalo vysvětlení, příp. odkaz na předpisy, podle čeho tam tahle kravina musí být.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Nástupní hrana na Bieblově (a na Lesnické směr město) je teď dost vysoko. Ale pokud tam jde vysunout plošina, tak by měly jít otevřít i ty výklopné dveře.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zvláštní, že to zkoušeli s vozem se skládacími dveřmi, výklopky se vyzkouší asi až v běžném provozu sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
U projektu obnovení šaliny do Líšně posuzují dopad na životní prostředí. Trať bude hotová do roku 2020
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/8670-u-projektu-obnoveni-saliny-do-lisne-posuzuji-dopad-na-zivotni-prostredi-trat-bude-hotova-do-roku-2020.html


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Třeba to patří někomu jinýmu - tak jsem se divil, když nám zateplovali panelák proč nevyměnili nebo nenatřeli stříšku na elektriku vč. dvířek a dozvěděl jsem se, že ta patři eONu... Trvalo jim to další dva roky, než to dodělali, jeden rok vyměnil stříšku, další rok natřeli dvířka :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak ta cedulka nebije až tak do očí, jako to zábradlí v celé délce tam. Alespoň přetřít ho mohli.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak zábradlí je ještě v pohodě, ale ten nápis pozor tramvaj taky zažil lepší časy. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když už se to tam renovovalo, tak se mohlo aspoň vyměnit to hnusný (rezavý) zábradlí, které je na poslední fotce úplně vidět a kazí to dojem z celého místa.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na TGP právě probíhají profilové zkoušky. Dokumentační mobilní foto:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
118
29 črc 2014 19:57
@Cracatit: Nemělo by jim v tom nic bránit, nicméně obvykle se to dělá až po územku.
@tr: Vliv to nemá, hlavní budou vyjádření dotčených stran. Stejně tak soulad s ÚPD je jen jednou z podmínek pro územko.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co brání tu majetkoprávní přípravu dělat už teď? Přece se ví, kudy půjde trať, takže na většinu pozemků rozhodnutí o umístění stavby netřeba, kdyby se chtělo, tak se něco dělá...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
bugear píše:
Teoreticky ano, pokud zjišťovací řízení skončí závěrem, že stavba nebude posuzována dle zákona, následně se dostatečně rychle požádá o územko a majetkoprávní příprava se stihne velmi rychle, případně v zákrytu za už vypsaným výběrkem.


Tady by mohlo (mělo) sehrát velmi důležitou roli slovo "Znovuobnovení" v názvu stavby. Potom by se to nemuselo posuzovat jako nová stavba, nová zátěž pro životní prostředí... Do zákulisí této konkrétní stavby nevidím, takže mohu jenom spekulovat. Stejně nevidím do hlav politiků. Nicméně jde o obnovu existující dopravní liniové stavby, která je v územním plánu, tudíž přinejmenším územko by nemělo být problém. I pozemky pod tratí se snad nerozprodávali, byť se bude rozšiřovat...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
bugear: To můžeš rovnou napsat, že to má stejnou šanci, jako že vyhraju v loterii. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]