Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 81 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Magistrát i DP na oficiální dotaz odpověděli, že stavět se má začít v srpnu 2017.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Staník píše:

Že by se fakt brzy muselo začít pracovat? Šance tu je...

Schválená smlouva o bezúplatném převodu majetku mezi Technickým muzeem v Brně a statutárním městem Brnem zadává městu několik povinností. Jednou z nich je zprovoznit tuto tramvajovou trať pro městskou hromadnou dopravu k využití veřejnosti nejpozději k datu 31. prosince 2024.

Investice do nově zrekonstruované tramvajové tratě je předpokládána ve výši 360 milionů korun. Strategický projekt prošel řídícím výborem ITI a bude předložen do výzvy Operačního programu Doprava vyhlášeného Ministerstvem dopravy České republiky. Investorem projektu bude Dopravní podnik města Brna, spoluinvestorem statutární město Brno. Výběr zhotovitele stavby a samotné zahájení výstavby je plánováno na příští rok.


:applause: :applause: :applause:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno získalo pozemky pro znovu zprovoznění tramvaje v úseku Stránská skála – Líšeň
http://www.brno.cz/brno-aktualne/tiskovy-servis/tiskove-zpravy/a/brno-ziskalo-pozemky-pro-znovu-zprovozneni-tramvaje-v-useku-stranska-skala-lisen/


Rozpočet Brna na příští rok: výdaje 11,8 miliardy, příjmy o jeden a půl miliardy nižší
Citace:
V návrhu rozpočtu kapitálových výdajů je zahrnuto 13 strategických investičních akcí ve výši přes 238 milionů korun. Některé z nich se začnou připravovat, některé začnou a potrvají delší dobu. Jde například o prodloužení tramvajové trati na Kamechy, k univerzitnímu kampusu.

http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/6670-rozpocet-brna-na-pristi-rok-vydaje-118-miliardy-prijmy-o-jeden-a-pul-miliardy-nizsi.html


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Eda: Jdu na to! :D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Město Brno pořádá anketu, kde se můžete vyjádřit o tom, co by mělo být v nové Strategii pro Brno.

Ideální možnost jim tam vyhejtovat chybějící tramvajové tratě a další infrastrukturu:
http://www.brno.cz/strategie/anketa/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kampus je dobrý příklad maximálně toho jak to vypadá, když chybí napojení na dostatečně rychlou a kapacitní MHD.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

423
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
U té 12 by to mohlo časem (dlouhým) dopadnout tak, že bude smyčka před dálnicí a NC možná vybuduje podchod pro pěší, ale spíš se to bude obcházet kolem řeky. Tento stav vznikl tím, že město povolilo stavbu něčeho takového v lokalitě bez napojení na VHD, současného ani výhledového. Ale oni by to možná pak postavili za městem jako Olympiu a bylo by to ještě horší. Dobrý protipříklad je kampus nebo třeba Kaufland v Židenicích.
Kdyby se někdy rozhodlo o stavbě něčeho jako diametru se zastávkou u NCKP, protože by to byla z ostatních hledisek nejvýhodnější varianta, vznikl by zajímavý stav - jak moc velkou účastí NCKP tu zastávku podmiňovat, když by měla i jiné přínosy.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ondra K. píše:
Ono to spojení dává smysl spíš v opačným směru. Křižovatka dvou dálnic a velké nákupní centrum k tomu je vcelku ideální místo pro parkoviště P+R. Zaparkovat jednoduše hned u dálnice a od tam rychlý přímý spojení tramvají přímo do centra.
A právě proto dává skvělý smysl postavit smyčku s terminálem i P+R na sever od D1 - bez potřeby stavět za těžký prachy podjezd dálnice, bez narušení soukromého parkoviště s jasným účelem dopravou do města (která by, jak jsem už zmínil, při přílišné snaze suplovat P+R jen znamenala, že by ono parkoviště bylo nutno od jeho majitele omezit časově).

Goldfinger: Důvod takovou trať nestavět je spíš ten, že taková trať obecně není potřeba. Jak jsem už psal, evidentně primární obsluha všech nákupních center je pomocí IGK a pro to minimum cestujících, kteří nemohou nebo nechtějí vyrazit za nákupy autem, jsou k dispozici autobusy se zcela dostačující kapacitou. A proč si je mají platit centra sama? Protože je to v jejich vlastním zájmu. Představa, že postavím na zelené louce daleko od všeho (bez ohledu na to, zda to bude 500 metrů jako u NCKP nebo 50 kilometrů, kde by byl pěkným příkladem akvapark v Pasohlávkách) něco, za čím chci, aby mi lidé jezdili, samotný fakt, že jezdí, mi generuje obrovský zisk a ještě bych chtěl, aby mi k tomu město zařídilo špičkovou dopravu z městské kasy, je naprosto zcestná. Buď to postavím na velmi drahých pozemcích tam, kde ta kapacitní doprava je přímo, a nemusím nic řešit (Vaňkovka), nebo na levnějších relativně poblíž a doplatím si minimum (NCKP), nebo si to postavím na levných pozemcích daleko od všeho a holt se víc prohnu s doplatky za dopravu. To mi přijde naprosto logické a naprosto v pořádku.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nejhorší na tom všem je, že KPN je jeden z našich nejlepších uzlů. A to i přesto, že má značné nedostatky, přesně jak píšeš. Kvalita našich přestupních uzlů je vskutku tragická.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V uzlu KPN by se dala řada věcí zlepšit, jako tu největší možnost (ale jak by to šlo prakticky, nevím; kolik je překážek atp.) vidím přiblížení TT nádražní budově, aby lidé mohli do šaliny nastoupit hned po vystoupení z budovy. Tak, jako tomu je třeba na hlavasu v Olomouci. Stejně tak nástupní zastávky autobusů by stačily dvě/tři, opět více přiblížit staniční budově, zase taková frekvence tam není.

Ono nejde jen o těch 100 metrů ušetřené vzdálenosti, ale o komfort. Když prší, fučí nebo je prostě jen zima. Hodí se vystoupit z vozu a být v budově nádraží. Nebo naopak.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Do práce a za kulturou s příspěvkem od města, do nákupních center jenom s přispěním těchto center. DPmB není firma, jejímž hlavním cílem je maximalizovat zisk, ale dopravce města jezdící v závazku veřejné služby. Přesně tak to funguje, gratuluji k pochopení. Na všechno neexistují dokumenty (chcete dokument např. třeba o povoleném počtu písmen f v jednom slově? asi taky těžko, že...), existují nepsaná pravidla a nedotovat z veřejného dopravu k samostatným nákupákům je jedno z nich.

Samozřejmě prodloužení k Hněvkovského je úplně o něčem jiném. Ve stadiu nejranějších úvah je vybudování kapacitního terminálu IDS s parkovištěm P+R a prodloužením tramvaje 12. V nejbližších letech ale nelze očekávat zatím ani projektovou dokumentaci.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jezour je fakt dokonalej - když jedu do háčku nebo do tyjátru, tak su zákazníkem dopravního podniku, ale jak jedu nakupovat, tak najednou nejsu, i když se vezu a platím (teda když si zrovna nehraju na black friday). Tvl tak tenhle matroš chcu taky.
Nehledě na to, že si nevybavuju dokument, ve kterém by si město zapovědělo stavbu TT k "samostatným" NC. Jak se takové "samostatné NC vlastně pozná?

Prodloužení z Komárova navíc není jen kvůli Avionu - podél Hněffkoffského je zástavba, za humny Avionu Přízřenice. Nehledě na to, že před dálnicí tu šalinu není moc kde smysluplně otočit.

A navíc je ve hře PaR, která by tomu projektu dala další smysl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono to spojení dává smysl spíš v opačným směru. Křižovatka dvou dálnic a velké nákupní centrum k tomu je vcelku ideální místo pro parkoviště P+R. Zaparkovat jednoduše hned u dálnice a od tam rychlý přímý spojení tramvají přímo do centra.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
goldfinger píše:
... Podle jeho logiky by se vlastně mělo jezdit akorát do velkých sídlišť, kde baráky patří obci (no možná někde v centru se taky obecní nájemní dům najde), ale na Kamechy? Nas... Všechno soukromé vily kapitalistů. Zrušit busy do Soběšic a Útěchova, samé rezidence zazobanců. Takže že do Avionu jezdí mraky lidí, tedy zákazníků DpMB, je Jezourovi šumák. Smutné.

Nikoli, to jste si kolego s těmi Kamechy, Soběšicemi i Útěchovem zcela vymyslel. Vaší fantazii budiž čest!
Doprava je dotovaná z městského rozpočtu a proto má jezdit tam, kam město řekne. Město naštěstí říká jasné NE dotované dopravě k samostatným nákupním centrům. Proto do Avionu, Olympie, Globusu, NC KrPole a podobných výletních cílů jezdí výhradně doplácené spoje jednotlivými společnostmi. Krásně je to vidět na příkladu NC KrPole, které před několika lety změnilo vlastnickou strukturu. Okamžitě přestaly jezdit barevné linky, závlek linky 67 měla na kahánku. NC společně s MČ Brno střed byly vyčísleny i spoje tehdejší 81 z NámMíru, ani na ty nebyla dána ani koruna = okamžitý konec. Fantasy s prodloužením linky 46 k NC byla rovněž ze strany NC i MČ Bo-sever striktně zamítnuta. A chtít po městu, aby zacvakalo tramvajovou trať do soukromého AVIONu, to vám shodí nejen každý zdravě myslící člověk, ale taky každý soud (porušení péče řádného hospodáře na počátku a porušení rozpočtové kázně na konci). Takže ano, až přijde majitel AVIONu a řekne - já postavím koleje po Hněvkovského, město buduj dál ke Komárovu, pak ať taková trať vznikne...
A na závěr mi dovolte jednu zcela soukromou poučku - ty mraky lidí nejsou zákazníci DPmB (a už vůbec ne DpMB), ale zákazníci toho centra. Jen shodou okolností do tohoto centra jezdí vozidla DPmB. Koukněte na Olympii kilometr opodál. Také budete požadovat po ADOSE prodloužení tramvaje z Avionu k Olympii? Asi těžko, že...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
goldfinger píše:
Položil bych si otázku, PROČ tam ve špičce jede "jen 8 busů za hoďku a co by motivovalo lidi přesednout z aut do šalin.
Zapal jim auta.

Jet MHD ověšenej igelitkama je vopruz, bez ohledu na to, kolik těch igelitek je. 95% lidí, kteří jedou do těchto nákupáků za městem, tam jede pro větší nákup (protože pro menší můžou jít do centra), takže z těch 95% lidí ti, co mají auto, tam tím autem prostě pojedou.

Hlavně nevidím jediný rozumný důvod snažit se motivovat lidi nejezdit IGK někam, kde je obrovské parkoviště a perfektní napojení na infrastrukturu IGK (dvě dálnice).

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Položil bych si otázku, PROČ tam ve špičce jede "jen 8 busů za hoďku a co by motivovalo lidi přesednout z aut do šalin. Parkoviště bývá obvykle plné a zdaleka ne všichni jedou do Ikey pro neodnositelné věci.

Část návštěvníků je očividně přespolních (včetně okrajových čtvrtí a la Chrlice nebo městských částí, kam se nedá MHD rozumně dostat.

Ale další zajímavá část je těch, kteří neskousnou přestup na Úzké a následný přesun podchodem na centrální přestupní uzel, navíc když ten bus jede toutéž ulicí, jako oni autem (Hněvkovského, Plotní, in futuro Dornych). U této skupiny potenciál vidím. Navíc protažením šaliny by se zatraktivnila dostupnost rozvíjejících se Přízřenic a linka do Olympie by se mohla zkrátit jen k Avionu (pendl by se hodil, dnes se z Avionu nedá MHD do Olympie a obráceně dostat).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Trať k Avionu je prostě blbost... jediné, čeho bys tím docílil, bude zpoplatnění parkoviště u Avionu.

V největší špičce tam jezdí 8 sólo autobusů za hodinu. To fakt není modelový příklad místa, které by potřebovalo šalinu...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ale aspoň už tady neprezentuje takový bomby jako před časem. Konkrétně vyjmenovávat nebudu, protože nechci rozdmychávat oheň. Nic proti jeho gustu. :-)

Teď je otázka, do jaké míry by byla trať k Avionu účelná. Vím o rozmachu obytné zástavby v okolí Avionu a Přízřenic. Řekl bych, že jak místním, tak zákazníkům Avionu by prozatím postačilo autobusové spojení v kloudném intervalu a s kloudným přestupem v moderním uzlu. Pokud daný přestupní uzel a taky přístup DPMB nestojí za H, tak přestup není problém. Kde je to naopak, tam je averze lidí k přestupům opodstatněná.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Před časem Jezour perlil se svými svéráznými postoji k noční dopravě a teď dává najevo svou konzistenci v názoru na trať do Avionu. Podle jeho logiky by se vlastně mělo jezdit akorát do velkých sídlišť, kde baráky patří obci (no možná někde v centru se taky obecní nájemní dům najde), ale na Kamechy? Nas... Všechno soukromé vily kapitalistů. Zrušit busy do Soběšic a Útěchova, samé rezidence zazobanců.

Takže že do Avionu jezdí mraky lidí, tedy zákazníků DpMB, je Jezourovi šumák.

Smutné.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Myslel jsem samozřejmě v okrajovějších časech, navíc jsem to srovnával se zmiňovanými šalinami.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Robert: Ve špičce 4 vlaky za hodinu, to je málo? Kolik bys tam těch vlaků chtěl nacpat? Úsek Hlavní - Židenice už moc dalších vlaků nesnese.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Z a- 42/70 mas na rolu vlak. Ano, interval stoji za hovno.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
KPN jako dobrý příklad přestupní uzlu? To jako vážně? Pokud jedu a-42/70 a chci na hlavak, tak musím přestoupit až na Semilasse na d-1, která má absolutně nepřístupný ostrůvek bez přechodu. Při cestě a-41/71 z Medlánek musím do podchodu na Tylově, pokud chci jet d-6 od Semilassa, tak přebíhat silnic nebo běžet až dolů k přechodu :roll:
a-43/301 jsou odkázáni jen na d-6 (+ přestup na d-1) nebo vlak, který o víkendu jede jednou za hodinu, za mě teda dobrý příklad opravdu ne

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jezour: Aneb jak jsem si myslel. Takhle to je nejspíš u spousty dalších, a než se něco postaví, tak se plány několikrát změní a budeme tu mít nakonec úplně něco jiného.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
V nejblizsich letech cista nula, pouze uvahy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 20:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]