Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 126    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 126  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxx píše:
To víš, že bylo. I kdekoliv jinde. I kdekoliv jinde na Okružní. Třeba u benzínky. Dokonce Seitl řekl, že kdyby s tou smyčkou byl takový problém, tak díky nákupu 45T by DPMB byl dokonce schopen celou pětku zajišťovat obousměrnými vozidly. Řešení je milion, ale Maleček v nich musí hledat za každou cenu problémy.

Ano, to na debatě zaznělo, že úvrať by byla možná. Jinak si říkám, že je docela vtipné, že po západní straně Lesné by tramvaj nebylo možné postavit. Stoupání je z mého pohledu relativně stejné jako na Kraví horu. A řekl bych, že v Praze v Tróji mají stoupání větší.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
luda_612 píše:
Pokud je ten Meteorologicky institut takový problém nebylo by možné smyčku umístit mezi vodárensky objekt a rozvodnu.

To víš, že bylo. I kdekoliv jinde. I kdekoliv jinde na Okružní. Třeba u benzínky. Dokonce Seitl řekl, že kdyby s tou smyčkou byl takový problém, tak díky nákupu 45T by DPMB byl dokonce schopen celou pětku zajišťovat obousměrnými vozidly. Řešení je milion, ale Maleček v nich musí hledat za každou cenu problémy.


Offline
56
21 říj 2016 18:34
eriksson1505 píše:
Osobně bych byl pro variantu v první etapě vybudovat šalinu ze Štefanky do Rokle a trolejbus kolem celé Lesné, ve druhé etapě by se na východní straně Lesné mohl trolejbus nahradit šalinou s využitím již vybudované infrastruktury (trakční vedení). Na západní straně by zůstal trolejbus, dráty ideálně až do Soběšic.


Souhlasím, trolejbus na Lesnou jako takový není špatný nápad, ale ne jako náhrada šaliny, ale jako její doplnění. Jezdit z lesné do centra autobusem, trolejbusem, nebo čímkoliv čím by pan Maleček chtěl je úplný nesmysl, když tam vedou dvě poměrně rychlé tramvajové tratě. Ale pro spojení (Soběšice) - Lesná - Mendlák / Zbrojovka trolejbus smysl dává.

Teď jen doufám, že jakmile se trolejbus na Lesnou postaví a ukáže se, že do centra nejezdí, jak Maleček sliboval, tak obyvatelé Lesné pochopí, že jeho dopravní politika je nesmyslná a zvolí někoho, kdo bude mít vůli dotáhnout i šalinu. V první fázi aspoň na Čertovu rokli.


Offline
150
30 říj 2019 16:42
Bohužel si taky myslím ze uzavřená debata s Malečkem nemá žádný smysl.
To už by možná bylo praktičtější vzít začerněné potápěčské a slepeckou hůl a ať si ten přestup na ŠČ sám vyzkouší jako slepec. S trochou štěstí ho tam někdo srazí a bude po problému (ironie).

Pokud je ten Meteorologicky institut takový problém nebylo by možné smyčku umístit mezi vodárensky objekt a rozvodnu.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Fb se mi s tím idiotem debatovat nechce, ale jestli půjdete osobně, tak mi řekněte termín a rád se připojím, osobně se s ním asi i dá mluvit, ale mediální výstupy má strašlivé. Možná v jádru není takový idiot, ale působí tak, bohužel.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
72
29 lis 2017 11:29
miropiro píše:
Pokud Vy víte, jak budou trolejbusy z Lesné jezdit či nejezdit, tak já to nevím. Do doby, než dojde k vybudování trakčního vedení a trolejbusy začnou jezdit uplynou zhruba tři roky a v průběhu té doby budou nepochybně diskuse o trasování trolejbusů dál z Lesné probíhat. A pak je také otázka, co si kdo představuje tím, že něco jezdí "do centra".

A pak nemáme být tam, kde jsme. Snad když plánuji nějakou dopravní stavbu, tak bych měl vědět, jak a k čemu mi bude sloužit. Aspoň rámcové linkové vedení po dokončení stavby by mělo být známo. Pak by ani nebyly problémy ala Jírova nebo dohady kolem linky 7 do Lískovce. Tady už cítím, že to bude úplně to samé a Maleček je zkrátka přesvědčen, že si svou představu nakonec vyřve.
Osobně bych byl pro variantu v první etapě vybudovat šalinu ze Štefanky do Rokle a trolejbus kolem celé Lesné, ve druhé etapě by se na východní straně Lesné mohl trolejbus nahradit šalinou s využitím již vybudované infrastruktury (trakční vedení). Na západní straně by zůstal trolejbus, dráty ideálně až do Soběšic.
Mně by se nejvíc líbil jako parciálová 27 v trase Mar.Údolí - Jírova - Novolíšeňská - Prušánecká - St.Osada - Kasárna (nebo časem Nová Zbrojovka) - Tomkovo nám. - Lesná - Soběšice - Útěchov. Zda by bylo možno jet na baterie až do Vranova nevím, ale klidně by Vranovské spoje mohl nadále obsluhovat autobus jedoucí z Obřan, čímž by zůstalo ono před časem požadované spojení.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tak tedy reakce k tomu, proč to nejde:

Trvale s tím nesouhlasil Český metrologický institut a psal k tomu odůvodněná negativní vyjádření. A pokud má být vedena tramvajová trať v severním pásu od Okružní, tak jí stojí v cestě objekt Zoomarketu. A vzhledem k tomu, že na Halasově náměstí, kde měla vést tramvaj středem stávající komunikace měly být budované 4 metrové protihlukové zdi kvůli řadě domů na straně Lídlu, pak nevím, jaká kompenzační opatření by musela být v případě, kdyby tramvaj jezdila bezprostředně kolem bytových domů na Majdalenkách (a předpokládám, že jejich obyvatelé by využili naprosto všech možností, aby takový záměr donekonečna obstruovali - pokud by se jim nepodařilo ho zcela zastavit).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

631
15 dub 2013 15:57
Nejhorší na tom je, že on těm svým výmyslům snad i opravdu věří. Půjdeme na něho teda?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
To je debil, to snad není možný.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Hážu do pléna seriózně výzvu jít za Malečkem.

V debatě na FB ve skupině Brno-Lesná se objevil jeden příspěvek ohledně té studie, která byla zpracována. Já jsem k tomu napsal toto:

Jako negativum v případě trolejbusu vidím fakt, že se zatím nesáhne na stav smyčky Štefánikova čtvrť. Není rozhodně bezbariérová, takže stejně by se s ní časem mělo něco dělat. Pokud budeme počítat s tím, že trolejbus po prodloužení na Haškovu z obou stran do centra stejně nepojede, tak stejně určité množství lidí pojede z centra pětkou. A ten přestup bude stále stejně kvalitní. Jak tohle vnímá Martin Maleček? Je si toho vědom?

Na to samozřejmě přišla překvapená reakce jedné paní:

A proč nepojede trolejbus z Lesně až do centra? Myslela jsem, že proto se zde dělá, aby jsme nemuseli přestupovat. Takže i nadále budeme jezdit tramvaji? Pak nechápu smysl těch trolejbusů.

Na to už se ozval rychle mi pan starosta:

Pokud Vy víte, jak budou trolejbusy z Lesné jezdit či nejezdit, tak já to nevím. Do doby, než dojde k vybudování trakčního vedení a trolejbusy začnou jezdit uplynou zhruba tři roky a v průběhu té doby budou nepochybně diskuse o trasování trolejbusů dál z Lesné probíhat. A pak je také otázka, co si kdo představuje tím, že něco jezdí "do centra".

Já pak na to:

Já si nedělám iluze, že by město jako investor kývlo na to, aby trolejbus jezdil jako dříve 46 až na Moravské náměstí. Nebo řekne ano, ale za cenu omezení spojů na lince 5 nebo 9. Jediné dvě veřejností používané trolejbusové tratě až do centra jsou ta po Kounicově a pak po Křenové. Druhá je pro Lesnou nemyslitelná, první budiž, ale cesta z Lesné na Českou oklikou přes Konečného náměstí je delší.
Reálně tedy pojedou trolejbusy buď do oblasti Nová Zbrojovka anebo na Mendlák.


A dále už na to rychlá reakce starosty:

Mohlo by to být třeba i jinak. Například v roce 2018 jsme s DPMB diskutovali o variantě, že by bylo trolejbusu umožněno trolejbusu odbočení z Kotlářské doleva na Kounicovu a trolejbus by mohl končit na Žerotínově náměstí, tedy v centru.

Na nápad na takovou trasu už jsem jen reagoval takto:

A k čemu by takové propojení bylo? Z České pořád bude spojení rychlejší přímo než tahle objížďka. Navíc by tu byla nevýhoda v tom, že trolejbus by v centru už prostě byl ukončen, kdežto tramvaj přes centrum pokračuje.
Ještě by mě zajímalo, v čem konkrétně je problém s odbočením šaliny pod Majdalenkami k Haškově? Co je tam za kritické body?


Kdybyste do toho nějak chtěli zasáhnout, debata je tady.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Úsek od Provazníkovy nahoru včetně těch zastávek u křižovatky Merhautova x Provazníkova je součástí prodloužení tram trati na Lesnou. Proto akce RTT Merhautova stavebně končila už před křižovatkou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
O oblouk by možná ani nešlo, spíš o to, že nemáš na co vysunout plošinu. Vlastně regulérní ostrov má jenom výstupní vnější kolej, výstupní vnitřní nemá nic. U nástupní by se dal vybetonovat na konkrétní místo nějaký hrbol na rozměry prostředních dveří, pak už by to možná nějak šlo, ale je to drbačka levou rukou za pravým uchem. Jinak, kdyby byla vůle, už jsem tu o tom psal, dalo by se vybudovat buď společné místo u smyčky s otočením po směru hodin a ne proti směru, zrušil by se jízdní pruh vpravo na Lesnou, rozšířil chodník a s kolejema by se nemuselo dělat skoro nic. Ale co do města, taky by šel společný ostrůvek. Nebo oba ostrovy naproti sobě zhruba tam, kde je pod smyčkou Albert, to je ještě rovný úsek, kde by se toho nemuselo dělat příliš moc, prakticky jen nástupiště nebo chodníkový mys a dopravní značení. Je zajímavé, že se do tohohle místa při nedávné opravě Merhautky, kdy se dělaly mysy na Venhudově a Zdráhalově, že se na úsek od Provazníkovy dál vůbec nesáhlo. A to prý měla vzniknout zastávka těsně nad křižovatkou Merhautova x Provazníkova. Byla možnost ji udělat, okruh ani objízdné trasy za VMO už tudy v podstatě nevedou, tak nechápu, co tehdy nastalo za problém. Zas klasické sliby, sliby, sliby. Já tu konečnou k životu celkem nepotřebuju, ale jeden čas jsem se tu vyskytoval pravidelně kvůli cestě do obchodu a na venčení. Teď za výluky mostu pod Lesnou můj problém celkem dobře řeší jedenáctka z České na Lesnou a zpátky.
Nejčastěji jsem v poslední době potřeboval pětku při cestě ze Scaly nebo z divadla, když zrovna ujela večerní devítka, tak pak bylo jednodušší vystoupit až na konečné, abych nemusel jít třeba od Zdráhalovy celou Jugoslávskou nahoru až ke kasárnám, u kterých mám byt.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
eriksson1505 píše:
Cracatitova příspěvku by se měl chytit nějaký novinář. Asi jsem lehce škodolibý, ale velmi rád bych viděl pana Malečka jak se vykrucuje při konfrontaci, že jeho třídní boj proti šalině má významný vliv na (ne)kvalitu cestování zrakově postižených. Dřív by mi asi takový způsob prosazování přišel poněkud zoufalý, bohužel dnes uspějí ti největši křiklouni. A tohle křiklounství by aspoň bylo za evidentně správnou věc

No ono ani pro maminky s kočárky to není nějak příjemné, že. Zastávka výstupní i nástupní v oblouku.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
Že bychom se fakt proti němu všichni domluvili? :-k


Offline
72
29 lis 2017 11:29
Cracatitova příspěvku by se měl chytit nějaký novinář. Asi jsem lehce škodolibý, ale velmi rád bych viděl pana Malečka jak se vykrucuje při konfrontaci, že jeho třídní boj proti šalině má významný vliv na (ne)kvalitu cestování zrakově postižených. Dřív by mi asi takový způsob prosazování přišel poněkud zoufalý, bohužel dnes uspějí ti největši křiklouni. A tohle křiklounství by aspoň bylo za evidentně správnou věc


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, těšil jsem se, že ŠČ konečně zanikne a vono nic. Asi největší problém nastane, když nevidomý vystoupí z šaliny na vnitřní koleji, projde za vozidlo a má odbočit na chodník. Bez nápovědy absolutně nemá šanci odhadnout, jestli už prošel do průběžné silnice, nebo na chodník, nehledě na nějaké signální a naváděcí prvky. Totéž u ostrůvku od Lesné k Provazníkové, bez pomoci a hlavně bez psa nemám šanci jít správně na ostrůvek, protože nezačíná přímo u přechodu a chybí jakákoli čára, které bych se mohl holí držet, nebo podle které bych poznal, že jdu třeba nechtěně už v posledním pravém pruhu silnice. Když není zavřený most nad tratí směr Lesná, tak je hodně nepříjemné jít na ostrůvek proti proudu celkem svižně jedoucích aut. Na krajích přechodu signálku na štěstí doplnili. No a nakonec i to, co jsem tu připomínkoval už minule, že směrem k Lesné nemám pořádně podle čeho najít začátek zastávky autobusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
No to samé jsem napsal já.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
pepola píše:
Ale přiznejme si, že ten "kompromis" by nic neřešil (slušně napsáno).

Kompromis by řešil spoustu věcí.

Například zcela nevyhovující konečnou Štefánikova čtvrť. Ta je neřešitelná bez prodloužení trati.

Navíc by pak realizace tramvaje až nahoru nebyla tak drahá.

Plus by to bylo velice provozně výhodné.

Ale bohužel, lokální populizmus zvítězil nad zdravým rozumem. Dokud bude STAN v koalici na městě, tramvaj na Lesnou žádná nebude.


Offline
2688
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně. Když se nechce, je to horší, než když to nejde. Tady je prostoru dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Na 65 metrů šířky se vejde všechno - chodci, cyklisti, zeleň, parkování i tramvaje. Stačí jen chtít. Ale ono se nechce.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
436
24 lis 2017 11:40
Kde byly před tím, když tam byly jízdní pruhy? Nebýt této nedávné úpravy (nebyl to záměr?), tak by šalina jen zabrala přebytečný pruh..


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
A kam se ta auta přesunou?


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
POkud pár míst na parkování zmizí a koleje budou bez dalšího provozu, tak je to jen dobře.


Offline
436
24 lis 2017 11:40
Bylo by to zajímavý, pro tu p***l bych do toho šel. Pokud jde o Seifertovu, mám pocit, že tam se jen opravil povrch a něco málo předláždilo, než by se to posunulo na 2.etapu, asfalt už bude stejně zralej na další výměnu. nevíte, je někde dostupná ta studie, nějaká prezenetace či něco?


Offline
Uživatelský avatar

2553
13 črc 2009 13:42
OK. Tak snad jsem aspoň vyvrátil Malečkovy argumenty. :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3132 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 126  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 kvě 2024 22:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]