Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nakolik se dá ještě se stavbou něco dělat, ve smyslu upravit? Z magistrátu se občas ozývá potřeba P+R parkovišť. Pokud by byla zastávka nemocnice Bohunice podzemní, neměl by snad být problém stočit TT doleva pod odstavné parkoviště mezi výpadovkou a Campus square. Stálo by to sice víc, ale parkoviště by získalo více na významu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ach jo. Škoda, že jsem to nevěděl dřív, čas bych si udělal. Teď už je bohužel pozdě :-(


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Kdyby někoho zajímalo:
Citace:
Přípravy na stavbu tramvajové trati z Osové do kampusu pokročily do další etapy. Město Brno a dopravní podnik proto připravují na další veřejné projednání tohoto projektu.

Uskuteční se ve středu 14. června v 18.30 v sále bohunické hasičky, Ukrajinská ul. č. 2.

O nové tramvajové trati, která patří mezi strategické projekty města Brna, přijde debatovat Richard Mrázek - náměstek primátora města Brna, zástupci Dopravní podnik města Brna i projektant tramvajové trati. Besedy se zúčastní i starosta městské části Antonín Crha.

...a kdyby tam někdo šel, já bohužel čas nemám, tak určitě budu rád, když sem pak hodí své dojmy - klidně i subjektivní/neoficialní, o kterých se právě nejde nikde dočíst, ale je třeba "být na místě".


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Podle tohoto (vím, je to Blesk), Brno již vlastní všechny potřebné pozemky pro stavbu TT Osová - Univerzitní kampus. Podle fb R. Mrázka věc aktuálně náleží zastupitelstvu a jeho schválení.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
TMB píše:
... Samozřejmě věřím, že nakonec bude nalezeno přijatelné řešení a projekt se realizuje v podobě, jak je navržený.



Jak to tedy bude s napojením normálního rozchodu na trať? Úzkokolejku čekat asi ani nemůžeme, ale normální rozchod by napojenej být mohl ne nebo to bude opravdu tak, jak je nakreslený ve vizualizacích?


Offline
790
25 led 2006 09:46
Vzhledem k tomu, že jednání s DPMB pokračují, nechci zde příliš ventilovat některé dosud nevyřešené problémy. V současnosti bylo TMB projektantem požádáno o souhlas s realizaci projektu (v Areálu MHD), aby šlo požádat o stavební povolení. Ten zatím muzeum nedalo, protože jsou zde některé nesrovnalosti mezi dohodnutým řešením a zaslanou dokumentací + otázka kdo co bude platit.
Problém je, že sice projektant byl k požadavkům muzea celkem vstřícný, ale platí jej DPMB, který uplatňuje svoje postupy a směrnice, přes které "nejede vlak" (třeba typy žlábkových kolejnic).
Z tohoto pohledu je zbytečné řešit, zda a kam by mohly jezdit úzkorozchodné tramvaje.
K financování jen tolik - kdyby mělo muzeum spolufinancovat částku dle původních představ DPMB, tak dle mého mínění budou koleje v Areálu MHD pozlacené, bude viset trolejové vedení a vůbec tam nebudeme potřebovat smyčku DPMB.
Samozřejmě věřím, že nakonec bude nalezeno přijatelné řešení a projekt se realizuje v podobě, jak je navržený.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Asi hloupy dotaz. Kam by ta uzkorozchodka mela vest, resp. kam by ty vozy mely jezdit?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Maulincio píše:
Až teď sem si toho všiml... pěkně s nima vyje*ali. Tak snad to jednou naváže...

Je otázkou jestli má smysl investovat nemalý prostředky do splítky, která následně citelně prodraží i údržbu trati a bude generovat další hluk navíc, když TMB reálně nemá provozuschopný vozy, které by na ní provozovalo, a je ve hvězdách jestli vůbec někdy takové vozy mít bude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Však klasicky rozchod kolejí depozitu je propojeny s tratí. A propojovat úzký rozchod je dle mého názoru nesmysl. Jediná vyjebavka je tedy nezatrolejovani kolejí depozitu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
MKzB: Když se koukneš dvě stránky nazpátek, tak v mém příspěvku je to pěkně znázorněno.



Až teď sem si toho všiml... pěkně s nima vyje*ali. Tak snad to jednou naváže...

Mouka: no jo díky ňák sem na ministerstvo zapoměl


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ještě něco k prodloužení desítky: Projektanti ustoupili, tramvaje na nové trati v Brně pojedou dál od domů

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Na webových stránkách magistrátu k projektu prodloužení desítky je už více informací včetně vizualizací. Píše se tam mimojiné, že v oblouku mezi Stránskou skálou a Drčkovou se nyní nebudou stavět žádné zastávky. Projekt ale počítá s tím, že zde mohou v budoucnu vzniknout, jestliže to bude potřeba kvůli plánované zástavbě. Na závěr je ke stažení i prezentace.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Díky. :)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
marecek.00 píše:
A byly i informace k datu zahájení?

Pokud nebudou problémy se stavebním povolením a výběrovým řízením tak by se mělo začít stavět na konci tohoto roku.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
MKzB: Když se koukneš dvě stránky nazpátek, tak v mém příspěvku je to pěkně znázorněno.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Doufám, že bude existovat propojení smyčky a kolejiště TMB.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Maulinico: Bacha, TMB je zřízeno Ministerstvem kultury, nikoliv městem Brnem!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A byly i informace k datu zahájení?


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Několik šotopostřehů z dnešního projednání projektu tramvaje do Líšně:

- stavba bude trvat 1,5 roku
- přístup pracovních strojů a techniky bude po stávající TT na Stránskou skálu, která bude po dobu stavby mimo provoz
- na stavbu naváže rekonstrukce TT na Stránskou skálu v úseku od výhybek s TT na Jírovu po Stránskou skálu
- poté bude zahájen provoz celé TT až do Líšně
- protihlukové stěny budou mít výšku 3 m (na jednom krátkém úseku 4 m), horní část stěny bude z transparentního skla (výška 1 m v případě nižší stěny, 2 m u vyšší stěny).
- výtažná (prostřední) kolej z TMB bude opravdu ukončena tak jak je na vizualizacích
- do Líšně se plánuje interval 10 min ve špičce, 20 min v sedle


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čím vetší pitomost, tim vyšší šance, že na ni získáš dotace u EU. Aspoň v ČR to zatím tak funguje.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Osobně, bych se nebál jít ještě dál. Depozitář kompletně předat DPMB, ať si tam udělá vozovnu. A pro exponáty TMB upravit některý z pavilonů na výstavišti. Rozšířit kolejiště na výstavišti, případně ho elektrifikovat včetně vlečky na Poříčí by nebyl žádný závratný problém.

Ve výsledku by na tom vydělali všichni. DP by získal prostor pro odstavení vozů s výhodnou polohou. Našlo by se smysluplné využití pro část výstaviště a hlavně by TMB získalo mnohem atraktivnější a dostupnější prostor pro svoje exponáty. Protože poloha stávajícího areálu v Líšni je pro běžné turisty nešotouše těžce neatraktivní.



Při rekonstrukci/přesunu hl. nádraží by se měla vlečka na výstec rušit... tím pádem asi pudou do kopru aji veškerý koleje v areálu BVV. Jasně než se vůbec s něčím na nádraží začne, tak by mohla být nová vozovna Líšeň a areál TMB BVV hotovej. Což o to nápad je to dobrej a pavilon B bych viděl jako ideálního kandidáta. ALE (!) pochybuju, že někdo z nás podá návrh na takovejto projekt a i kdyby, tak se do něj město nepustí. Přece jen co je komu do DTMB? Dyť už jen to jak vypadá areál TMB teď o něčem svědčí... Já se o tom tak můžu pobavit s kamošem na radnici, ale nečekám že hned začnou plánovat, to ani náhodou. Navíc by se musely domluvit jednotlivý aktéři celýho přesunu, i když všichni patří Brnu, tak je to DPMB, TMB (těmhle dvoum to dohromady moc extra nejde) a BVV - k tomu pak ještě město, potažmo kraj kvůli penězům a tak dál a tak dál. No a na ňákou speciální trať, uvnitř výstecu, už by se mohlo rovnou zapomenout.

Reálnější bych viděl rekonstrukci stávajícího areálu depozitu a postavení nové vozovny v areálu Zetoru - v místech bývalé elektrárny (viz. obrázek), kde by byly kachny z 8 a cokoliv co bude jezdit na 10 (podle vizualizací samozřejmě Poršata biggrin ). Chápu, že kvůli nové smyčce nepůjde areál TMB moc rozšířit a na atraktivitě to turistům moc nepřidá, ale viděl bych to jako schůdnější řešení. Pro turisty by zůstala stávající historická linka 10 která by je vozila šalinama T3,T3M, K2, T2 přímo až do muzea... Co myslíte?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Ondra K. píše:
Jasně, vždyť bez toho by nešlo obsluhovat Mifkovu. :wink:


:oops: No jo vlastně, nedošlo mi, že na pravé koleji není zprava nástupiště. A jednokolejný provoz při mimořádnostech (stejně tak dočasné úvratě při výlukách) mě taky nenapadl, asi nějaké zatmění mozku. #-o

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že umístění TMB na Výstaviště by snad byla win-win situace pro všechny - město by tím získalo něco reprezentativního do volných prostor BVV (jo, tady je problém financí, zatím...ale s lepšími prostory by se snad dalo líp jednat i se státem, potažmo MK) a další tu už padlo - turista nepojede busem do líšeňského depozitáře.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fantomas píše:
Zastávka Nová Jihlavská má mít ostrovní nástupiště. Tak mě napadá, dají se vůbec v současnosti v kačenách otevřít levé dveře (levé z pohledu kabiny, ze které by je řidič otvíral)? I když podle vizualizací nám Škodovka dodá obousměrná Poršata. sarcastic

Jasně, vždyť bez toho by nešlo obsluhovat Mifkovu. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Jj, v kabině je na dveře přepínač..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 27 dub 2024 03:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]