Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 101 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
176
01 lis 2010 18:43
Brno-Líšeň
Když tak mluvíme o bezžlábkových kolejích. Mezi zastávkami Masarova a Novolíšeňská (směrem dolů) vyměnili koleje na žlábkové místo bezžlábkových. Udělali to v místě, kde byly dřív koleje otočené o 90° a sloužily jako bezpečnostní prvek (teda aspoň tak to chápu). Je to v oblouku asi takových 100 metrů.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
http://www.bmhd.cz/vyluky/vyluka.php?vyluka=1153, měla by tam být jednokolejka.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
V Pisárkách je pracovní tempo slušné. Po poledni už byla kolej do města částečně snesená. Jinak kolem tratě jsou již nachystány nové kolejnice, a jsou bezžlábkové. :-)


Kde se co děje v Pisárkách? Něco mi uteklo...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Pisárkách je pracovní tempo slušné. Po poledni už byla kolej do města částečně snesená. Jinak kolem tratě jsou již nachystány nové kolejnice, a jsou bezžlábkové. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To nasazení na MH je skutečně tristní. Nabízím malé srovnání - ŘSD jako investor rekonstruuje Dobrovského od Palackého až po Jana Babáka. Jenom v úseku Palackého - Charvatská obvykle pracuje jeden pásový bagr, jeden traktorbagr a další jeden až dva minibagříky a lopaťáků je tam hafo.

Na úseku MH od Traubovy k DN je situace výrazně jednodušší, že se tam bude dělat minimum přípojek (tak možná slovy dvě), takže stačí vyměnit řady (kanalizační, vodovodní, případně plyn, pokud tama vede). To by mohlo být hotovo ruk cuk a pak by se na nedefinitivním povrchu dala ulice zprůjezdnit od DN k Francouzské a Příční (s možností jednosměrného vedení např. nočních busů).

V další fázi totéž (ale už s přípojkami) mezi Traubovou a 28. října. Je to pár metrů a do půl roku by se třeba dalo jezdit od DN až na Příkop.

Ale to by někdo musel myslet a tlačit na dodavatele.


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
ReZ:

samozřejmě, nic z toho nejsem, a taky je mi jasný, že existuje spousta různých technologických přestávek, zádrhelů a dalších nesmyslů. Ale takto dlouho, to by tam snad museli ještě těžit zlato.. Stačilo mi sledovat (a trpět) stavbu kanalizace v bohunicích. To tempo myslím bude podobné...


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně bych řekl, že nemusí být až tak problém v tom, jak se na stavbě maká (byť netvrdím, že to nemůže být lepší), ale v tom, jaké je nasazení. Když jsem včera šel kolem třetí hodiny kolem, pracovaly na celém kilometrovém úseku dva bagry a kolem nich tak deset, maximálně patnáct dělníků. Myslím, že vzhledem k velikosti stavby by jich tam opravdu mohlo být o něco více... Ale to jsme zase u onoho harmonogramu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Nechci se magistrátních "odborníků" zastávat (jejich šéfíka bytostně nesnáším...), ale kolik z vás je staveních inženýrů a projektantů, že kritizujete harmonogram prací? Který jste ani neviděli.
Já tomu nerozumím (jsem elektro a ekonom ing.) a i když si myslím, že by to šlo dělat rychleji, nekritizuji spoza klávesnice...
V práci (mám na starosti proces výroby) vidím prostoje, mám za úkol je hledat a minimalizovat, ale vím, že normální typický čech není pilný jako včelka, že nebude makat do roztrhání těla, že to rychleji nepůjde a není v naší národní povaze makat jako asiat a kdybych nad lidmi stál jako dráb s karabáčem, postaví se proti mě a nic s tím nezmůžu.
Harmonogram je prostě jednou daný, s ohledem na technologie, s ohledem na národní mentalitu a nikdo s tím nic nenadělá. A když nadělá, odvedená práce (práce kvapná málo platná, říkaly naše babičky) nebude kvalitní a za dva-tři roky to bude zase tankodrom...
Toť můj názor a moje přesvědčení...
BTW: prosím přesun debaty do jiného vlákna.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No právě proto říkám, že to chce nakopnout město, nebo být uvědomělým voličem v komunálkách, letos je k tomu zrovna příležitost. Ale to je už offtopic, sorry.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: ano, chyba je ve velmi benevolentním harmonogramu.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co má být? Pokud postupují podle harmonogramu, tak je spíš důvod kopnout do zadnice někoho z hlavní radnice (náš slavný magič v čele s Ondatrou bakalářem).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mh: aneb jak sami řekli pro brněnský deník, postupují přece podle harmonogramu. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
Karlos píše:
Snad nečekáte, že se okamžitě rozhrabe celá ulic? Pokud je mi známo, tak se při rekonstrukci kanalizace nejdřív vykopou "průzkumný vrty" a probíhají přípravný práce pod zemí, takže z fotek nejde poznat, zda se na ulici pracuje.


V normálním státě bych to čekal. Bohužel v takovém nežijeme, takže si firma bude kopat (hrabat) hezky pomalu... ostatně ani nemají důvod spěchat.......


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Jo sleduju a čumím na informaci kde se dají hrát šachy


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Snad nečekáte, že se okamžitě rozhrabe celá ulic? Pokud je mi známo, tak se při rekonstrukci kanalizace nejdřív vykopou "průzkumný vrty" a probíhají přípravný práce pod zemí, takže z fotek nejde poznat, zda se na ulici pracuje. Ostatně, sledujte Lindu z Milady na FB, ta přináší aktuální info o postupu prací ;-)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Jsou tam vidět jasné stopy po zakrytých výkopech. Nejsem odborník na stavebnictví, ale z fotky bych rozhodně nemohl říct, že se tam nic neděje. Evidentně už to rozkopali a provizorně zakryli.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Úprava: Mám pocit, že více dní v týdnu nepracují


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Mám pocit, že v neděli nepracují.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Na ulici Milady Horákové probíhají stavební práce už skoro měsíc, ale že by se tam nějak kvaltovalo, tak to ani náhodou... [-( (foceno včera)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
a na tu mezi šalináři nejvíc proklínanou jste zapomněli ;-)

a co vyhybka 140 ? ;-)

to je ta u divadla ....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Mechanicky ovládané výhybky jsou ještě ve smyčce Porhajmova.

Jo, ale jen ta na výjezdu. Vjezd do smyčky na Životského je elektrická.

Dále tu nebylo jmenováno
- Mendlák - vjezd na kusou kolej ve smyčce
- Výstaviště, hlavní vstup na prostřední koleji (výhybky na vjezdech jsou sice elektrické, ale mohou být ovládány pouze dispečery z hříbku. Tramvaj, která tam jede mimořádně, musí stavět ručně.
- odstavná kolej Mifkova
- levá kolej Technologický park (objízdná)

Jinak by to mělo být snad kompletní.

k.ondra:
Výhybka z Jugoslávské do Vranovské je elektrická, v opačném směru není.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
k.ondra89 píše:
Dál je otázka jestli něco není ve smyčce SO, či v Lískovci.

Na Staré Osadě hned ta první rozjezdová před výstupní zastávkou a ve Starým Lískovci pro změnu přejezd z pravé koleje na levou za výstupní zastávku.
Alespoň si to tak pamatuju z dřívějška, ale nepředpokládám, že by tam elektropřestavník byl v posledních letech dosazen.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Spojky Masná, Rašínova, Stránská skála, KPN předpokládám taky? + odbočky na vlečku Poříčí a KPN nebo do TM Líšeň

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A pokud se nepletu, tak ještě v komínském trianglu.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mechanicky ovládané výhybky jsou ještě ve smyčce Porhajmova.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 12:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]