Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
118
29 črc 2014 19:57
Součástí oznámení je situační výkres, ze kterého je patrné, že zastávka bude v obou směrech před křižovatkou.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Neříkám, že to není důležitý, ale podle mě to nebude ten hlavní důvod. Tak teoreticky, kdyby jezdila původně uvažovaná 46+37, dalo by se přestoupit na Štefanikově čtvrti právě na ni - zajížďka asi 200 m za křižovatku.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já bych ten přestup na trajfly neviděl jako druhořadý. Kdo bydlí v prostoru mezi Jugoslávskou, Merhautovou a Provazníkovou, to dost ocení, když se chce občas vyhnout centru města a jede třeba přímo na Pionýrskou nebo Kotlářskou, studenti některých fakult v okolí Konečného náměstí taky (nekaždý chce jet na Českou). Připomnělo mi to jednu příhodu, jak byla na výstavišti epopej. Dojeli nějaký staříci ze Slovenska a zřejmě u nádraží blbě nastoupili, protože je vezla devítka k Lesné, místo aby jeli přímo na výstaviště. Tak jim na Zemědělské říkám, že mají štěstí, ať na příští zastávce vylezou a přejdou na trajfl, že ten je vyhodí přímo na výstavišti, hehe.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Děkuji. Pěkná fotka.

Škoda, že to komunisti neprotáhli na Haškovu...


Offline
432
24 lis 2017 11:40
No krom toho, že je to ve starých pláncích města, tak nedávno jsem to zahlíd v publikaci 150 let MHD v Brně.

Co se týče vazby obávám se, že od Venhudovy směr Pionýrská je pouze druhořadý, že to bude možná souviset s úpravami 46 a 57 na které se z trajfu dá dnes přestoupit na Merhautově nebo Provazníkově. Mluvilo se částečném nahrazení okružním busem po Lesné a přestupu z šaliny u polikliniky. To by ale přestupy z 25/26 docela zkomplikovalo. Doufám, že taková varianta nenastane.
Já bych busy 46, 57 klidně nechal souběžně jezdit s šalinou (je to kousek) a zastávku vůbec nedělal. Spíš bych našel linkám vhodné využití prodloužením (např. 37+46, 57>zbrojovka]) a elektrifikací. Využití přestupu pro Zdráhalova/Vendudova - Pionýrská/StOsada mi nepřijde tak důležité.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
mnadenicek píše:
kdysi tu zastávka navíc byla

Byly by fotky?


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, myslím, že zastávka před křižovatkou by líp rozpůlila vzdálenost, ale znamenala by přestavbu semaforů, změnu signálního plánu a přechodů, asi proto je snadnější ji udělat v prostoru za křižovatkou. Chápu to tak, že je sledovaná vazba od Venhudovy směr Pionýrská, takže je jednodušší pak jen jednou přejít na chodník a nemuset přecházet dvě ramena jedné křižovatky, kde navíc přechod vede na ostrůvek, ne na chodník a musí se z něj znova přecházet. Jednu dobu jsem na téhle křižovatce bydlel v tom placatým vícvchodovým paneláku na straně trajflu do Husovic a pamatuju, jak blbě se mi tam přecházelo i se psem, rotože mě mátly zvuky, jednou se mi povedlo přejít na červenou, na štěstí bez následků.
Zastávka ŠČ je momentálně od zastávky Merhautova dost daleko, myslím, že naposledy jsem to šel rychlejší chůzí takových možná deset minut, což není zrovna úplně blízko. Občas jsem se radši popovezl okružkama, nebo A-57.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
432
24 lis 2017 11:40
Někde jsem viděl schématický zákres - zastávka jako kolečko. Tam byla zastávka za Provazníkovou - je tam místo. Akorát dojde k dalšímu zahuštění zastávek (byť kdysi tu zastávka navíc byla) a vzdálenost k další zast. Štef. čtvrť bude poměrně směšná.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Dobrá otázka.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, hodilo by se to už teď a moc peněz navíc by to nespolklo, když se má kopat až po Provazníkovu, nebo má být zastávka bráno směrem ke smyčce ŠČ až za Provazníkovou?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Reko probíhá od Jugoslávské po Provazníkovu, od Provazníkovy do smyčky ŠČ zůstane trať i silnice v současném stavu.


Offline
114
27 čer 2017 19:11
Bílovice
to je v plánu až při prodloužení do rokle ne?


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Dojde při rekonstrukci Merhautovy ulice k vybudování přestupní zastávky Merhautova?


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Už jsem to tu psal několikrát a napíšu znova ....

Územní plán je věc veřejná - dá se najít na internetu(nahlídnutí je zdarma). A pokud si to někdo neumí najít a přečíst jeho chyba.... To že tam povede trať se ví odjakživa a v územku to nikdo nezměnil. Někteří v téhle republice hřeší na to že úřady jsou laxní k černým stavbám a podobným věcem....

Stejně dlouho jako trvá vydání stavebního povolení trvá i řízení o odstranění stavby....


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
Jaký si to uděláš, takový to máš!
sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Fakticky vzato majitelé těch domů na zprovoznění té trati jenom vydělají. Pokud se nic nezměnilo, tak od křížení s Drčkovou po areál Oknoservis má dojít k posunu trati o několik metrů směrem k Drčkové čímž vznikne prostor pro protihlukovou stěnu a obslužnou komunikaci. Ve výsledku majitelé získají legální přístup k nemovitostem a odclonění hluku z Drčkovy. Předpokládal bych, že ve finále jim bude umožněno i nemovitosti legalizovat.


i když se o pár metrů posune, tak mu hned pod oknem povede silnice a za ní bude 3(nebo kolika) metrová stěna biggrin nevim nevim estli je to dobrý místo na bydlení


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Maulincio píše:
Ňák sem ve všech těch námitkách neviděl tohoto "chudáka" buď sem ho při čtení přeskočil a nebo žádnej protest nepodával biggrin ? Nebo tam má něco napsanýho? Od té doby co se o trati opět mluví tak na baráku dělá jak divej, tak sem trochu zvědavej jak se mu bude líbit šalina metr před vchodem biggrin

Ten si uměl vybrat místo - naiva :lol: a bude mít svůj separé přejezd, nebo bude čučet do zdi?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Ano, tam platí přednost na hlavní trati od konce léta 2019.


Offline
7135
27 úno 2010 07:40
Neco takoveho je na Videnske, kde se setkavaji trate ke kremacce a do Modric.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No tak to jsem to teda hodně zazdil, na to že tam jezdím několikrát každý den ](*,)

Rozšířilo se to ještě někam od května 2017?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
V podstatě to, co píšeš, přednost v jízdě na hlavní trati. A zrovna v tom Komíně už je to celkem dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Už to pár dní bude...
https://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1405

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Na trati do Bástru je na křížení s výjezdem z komínské smyčky pro mě nové návěstidlo, nebo jsem ho nikdy předtím nezaregistroval...

Čtverec postavený na špici, zelené lemování, bílý vnitřek a v tom černá šalina z čela. Vypadá to jak tramvajácká verze značky hlavní pozemní komunikace sarcastic

Tak copak to je?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fakticky vzato majitelé těch domů na zprovoznění té trati jenom vydělají. Pokud se nic nezměnilo, tak od křížení s Drčkovou po areál Oknoservis má dojít k posunu trati o několik metrů směrem k Drčkové čímž vznikne prostor pro protihlukovou stěnu a obslužnou komunikaci. Ve výsledku majitelé získají legální přístup k nemovitostem a odclonění hluku z Drčkovy. Předpokládal bych, že ve finále jim bude umožněno i nemovitosti legalizovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Maulincio píše:
Ňák sem ve všech těch námitkách neviděl tohoto "chudáka" buď sem ho při čtení přeskočil a nebo žádnej protest nepodával biggrin ? Nebo tam má něco napsanýho? Od té doby co se o trati opět mluví tak na baráku dělá jak divej, tak sem trochu zvědavej jak se mu bude líbit šalina metr před vchodem biggrin


Kdo by nechtěl trať u baráku sarcastic


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 dub 2024 18:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]