Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 76 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Maulinico: Bacha, TMB je zřízeno Ministerstvem kultury, nikoliv městem Brnem!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
A byly i informace k datu zahájení?


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Několik šotopostřehů z dnešního projednání projektu tramvaje do Líšně:

- stavba bude trvat 1,5 roku
- přístup pracovních strojů a techniky bude po stávající TT na Stránskou skálu, která bude po dobu stavby mimo provoz
- na stavbu naváže rekonstrukce TT na Stránskou skálu v úseku od výhybek s TT na Jírovu po Stránskou skálu
- poté bude zahájen provoz celé TT až do Líšně
- protihlukové stěny budou mít výšku 3 m (na jednom krátkém úseku 4 m), horní část stěny bude z transparentního skla (výška 1 m v případě nižší stěny, 2 m u vyšší stěny).
- výtažná (prostřední) kolej z TMB bude opravdu ukončena tak jak je na vizualizacích
- do Líšně se plánuje interval 10 min ve špičce, 20 min v sedle


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čím vetší pitomost, tim vyšší šance, že na ni získáš dotace u EU. Aspoň v ČR to zatím tak funguje.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Osobně, bych se nebál jít ještě dál. Depozitář kompletně předat DPMB, ať si tam udělá vozovnu. A pro exponáty TMB upravit některý z pavilonů na výstavišti. Rozšířit kolejiště na výstavišti, případně ho elektrifikovat včetně vlečky na Poříčí by nebyl žádný závratný problém.

Ve výsledku by na tom vydělali všichni. DP by získal prostor pro odstavení vozů s výhodnou polohou. Našlo by se smysluplné využití pro část výstaviště a hlavně by TMB získalo mnohem atraktivnější a dostupnější prostor pro svoje exponáty. Protože poloha stávajícího areálu v Líšni je pro běžné turisty nešotouše těžce neatraktivní.



Při rekonstrukci/přesunu hl. nádraží by se měla vlečka na výstec rušit... tím pádem asi pudou do kopru aji veškerý koleje v areálu BVV. Jasně než se vůbec s něčím na nádraží začne, tak by mohla být nová vozovna Líšeň a areál TMB BVV hotovej. Což o to nápad je to dobrej a pavilon B bych viděl jako ideálního kandidáta. ALE (!) pochybuju, že někdo z nás podá návrh na takovejto projekt a i kdyby, tak se do něj město nepustí. Přece jen co je komu do DTMB? Dyť už jen to jak vypadá areál TMB teď o něčem svědčí... Já se o tom tak můžu pobavit s kamošem na radnici, ale nečekám že hned začnou plánovat, to ani náhodou. Navíc by se musely domluvit jednotlivý aktéři celýho přesunu, i když všichni patří Brnu, tak je to DPMB, TMB (těmhle dvoum to dohromady moc extra nejde) a BVV - k tomu pak ještě město, potažmo kraj kvůli penězům a tak dál a tak dál. No a na ňákou speciální trať, uvnitř výstecu, už by se mohlo rovnou zapomenout.

Reálnější bych viděl rekonstrukci stávajícího areálu depozitu a postavení nové vozovny v areálu Zetoru - v místech bývalé elektrárny (viz. obrázek), kde by byly kachny z 8 a cokoliv co bude jezdit na 10 (podle vizualizací samozřejmě Poršata biggrin ). Chápu, že kvůli nové smyčce nepůjde areál TMB moc rozšířit a na atraktivitě to turistům moc nepřidá, ale viděl bych to jako schůdnější řešení. Pro turisty by zůstala stávající historická linka 10 která by je vozila šalinama T3,T3M, K2, T2 přímo až do muzea... Co myslíte?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Ondra K. píše:
Jasně, vždyť bez toho by nešlo obsluhovat Mifkovu. :wink:


:oops: No jo vlastně, nedošlo mi, že na pravé koleji není zprava nástupiště. A jednokolejný provoz při mimořádnostech (stejně tak dočasné úvratě při výlukách) mě taky nenapadl, asi nějaké zatmění mozku. #-o

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že umístění TMB na Výstaviště by snad byla win-win situace pro všechny - město by tím získalo něco reprezentativního do volných prostor BVV (jo, tady je problém financí, zatím...ale s lepšími prostory by se snad dalo líp jednat i se státem, potažmo MK) a další tu už padlo - turista nepojede busem do líšeňského depozitáře.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fantomas píše:
Zastávka Nová Jihlavská má mít ostrovní nástupiště. Tak mě napadá, dají se vůbec v současnosti v kačenách otevřít levé dveře (levé z pohledu kabiny, ze které by je řidič otvíral)? I když podle vizualizací nám Škodovka dodá obousměrná Poršata. sarcastic

Jasně, vždyť bez toho by nešlo obsluhovat Mifkovu. :wink:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3339
13 lis 2004 11:58
Jj, v kabině je na dveře přepínač..


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Urcite, na trati do Modric se casto pendluje po jedne koleji.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Richie píše:
A tady je k tomu víc v nějakým věstníku Metroprojektu.

Zastávka Nová Jihlavská má mít ostrovní nástupiště. Tak mě napadá, dají se vůbec v současnosti v kačenách otevřít levé dveře (levé z pohledu kabiny, ze které by je řidič otvíral)? I když podle vizualizací nám Škodovka dodá obousměrná Poršata. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Už jsem to kdysi psal.
Kdyby se Depozitář přestěhoval na Výstaviště, tak by se tam podívalo i spousta cizích lidí během veletrhů.
Nabízí se možnost postavit předváděcí kolejový okruh, který by byl vhodný pro provoz jak historických vozů, tak i pro vystavované nové tramvaje.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
king666 píše:
btw, na netu jsou i nějaké vizualizace jak bude vypadat kampus ;)
https://www.brno.cz/strategickeprojekty ... o-kampusu/

jak tak koukám, nedivil bych se, kdyby 4 KT8 nocovaly i u kapusu ;)

A tady je k tomu víc v nějakým věstníku Metroprojektu.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
No nevím, pokud by halu TMB získalo DP, jak se tu fantazíruje, jestli by nebylo lepší ji zbourat a postavit novou... Tím ale neříkám, že ten nápad s čenžnutím baráků a TMB na Výstavišti není špatnej, jen ten depozit není zrovna v TOP stavu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
btw, na netu jsou i nějaké vizualizace jak bude vypadat kampus ;)
https://www.brno.cz/strategickeprojekty ... o-kampusu/

jak tak koukám, nedivil bych se, kdyby 4 KT8 nocovaly i u kapusu ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Ad Valchařská: Nebylo deklarováno že při výstavbě VMO (se kterou tato rekonstrukce souvisí) bude provoz d-4 zachován?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakmile na té trati vzroste provoz, tak si myslím, že je jen otázkou času, než někoho napadne, že by se v depozitáři mohlo nocovat. Ostatně, není tajemství, že se nocování na Jírové osvědčilo.

Osobně, bych se nebál jít ještě dál. Depozitář kompletně předat DPMB, ať si tam udělá vozovnu. A pro exponáty TMB upravit některý z pavilonů na výstavišti. Rozšířit kolejiště na výstavišti, případně ho elektrifikovat včetně vlečky na Poříčí by nebyl žádný závratný problém.

Ve výsledku by na tom vydělali všichni. DP by získal prostor pro odstavení vozů s výhodnou polohou. Našlo by se smysluplné využití pro část výstaviště a hlavně by TMB získalo mnohem atraktivnější a dostupnější prostor pro svoje exponáty. Protože poloha stávajícího areálu v Líšni je pro běžné turisty nešotouše těžce neatraktivní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Jinak mimo aktuální téma... V září 2017 začne rekonstrukce ulice Valchařská (dotčená bude "4" - úsek Cacovická až Maloměřický most). Reko samozřejmě projde i tramvajová trať až za Maloměřický most. Stavební práce, při nichž bude ulice zcela uzavřena, mají trvat 14 měsíců, ND za "4" zajistí samozřejmě busy (stojící v koloně na ulici Karlova)... A to z druhého konce "čtverku" omezí zřejmě zároveň i reko Údolní... No už se těšíme...


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
na objízdné koleji kolem muzea teď žádné exponáty nejsou takže by mohla sloužit jako ta jedna průjezdná kolej a koneckonců rovnou i jako odstavná ;) ve směru k městu napravo od muzea bude kolej dp v celé délce mimo muzeum, takže na této straně muzea budou po celé délce areálu vedle sebe dvě koleje (podle té vizualizace dokonce 3 protože objízdné koleje v areálu muzea jsou tam nakreslené dvě vedle sebe)... blokování normálního provozu by tudíž nehrozilo ;) pokud by se naznalo že stačí plot a být tam dráty tak se tam tak 10 kachen vejde ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Mouka: I kdyby se teoreticky našlo jedno místo (což je samozřejmě málo, protože těch souprav tam bude nocovat více viz. Jírova), tak jedna kolej v hale by musela být průjezdná.
Pochybuji nějaké šibování v hale tipu couvání atd. protože riziko případného poškození exponátů by bylo několikanásobně větší.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Já to myslel tak, že když tam hala jednou je, tak by se mohla využít. Místo pro jednu soupravu by se nenašlo?


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Třeba styl Olomouc Nová ulice

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Nocovat může venku na smyčce, v hale stejně není místo.
Otázka je, jak by to s ochranou šaliny, aby nebyla do rána posprejovaná.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Nebylo by na škodu, kdyby se TMB a DPMB dokázali domluvit, že tam třeba tramvaj bude nocovat v hale, aby nemusela přes celý město do vozovony.
Ale nedělám si iluze, že by byli schopní se domluvit...


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ono hlavně, mimo smlouvy o předání trati, žádná dohoda o využití Areálu MHD ze strany DPMB zatím není. Podmínky ze strany TMB byly sice celkem jasně formulovány už před rokem, ale vše je zatím otázka dalšího jednání. Konstruktivní přístup byl spíše jen ze strany projektanta, ale ten je vázán specifikacemi DPMB, který projekt zadal.
Já si sice myslím, že prvně měla být dohoda mezi TMB a DPMB o podmínkách a následně měl DPMB zadat projekční práce, ale holt to funguje jinak.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:48
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]