Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 111    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další
Autor Zpráva
Offline
424
25 říj 2019 10:12
Je Podveská pouze pracovní název projektu nebo i jméno budoucí zastávky? Protože zastávku Podveská už máme (a docela daleko...). Nezdá se mi totiž jako nejlepší nápad mít 2 zastávky stejného jména někde úplně jinde.


Offline
Uživatelský avatar

6455
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: měla by tam vyrůst nová zástavba v okolí. Z tohoto pohledu výstavba zastávky dává smysl. Na druhou stranu se tím protáhne jízdní doba Bystrc-centrum.


Online
Uživatelský avatar

820
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Dle smlouvy mezi Rosického náměstí a jundrovský trojúhelník. Akorát mám dojem, že mají blbě název (Podveská, nikoliv Podvéská).


Offline
Uživatelský avatar

562
04 bře 2006 12:01
Nový Lískovec, u zastávky Oblá
Kde přesně ta zastávka bude? Mezi Rosického náměstí a Vozovnou Komín, nebo mezi Vozovnou Komín a Svrateckou?

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Online
Uživatelský avatar

2198
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
Na co?


Offline
185
21 dub 2009 20:30
Do konce roku by v Brně mohla být nová tramvajová zastávka.


Offline
188
27 pro 2004 12:45
michalk píše:
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.

Naprostý souhlas. Kvůli tomu, aby u nás na SO byly "až" 2 zastávky (Kuldova a Vojenská nemocnice) obsluhovány ráno v prokladu, tak busový přípoj je na "pohodu" na 3, ale 2 je na "adrenalin"; občas to na tu 2 ráno sice doběhnu, ale z 90% tam pak stojím 9 min. na další spoj.


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A v jakém rozmezí dnů se bude dělat samotná smyčka? Zajímá mě to kvůli přecházení a chůzi po chodníku durch, ze kterého projdu smyčkou a vylezu u kavárny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1871
07 dub 2006 09:03
Dnes byla výluka na a46 - vynechávaly se zastávky Erbenova, Zemědělská a U Pošty, jezdilo se kolem zimáku. Důvodem byla pokládka koberce na křižovatce Zemědělská-Lesnická. Zbývá vyasfaltoat úzké pruhy podél zastávek, vydláždit zvýšené nástupní ostrůvky, vyčistit žlábky (to bude pěkná hokna) a může se jezdit, bo dráty už jsou natažený. Trošku se hýbalo s osovou polohou i vzdáleností kolej - do centra není prakticky žádný předjízdný pruh, z centra je širší, nejspíš kvůli pumpičkářům. Nějaká parodie na cyklostezku se rýsuje na zastávce Tomanova z centra. Po otevření Lesnické se bude ještě opravovat zbytek smyčky.


Naposledy upravil Ondra K. dne 11 zář 2021 23:12, celkově upraveno 1
Odpraseno


Offline
599
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.


Offline
Uživatelský avatar

228
31 kvě 2016 10:01
Brno
Z praxe úsek Lískovec - Kremačka
- do centra proklad linek funguje, pouze občas d-10 ze smyčky Švermova na Běloruské dojede a čeká než odjede d-6

- z centra velice často se d-6 a d-8 potkávají u Kremačky a dále ve většině následného úseku musí čekat na vyklizení zastávky (zastávek).

- doba jízdy na Hlavák s přestupem d-6/d-2 nikdy není rychlejší volbou než vyčkat na další d-8.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1871
07 dub 2006 09:03
V tomhle bych spíš dal za pravdu Naxashimu. d8 jede do centra rychlejší trasou, chce-li někdo na rolu, buď si počká na d8, nebo na Celní může přestoupit i na d2. Budu-li potřebovat někam na Čáru a přijede d8, můžu na roli přestoupit na d4 nebo d9 a mozná tam budu rychleji,než kdyby byl garantovaný přestup mezi d6 a d8. A nezapomeňte, že další linkou do bohunické party bude d7, byť až od Švermovy,


Offline
Uživatelský avatar

6455
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: na co proklad, když mají jen 4 stejné zastávky, ale jinak obsluhují jinou část města? Tj. se dá předpokládat, že lidé budou chtít mezi těmito linkami přestupovat.


Offline
5842
27 úno 2010 07:40
Mně by se tedy především v tom směru do centra víc líbilo, kdyby se obě šaliny sjely na jedné zastávce a dalo se hrana-hrana přestoupit, než abych měl na třech zastávkách proklad, a vždycky musel čekat na přestup.


Offline
1497
04 bře 2012 23:26
MartinV: Pokud budou mít rozumné a stejné intervaly, tak proklad. Pokud ne, tak zařídit aby jo.
Ve směru do centra zejména.


Offline
Uživatelský avatar

6455
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: jop, přijde mi zvláštní dnešní zastavování na Běloruské za přechodem (ale je to dáno výlukou; směr centrum). Každopádně je to především o zvyku, neboť na Celní též tramvaj prvně přejede přechod a teprve poté má zastávku.

Po otevření TT do campusu dává smysl, aby se případně linky 6 a 8 sjížděly na jedné zastávce kvůli přestupu, než aby jezdily v prokladu.


Offline
Uživatelský avatar

228
31 kvě 2016 10:01
Brno
To co píše MaxiMC jsem taky někde četl. A nebude to nakonec takový dvouzastávkový paskvil jako je na České směr Bystrc/Krpole a tuším, že i na Mendláku směr Pisárky.


Offline
1007
09 lis 2006 18:16
Takže se nebude ale zastavovat jako před rekonstrukcí.

A proč to teda není primární zastávka s panelem a jízdním řádem? Z hlediska bezpečnosti je lepší, když přechod přejedou všechny soupravy než jen souprava, která počítá s tím, že se za ní zařadí další souprava. Tedy pro chodce neodhadnutelně.

Mně se toto prostě nezdá.


Offline
2588
01 úno 2006 10:39
Brno
To neni označník pro dlouhé soupravy, ale pro druhou soupravu. Na tu zastávku se budou muset vejít dvě soupravy tramvají.


Offline
1007
09 lis 2006 18:16
M: když to tak dává smysl, tak jsi nám ale nevysvětlil, proč je tam teď ten oznacnik pro 35 m soupravy? Jako že tam bude rok strašit a pak to rozkopou a dají tam nový oznacnik i pro panel? Vše nasvědčuje tomu, že 20.9. se bude zastavovat jak dřív a na obou směrech bude i ten oznacnik pro dlouhé soupravy. Přechod přes koleje nebrání tomu, aby tam dlouhá souprava zastavila. Nicméně to nedává smysl, pokud by se tak nedodělali všechny zastávky do Lískovce. Ano, v pravidelném provozu to využití nemá, ale např. pro hokejové posily a jiné velké akce ano. Případně nějaký přejezd.


Offline
Uživatelský avatar

54
22 led 2006 17:27
Brno - Bohunice
Minimálně rok bude vše jako před rekonstrukcí.

Až pojede šalina do kampusu a vznikne potřeba dvou vozů na zastávce , tak těch změn pak bude víc - světelná cedule, přístřešek, přechod přes koleje...

Dále co vím z radnice, mělo by se to týkat i zastávek Švermova a Krematorium. Nechte se překvapit, za rok uvidíme. ;-)


Offline
2588
01 úno 2006 10:39
Brno
b1: přečti si pořádně co jsem psal, nic si neprotiřečí, od 20.9 se bude opět zastavovat tak jak se zastavovalo před výlukou, to potvrdí všichni co pracují u DP, protože si to na in tranetu mohou přečíst.

Žádný dlouhý soupravy tu jezdit nebudou. Ani žádný takový obousměrný tramvaje nemaáme a mít nebudeme a aby dlouhý jezdily na 6 či 10 je nesmysl, pro koho by to bylo?? Na Běloruské se neustále sjížděly 8 a 6 a díky rozmístění zastávek tak jak jsou se na zastávku druhá tramvaj nevešla a zdržovalo to, vše nasvědčuje tomu, že tam budou 4 zastávky s přechodem uprostřed. Fakt někdo věří tomu, že se zruší přechod uprostřed a budou sem jezdit speciálně dlouhé soupravy? Zase jen divné šotosny detí. Od kud by ty souptavy jako jezdily? ke Kampusu bude jezdit 8, to by se museli upravit všechny zastávky což je nesmysl včetně konečné na Mifkove. Takže stůjte nohama na zemi.


Offline
Uživatelský avatar

6455
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Dunajská už je za Osovou, takže tam už nepojedou všechny spoje mířící do Bohunic/Lískovce.


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co teprve Dunajská, tam nic? Tipnu si, že část šestek skončí stejně jako posilové osmičky jen na Švermové.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3429
08 čer 2005 23:12
Ojin píše:
Zastávka z centra zůstal, ale je tam nový předsunutý označník pro soupravy nad 35 m.

M píše:
navíc žádný dlouhý soupravy se sem neplánují.

To si trochu protireci...

MaxiMC píše:
Jak se otevře tunel na Campus, tak je požadavek na dvě tramvaje v zastávce

Jaky je duvod toho pozadavku?
Je stejny pozadavek i pro zastavku Svermova?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2755 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2021 20:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]