Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 111    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další
Autor Zpráva
Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi by nebylo úplně marný těch zastávek posbírat víc a spláchnout je na DPMB ve spolupráci s magičem nějakým společným projektem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já neříkám, že bych posun Rybkovy z centra k parku nějak vítal, spíš naopak, současná poloha mi vždycky vyhovovala, protože jen přejdu a rovnou bez schodů můžu plynule projít parkem třeba k MZK, nebo kam potřebuju. Tam je jenom blbý, že je ostrůvek bez pořádné výšky pro plošinu a úzký. Takže oprava ve stylu třeba aktuální Hrnčířské by úplně stačila. Mnohem víc mě tam vždycky rozčilovala zastávka do centra, kde kromě označníku není vůbec nic, přitom vysunutý mys se signální dlažbou by se tam vešel v obou variantách, pojížděný i nepojížděný, i když u pojížděného by byl moc úzký chodník, jen asi metr a půl, ale normě vyhoví. Strašně blbě se mi ta zastávka vždycky hledá. Perlička na závěr, už se mi i stalo kdysi, že jsem dobíhal trojku a podle zvuku jsem si myslel, jak není blízko vedle mně a ve skutečnosti byla asi dvacet metrů přede mnou, tak jsem běžel po prázdné silnici a auta pomalu dojížděla k šalině. :oops: Stejně nadávám i na rekonstruované zastávky Tererova a Dobrovského, ale to jsem tady už zmiňoval. Na Dobrovského je to paráda hlavně pro lidi s berlama, dva schodky z chodníku a pak obří skok do šaliny z úrovně silnice. Fakt super. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
22
16 lis 2018 09:17
Ondra K. píše:
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

Průvan určitě a chránit před ním přístřešek pravděpodobně nebude, páč nemá boční strany, pouze střechu a zadní stěnu. A je rovnoběžně s kolejemi, takže tam si bude s největší pravděpodobností pěkně profukovat :-)


Offline
Uživatelský avatar

6455
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: ale mít přístřešek kus vedle by přece jenom dávalo větší smysl, bylo by víc plochy chráněné před deštěm.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5839
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
22
16 lis 2018 09:17
Proč je na zastávce Osová směr SL přístřešek proti nepříznivému počasí přímo uprostřed pod mostem?! Tam nebude nikdy pršet....


Offline
336
24 lis 2017 11:40
Ojin: Souhlasím. Tam by to zasloužilo, nejsem příznivec zahušťování zastávek, ale tady...už tak to na Osovou není s dostupností ideální a Nová jihlavská je zase podle mě nesmyslně nahoře, být víc na jih, částečně by to pro sever Lískovce mohla kompenzovat a obsluha Západní brány by byla pořád lůxusní...

Kdybych to navrhoval znovu: vykašlal bych se na Osovou, tu obslouží 6 a prodloužená 10. Oblouk by měl větší poloměr a lepší polohu vůči zástavbě. Osovou bych mírně =posunul na západ. novou Jihlavskou mírně na jih. A když né zastím ony bájné bosonohy, tak bych apon prodloužil trať ke Kameňáku - zast. Svážná by nahradila zrušenou zast. ve smyčce.

https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... ngN9IWQN4G

PavelS: Někde jsem myslím dřív vyděl náčrtek nějakej. Vím, že chtěli přestupní vazbu,a leu už nevím jak to tam všechno nacpat...

Cracatit: Špunt zrovna tady není moc dobrej nápad. To už tu rozšířit komunikaci a dal ostrůvky, zakaždou cenu zklidňovat dopravu není vhodné. Tábor jsem pochopil, že se posune zejména zast. ZC; celkově se mluvilo o nějakých 110m směr králova - takže asi mezi Chládkovu a Tábor, dřív než začne sešup dolů. Otázka jak přesně vyřešit Sono...prostor pro úpravu celý křižovatky a rozšíření Veveří vně oblouku tam je...


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud vím, Rybkova z centra se měla posouvat mezi ty dva přechody, co vedou z parku k FAST VUT, takže by byly zastávky víc naproti sobě jako špunt. Osobně bych s polohou nešachoval a spíš vylepšil bezbariérovost, přechod u ostrova z centra a doladil detaily. Současná poloha je totiž přímo za rohem od jednoho z vchodů polikliniky a současně je na rohu parku, zatímco při přesunu by museli lidi na polikliniku jít kus zpátky a do parku víc po schodech, než jednou z hlavních cest.
Pokud by se pak Tábor posunul k Sonu, dalo by se náhradou vylepšit Královu a lidi by pro přestup na trajfl mohli vystoupit někde u Lucerny, ale moc to využívané není, kdo chce na trajfl, jede spíš na Přívrat, protože na Táboře jsou ty trajfly víc souběžné a taky jedou na Čáru jako trojka nebo desítka, ve které v tu chvíli už sedím. No a na 68 by si došli na současný Tábor z Královy.
Nevím, jak to v reálu dopadne, tohle tvrzení je jen můj názor podpořený znalostí okolí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

228
31 kvě 2016 10:01
Brno
2389 píše:
Proč vlastně nedošlo v rámci výluky k opravě trati i mezi Osovou a smyčkou? Měl jsem...

Taky mě to překvapilo, ale když se nad tím zamyslím, tak důvody můžou být dva nebo jeden společný. 1. Nebyla kapacita stávajícího zhotovitele provést v tak krátkém čase takový rozsah prací. 2. Z důvodu dopravních omezení ve St. Lískovci stavbou tunelu, nešlo ještě více zatížit provozem těžké techniky tamní komunikace. I když se na zbylém úseku nic nedělalo, mohly se alespoň podbít koleje. Pokud se podbíjely, potom to není poznat a další prázdninová výluka bude asi v tom úseku následovat po zprovoznění tratě ke Kampusu.


Offline
128
10 lis 2012 09:29
Podle Technické studie by se výhledově měla zastávka Rosického náměstí přesunout z ulice Sochorovy na ulici Horovu. Tím by měly být zastávky v úseku Vozovna Komín–Burianovo náměstí rozmístěny pravidelněji každých 300–400 metrů. Možná by tohle uspořádání mohlo o pár sekund zrychlit průjezd tramvají přes Rosického náměstí a tím částečně kompenzovat tu novou zastávku?


Offline
Uživatelský avatar

385
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mezi Rosického nám. a Vozovnou Komín je zhruba 650 m. To už by stálo za to uvažovat i o nové zastávce Valašská - mezi přesunutou Osovou a Dunajskou je cca. 850 m a zástavba je tam taky dost hustá. Sice je tam trochu oblouk, ale to by asi bylo řešitelné. Troufám si tvrdit, že v tomto spíš koncovém úseku by osobominuty ušetřené zkrácením cesty by převýšily časovou ztrátu zastavením. U té Podveské bych si tím tak jistý nebyl.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
336
24 lis 2017 11:40
Aha, to jsem nevěděl, tak snad v současném stavu to neplechu neudělá. Ale ve chvíli, kdy by se jízdní doby jinde v budoucnu změnili (třeba rychlý průjezd výhybkama Svratecká-Vozovna nebo zrušení zastvky kamenolom při stavbě okružní křižovatky) a už by tady takový prostoje způsobené rezervou nebyly, mohla by zastávka navíc pak znamenat minutu navíc, hypoteticky.
S poliklinikou s argumentem souhlasím, nevím jestli je to doslova "neuskutečnitelné". Jen říkám, že už to někde apdlo a uvažovalo se s tím.


Offline
66
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Chodnik by tam asi stacil, ale snad jen doplnim, ze v soucasnem stavu jsou pres den (i pres vikend!) mezi Vozovnou Komin a Rosickeho namestim 2 minuty jizdni doby, takze se hodne casto ceka na Rosickeho DC. Videl bych to tim padem tak, ze jizdni doba zustane stejna, mezi zastavkami by byla po 1 minute.

Rybkova dal od centra je neuskutecnitelna moznost kvuli poliklinice Zahradnikova. Jinak je ta zastavka docela nevyuzivana (areal FAST a poliklinika jsou jedine dva cile, oba jen pondeli az patek), proto je taky Rybkova o vikendu na znameni a fakt poctive se projizdi.


Offline
336
24 lis 2017 11:40
Já jsem to tehdy, když se to řešilo u Minské/Horovy, pochopil, že spolu se zrušením Královy rozdělí Tábor na Tábor v poloze o něco dál od centra a zastávku někde u Sona vznikne nová zastávka. Taky jsem později zaznamenal něco o zvažovaném posunu Rybkovi dál od centra - v tom případě by asi Sono už padlo.

Podve/éská: a nestačí jen chodník?


Offline
66
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Z duvodu bezpecnosti proto, ze se kolem te trati momentalne chodi tesne vedle telesa po skarpe. To jeste chapu. K zastavce u Sona vyhrady nemam, je to pomerne dlouhy usek, ale zruseni Tabora? Je to dobra prestupni vazba na 68 jako vytah na Namesti Miru, ktera by zanikla, protoze Sono je az za odbockou na Klusackovu, stejne tak je tam pristup na 34 a 36 na Spojovaci. Bezzastavkovy usek Burianovo namesti — Sono vazne do Zabovresk nepatri.


Offline
1870
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč z důvodu bezpečnosti? Jinak Sono nemá být navíc, má se jím nahradit současný Tábor. Jenom jsem teda zvědav, kdy na to dojde, protože se taková akce slibuje v podstatě od rekonstrukce Minské, takže pěkných pár let. Totéž zánik Královy. Taky by se hodilo dodělat bezbar. úpravu Rybkovy, zvlášť do centra je ta zastávka otřesná a byla taková celou dobu, co jsem tudy chodil z právnické fakulty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2178
28 lis 2007 23:00
Brno
Ta zastávka bude dobrá i z důvodu bezpečnosti a pokud bude v celodenním režimu na znamení tak nevidím problém.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
336
24 lis 2017 11:40
Jmenovala. Já spíš budu žehrat na to vyvolané zpomalení pro šalinu, k tomu se jednou ještě přidá další zastávka u Sona...


Offline
Uživatelský avatar

820
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Mám dojem, že dokonce zastávka Rosického náměstí se dříve jmenovala Sochorova.


Offline
424
25 říj 2019 10:12
Mě by se teda víc líbilo ponechat trolejbus jako Podveskou a tuhle novou pojmenovat Sochorova, jak už tady navrhl xcav8. Proč měnit něco, co je zavedené, když stačí vymyslet jeden nový název. Ale v podstatě je to úplně jedno, hlavně nemít stejný název na 2 místech bez vzájemné vazby ve velké vzdálenosti...


Offline
66
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ondrah98: Dokazu si predstavit novou Podveskou jako salinu a zastavku trolejbusu prejmenovat na Absolonovu


Offline
85
21 kvě 2017 18:40
Proč vlastně nedošlo v rámci výluky k opravě trati i mezi Osovou a smyčkou? Měl jsem za to, že už před lety se tady zmiňovalo, že předmětný úsek je v dezolátním stavu, dokonce mám dojem (nevím, zda není mylný), že v části této tratě byla právě s ohledem na její stav snížena max.povolená rychlost.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2178
28 lis 2007 23:00
Brno
Sochorova by byla lepší.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

682
15 srp 2012 14:28
Však tohle bude Podvéská sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
424
25 říj 2019 10:12
Je Podveská pouze pracovní název projektu nebo i jméno budoucí zastávky? Protože zastávku Podveská už máme (a docela daleko...). Nezdá se mi totiž jako nejlepší nápad mít 2 zastávky stejného jména někde úplně jinde.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2754 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2021 18:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]