Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 73 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
agent_s_teplou_vodou píše:



Dělá slušnej bordel :D


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Strojní podbíjení trati na Bieblově


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Rem píše:
Snad bude zároveň i 1. etapa Úvozu, ať se kyvadlové vozy využijí naplno.


No spíš bych to napsal takhle: "To zas bude vobranejch kačen"


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Snad bude zároveň i 1. etapa Úvozu, ať se kyvadlové vozy využijí naplno.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Zaplať Bůh za tuto opravu, průjezd Valchařskou byl v posledních letech skutečně jako na valše. Smyčka v Majlontu zůstane, nebo se taky na ni sáhne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zhruba od začátku září nás čeká výluka Valchařská. Z pohledu tram půjde o kompletní obnovu TT od vyústění Valchařské do Tomkáče po konec oblouků do Selské. D-4 bude ukončena úvratí v zast Tomkovo náměstí DC.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jasně, na tři týdny už nemá smysl ty jř překopávat, ale tu páru by poslat mohli. (dělám si ##MLUVÍM SPROSTĚ##.)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono to není jen o trolejovém vedení, ale taky o vymyšlení a vytvoření jízdních řádů a dalších věcí extra na 3 týdny. Nezdá se to, ale i to stojí spoustu času a energie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak proč ne, parní trakce na Lesné ještě nebyla, v pozadí s těma panelákama okolo Bieblovy/Fügnerovy by vyšly fakt dobrý fotky. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
goldfinger píše:
...od víkendu by mohla d9 jezdit na Lesnou...


Teoreticky ano. Ale podívej se na fotky ještě jednou. Musela by tam jezdit nezávislá trakce: Karolínka nebo koňka :mrgreen:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Takže od víkendu by mohla d9 jezdit na Lesnou. Ušetřily by se vozokm u NAD a ubylo by smradu na Zemědělské.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
TGP: Pravá kolej (směr Lesná) je podbitá. Opačný směr se bude dělat zítra.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pro tichý provoz je třeba:
1. Nabroušená trať - co nejmenší styková plocha kola a kolejnice = nízký valivý odpor
2. Kulatá kola - soustružit a pokud možno neobouvat
3. Kola s gumovým vytlumením - u nás nové Kachny, Anitry a 13T (na západě všechny, i staré E1 z Vídně)
...pak třeba dodatečné tlumení, zatravnění atd.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle mě je to hodně o vozidlech. Všechny tramvaje původem z ČKD mají velký těžký kola, což znamená spoustu neodpružené hmoty, která v kombinaci s častými plochami na kolech se na stavu tratí taky slušně podepíše. Samostatnou kapitolou jsou pak Varia, která jsou k tomu všemu ještě dost těžká.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Moc dlouhý interval soustruhu, často nestejnoměrná kola, to dělá hodně a pak minimální zatravnění, to dělá prostě dost. Škoda, že je třeba na úseku do Bohunic gumové utlumení jen na mostě přes Vídeňskou a nikde jinde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Mě by spíš zajímalo, proč jsou naše tratě tak neskutečně hlučné, pohybuju se často na Neužilove v paneláku vedle trati do Bohunic, je to ten dvanáctipatrový panelák takže mám možnost slyšet hluk z tramvajové trati mezi Běloruskou a Švermovou a taky mohu porovnat hluk staré a opravené trati, snížení hluku je uplně minimální, je to rachot jak hrom i dnes. Je zvláštní, ale třeba ve Štutgartu mají stejný typ tratě a tramvaje, nebo přesnějí nyní U-bahn neni slyšet vůbec, minulý týden jsem byl v polsku v Katovicích a Krakově a tramvaje tam taky takový randál nedělají, jezdí jim tak ojete E1 z Vídně a už na první poslech byl rozdíl poznat, ve Vídni jedou E1 jak šepot, v Polsku byly docela hlučné, ovšem na naše tramvaje to nemá. Nevím, kde je chyba, že šaliny u nás dělají takový randál.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: pak už záleží samozřejmě na preferenci. Já bych radši to první - míň hluku i lepší vzhled.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jasně, zatravněný svršek je lepší esteticky, i co se týče hluku. Bohužel je taky mnohem dražší na pořízení i následnou údržbu. O budoucích opravách TT nemluvě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když na to tak koukám, říkám si, že by bylo fajn, kdyby to udělali pod trávou. Jako na Nových sadech. Zatravněné koleje. Není to náhodou lepší pro hluk? Každopádně to vypadá daleko líp.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
27
04 led 2009 18:06
Nebudu soudit vizuální stárnku, ale z praktického hlediska čím méně trávy nebo čím dále od drážního tělesa, tím lépe pro čistotu štěrku v kolejišti.
Ikdyž teda 4. fotka nic moc, ale snad ten štěrk ještě pořádně rozhrnou až k silnici.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Těleso trati je zaštěrkované stejně jako bylo před rekonstrukcí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Proč ten štěrk nacpali až po kraj se silnicí? Kde je nějaký pruh trávy? Poslední dobou, když vidím výsledky podobných reko, je to pro oko ke zblití. Neupravené okolí, štěrk rozhrnutý halabala jakkoliv.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Aktuálně z TGP:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hloupý dotaz: Takže výluka TGP skončí už v srpnu, nebo co tam budou do září dělat, ještě přijde na řadu trolejové vedení? Díky za info, kousek od jedné z těch zastávek teď bydlím a docela by mi nějaké bližší info pomohlo. Zvlášť pro noční přesuny je současná výluka dost nepříjemná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
info:

Dne 7. a 8. srpna bude na zrekonstruovaném úseku trati na TGP operovat podbíječka.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]