Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 71 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Signalizace je pouze světelná bez ozvučení. Pro zájemce nabízím video signalizace ve dne a v noci.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
K Ondra, Manil a spol: docela mě zaráží tyhle chyby s vodicíma čarama, když lidi z dopravního podniku vědí o existenci něčeho jako konzultanti odstraňování bariér, že by někdo podcenil projekt? Každopádně přecházení na Bieblové komplikovaly jiné věci, než vodicí čáry, třeba moc šikovně umístěný sloup označníku směr město, kde musí člověk kličkovat mezi sloupem a stěnou boudy, umím si představit řešení, kdy by ty řády a označník visely na stěně boudy a sloup šel úplně pryč... v úterý tudy půjdu, tak vyzkouším, jak se tam přechází s tou signalizací, jestli je ozvučená a případně znovu poreferuju, případně napíšu na příslušná místa vč. podniku.
P.s. Díky za článek na Káčku, moc pěkně napsaný.

Těžko říct, kde je objektivní příčina. Můj subjektivní názor je ten, že vinu nese v prvé řadě investor, který by měl při přebírání díla vědět jestli je stavba v souladu s platnými předpisy, či ne, a případně stavbu, která je v rozporu s předpisy, nepřevzít.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud by se to projevilo v jízdní době, byl by to krok dobrým směrem. Bohužel je MHD v Brně obecně pomalá (jasně, není to tragédie, ale mohlo by to jezdit rychleji).


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Třeba se tam časem objeví sedmdesátka pro 13T a Anitry, jako je to na trati do Modřic.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K Ondra, Manil a spol: docela mě zaráží tyhle chyby s vodicíma čarama, když lidi z dopravního podniku vědí o existenci něčeho jako konzultanti odstraňování bariér, že by někdo podcenil projekt? Každopádně přecházení na Bieblové komplikovaly jiné věci, než vodicí čáry, třeba moc šikovně umístěný sloup označníku směr město, kde musí člověk kličkovat mezi sloupem a stěnou boudy, umím si představit řešení, kdy by ty řády a označník visely na stěně boudy a sloup šel úplně pryč... v úterý tudy půjdu, tak vyzkouším, jak se tam přechází s tou signalizací, jestli je ozvučená a případně znovu poreferuju, případně napíšu na příslušná místa vč. podniku.
P.s. Díky za článek na Káčku, moc pěkně napsaný.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
manil píše:
To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum.

Bylo to uvedeno v tiskové zprávě DP.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.vojta píše:
Možná je to pro účely homologace ze strany DÚ nebo kvůli zvýšení traťové rychlosti, jiné důvody mě nenapadají. Každopádně na Lesnické to instalováno není.

To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum. Zvýšení traťové rychlosti není reálné, už před reko bylo v úseku Lesnická - oblouk před Halasovým nám. obousměrně 60 km/h.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
k.vojta píše:
Na K-report jsem napsal menší shrnutí rekonstrukce třídy Gen. Píky včetně fotek, kdyby se někdo chtěl podívat kdo tam pravidelně nechodí. :-)

Super profi příspěvek s vysokou informační hodnotou. Díky. :-)


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Pomalu se blížíme době, kdy bude člověk jako bytost absolutně nesamostatná a všechny lišty, linky, zvuky, světýlka a podobné kravinky už nebudou stačit a u každého přechodu bude muset být zaškolený zřízenec s certifikátem ISO s majákem, praporkem a megafónem, který bezpečně každého převede na druhou stranu silnice, protože to už bude tak složitý manévr, který jednoduše člověk sám rozhodně nedá. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Pokud je šířka nástupiště větší než 2400mm, musí být signální pás (kolmý na TT) oddělen od varovného pásu (rovnoběžný s TT).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Špatná šířka a ukončení signálních a varovných pásů a na přechodu přes trať chybí jejich odsazení (jako místo pro přecházení bez přednosti chodce).


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K.Vojta: V čem je problém se zastávkami stran vyhlášky o bezbariérovosti na TGP? Díky za popis.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Už to tu několikrát padlo, škodá té nekonečné šedi. Zvlášť ve srovnání s tímto vypadá osázení 6 sloupů EV (nebo kolika) popínavým břečťanem jako vpravdě kocourkovské řešení.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Na K-report jsem napsal menší shrnutí rekonstrukce třídy Gen. Píky včetně fotek, kdyby se někdo chtěl podívat kdo tam pravidelně nechodí. :-)


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn, ale v takovém případě by teda měli něco dělat se signalizací u křižovatky Lesnická - Provazníkova, jak už jsem tu naznačil minule, tam je taky úrovňový přechod přes koleje, směrem do centra prakticky neregulované přecházení na rozdíl od směru z centra, kde je klasický křižovatkový semafor se signálem pro chodce a pro auta.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ta nová norma platí i pro rekonstrukce, kde se upravuje geometrie silnice.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nové přechody, jenže tady nejde o zřízení nového přechodu, ten přechod je tam už minimálně deset let, dřív bylo buď pololegální přecházení kolejí u konce středového zábradlí, nebo podchod, který je tam dodnes (hlavně kvůli přecházení TGP samotné směr arboretum). Takže pořád trochu vedle.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Cracatit píše:
Může mi někdo vysvětlit, proč na přehledný přechod na Bieblové dávají světla?...

Podle dnešních norem se musí být všechny nové přechody pro chodce osvětlené.


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
MtM píše:
Když už se to tam renovovalo, tak se mohlo aspoň vyměnit to hnusný (rezavý) zábradlí, které je na poslední fotce úplně vidět a kazí to dojem z celého místa.

Na poslední fotce je také vidět, že podél koleje do centra je vybudován delší plot, čímž se má podle mne zabránit situaci, kdy studenti chodili vyšlapaným trávníkem před zastávkou směr centrum tak, aby následně přešli silnici a dostali se tak rychleji k fakultě. To teď díky delšímu plotu nebude možné.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na Lesnické to není potřeba, přecházení tam reguluje signalizace blízké křižovatky, na jedné straně legální světelný přechod a na druhé straně (do města) jenom čočky pro šalinu a panelový přechod, koleje plus jednosměrka, správně by tam měl být taky vykrývací semafor pro chodce, ale prostě není. Asi, aby bylo víc věcí k divení na té trati.
Jinak na Fügnerovu se už teď jezdilo od města celkem rychle, tak není moc důvod zvyšovat rychlost, ono se totiž stejně musí brzdit při jízdě k Halasovu náměstí před protisměrným obloukem a následnou světelnou křižovatkou, takže tím podnik nedosáhne žádného dramatického snížení jízdní doby.
P.s. Tu sérii prudkých oblouků před Halasákem pořádně nechápu, když na předchozím poměrně dlouhém úseku vyšel takový krásně táhlý oblouk a za ním tohle, za to může pokračování TGP směr sídliště, nebo v čem tkví důvod, víte někdo?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Možná je to pro účely homologace ze strany DÚ nebo kvůli zvýšení traťové rychlosti, jiné důvody mě nenapadají. Každopádně na Lesnické to instalováno není.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Může mi někdo vysvětlit, proč na přehledný přechod na Bieblové dávají světla? Přece u něj každý spoj kromě polonočnních staví a i když je zastávka v oblouku, je na přecházející vidět z obou směrů, právě proto přece kdysi došlo k posunu zastávky z města kousek vzad, aby k sobě vozy stály čelem, když stanicují z obou směrů současně. To jsou zas nějaké nové předpisy, nebo čí bezpečnostní kokotinec to zas je?
Doufám, že to bude mít i bzučák, jako mívají klasická světla na přechodu pro chodce, abych to jako nevidomý mohl používat...
Vážně by mě zajímalo vysvětlení, příp. odkaz na předpisy, podle čeho tam tahle kravina musí být.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Nástupní hrana na Bieblově (a na Lesnické směr město) je teď dost vysoko. Ale pokud tam jde vysunout plošina, tak by měly jít otevřít i ty výklopné dveře.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Zvláštní, že to zkoušeli s vozem se skládacími dveřmi, výklopky se vyzkouší asi až v běžném provozu sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
U projektu obnovení šaliny do Líšně posuzují dopad na životní prostředí. Trať bude hotová do roku 2020
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/8670-u-projektu-obnoveni-saliny-do-lisne-posuzuji-dopad-na-zivotni-prostredi-trat-bude-hotova-do-roku-2020.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3088 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 18:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]