Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 69 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
487
07 úno 2006 10:26
Cracatit píše:
Ale když už jsou tutakovéhle nereálné fantazie jako Slovaňák, pak si říkám, proč někoho nenapadla trať po Úvoze na Konečného náměstí, nebo třeba od Pionýrské kolem Lužánek na Lesnickou. (To druhé mi taky přijde jako úlet, ale pomohlo by to při případném zablokování křižovatky Jugoslávská). Co vy na to?


Tramvaj na Úvoze? Že by první ozubnicový úsek... :-)


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ale když už jsou tutakovéhle nereálné fantazie jako Slovaňák, pak si říkám, proč někoho nenapadla trať po Úvoze na Konečného náměstí, nebo třeba od Pionýrské kolem Lužánek na Lesnickou. (To druhé mi taky přijde jako úlet, ale pomohlo by to při případném zablokování křižovatky Jugoslávská). Co vy na to?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To bude asi nějakej vtip. Jednak je blízko Semilasso a smyčka KPN a jednak je o pár zastávek dál možnost otočky ve vozovně/průjezd vozovnou na druhou trať, pokud je to nezbytně nutné a že se to už párkrát použilo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
](*,) jj, zrovna v těch místech je smyček fakt málo... Nebo jsem jen nepochopil pokus o vtip?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Eda: Proto jsem taky pro protažení kolejí Slovaňákem a vybudování tam (okolo náměstí) oboustranné smyčky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Doufám, že DP nedopustí zrušení důležité smyčky na Mendláku.

Bohužel už velmi brzo přijdeme o jednu smyčku - Zvonařku. A doufám, že žádná další následovat nebude. Důležitost manipulačních smyček, spojek a podobných staveb se v poslední době velmi podceňuje. To pak samozřejmě negativně ovlivňuje samotný provoz.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
No, smyčka v těsné blízkosti vozovny Pisárky nemá ani tak vzniknout z důvodu minimalizace jalových km, jako spíš aby se tramvaje od/do Bystrce měly možnost otočit vůbec. Smyčka na Mendláku totiž nemusí mít dlouhého trvání (dostavba činžáku uprostřed náměstí a celková rekonstrukce).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud se nepletu, tak smyčka by měla být někde u zastávky Lipová v prostoru současného Výstaviště. Účelem bude možnost zátahu od Bystrce do Pisárek a výjezdu na Bystrc přímo z Pisárek bez nutnosti zajíždět na Mendlák. V dnešní době přímý zátah od Bystrce vyžaduje jízdu zpětným pohybem přes boční vrátnici a přímý výjezd na Bystrc vyžaduje jízdu zpětným pohybem přes současnou smyčku. Hlavně takové výjezdy pak vyžadují změnu rozestavení vozů na výjezd.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Asi aby tramvaje od Bystrce mohly rovnou zatahovat do Pisárek a nemusely se jezdit otáčet až na Mendlák.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Budoucnost pro Pisárky: Lanovka ke Kampusu, tramvajová smyčka i parkovací dům

...Poslední plánovanou změnou je vratná tramvajová smyčka mezi zastávkami Lipová a Pisárky za 191 milionů. Tato etapa je dlouhodobě plánovanou a z provozního důvodu nezbytnou investicí Dopravního podniku města Brna...

Můžete mi prosím vysvětlit co si pod tím mám představit? Kde tam ta smyčka bude? A vlastně proč (má to něco společnýho s odstavením provozu při stavbách na Žabovřeské?)?


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
MKzB: Jé pražske tramvaje ještě fungujou? Tam sem nebyl tak 8 let biggrin díky


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V Brně se teď používají hodně VUIS panely.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Mohl by mě někdo vysvětlit rozdíly nebo výhody mezi dřevěnýma a betonovýma pražcema ... popřípadě i tím co se používá teď u zapuštěnejch kolejí? :D


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Porovnání původního a současného stavu. Dále bylo na zastávce Bieblova dodatečně natřeno zábradlí a vyměněna zde tolik diskutovaná cedule POZOR TRAMVAJ :-)
Příloha:
Původní stav.JPG
Příloha:
Současný stav.JPG

Příloha:
Původní stav (2).JPG
Příloha:
Současný stav (2).JPG

Příloha:
P1360824.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, nevím, co přehodili na druhé straně od sídliště do města, ale zapískovaný chodník je tam tak, že čáry málem nejdou pošlapem najít, holí tak sem tam ano. Směr od města je super, takhle nějak by to mělo vypadat. Plus prý tomuhle směru (do sídliště) ještě chybí vodicí zábradlí s vodorovnou tyčí kousek nad zemí, co mi vysvětloval náš kontakt (člověk pro odstraňování bariér z Tyflocentra), ale podle mě by takové zábradlí stejně bylo k ničemu, když je u označníku lavička, která poslouží stejně dobře. Jinak by to chtělo pořádný úklid právě od toho písku, asi jako v zimě, kdy tu vysypou na sníh kýbl písku a finito, žádné pořádné rozhrnutí.
Ještě mám jednu námitku proti úpravě zastávky do města, když už se s tím něco dělalo, proč musí být sloup s jízdníma řádama uprostřed chodníku, když hned vedle něj je stěna čekárny? Proč ten sloup nejde dát o dva metry blíž k silnici, aby tím pádem byla větší průchozí plocha a člověk nemusel vyhýbat sloup a stěnu, ale stačilo mu vyhnout jen samotnou stěnu? Tohle jsem prostě nepochopil, když na jiných zastávkách může viset jízdní řád v boudě a označník může být třeba až někde v trávě nebo na zídce, jak je to na Dunajské...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
I kdyby zhotovitel udělal takovouto chybu, tak zákazník má mít technický dozor, který chybu odhalí a připomínkuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Kde beres tu jistotu, ze to zdrbal zhotovitel?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímalo by mě, jestli to jde na náklady zhotovitele, který to zdrbal, nebo to platí zákazník (město)?


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
agent_s_teplou_vodou píše:
...proběhlo opětovné předláždění povrchu v zastávce Bieblova směr Lesná. Varovný pás byl posunut dál od kolejí a byl oddělen od signálního pásu.


Dnes byl na Bieblově v tichosti předlážděn i opačný směr. Varovný pás byl posunut dál od kolejí, a došlo k oddělení od signálního pásu. Nechápu, proč v Brně nejde udělat nic správně hned napoprvé...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Je dobré získávat jakékoli praktické podněty od uživatelů a pokud se dostanou na správná místa k myslícím lidem, tak se snad situace pro potřebné zlepší.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jiricek: Díky za mail, že na to existuje nějaká komise, jsem věděl, ale konkroétní mail mi chběl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

532
28 črc 2013 14:13
Cracatit píše:
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.


Tak zkus zformulovat všechny nedostatky a pošli je na email: bariery@brno.cz
Já tak zrovna řeším přístup k zastávce Bělohorská


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Myslel jsem, ze otroctvi uz bylo zruseno, ze mas asistencniho cernocha, bych necekal. -kitty-


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: no, ehm, někdo jiný, kdo odnáší občas i pračky a televize, tmavá barva napoví.b

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže za mě jsou momentálně nejbolavější přestupy Stará osada, Mendlák a nádraží Královo Pole. Z nich teď využívám prakticky každý týden tak jednou dvakrát do týdne Mendlák a i bez těch stánků s párkem v rohlíku jsou tam davy a strašně blbě se přechází. Asi nejhůř se vychytává ten prostřední ostrov s odjezdama T-37, ale tam si na štěstí jde pomoct odjezdovou zastávkou směr Kampus, asi vůbec nejhorší místo je křížení trajfu směr Úvoz se šalinou, tam to chce maximální pozornost. Kdybych to neměl zhruba nakrokované a netušil, kde je bouda s tou oboustrannou lavičkou směr Pisárky a příjezd A-52, tak bych snad ani netušil, že ten asfaltový chodník někde končí,, hrana chodníku u přechodu je prkticky neznatelná. Přestože znám peripetie kolem domu uprostřed Mendláku (aspoň rámcově), stejně mě nepřestane udivovat, proč zrovna na takhle důležitý přestup ty vodicí kostičky nedoplnily, když už se předělávala kolejová křižovatka včetně zásahů do chodníků v oblouku kolejí, přitom jde oproti takovéhle překopávce o drobné korunové položky, pár takových betonových pásů s kostičkama, nebo dlažba se žlábkama.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 10:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]