Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 82 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jezour: Přesně tak.
Je uvažován: máš nějaké bližší informace o tom, jak moc nepravděpodobná tahle trať je? Máme důležitější, jasně, jen by mě zajímalo, jestli to je pravděpodobné jako kvantový jev na makroskopickém měřítku. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Do areálu soukromého nákupního centra nikdo za státní peníze trať nepostaví. Pokud by takové choutky mělo vedení Avionu, ať si trať vyprojektuje a zaplatí, ale erár na to nedá ani korunu. Budoucí terminál je uvažován před křížením D1/2 s kapacitním P+R a terminálem IDS pro linky z jižních částí Brna i okolních obcí.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OK. Žádný podjezd pod dálnicí být nemá. V ÚP je to natažené ke křížení s D2, tam je pak ale smyčka. Tohle jsou prostě oficiální plány, které se stejně nikdy nenaplní.
I když to teda zní hloupě, s šalinou do Avionu jako takového se nepočítá. A nechápejte mě špatně, taky jsem názoru, že každá druhá 12 by tam klidně jezdit mohla. Nebo každá 4, nevím. Končit u křížení dálnic je stejné, jako končit v polovině trasy: na hlavu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Linka A jezdí po většinou po20 minutách. K ní je však třeba připočítat a67 s desetiminutovým intervalem ve špičce. Avion potenciál na šalinu má, problém akorát je překonat D1. Kdyby se tam jezdilo pásmových provozem (každá druhá d12), tak by to mohlo fungovat a možná by se časem interval zahustil, protože by lidi, kteří nepotřebují odvézt něco objemného zjistili, že šalinou se do štatlu dostanou rychleji (od Avionu až na Zvonařku po samostatném tělese).
Jediný problém vidím v nákladech na podjezd pod dálnicí a v koordinaci s ŘSD (asi by se muselo při stavbě uvažovat dopředu s rozšířením dálnice na tri pruhy) a s úpravou MÚK D1/D/2.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Taky bych byl pro nějaký přestupní terminál na Komárově. Ideálně, pokud by to nahradilo Úzkou. Nebo alespoň část, a další část by se přesunula jinam. Úzká je katastrofa.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak lidé protestují, ale proč? No protože jízda d-12 jim přinesla jen zhoršení (a nejde o přestup, který ale v současné poloze není zrovna super), ale spíš o čas jízdy ve stejném úseku, navíc to ještě bylo diskriminační řešení jen pro určitou část lidí.
Ukázkou dobrého přístupu může být KrPole nádraží a linky 43, 41, 42, 70, 71 a 301. Nevím o tom, že by si někdo stěžoval z této strany, že mu to nejede až na Českou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Vybudovat moderní přestupní terminál mezi linkami 12, 40, 48, 63, 509 a 109 v okolí Hněvkovského by bylo nejrozumnější možné řešení. K tomu potom zkrátit interval d-12 na 4 minuty. Souběh s tramvají je o ničem.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Pokud by se v Komárově ukončilo systémově vše tj. 40, 48, 49, 63, 109, 509 (snad jsem nic nezapomněl) tak by byl odpor místních spíše zbytečný. Ukončení jen 59 jako v minulosti byl bohužel nepodařeným experimentem.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Ondra K. píše:
díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

To je chvályhodná myšlenka, nicméně se obávám, že neprojde přes místní, viz kauza 59/63/509


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Do těchto končin cestuji málo a většinou právě kvůli Avionu, Olympii. Prodloužení šaliny dál mi přijde nerentabilní, železničním mostem končí zástavba a dál to zvládnou autobusy a v Chrlicích je vlak. Problém je, že Brno nemá městský okruh a tak se všechna auta tahaj přes centrum, proto ty kolony. Navíc rozšíření šaliny tímto směrem by si asi již vyžadovalo novou vozovnu. Tato otázka zde již padla v souvislosti šalina v Líšni a Bosonohách.
Na druhé straně Brna se nabízí protáhnout šalinu až do Žebětína nebo zmíněných Bosonoh, ale má to význam z důvodu dojezdových časů do centra? Už dnes to trvá 30minut (d-1). Řešení? Expresní autobus nahrazující funkci metra, což už se začíná, zdá se úspěšně dít. Celou tuto záležitost ovšem kazí již zmíněné nevybudované obchvaty Brna. Za těch 30 let se Brno značně rozrostlo, ale vybudovali se pouze tři tunely a jedině, kde se dá "plynule" dostat z východu na západ města je jeho jižní část díky dálnici. Z Bystrce se pohodlně dostanu na Lesnou, do Líšně musím pokračovat ucpanou ulicí kolem kasáren. Z Líšně do Slatiny musím kolem spalovny po Řípské nebo přes kruháč po Tuřance. Jak by se hodil nájezd na Prahu na exitu 203 u Podolí...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Podle mě je škoda, že zrovna o tom prodloužení z Komárova se moc nemluví. Přitom by trať z Komárova do Avionu vyřešila nemálo současných problémů. Zrychlení dopravy do Avionu a zpět, při doplnění parkoviště P+R alespoň částečné odlehčení provozu IAD v té trase, díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Územní plán s protažením jedničky počítá, ale ne k Bauhausu, pouze cca na úroveň zastávky Žilkova. Koncept připravovaného pak měl odbočku vlevo po Terezy Novákové zatím do polí, nicméně do rozvojové lokality.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen teda nevím, jestli právě tím bauhausem nepadla ta "dvakrát větší smyčka" neb toho místa tam není na rozdávání.
Toho traťovýho perverzačení by se dalo vymyslet víc...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Rem: MtM to napsal. Nevím teda o tom, že až k Bauhausu, ale u územního plánu si pamatuji Žilkovu.
Bauhaus se mi zdá trochu zbytečný, nicméně, dokážu si představit, že by to tam do budoucna mohlo nějak fungovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protažení k Bauhausu by jistě mělo více kladných stránek. Nemyslím tím jen lepší dostupnost zdejší MČ či obchodu, ale možnost vybudování zde vícepodlažního P+R parkoviště (byť systém dnes ještě nefunguje, jednou bude nezbytný). A z mého pohledu má cenu tahat TT i do okrajových MČ. Rychlá a především kapacitní doprava. Takovou jsem nejvíc ocenil ve Stuttgartu - zdejší U-bahn, polopodzemní vlakotramvaj jede skoro do každé části města. Koncové úseky samozřejmě bez ořezání, i když pochopitelně zastávku za zastávkou lidí ubývá, přesto zde pásmový provoz téměř nemají.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Plány jsou/byly na protažení 1 k Bauhausu, kde se prý počítalo s dvojnásobně větší smyčkou, než je v Řečkovicích. Jestli z toho sešlo, už nevím.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…


Jedničku prodlužovat na obou koncích? Kam bys to chtěl proboha z Řeček protahovat???

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zrovna včera jsem se bavil s jedním bývalým vysoko postaveným brněnským politikem (který mch. tehdy skončil, že se mu nelíbila zákulisní jednání a klamání voličů)...je velká škoda, že v Brně jsou aktuálně pouze 2 (či tak nějak) jeřáby. Aneb rozvoj města se pozná i právě podle těchto strojů. A náš ÚP je už zase jiná pohádka.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Tak snad ta Líšeň klapne.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Důvod: pan starosta je ... no, domyslete si to sami

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1631
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brnu se podařilo získat dotace ve výši téměř jeden a tři čtvrtě miliardy na nové tratě pro MHD
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/6593-brnu-se-podarilo-ziskat-dotace-ve-vysi-temer-jeden-a-tri-ctvrte-miliardy-na-nove-trate-pro-mhd.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Lesnická od Helfertovy po Zemědělskou je v katastrofálním stavu, ale vzhledem k úzkým předjízdným pruhům by nemělo smyl opravovat jen TT. A kdo ví, v jakém stavu jsou sítě pod vozovkou. Naštěstí vzhledem k zástavbě tam není tolik přípojek, proto by se tahle komunikace měla udělat zgruntu, spousta bočních ulic už takto opravena byla.

Slyšel jsem o generálce Merhautovy od ZŠ až do ŠČ. Ta by to potřebovala taky jako prase drbání.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Neví někdo plány rekonstrukcí tratí na příští rok? Neplánuje se například totál rekonstrukce trati od Nezamyslovy po Novolíšeň, podobně jak v Bystrci? Tam už by to bylo hodně třeba, stejně třeba taková Lesnická.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 12:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]