Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 124    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Další
Autor Zpráva
Offline
7134
27 úno 2010 07:40
V Julcu jsi z role za 12 minut, na Starce za 11. A pokud potřebuješ řešit přesun smyčky a obsluhu okolí Šedovy ulice, je to logická volba.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, mně přijde, že paní redaktorka tam naplácala víc věcí dohromady, nejen San Francisco vedle šaliny, ještě do toho tahá busy, které s tou trasou nemají nic společného, jen blbé trasování A-78 a navíc ten text vyznívá, jako by na Vinohrady nejezdil žádný trolejbus, jen okolo něj nějaké šaliny a občas tenhle jediný bus na Líšeň, Slatinu a Olympii.
Přitom do sídliště jede co chvílie T-27 a obě hlavní linky T-25+26. Pak tam ještě plácá něco o Zbrojovce, která s tím nesouvisí vůbec a trasování trolejbusů skrz ni bude úplně nové.
Ten plán dává smysl, spíš nechápu, proč tam tahat trať z Juliánova a ne přímo ze Staré osady, brání v tom uliční síť v té oblasti, nebo co vlastně? Z hlavního nádraží mi to připadá po Cejlu výrazně kratší.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
b1 píše:
Klid, však je to jen plán. Všude se staví, ale v Brně se jen plánuje.

Bez plánování jaksi stavět nejde a územní plán je plán pro delší časové období.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
M píše:
xxx: jedničku si zablokuju klávesnicí

Jde to? I u urbanwaye? A sepne se spojka, nebo se výkon přenáší přes měnič?

M píše:
V tom článku je zajímavé porovnání se San Franciskem, nějak zapoměli, že tam neni tramvaj, ale lanovka s jednou centrální strojovnou, proto to zvládne takové kopce.

Taky jsem se divil, že srovnávají šalinu s lanovkou a ještě tu lanovku nazývají šalinou.


Offline
Uživatelský avatar

3696
08 čer 2005 23:12
Klid, však je to jen plán. Všude se staví, ale v Brně se jen plánuje.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Alanis píše:
Rozumnější mi přijde rozvětvení líšeňské tratě za zastávkou Novolíšeňská, nová trať dle plánu ulici Věstonickou zakončená blokovou smyčkou na Pálavského náměstí.

Nicméně stejně se toho nedožijeme :D


že se toho nedožijeme je nanejvýš pravděpodobné, ale výhodou protažení tratě z Juliánova by bylo její rozumnější využití (teď je to o víkendu vzduchovozič) a také menší počet najetých km. Každopádně stoupání za smyčkou Juliánov se blíží 100 promile, tak je otázka, jestli by část tratě nemusela být v nějakém zářezu.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Není to náhodou snad o výkonu motoru?

A o převodovce. Blokovaná dvojka je příliš těžká, neblokovaná jednička zase přes měnič nepřenese tolik výkonu. Proto to furt řadí jedna, dva, jedna, dva, jedna, dva a autobus nejede. Převodovka asi neumí zablokovat jedničku. Ale to je jenom otázka SW, nebo ne?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
To, že „lapají po dechu“ i novější autobusy neznamená nic. Není to náhodou snad o výkonu motoru?
Něco podobného jsem kdysi zkoušel v BAHNu. Protáhl jsem teda trať 2 a 3 z SO až na Vinohrady, ale i 9 zespodu.
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo o tom přemýšlí. I když nějak nevěřím v realističnost (ani jednoho) takového řešení. Ten sklon… Dlouhá nová trať…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Rozumnější mi přijde rozvětvení líšeňské tratě za zastávkou Novolíšeňská, nová trať dle plánu ulici Věstonickou zakončená blokovou smyčkou na Pálavského náměstí.

Nicméně stejně se toho nedožijeme :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
588
25 říj 2019 10:12
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/nova-trat-tramvaj-kopec-vinohrady-brno.A200521_548712_brno-zpravy_mos1


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Z pohledu bezpečnosti to právě vidím naopak - kdyby se náhodou něco stalo, aby cestující měli volnou únikovou cestu.

Přitom ploty zůstaly z pohledu organizace dopravy úplně stejně. Původní plot byl mezi odstavnými a příjezdovými kolejemi (respektive tam byla ještě jedna odjezdová, která se odpojovala hned za vjezdovou vrátnicí) - ne hned u TT Komín - Mendlák, jak píšeš. No a dneska je plot také mezi příjezdovými a odstavnými kolejemi, jen se trochu posunul. Kromě toho tam je ještě jeden plot mezi ulicí a TT, ten ale zůstal nezměněn.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nevím kam se svým dotazem, zkusím štěstí tady.

Dotaz se týká nové pisárecké haly. Co jsem si všiml, tak mezi novou halou a původní halou vznikl plot, který se (dle mého názoru) nesmyslně posunul do areálu.

Ten plot byl původně mezi tratí MN-Bytrc a odstavnými plochami vozovny, kde podle mě dával smysl. Když by se něco stalo a museli lidi ven, tak by se nerozutekli po vozovně, což teď můžou... Nebo mi něco uniká?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kolik se tím ušetří cca času? Nemohla by se díky tomu zkrátit jízdní doba (papírově, v JŘ)? Pokud by zůstala zachována, tak rychlejší průjezd výhybkou bude následně doplněn o delší stání v zastávce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Návěsti tam jsou už nějakou dobu. Ještě dneska odpoledne byly dočasně zneplatněné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3073
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na rychlostní výhybkách pod Líšní už by měly platit rychlosti, na které jsou ty vexle stavěné. Jsou tam i nové návěsti.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Tady je ještě oficiální zpětvzetí odvolání k šalině do kampusu z úřední desky:
https://www.staryliskovec.cz/filemanage ... ile=805458

Tímto oznamujeme, že rozhodnutí – stavební povolení č.j.: DUCR-11399/20/Os ze dne 2. března 2020 nabylo právní moci 6. května 2020.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2490
28 lis 2007 23:00
Brno
Trať do kampusu: stavba může do měsíce začít. Koupili poslední chybějící pozemky

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
No nemyslím si, že by se ostrůvky na Jugoslávské předělávaly z nějakého zásadního důvodu, ale prostě se rekonstruují spolu s tramvajovou tratí. Přecejen ty původní už tam byly nějakou dobu tak to vyměnili. Nové vypadají designově sjednocené s ostrůvky linek 3 a 11 na Jugoslávské.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
https://zdopravy.cz/krajsky-urad-schval ... rna-47359/


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Paráda, takže práce běží podle harmonogramu, prostřední část úseku má prý přijít na řadu jako poslední. Zajímalo by mě, proč se vlastně předělávaly ostrůvky na Jugoslávské? Tam přece s bezbariérovostí nebyl zásadní problém. Vysvětlil by mi to kdyžtak někdo? Moc díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
55
21 říj 2016 18:34
Tak na Merhautce budou skutečně zastávkové mysy. Teď se buduje mys na zastávce Venhudova směrem do centra. Již jsou postaveny rantly, kde se bude nastupovat. Jinak první část mezi Provazníkovou a Venhudovou už je průjezdná pro auta a téměř (až na pruh silnice do centra a právě zastávkový mys) hotová. Práce se přesunuly na druhou část mezi Venhudovou a Trávníky.
Dole u zastávky Jugoslávská práce stále probíhají mezi ulicemi Jugoslávská a Sýpka.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Podle toho, co jsem viděl, tak by měly zůstat klasické ostrůvky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemůžu najít správné vlákno a potřeboval bych pomoct. Předělává se Kartouzská, dokázal by mi někdo popsat nový stav? Prý i tady má být pojížděný mys.
Potřeboval bych popsat budoucí stav po rekonstrukci, už mě znáte, takže je jasné, že to potřebuju i pro ostatní nevidomé a slabozraké. Bylo by fajn, kdyby mi někdo řekl i důvod změny, proč nemůžou zůstat klasické ostrůvky.
Omlouvám se za duplicitu, dal jsem to i do vlákna o fotogalerii.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Ještě se vrátím k tomu mnou navrhovanému přesunutí zastávky Merhautova za křižovatku. Dost se mluvilo o tom, že pětadvacítky nebo šestadvacítky, které jsou v pracovní dny ukončené v Husovicích, by končily ve Štefánikově čtvrti tak, jak to už jeden čas v podstatě bylo (s tím rozdílem, že se na Lesnické převlékly na 46). To je dost pádný argument pro přesunutí Merhautovy za křižovatku. Aby člověk nemusel váhat, zda mu to dřív pojede z Merhautovy, nebo ze ŠČ. Zastávka u Kotěrovy by pak mohla zůstat jenom pro 44 a 57.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
A je to tady! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3095 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 124  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 19:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]