Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15559 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 619, 620, 621, 622, 623  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2007 21:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 469
Od: 09 kvě 2007 14:55
Bydliště: Daleko
Jízdenka je zjednodušený daňový doklad dle § 28 odst. 3 a 4 zákona o DPH

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2007 20:26 

Příspěvky: 520
Od: 03 dub 2006 14:42
Na jízdenky daňový doklad nepotřebuješ, dají se pro daňové účely použít samy o sobě :idea:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2007 20:15 

Příspěvky: 888
Od: 21 led 2006 12:26
mauricio píše:
pánové, už se vám stalo, že po vás chtěl cestující daňový doklad na prodanou jízdenku?

to nemyslíš vážně, že ne ... #-o


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2007 18:26 

Příspěvky: 9180
Od: 15 led 2005 23:41
pánové, už se vám stalo, že po vás chtěl cestující daňový doklad na prodanou jízdenku?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 pro 2007 16:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
To mě povídej, dneska u Olympie klasika nad všechny: týpek celou jízdenku v pazouře, jak došel k označovači tak ji teprve vytáhl cvakl a pak zase rychle ruku k noze aby nebylo nic vidět. Že to už cvakal někdy dávno bůhví kolikrát sem si všiml aj tak. No nechal sem ho pač se mi nechtělo zrovna rozčilovat.
Lidi sou úplný dyliny. Jedou do Olympie vyhazovat prachy a ne málo, tam dělaj jak jich maj plný kapsy, ale jak má přijít na jízdenky najednou to sou socky největší.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2007 23:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3446
Od: 28 úno 2006 19:00
To by mě zajímalo,jak to dopadne...
Papaláši moc nedomysleli to,že nechali natisknout nové jízdenky ve stejných barvách jako původní!Jak máme kontrolovat v mimobrněnských zónách,když hlavně důchodci cvikají tím stylem,že mají palec na hodnotě jízdenky,aby nebylo vidět,že cvikají čtyřkorunové lístky apod. Kdyby trochu soudruzi uvažovali,natiskli by třeba modré jízdenky,a hned by bylo jasné,že nejsou košer ...
Ty užší před 1.1.2004 třeba modré byly...(navíc v City/cite od čísla 7616 je označovač vpředu natočen tak,že fakt není na průběh cvikání vidět!).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 pro 2007 01:47 

Příspěvky: 1669
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
SOS: Některé dopravní podniky mohou porušovat zákon
http://ekonomika.idnes.cz/sos-nektere-d ... nomika_vem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 pro 2007 21:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 20 říj 2006 16:11
Bydliště: Újezd u Brna
Kura to je aspoň souprava, Žehla a 2 Bdmtee :lol:, ta propagaci ani nepotřebuje,to se propaguje samo :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 pro 2007 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1189
Od: 23 úno 2006 15:26
Bohate by stacilo kdyby si cestujici nekdy prectli jizdni rad

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 pro 2007 18:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3277
Od: 08 čer 2005 23:12
Letak o lince S1 je i v tramvajich. Propagaci by spis pomohlo, kdyby se tomu venovali treba v Jihomoravskem vecerniku, namisto reportazi o tramvajich 13T (Doufam, ze s kazdym dlasim vozem nebude dalsi reportaz)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 pro 2007 18:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6182
Od: 21 pro 2005 17:01
Propagace byla asi slabá, ale snaha byla.
Omluvte kvalitu fotek.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 pro 2007 18:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
ZDE, pokud to ještě někdo něviděl, je včerejší reportáž o 13T.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 pro 2007 00:14 
Na Nově to taky bylo http://www.nova.cz/tvarchiv/?238v=122907&238p=ODPOLEDNITN&=&238d=03.12.2007&238o=


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 pro 2007 19:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 558
Od: 20 říj 2006 16:11
Bydliště: Újezd u Brna
Dneska v JMV reportáž o ukradených litinových trolejových závažích v Bystrcu :evil:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 lis 2007 10:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2109
Od: 20 zář 2006 19:51
V MF Dnes v příloze o Brně je článek o Citelisu 18M.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 12:31 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Bohužel...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 12:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
chat-maniac: velice výstižné i pro 13T


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 23:02 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7507
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Mno není to článeček zrovna o DPMB, ale neva :-)
http://salsaverde.blogy.novinky.cz/0711 ... -antisocky

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 10:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Kdyz jsem jen z srandy odecetl LF3 jeden podvozek, tak byla skoro o tunu na napravu tezsi nez 13T. A tedy silne pres 10 tun.
Hm, podle udaju vyrobce by rt mela max tlak 9186,5 , anitra podle udaju 9935 kg.

kt8d5n
prům. zatížení na nápravu -
prázdný/plně obsazený vůz 5 275 kg/8 241 kg

t3rf
prům. zatížení na nápravu prázdný/plně obsazený vůz 4 250 kg/7 050 kg

t6a5
prům. zatížení na nápravu: prázdný/plně obsazený vůz 4 875 kg/7 500 kg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 02:52 

Příspěvky: 214
Od: 03 srp 2006 06:41
Bydliště: Brno, CR
Hm, teda ten clanek... nevim jak si vysvetlit dve evidentne mylna tvrzeni, jestli preklep nebo neznalost. Ale rekl bych ze v novinach by se vyskytovat nemusely. I kdyz, v novinach, v bulvaru je mozne vse ze...

Citace:
Největší vůz z řady tramvají Vario se stejnými parametry jako tříkloubové „Porsche“ stojí zhruba 37 milionů korun. Tedy o 20 milionů méně než tramvaj ze Škodovky

At pocitam jak pocitam, tri klouby mi nevychazeji. Ja napocital 4 :-) Nebo ze by chtel basnik rict triclankove? Ale to by zase nebylo srovnatelne s nejvetsim Variem...

Citace:
Jsou i příliš těžké Tratím navíc nepřidá ani extrémní zatížení náprav škodovácké tramvaje. Oproti Variu i soupravám jiných výrobců je totiž těžší a navíc má o jeden podvozek víc. „Při přepočtu zatížení na jeden podvozek pak vycházejí velmi nepříznivá čísla,“

Tedy, snad o jeden podvozek min? Jinak by musela vychazet podstatne priznivejsi cisla ze?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 19:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Ono to taky jde tezko srovnavat , pac tyhle provozy budou prispusobeny provozu NP tram. Tezko tam budou oblouky , bezne pojizdeny , spolomerem pod 18/20 metru, bez nabehu, koleje propadany 5 cm pod panel, kde vozy chytaji kolejovkama, stejne jako vyboulenej asfalt ...Na tankodromu bude spatne jezdit jakakoliv tram.

S tím souhlasím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:54 

Příspěvky: 549
Od: 25 led 2006 09:46
TMB píše:
Takže zhlediska nápravových tlaků a celkové hmotnosti je LF3 srovnatelná s KT8.
Článek v MF oceňuji v tom, že ti, kteří rozhodují a netuší, si trochu rozšíří obzor. A ti, kteří rozhodují a vědí, budou nuceni svoje rozhodnutí obhájit.


Ad Manil: To se Ti povedlo..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Ono to taky jde tezko srovnavat , pac tyhle provozy budou prispusobeny provozu NP tram. Tezko tam budou oblouky , bezne pojizdeny , spolomerem pod 18/20 metru, bez nabehu, koleje propadany 5 cm pod panel, kde vozy chytaji kolejovkama, stejne jako vyboulenej asfalt ...Na tankodromu bude spatne jezdit jakakoliv tram.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Vsechny nove postaveny provozy

S adekvátním rozsahem, členitostí tratí a kopcovitosti terénu těžko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8624
Od: 10 čer 2004 11:19
Ona lf3 taky neni zadna slava. Mezi 13T a LF3 je pri plnym osazeni (8 osob na metr) zatez na jednu napravu rozdil temer presne 2 tuny. A to je jenom tim ze LF3 ma o 2 napravy vic. Navic diyk zizaloidnimu provedeni LF3, kolibkam, kloubum, cepum je LF3 co se tyce pomernyho zatizeni skoro stejne spatne jako 13T. Tim padem jsou celni podvozky dost odlehceny a vnitrni pretizeny.
13T 9681,6
LF3 7628,7
KT8 7700
wana 7907,9.

pochybuju ze dotycny redaktor se mel moznost svezt 13T, nebo alespon 14T a zaroven 3W . Podle myho je to dalsi clanek do slozky ZLEJ DPMB aneb na MHD si snadno vydelam penize . Jelikoz v posledni dobe se specielne tenhle platek trefuje do DP casto, tak jakejkoliv redaoktor, kterej nekde v hospode vyplodi podobnej clanek, ma jisty penize za jeho uverejneni. Cekam kdy vyleze podobnej clanek o kterymkoliv jinym typu v brne. Vleky se vrtej, KT8 se pouzivaji na crash testy, odporaky zbytecne topej a zerou proud, T6 a T3R (K2R) uz pomluvili. Asi jediny bezporuchovy, bezhavarkovy tram jsou ty v lisni v muzeu. jenze holt bulvarni platky jsou na dracku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15559 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 619, 620, 621, 622, 623  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2019 13:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]