Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15518 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 617, 618, 619, 620, 621
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 07 lis 2007 12:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3311
Od: 24 úno 2006 20:32
Bydliště: Brno
chat-maniac: velice výstižné i pro 13T


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 lis 2007 23:02 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7487
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Mno není to článeček zrovna o DPMB, ale neva :-)
http://salsaverde.blogy.novinky.cz/0711 ... -antisocky

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 10:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Kdyz jsem jen z srandy odecetl LF3 jeden podvozek, tak byla skoro o tunu na napravu tezsi nez 13T. A tedy silne pres 10 tun.
Hm, podle udaju vyrobce by rt mela max tlak 9186,5 , anitra podle udaju 9935 kg.

kt8d5n
prům. zatížení na nápravu -
prázdný/plně obsazený vůz 5 275 kg/8 241 kg

t3rf
prům. zatížení na nápravu prázdný/plně obsazený vůz 4 250 kg/7 050 kg

t6a5
prům. zatížení na nápravu: prázdný/plně obsazený vůz 4 875 kg/7 500 kg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 říj 2007 02:52 

Příspěvky: 214
Od: 03 srp 2006 06:41
Bydliště: Brno, CR
Hm, teda ten clanek... nevim jak si vysvetlit dve evidentne mylna tvrzeni, jestli preklep nebo neznalost. Ale rekl bych ze v novinach by se vyskytovat nemusely. I kdyz, v novinach, v bulvaru je mozne vse ze...

Citace:
Největší vůz z řady tramvají Vario se stejnými parametry jako tříkloubové „Porsche“ stojí zhruba 37 milionů korun. Tedy o 20 milionů méně než tramvaj ze Škodovky

At pocitam jak pocitam, tri klouby mi nevychazeji. Ja napocital 4 :-) Nebo ze by chtel basnik rict triclankove? Ale to by zase nebylo srovnatelne s nejvetsim Variem...

Citace:
Jsou i příliš těžké Tratím navíc nepřidá ani extrémní zatížení náprav škodovácké tramvaje. Oproti Variu i soupravám jiných výrobců je totiž těžší a navíc má o jeden podvozek víc. „Při přepočtu zatížení na jeden podvozek pak vycházejí velmi nepříznivá čísla,“

Tedy, snad o jeden podvozek min? Jinak by musela vychazet podstatne priznivejsi cisla ze?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 19:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Ono to taky jde tezko srovnavat , pac tyhle provozy budou prispusobeny provozu NP tram. Tezko tam budou oblouky , bezne pojizdeny , spolomerem pod 18/20 metru, bez nabehu, koleje propadany 5 cm pod panel, kde vozy chytaji kolejovkama, stejne jako vyboulenej asfalt ...Na tankodromu bude spatne jezdit jakakoliv tram.

S tím souhlasím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:54 

Příspěvky: 544
Od: 25 led 2006 09:46
TMB píše:
Takže zhlediska nápravových tlaků a celkové hmotnosti je LF3 srovnatelná s KT8.
Článek v MF oceňuji v tom, že ti, kteří rozhodují a netuší, si trochu rozšíří obzor. A ti, kteří rozhodují a vědí, budou nuceni svoje rozhodnutí obhájit.


Ad Manil: To se Ti povedlo..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Ono to taky jde tezko srovnavat , pac tyhle provozy budou prispusobeny provozu NP tram. Tezko tam budou oblouky , bezne pojizdeny , spolomerem pod 18/20 metru, bez nabehu, koleje propadany 5 cm pod panel, kde vozy chytaji kolejovkama, stejne jako vyboulenej asfalt ...Na tankodromu bude spatne jezdit jakakoliv tram.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
PvvS píše:
Vsechny nove postaveny provozy

S adekvátním rozsahem, členitostí tratí a kopcovitosti terénu těžko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Ona lf3 taky neni zadna slava. Mezi 13T a LF3 je pri plnym osazeni (8 osob na metr) zatez na jednu napravu rozdil temer presne 2 tuny. A to je jenom tim ze LF3 ma o 2 napravy vic. Navic diyk zizaloidnimu provedeni LF3, kolibkam, kloubum, cepum je LF3 co se tyce pomernyho zatizeni skoro stejne spatne jako 13T. Tim padem jsou celni podvozky dost odlehceny a vnitrni pretizeny.
13T 9681,6
LF3 7628,7
KT8 7700
wana 7907,9.

pochybuju ze dotycny redaktor se mel moznost svezt 13T, nebo alespon 14T a zaroven 3W . Podle myho je to dalsi clanek do slozky ZLEJ DPMB aneb na MHD si snadno vydelam penize . Jelikoz v posledni dobe se specielne tenhle platek trefuje do DP casto, tak jakejkoliv redaoktor, kterej nekde v hospode vyplodi podobnej clanek, ma jisty penize za jeho uverejneni. Cekam kdy vyleze podobnej clanek o kterymkoliv jinym typu v brne. Vleky se vrtej, KT8 se pouzivaji na crash testy, odporaky zbytecne topej a zerou proud, T6 a T3R (K2R) uz pomluvili. Asi jediny bezporuchovy, bezhavarkovy tram jsou ty v lisni v muzeu. jenze holt bulvarni platky jsou na dracku.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 18:16 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1535
Od: 07 dub 2006 09:03
Redaktůrek si aspoň dal práci a očividně si přečetl pár příspěvků na DF. Článek mi jako žvást nepřipadal, pokud teda zrovna nejsu zaměstnancem Schadenwerke. Naopak byl vyvážený a zaměřený na dopady, které by rozšíření aliena mohlo mít na provoz ve srovnání s jinými alternativami. A že za cenu 1 sarančete jsou málem 2 varia LF3, je nezpochybnitelné, že LF 2 asi bude uživatelsky lepší než anča, lze taky předpokládat. Důležité je, že si snad článek přečtou ti, kteří rozhodují a zatím nevěděli (i když si nedělám iluze, že by jich bylo tolik, většina dobře ví, co činí).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 17:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8612
Od: 10 čer 2004 11:19
Vsechny nove postaveny provozy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 16:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11592
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
David Jaša píše:
Zajímalo by mě, jak vypadají tratě v nějakém jiném provozu s podobnou skladbou tratí, kde mají pouze tramvaje s pevnými podvozky.

Takový provoz podle mě neexistuje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 16:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2009
Od: 28 čer 2007 16:54
Zajímalo by mě, jak vypadají tratě v nějakém jiném provozu s podobnou skladbou tratí, kde mají pouze tramvaje s pevnými podvozky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 15:37 
ds: snad jsem nic nepřehlédl, ale v tom článku se podle mě nic nepíše o tom, že 13T je šmejd. V titulku určitě ne. Akorát že je nevhodná (což si myslím taky). Ale že je něco nevhodného snad ještě neznamená, že je to šmejd, ne?


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 15:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Nechtěl jsem vyvolat diskuse o tom, je-li lepší nakupovat drahé moderní tramvaje nebo levný bastl, měl jsem spíš na mysli způsob psaní článku, kdy se do titulku rovnou napíše že je něco šmejd. Navíc odsuzovat něco dřív než se s tím cestující vůbec může svézt je takové...divné.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 14:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3644
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Taky si myslím, článek mi nepřipadá jako žvást.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 14:28 

Příspěvky: 544
Od: 25 led 2006 09:46
No mě spíš jako žvásty připadají ty články ve stylu jak je "Porsche" nejlepší. Alespoň je trochu změna.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 říj 2007 13:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3015
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=248 ... a&c=844745

Nic proti svobodě tisku, ale ty žvásty z Mladé fronty už se fakt nedají číst...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15518 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 617, 618, 619, 620, 621

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 říj 2019 07:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]