Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15586 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 624  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 15:05 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1275
Od: 11 lis 2008 15:56
Bydliště: Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Když se dívám na tu vizualizaci hlaváku, jdou na mě mdloby. Nejen že nejsou původně slibované eskalátory z haly do podchodu, ale nakonec nebudou ani lavičky v hale. No, myslím že mnozí budou v lednu příštího roku ještě s láskou vzpomínat na Dolní, kde je místa k sezení víc než dost biggrin

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 14:39 

Příspěvky: 894
Od: 28 čer 2014 21:40
To je dobrá informační slepenina ten článek. Hodilo by se spíš napsat, že 6Tr tam naopak jezdí velmi vyjímečně.

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2019 07:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6203
Od: 21 pro 2005 17:01
Město trolejbusů. Do Brna se vrátil nejstarší vůz, vozí cestující na letní lince


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 črc 2019 10:07 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1652
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Tak hlavně už je to skoro deset let: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/po-60- ... 8_brno_dmk
A když jsem naposledy psal email na BNSD, tak mi napsali, že s druhou věží nepočítají.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 črc 2019 10:01 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Nedostavení vybombardované věže je neomluvitelné.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 črc 2019 00:52 

Příspěvky: 451
Od: 07 úno 2006 10:26
ms222 píše:
Oprava nádraží: stánky nahradí pokladny. Podívejte se, jak bude budova vypadat

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90725.html


S návratem "lopaťáků" se zjevně nepočítá... Naštěstí. :-) Ale s obnovou vybombardované druhé věže v průčelí žel zatím taky ne...

PS pro mladší ročníky: v hale hlavního nádraží stály dvě sochy v nadživotní velikosti "uvědomělých soudruhů budovatelů". Jeden měl v ruce lopatu. Sloužilo to mimo jiné jako místo setkání "pod lopaťákem". Nebyly mobilní telefony, takže se sraz musel předem domluvit... :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 črc 2019 23:35 

Příspěvky: 346
Od: 14 úno 2014 15:19
Bydliště: Brno
Oprava nádraží: stánky nahradí pokladny. Podívejte se, jak bude budova vypadat

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90725.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 12:26 

Příspěvky: 1178
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: To mluvíš o cestě do Práglu, ale z Kývalky směr na Vyškov/Ostravu nedáš, protože tam není odbočovací větev tím směrem, takže hurá do Bosonoh a z Jihlavské odbočíš na Pražskou radiálu a u smyčky Starý Lískovec na D1.
Letos se ani takhle nedá, takže pokračujeme městem vesele dál, třeba z Jihlavské na opačnou stranu do Pisáreckých tunelů a na Bauerovu/Poříčí - Heršpickou a Vídeňskou na 194. km D1.
Jak píše Gold, takhle občas jedu z města ven, ne teda po Staré dálnici, ale z Pisárek na Žebětínskou a starýma Kohoutkama na kruháč u Hájenky, zatáčkama starýho okruhu dolů a vystát chvilku na světlech, kruháč na Veselce cestu naopak dělá hezky plynulou, pamatuju hrb s klopením od Bosonoh, dokud nestál současný kruháč, to byly občas větší fronty z bočních směrů.
Takže za mě nájezd D43 x D1 s obchvatem Bosonoh určitě ano, protože přidá další proudy aut mimo město. Dodávám ovšem, že zároveň by to chtělo mít hotový šestipruh Kývalka - Holubice, který měl být rozestavěný už před 20 lety a asi by byl, kdyby do toho nehodil vidle ministr dopravy Říman a tehdejší vláda.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 10:18 

Příspěvky: 46
Od: 31 črc 2006 13:43
mh píše:
Vjezd do vozovny Medlánky od Palackého tř.


Jasný :-) , nemohl jsem to zařadit. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 09:51 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Richie píše:
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?

A netušíte někdo, kde najít nějaký oficiální informace k tomu - nějaký novější vizualizace, aktuální stav apod.?


Dálnice kolem pryglu (nepředpokádám, žes myslel Víta Prýgla) je stejně demagogický argument, jako dálnice na Vídeň přes Pálavu. D43 vede za hrází a v tunelu. Vyúštění u Šťouračovy není otázkou trasování, ale provedení. Souhlasím, že musí být takové, které bude co nejméně zatěžující, tak ať se nynější obstrukční úsilí odpůrců napne tímto směrem. Protože dobudování této veledůležité komunikace může mít i pozitivní dopady (spojení nyní šalinou rozděleného sídliště).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 08:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3208
Od: 13 lis 2004 11:58
Vjezd do vozovny Medlánky od Palackého tř.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 08:11 

Příspěvky: 46
Od: 31 črc 2006 13:43
Mám prosbu, nevíte odkud je focena fotka na idnesu?
Ta prvni je konečná Ečerova, ale ta druhá?
Díky
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramva ... C_0651.JPG


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2019 08:08 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3208
Od: 13 lis 2004 11:58
Richie píše:
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?


Běž to říct lidem bydlícím ve vesnicích na trase I/43, přes které denně projíždějí štrůdly aut. Každá mince má dvě strany..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 23:27 

Příspěvky: 4744
Od: 27 úno 2010 07:40
Asi su míň chápavej. Nenapadá mě nikdo, kdo by na D1 jel z Bystrce jinudy než přes Popůvky. Fakt jsem nenašel žádný důvod, proč jet přes špunt na Žabovřeské a pak tunelem, když můžu jet po prázdné cestě na Kývalku a najet na dálnici o 8 km později.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 22:01 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
michalk píše:
goldfinger: Až na to, že ti hlupáci z Bystrce jezdí na D1 většinou (snad jen kromě staré Bystrce) po Staré dálnici a přes Bosonohy, bo je to rychlejší, než čekat na Žabovřeské. Doporučil bych sklidnit emoce a zjistit si fak seta, než se začne něco vykládat o hlupácích.

Jo, nejdřív si postojí u světel na křižovatce u Baltisbergera a potom si užijí frontu před kruháčem na Veselce a nakonec průjezd Popůvkami nebo do Farinkou nahoru a kolem Myslivny dolů a bonus další světla pod Kameňákem. To chceš a ne MÚK na křížení do Žebětína a napojení na D1.
Na fóru české dálnice D43 jsou aktuální letáky ŘSD k D43. Podle poslední verze by měla Dolfova dálnice vést kolem Bosonoh tunelem a D1 křížit spodem. Součástí má být obchvat Bosonoh. Na to už by rozumnější snad slyšet mohli.


Naposledy upravil xcav8 dne 27 črc 2019 10:37, celkově upraveno 1
odpraseno


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 14:09 

Příspěvky: 1178
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Naksashi: Ano, od 2016 jsou jen déčka místo rychlostek a dálníc, plus samostatná kategorie silnice pro motorová vozidla (hlavně pro některé jedničky) zůstala. Jenže já narážím na minulost, že kdyby pár lidí z Bystrce a Rozdrojovic nebránilo dálnici, mohlo se to postavit už dávno. Tunely na okruhu jsou toho přímým důsledkem, protože v případě rychlostky z Kuřimi na jih skrz Bystrc a Bosonohy by se nehnal tranzit Žabinama. Místo dvou drahých tunelů by byl třeba jen jeden nebo nějaká menší varianta okruhu a ze současného severozápadního segmentu ze Žabin do Husovic by byla tak max. estakáda kolem NCKP a Husovické tunely, protože by se proudy provozu štěpily jinde, už v České nebo Kuřimi (podle zvolené polohy křižovatky).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 13:52 

Příspěvky: 572
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
goldfinger: Až na to, že ti hlupáci z Bystrce jezdí na D1 většinou (snad jen kromě staré Bystrce) po Staré dálnici a přes Bosonohy, bo je to rychlejší, než čekat na Žabovřeské. Doporučil bych sklidnit emoce a zjistit si fakta, než se začne něco vykládat o hlupácích.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 09:52 

Příspěvky: 1294
Od: 18 led 2009 10:06
Hlupáci? Dálnica kolem Pryglu ti připadá OK? Vyustění u Štouračovy taky OK?

A netušíte někdo, kde najít nějaký oficiální informace k tomu - nějaký novější vizualizace, aktuální stav apod.?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 08:57 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Tipnu si Mikroelektroniku, ale všechno je možné. Jinak jsem takový označovač potkal na jaře v A46, pravděpodobně přejezdový kurz některého letištního kousku. Je to taková větší bedna, celkem mě ta velikost/bachratost do prostoru překvapila, umím si to představit mnohem menší, na úrovní dnešních označovačů.
Jinak k Bastru pichlavá poznámka, jednička jim chybět nebude, protože je všecko potáhne na Veveří, Čáru a Hlavas.
Pokud bych chtěl být hodně ironický, tak řeknu: dobře jim tak, když nechtějí R43, která by nahradila tranzit Žabovřeskou a nemusela by se v údolí u řeky budovat tak masivní a drahá stavba včetně extradrahých tunelů pod Dobrovského.

Taky já Bstru tu výluku od hercny vinšuju, stejně jako momentální uzavírku mostu na žabovřeských loukách právě kvůli obstrukcím proti D43. Ti hlupáci jsou sami proti sobě - nemají napojení na D1 a zbytečně tak zahušťují dopravu na Kníničské a Žabovřeské. Královopolské tunely by byly potřeba tak jako tak, rozšíření Žabovřeské jakbysmet, ale obávám se, že to nebude zvládat právě připojení od Kníničské (od Šrajbecu asi cajk).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2019 07:03 

Příspěvky: 1342
Od: 04 bře 2012 23:26
Cracatit: Pár věcí.
Mohl bych se sice mýlit (ale snad to není nutný), ale Rka už nejsou. Jsou jen Dčka. Takže D43. Nejspíš vystavěné s parametry R43, ale to je už „detail“.
„v údolí u řeky budovat tak masivní a drahá stavba včetně extradrahých tunelů pod Dobrovského“ → tohle jsou stavby, co jsou součástí VMO. To je nezávislé na R/D43. V ideálním světě by obojí již bylo. V našem musíme jen usilovat o to, aby se obojí postavilo.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019 22:44 

Příspěvky: 1178
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tipnu si Mikroelektroniku, ale všechno je možné. Jinak jsem takový označovač potkal na jaře v A46, pravděpodobně přejezdový kurz některého letištního kousku. Je to taková větší bedna, celkem mě ta velikost/bachratost do prostoru překvapila, umím si to představit mnohem menší, na úrovní dnešních označovačů.
Jinak k Bastru pichlavá poznámka, jednička jim chybět nebude, protože je všecko potáhne na Veveří, Čáru a Hlavas.
Pokud bych chtěl být hodně ironický, tak řeknu: dobře jim tak, když nechtějí R43, která by nahradila tranzit Žabovřeskou a nemusela by se v údolí u řeky budovat tak masivní a drahá stavba včetně extradrahých tunelů pod Dobrovského.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019 17:30 

Příspěvky: 2213
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Pokud vím, toto tu mělo už dávno fungovat a některé vozy mají označovače co toto umí, ale asi to nefunguje, nebo to neni zaplné, nebo nevím, nikdy jsem to neviděl funkční.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019 15:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Od: 16 bře 2013 21:03
Bydliště: Bystrc, Černého
ms222 píše:
Jízdenku lidé zaplatí kartou. Přímo v šalině

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... HM6DgmBVvs

Od koho budou nové validátory? Mikroelektronika, Herman nebo dokonce někdo jiný?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019 07:26 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1652
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Naxashi píše:
Ty vizualizace jsou stejně vždycky super. Snad na žádné jsem neviděl něco jiného, než 13T nebo RT6. A právě ty RT6 mě fascinují nejvíc. Skvělý reprezentační kousek, doopravdy, protože jich tu přeci jezdí tolik… A dokonce i ve dvojicích.


No to je strašná tragédie. Ty vizualizace co si pamatuju, jsou starý cca 12 - 15 let. Takže tehdy se projektant snažil nacpat to nejnovější co bylo dostupné a to byla překvapivě RT6. :pray:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2019 06:59 

Příspěvky: 1342
Od: 04 bře 2012 23:26
Ty vizualizace jsou stejně vždycky super. Snad na žádné jsem neviděl něco jiného, než 13T nebo RT6. A právě ty RT6 mě fascinují nejvíc. Skvělý reprezentační kousek, doopravdy, protože jich tu přeci jezdí tolik… A dokonce i ve dvojicích.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15586 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 624  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 led 2020 12:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]