Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
122
23 čer 2014 12:31
Tady už se nikdy nic smysluplného nepostaví. Vždycky se najde nějaký dement typu Malečka, který to bude blokovat, jako v případě Lesné, tím myslím prodloužení až nahoru na Haškovu, nebo majitelé černých staveb v případě prodloužení do staré Líšně.

Hlavně, že si tady pořád chce někdo hrát na ekologii. Pokud by to bylo myšleno vážně, tak tramvaje by měly mít prioritu a rozvíjet se dál. Pořád by bylo kam.


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.

Pokud se bavíme o prodloužení pětky do rokle k devítce, je to opravdu bez užitku, téměř bez výhod. To pětka nahoru až na Haškovu je něco jako kdybychom teď řešili, jestli jedničku protáhneme z vozovny Medlánky nahoru až do dnešní smyčky (počet zastávek je v případě Lesné samozřejmě větší).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Na Lesné nebydlím, ani jsem nebydlel. Ale ani zpovzdálí netuším, co by měla běžným obyvatelům přinést tramvajová trať. Jsou tam zvyklí na spojení s přestupem všemi směry, trolejbusy mi tak přijdou v poměru cena/výkon jako ideální řešení bez velkých stavebních zásahů.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na druhou stranu díky tomu zaříznutí Lesné zbyde víc prostoru a peněz (vlastních i "dotačních") na TT Kamechy. Za mě jednoznačně dává smysl prioritně vytěžit dotace na ty Kamechy, který budou technicky i investičně o hodně náročnější. Když by se dostatečně chtělo, ta Lesná by se dala po částech postavit i z vlastních zdrojů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Karosa: S ODSÁNO v čele nemůžeš čekat lepší časy, zvlášť když primátorka dává lajnu koksu a čachruje s byty. Přece nepůjde proti vůli voličů a Maleček určitě v ústraní tleská, jak se mu to povedlo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Třikrát sláva, vyhrála nekonečná lidská hloupost, primitivní populismus a staré dobré časy. No, aspoň že ta infrastrukturní rezerva zůstala. Tak nashledanou v lepších časech bez Malečka.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
K tramvajím a trolejbusům na Lesnou vyšla tato zpráva na Deníku:

Na základě výsledků prověřovací studie k dopravní obslužnosti sídliště Lesná se představitelé města rozhodli upozadit prodloužení tramvajové trati na Lesnou.

„Chceme zachovat majetkovou a prostorovou rezervu pro vybudování případné tramvajové trati nahoru po Seifertově. Nicméně začneme s trolejbusem. Chceme kompletně zaokruhovat Lesnou. Veškeré trakční vedení, které bychom postavili, bude v takovém formátu, aby případně mohlo sloužit i pro tramvajové vedení," nastínil Kratochvíl.
Pokud by se podle něj ukázala trolejbusová varianta jako dostatečná, dále by vedení města v rozšiřování infrastruktury nepokračovalo. „Pokud se ukáže, že je to nedostatečné, vrátili bychom se k tramvaji," doplnil radní. Ani prodloužení tramvajové trati do Čertovy rokle aktuálně v plánu podle něj není

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K: Díky za doplnění, o té spojce jsem si nebyl jistý, jestli je někde zanesená. Kamechy jsem myslel úplně obecně, že prostě bude zajímavější stavební povolení, než jen současný stav v podobě získaného územka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mimochodem, tramvajová spojka z Vídeňské přes areál Ferony k novýmu nádraží je zanesená ve schválené územní studii Jižní čtvrť.
A stavební povolení na Kamechy bude zajišťovat zhotovitel stavby.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, takže můj návrh se propisuje do územka.. Netušil jsem, že když tady plácnu blbost jako šalina do Olympie, že se člověk dočká realizace. :mrgreen: Myslel jsem si, že šalinu protáhnou jen ke křížení dálnic na nějaké megavelké P+R a finito, Přízřenice až v dalším životě. Na druhou stranu, třeba by pak šlo zaokruhovat Komárov - Modřice a přes hlavas zpátky. Jenom je to teda megadlouhý, chybí tomu propojka někde mezi Holandskou a Jihlavskou/hřbitovem... jak říkám, člověk se tu doví věci. Jinak u Kamech bude zajímavější stavební povolení, až ho jednou DPMB obdrží.
Jo a na Zdopravy je článek, že lidi z VUT budou projektovat nějakou technickou studii na protažení z Lískovce do Bosonoh. Sám jsem zvědav, co vymyslí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tramvajová trať Ečerova - Kamechy získala platné územní rozhodnutí. Stavba by mohla začít na konci příštího roku.

https://zdopravy.cz/dalsi-tramvajovy-tu ... ti-187650/

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
A co takhle možnost card sharingu, tedy sdílení platební karty? ;-) Když už jsme tedy mimo téma.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A ještě bych doplnil možnost cart sharingu, tedy sdílení nákupních vozíků mezi jednotlivými obchody :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Robert: zde jsou další podrobnosti:

- šaliny dlouhé 60m - minimálně, lepší delší
- interval 2-3minuty - 3 minuty jen mimo otevírací dobu nákupáků
- umožněna přeprava nákupních vozíků
- linka ponese číslo 0 - konečně dojde k napravení křivdy, že se čísluje až od 1

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Aha, jsme doma. Z Globu přes KPN NCKP k Ikee. Už chápu. sarcastic


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ne jen k Ikee, ale k celému tomu nákupku tam. Jezdila by tam linka, co (v rámci celé mé sítě) jede z Ivanovickýho Globusu přes NCKP, okolo Vaňkovky až tam dolů do Avionu.
Je to tam navíc v podzemí. Proto to je čárkovaně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemyslím si, že je potřeba tahat šalinu k Ikee a bourat kvůli tomu nově postavený Baumax.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Hmmm. Ne. Viděl bych to jinak. Chce to 2 tratě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
48
16 lis 2018 09:17
Přízřenice, Heršpice - to je alá Lesná. Tramvaj? Nikdy!! Nové domy? Nikdy!! Chceme být dědina, jinak se odtrhneme, ty škaredé Brno!!
A článek v Deníku je úplně zbytečné jakkoli komentovat.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kdyby se to někdy realizovalo, tak super. Spíš to ale vidím na dlouhodobé plánování.
Některé formulace mi přijdou, jakoby autor nevěděl, že do Modřic už šaliny jezdí.

A snad to bude po samostatném tělese, ať je tam co nejméně křížení (což by u nových tratí měl být standard, snaha o bezkoliznost).


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Snad pomůže výřez z územního plánu biggrin


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Hmmm. A mapa opět nikde.
Já nevím, co to je za zvyk, ale u takovýchdle článků, kde by měla být mapa, nikdy není.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Další prodloužení tramvajové trati v Brně. Známe varianty nově plánované trasy

Pokračování článku:

Citace:
Navržené jsou dvě varianty. První je středem ulice, druhá na odděleném tělese. „Obě varianty však mají prostorové požadavky, které je nutno zohlednit," sdělil Kratochvíl.

Právě přístupnost tramvají do Komárova považuje například student Juraj Foltín za jednu z největších výhod bydlení ve zmíněné části Brna.

„Do centra nebo na fakultu jsem se pohodlně dostal za pár minut. Horší to bylo, když jsem chtěl jet druhým směrem, tedy do Olympie. Pokračovaní trasy tímto směrem pomůže a jde o krok vpřed. Nejen pro obyvatele Komárova, ale i pro lidi z jiných částí, kteří nyní volí pro cestu do obchodů v této části auto z důvodu nedostatečné městské hromadné dopravy," zmínil Foltín.

Starosta Brna-jihu David Grund je rád, že se projekt prodloužení tramvajové trati hýbe dopředu. Jako vhodnější se podle něj nyní jeví varianta středem Hněvkovského ulice.

„Složitost této ulice je v tom, že uliční profil je omezený prostorem. V některých místech trasy je úzký. Technické řešení to má. Jedna z nejpříjemnějších ulic v Brně z Hněvkovského touto variantou asi nevznikne, na druhou stranu by mohla být dříve hotová, než jiná varianta," podotkl Grund.
Brno chce zřídit centrální stavební úřad. Většina starostů se záměrem nesouhlasí.

Podle něj by z toho městská část těžila tím, že kolem plánované tramvajové tratě v Hněvkovského ulici je spousta přestavbových a rozvojových území.

„Zejména přestavbových, do kterých se bude stěhovat v příštích deseti letech významné množství nových obyvatel. Vzniknou tam byty, kanceláře i veřejná vybavenost," připomněl starosta.

Další spolupráce


Proto Grund považuje za nutné vybudovat k tomu infrastrukturu, a to i dopravní. „Budeme dál spolupracovat s městem na vybrání varianty, která bude co nejvhodnější," přislíbil.

Představitelé Brna předpokládají, že brzy zadají i zpracování druhé etapy studie až do Modřic. „Počítáme s tím, že bychom v příštím roce pokračovali v návrhu zpracování tramvajové trati," potvrdil Kratochvíl.

Podle Grunda navazující část tramvajové trati dál k okraji Brna zatím není nezbytně nutná. „Musí vzniknout infrastruktura v takové šíři, aby se tam dala případně tramvaj zapracovat. To znamená nechat tam rezervu, udělat bulvár, který povede přes Heršpice až do Přízřenic a případně dál. Pokud by vznikl, myslím si, že by to byl největší a nejdelší bulvár v Brně," nastínil starosta. V první fázi by podle něj mohly lokalitu obsluhovat autobusy.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Ono moc není kudy to objet. Buď od Zábrdovické přes Šámalovu, ale to mne vyplivne na Táborské a pak vopruz na křižovatce s Gajdošovou, nebo od Tomkáče přes Viniční nebo rovnou přes Vinohrady a Jedovnickou, což je na Slatinu jednoznačně výhodnější.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nehodnotil bych první den. Řidiči si během týdne najdou svoje objízdné trasy a Gajdoška se částečně uvolní.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 13:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]