Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
peno píše:
Problém ale je, jak dlouho pak člověk čeká. A čekání deset minut je přece jenom příjemnější, než čtvrt hodiny. Zvlášť s taškou plnou nákupu. A pokud v té tašce má člověk i mražené a stane se to v horký letní den, tak je to na zabití.

Člověk je tvor pohodlný a nákup chlazeného i vůbec těžkého nákupu lze řešit dovážkou. Jasně, na vše to není užitečné, ale pomáhá to.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
Hmmm nevím, proč bych si měl predplácet tento obskurní plátek


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, ale abych ten verdikt vyslechl, tak si to musím zaplatit :lol: I když je mi vcelku jasný, jaký v současném politickém rozložení ten verdikt asi byl.

b1: No, je fakt, že se dá říct Tesco jak Tesco. Že to u Campusu je na druhé straně Brna je nepodstatné sarcastic

Robert píše:
Nevím, jestli jsi o tom už slyšel, ale někomu už prý před nosem ujel spoj i na lince s 10minutovým intervalem!

Problém ale je, jak dlouho pak člověk čeká. A čekání deset minut je přece jenom příjemnější, než čtvrt hodiny. Zvlášť s taškou plnou nákupu. A pokud v té tašce má člověk i mražené a stane se to v horký letní den, tak je to na zabití.

Nicméně zrovna a-67 je linka, která měla už dávno jezdit v 10 min. v kloubech! A klidně mě za to zabte, ale současná kapacita té linky je krajně nedostatečná a někde už prostě lidi i zůstávají na zastávkách. Plus ji vrátit zpět na Plotní/Dornych, aby aspoň pár minut v zácpách ušetřila a trochu se jí kapacitně ulevilo. Stále jsem přesvědčen, že na obsluhu Škrobárenské musí stačit a-64 a nikdo mne doposud nepřesvědčil o opaku.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Žádost o prodloužení šalin linky 3 až na Ečerovu: verdikt padl, známe výsledek


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:
A navíc k NCKP jezdí už jen a-67, a-81 byla zrušena, takže nabídka spojení k tomuto nákupáku taky o trochu horší.

Ale otevřela se trať k bohunické nemocnici, takže objem místokilometrů zůstal zachován, tak si nestěžuj :mrgreen:
Jezdi nakupovat třeba do kampusu sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Naxashi píše:
dpbus: Tohle nejsou negativní názory. Tohle je jen…konstatování toho, jak se věci mají. Že to je negativní? Za to může město a DPMB. To oni by se měli omlouvat. Lidem jako jsem já, co jsou na MHD naprosto závislí. Nebo ať se vykašlou na omluvy, ty mě domů nedostanou. Ať zkrátí intervaly při zanechání „kapacitnějších“ vozů. Problém cestujících přece není ten, že DPMB nemůže přitáhnout dostatek řidičů.
Dívám se totiž na JŘ mé oblíbené linky, 67. 15 minut v pracovní den. A to je jako nějaký vtip, nebo…? 15 minut má být o víkendu, přes PD má být 10. Zvlášť na takovéhle lince.
Aneb klasika. Jdeš nakoupit do NCKP, vycházíš ven, ujede ti to před nosem. Skvělý. Další jede…nejede. Tak můžeš jít pěšky. DPMB: „A proč tím ty lidi nejezdí?“ Insert confused pikachu in 4k meme here.

A navíc k NCKP jezdí už jen a-67, a-81 byla zrušena, takže nabídka spojení k tomuto nákupáku taky o trochu horší.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
I s pětiminutovým intervalem, hehe. Dokonce i v Práglu krtka viděli ujíždět. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Nevím, jestli jsi o tom už slyšel, ale někomu už prý před nosem ujel spoj i na lince s 10minutovým intervalem!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
dpbus: Tohle nejsou negativní názory. Tohle je jen…konstatování toho, jak se věci mají. Že to je negativní? Za to může město a DPMB. To oni by se měli omlouvat. Lidem jako jsem já, co jsou na MHD naprosto závislí. Nebo ať se vykašlou na omluvy, ty mě domů nedostanou. Ať zkrátí intervaly při zanechání „kapacitnějších“ vozů. Problém cestujících přece není ten, že DPMB nemůže přitáhnout dostatek řidičů.
Dívám se totiž na JŘ mé oblíbené linky, 67. 15 minut v pracovní den. A to je jako nějaký vtip, nebo…? 15 minut má být o víkendu, přes PD má být 10. Zvlášť na takovéhle lince.
Aneb klasika. Jdeš nakoupit do NCKP, vycházíš ven, ujede ti to před nosem. Skvělý. Další jede…nejede. Tak můžeš jít pěšky. DPMB: „A proč tím ty lidi nejezdí?“ Insert confused pikachu in 4k meme here.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
59
19 úno 2013 13:02
Osobne mi ani tak nevadi rozumne omezeni, protoze vnimam ekonomickou realitu a stav financi statu, kraje, mesta a i moje vlastni je proste jina. Akorat ty 30ti minutove intervaly na dennich linkach nezkousnu. Ale berou me vsichni certi, kdyz se neustale lze a prekrucuje a dela z lidi blbce.
Primatorka treba rekla, ze mame nejlepsi MHD ve stredni evrope (nebo na svete? :-) ...no to je jedno).....bejvavalo devce, tak pred peti lety jsme se mohli chlubit.
GŘ na ruzovo lakuje a srovnava dopravni vykony z ruznych let, ale realita na trati je prodlouzeni vetsiny intervalu. Nekde dejme tomu kompenzovano kapacitnejsimi vozy, ale casto vubec ne. A to bych cekal, ze lidem vysvetlime.
Kazdou chvilku clanek, jak jsme koupili 10 vozu takovych a 20 makovych. Ale mezitim jsme 5 zanovnich odstavili a na drahe opravy nemame. Nekdy kdyz prsi, kape v kabine na hlavu, posilovac rizeni uz pamatuje lepsi casy. No co, posilovna zdarma.
Samostatnou kapitolou je nezdrazeni jizdneho...a jeste machrovat, ze se 12 let nezdrazovalo. To je prece ekonomicka sebevrazda. Detem taky nedam 10 korun na zmrzlinu jako driv, protoze kopecek za to nikde nekoupi.

Omlouvam se za negativni nazory, ale nekdy si pripadam jak ve filmu Bila pani. "tady zadnej most neni" - "drz hubu a plav, furt s tou tvou pravdou".


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vypadá to na nekonečnou diskuzi. :mrgreen:
Každopádně ať už Havránek řekl pravdu, je to zavádějící vyjádření, viz délky intervalů. Ale stejně s tím nic neuděláme. A hledáním dalších detailů ke zkrácení intervalů nedojde.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Celkový dopravní výkon se fakt nepočítá pro každou linku zvlášť.


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Tak například linka 8 se před kovid nevrárila ani omylem a nevšiml jsem si, že kačeny mají o článek víc. Kdo nevěří, ať si kačenu přeměří a mrkne na web kordisu, kde jsou historické jízdní řády.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Je ti místo 15minutového milejší 10minutový papírový interval s tím, že když neseženou dost řidičů, tak spoj nepojede, čímž pádem bude interval 20 minut?


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Ignorovat kapacitu zas tak snadno nejde. Ano, například u autobsů sólo po 15 minutách dá stejnou hodinovou kapacitu jako kloub po 20 minutách, ale já jako cestující bych radši ten kratší interval. Představte si například linku 67 po 20 minutách v kloubech, je to stejná kapacita za hodinu, jako v současném stavu po 15 minutách v sólech. Co z toho bude pro cestujícího atraktivnější?

A to, proč to nejde (nedostatek řidičů, vozidel nebo peněz), není problém cestujícího.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: ono to ale pseudokilometry nejsou, ta kapacita je též důležitá. Nebo by ti na lince 1 stačila sóla T3, kdyby to jezdilo po 4 minutách? Interval by byl kratší, tedy podle Tvého názoru ignorovat kapacitu by to bylo jednoznačně zlepšení.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Jé, on si někdo vzpomněl, že Vary vůbec existují. :-D Tak to je teda něco.
Drastická redukce tam mě nepřekvapuje. Nejhorší kraj v ČR to není jen náhodou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
586
25 říj 2019 10:12
dpbus píše:
K tem dekadam, byl jsem nepresny, jedna se o dekadu 4+2, to neni dlouhy / kratky tyden. Kdyz vydelime kalendarni mesic poctem pracovnich a volnych dni, tak u dekady 4+2 vychazi 20 pracovnich dni a u dekady 5+2 priblizne 21,5. To neni zasadni rozdil.
Navic je to teorie. Prvni den v mesici vetsinou neni prvni den pracovni povinnosti. Takze to vychazi nahodile.
Faktem je, ze dekada 4+2 generuje slusny prescasy, aniz by dotycny zavadil o sluzbu z volna.
Mluvil jsem obecne, na co si napr. kolegove stezuji. Muj problem to neni, delam z volna docela dost. Duvod je zase jinej pribeh a muj problem.

Tak můžeme to lehce spočítat, jak to vychází. Pokud se budeme bavit o plném úvazku 40h/týden:
Při pravidelně rozložené pracovní době po-pá 40/5 = 8h směna
Při nepravidelně rozložené pracovní době 40/7 = 5,71h v průměru denně včetně volných dní.
Na každé jedno otočení v režimu 4+2 teda připadá v průměru 6*5,71h = 34,26 odpracovaných hodin.
Těchto 34,26h se rozloží do 4 pracovních dní tj. 34,26/4 = 8,56h.
Průměrná směna v tomto režimu teda měla mít oněch 8,56h, jinak bude automaticky docházet ke generování přesčasů.

Pak už je otázka jaká je domluva ohledně přesčasů mezi DP a řidiči, ale pokud se to všechno vejde do zákonných limitů (předpokládám, že ano), tak toho DP samozřejmě jako každý zaměstnavatel rád využije na maximum. Další otázka co vše se počítá jako odpracované hodiny - standardně se nepočítá přestávka na jídlo, přerušení směny,...


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Mariánky, Teplice a Opavu beru zpět, nejsou to krajská města. Přidávám Vary, tam je redukce brutální.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Peno: každé se už vrátilo do intervalů před Covid? A co třeba Ostrava, Jihlava, Budějovice, Plzeň, Opava, Hradec, Pardubice, Mariánky, Teplice? Ve všech těchto městech jsou omezeny intervaly (a to jen co dávám z hlavy)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Njn, prostě se prezentuje pouze statistika, co vypadá dobře.
Dát DP víc peněz. navýšit platy řidičům, přilákat jich více, mít volnější služby, zdražit jízdné, klidně i 2× tolik co dnes, protože inflačně by to tak snad i vycházelo, diskriminovat auta ku prospěchu MHD…
Ale ne, to nikdo neudělá, protože reálně tu MHD tu ti, co o tom rozhodují, nechtějí. To je pro obyčejný lidi, to ne.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No ale to je právě ten problém, že město a DPMB počítají s nějakými pseudokilometry, které se násobí nasazením kapacitnějších vozidel a ne s reálnými kilometrey, které jediné jsou schopné ukázat skutečný reálný stav, který vidí cestující a který je bohužel tristní. Když MHD na malém městě, jako je můj rodný Hodonín, jezdí ve všední dny v podobných intervalech, jako některé linky MHD v Brně, tak je už fakt něco systémově špatně a je třeba to řešit. A ještě jeden postřeh, každé jiné krajské město v Česku se už prakticky dokázalo vrátit na předcovidové intervaly. Brno pořád ne. Přitom se chlubí navýšením počtu cestujících oproti roku 2019. Jak to ta jiná města dělají, že u nich to jde a v Brně jdou tak akorát výmluvy, proč to nejde?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Tobě jo, ale Richie psal o kilometrech. :-)


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
Výkony jsou počítané v místokilometrech, ne v kilometrech samotných. Takže nasazením kapacitnějších vozidel mkm narostly.

To je mi jasné:-). Já jen mám pocit, že někteří p.t. diskutující možná netuší, že města objednávají dopravní výkony (ať už mkm nebo vzkm), nikoliv kilometry. Samože by nejlepší byly jízdy sanitek po 2 minutách všude, ale to asi dost dobře nejde, že:-)


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Richie píše:
to že se rozšíří síť a nerozšíří se počet vozkm je prasárna a vypadá to hezky jenom v grafech a tabulkách.


OK, ale kde na to chceš vzít? Ano, zvýšení jízdného je jedna z možností. Ano, ubrání peněz jinde z rozpočtu města je další z možností. Ale k prosazení tohoto Ti asi nezbude nic jiného, než si založit stranu a vyhrát volby:-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 10:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]