Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 685    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 685  Další
Autor Zpráva
Offline
379
24 lis 2017 11:40
Tak uplně plný by kloubák nebyl, ale u který linky je vozidlo plný v koncovým úseku? Mezi Pisárkama a Provazníkovou si náplň podle mě najde.
U lidí z Kohoutovic nejde o procenta, to je bonus navíc. Svou roli stávající roli - dovést lidi na Mendlák zachová a nabídne něco navíc a nebude tam zabírat místo -výhoda teda i provozní. Nemusí to navíc být nutně 37, jde to prohodit třeba s 25. Pro lidi ze Soběšic a dál nebude ta šalina na Haškovu žádny gamechanger, jízdní doby bude mít stejný, přestup zůstane. pravda, jen dojde k tranformaci některých cestujících do šaliny.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Záleží na denní době, ale dle mých zkušeností v relacích Mendlák - Pionýrská bývá furt plno během pracovního dne a kde dál rozumně otočit trajfl, než na Kohoutově? Takže by to protažení 37 dávalo smysl, i kdyby jelo z Kohoutovic 20% lidí, protože prostě na Mendláku výměna osazenstva, už jen jízda kolem celýho náměstí tomu nově dá časově na ##MLUVÍM SPROSTĚ##, tak je lepší pokračovat od gymplu rovně na Úvoz.
Jestli dává smysl protažení trajflu kamkoli na Lesnou, je mi jedno, stejně by proběhla výměna osazenstva na Štefánikově Čtvrti.
Jinak MNadenicek spíš asi narážel na přestupy, že je zbytečný jet 46 na Zemědělskou, když z toho samého busu můžu vystoupit někde u Polikliniky, nebo kde staví v oblasti Halasova náměstí a na devítku dojít už tam, takže dojedu na Zemědělskou rychleji samotnou šalinou, kterou pak pokračuju třeba na ten Hlavas.
Co se týká expresní 53, tak jsem ji navrhoval v některém z jarních příspěvků ohledně nové výlukové 72, že mohla jet po VMO.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3606
28 úno 2006 19:00
Pavel píše:
Prostě za současné situace tam nevidím rozumné argumenty pro zatrolejování. Podle mne by daleko víc muziky udělalo prodloužení a-53 na Haškovu, která by jela expresně přes Porgesovu. Pro Lesnou vidím primárně spíše tangenciální linky 44/84 (a 53) než 25/26.


Toto by bylo určitě nejlepší. Kdo pamatuje původní trasování po velkém třesku 1.9.1995, tak linka a-42 jezdila v trase Haškova-Řečkovice.
Jenže to ještě ani nestál Globus, a a-42 byla snad už od 1.1.1996 zkrácena jen do KPn. Bylo to koncipováno jako náhrada linky 59A
do Královopolské.


Offline
1043
09 lis 2006 18:16
mnadenicek píše:
Kodrcat se 46 na zemědělskou a pak 9 je trochu zajíždka.
Jenže je to nejrychlejší spojení na nádraží po východní větev Lesné
mnadenicek píše:
Svýho času jezdily i kloubáky.
Je snad jedno, co bylo. Zvládají to nyní sóla?
mnadenicek píše:
nabídka přímého spojení z Kohoutovic (nemaj přímý spoj ani do centra, ani na nádraží, tak alespon neco) do oblasti úvozu, konečnáku a pionýrské (+ přestup směr sever).
Kolik procent cestujících z Kohoutovic bude pokračovat směr Úvoz? 30 procent? Naplní se rozumně kapacita toho kloubu, když tam bude navíc k linkám 25/26?
mnadenicek píše:
Navíc nejsem přesvědčen, že pravá část takového menšího sídliště (na početr obyvatel) neuživí šalinu, je to dost nadbytečná invstice.
Dost záleží na linkovém vedení, ale snad nejde jen o východní část, jedná se i o celou severní část a cestující mezi Soběšicemi a Vranovem. Naopak většina západní větve Lesné to má v docházkové vzdálenosti na rokli (krom oblasti kolem ulice Loosova)

Prostě za současné situace tam nevidím rozumné argumenty pro zatrolejování. Podle mne by daleko víc muziky udělalo prodloužení a-53 na Haškovu, která by jela expresně přes Porgesovu. Pro Lesnou vidím primárně spíše tangenciální linky 44/84 (a 53) než 25/26.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek: Kloubák jezdil v poslední době na 45 Haškova - ŠČ - Židenice, kasárna - přímo po Rokytové na Pálavák a pak pod trajflem směr Novolíšeňská a po ní nahoru k radnici na Rotreklovu a od náměstí do Mariánského údolí.
Nevím, kdy to skončilo, ale linku si pamatuju, protože jsem s ní pravidelně jezdil okolo roku 2004/2005. Vždycky jsem šel z Tyflocentra na Chaloupkové na Kociánku, okružkou na Štefánikovu Čtvrť, nebo kasárna a dál 45 na Novolíšeňskou, bylo to nejkratší spojení.
Bydlel jsem během gymplu na Trnkové, kde je internát náležející k "zetoráckému učňáku." Proto tu oblast docela dobře znám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
379
24 lis 2017 11:40
Kodrcat se 46 na zemědělskou a pak 9 je trochu zajíždka.
Svýho času jezdily i kloubáky. Smysl je udržení stávající relace Haškova-přestup na šalinu (a její převod na elektriku), nahrazení relace Haškova-přestup na trolejbus přímým spojem (a zrušení průjezdu busu pod dráty), nabídka přímého spojení z Kohoutovic (nemaj přímý spoj ani do centra, ani na nádraží, tak alespon neco) do oblasti úvozu, konečnáku a pionýrské (+ přestup směr sever) a v neposlední řadě posílení společné trasy linek a tím i zrychlení (zkrácení intervalů je poslední možnosat, která tady může zkrátit celkovou cestovní dobu). Dále asi i lepší přestup z trajfu na 57.
Kategorie sci-fi a daléká budoucnost: zadrátovat i Okružní a 57 převést od Haškovi na trolejbus pokračující směr zbrojovka, špitálka a jižní centrum. Od Soběšic zkrácené spoje v parciálech, Od útěchova/vranova linku vést busy expresně -Haškova-(Halasák)-poliklinika-po Porgesce NC KP a dál dle fantazie

Jinak, ano plánováno jako 1.etapa to bylo to bylo, ale to je dost v nedohledku a navíc nejsem přesvědčen, že pravá část takového menšího sídliště (na početr obyvatel) neuživí šalinu, je to dost nadbytečná invstice.


Offline
1043
09 lis 2006 18:16
A mohu se zeptat, co by řešil trolejbus na Haškovu? Buď uděláte novou linku Mendlák - Haškova, což si nedovedu smysluplně představit v celodenním provozu (cema/výkon). Nebo jednu z linek uříznete v koncovém úseku a budete zase muset složitě posilovat tam. A navíc na Haškovu celodenně budete tahat kloubový trolejbus. Navíc nyní je z autobusu (a-46) možné přestoupit na linku 9 daleko lépe než by šlo z trolejbusu. A přímé spojení na Mendlák asi taky není pro Lesnou top. Tedy moc nevidím přínosy tohoto řešení. Maximálně nahradit linku 46 trolejbusem. Za mne je nyní Lesná moc hýčkaná (všichni se musí dostat všude), pak je jasné, že jim ta šalina nic nepřinese, spíš očekávám zhoršení, protože jim asi osekají autobusy.
Já osobně vnímám tuto tramvajovou trať jako první etapu prodloužení na Haškovu. I tak to bylo tuším prezentováno. Ono bez toho prokřížení (linka 9 na Haškovu, linka 5 na rokle).by to nedávalo až takový smysl. Myšleno, že by linku 5 prodloužili na Haškovu. Takto můžete udělat velice variabilní řešení a u polikliniky krásný přestupní bod. Jediné co mi vadí je chybějící smyčka někde v oblastí pseudokruháče, přeci jen všechny spoje linky 5 tahat až na rokli je zbytečné, navíc by se tam už teď daly vést nějaké spoje z druhé větve (linka 7 a 9).


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Bugear: U některých uživatelů si člověk není jist, jestli jde o trolling nebo překlep. Neumím si představit, že by někdo tahal přímou šalinu z Provazníkovy do Husovic. :oops: Vím, že se tu o nic takovýho nejedná.
Co se týká návrhů propojit 37 a 26, samotného by mě zajímalo, jestli je takováhle myšlenka pořád ještě na stole.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
379
24 lis 2017 11:40
Jak bylo zmíněno, velký problém je ve špatné propagaci. Krom zmíněného také někde mělo zaznít, kolik by to celý stálo bez šaliny - ty silnice, most, sítě apod., to je třeba stejně dřív či pozděj opravit. Pak by remcalové neměli operovat s celou deklarovanou částkou, ale jen s tím rozdílem.
Souhlasím, že přímé přínosy nejsou tak velké (některým obyvatelům se ovšem spojení s centrem brutálně zlepší a napojení nádraží a polikliniky z obou větví není taky k zahození), ale je to tak trochu nutnost (nevyhovující smyčka). Za zmínku stojí i bezbariérovost přestupu, která by mohla vést ke zrušení 81. Ano další věc v tristním stavu, jak má vozíčkář dojet z centra na východ Lesné.
Navíc si myslím, že ten trajf na Haškovu se s tím prodloužením malým prodloužením šaliny do budoucna nevylučuje, zhlediska napajecí infrastruktury je snad možný i synergický efekt a spoj nemusí jezdit do centra ale třeba po trase 25/26 na Mendlák, možná propojení s 37 jak se plánovalo... Zahustil by se takt v exponovaném úseku 25/26, to lidi taky ocení...ale to zas narazí na nedostatek peněz/řidičů..


Offline
102
29 črc 2014 19:57
Alanis píše:
No asi jsem z chudších poměrů, ale ta odhadovaná 1miliarda za záložní trasu do ČR mi přijde docela nákladná biggrin

A to se ještě před pár lety mluvilo o 300 milionech. Jinak musím souhlasit s goldfingerem, trajfl na Haškovu by za výrazně míň peněz udělal lepší službu. Protažení šaliny na Haškovu by bylo samozřejmě ještě lepší, ale to nevypadá v dohledné době reálně.
Cracatit píše:
Jaký napojení čtyřky? Zas přišla zásilka matroše k hulení?

Zjevný překlep při psaní d5.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Aleš prostě vymýšlí ptákoviny, co by mohl slíbit před volbama. Jak říkám, přínos pro lidi čistá nula, jinak by přece jezdilo víc jak tři lidi za hodinu k Janáčkovu divadlu. Já si tu linku pamatuju a už tenkrát doplácela městská část jen za přísun čerstvýho vzduchu, tak jakýpak sociálně dopravní inženýrství?!

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jaký napojení čtyřky? Zas přišla zásilka matroše k hulení?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1920
07 dub 2006 09:03
Jak jsem dřív byl pro stavbu pokračování d4, tak tahle podoba je hodně nešťastná a přínosů z ní minimálně, vlastně skoro žádný. Záložní trasa pro případ mimořádností - fajn kolik jich asi taky ročně bude?" Lepší možnosti při výlukách -obě tratě jsou po reko, v dohledné době žádná výluka nehrozí. Prodloužení t25 na Haškovu by za této situace mohlo být výhodnější. Lesná by získala přímé spojení na čtyři šalinové radiály (Merhautku a Lesnickou považuju za jedinou, pak Lidická, Veveří, Mendlák) plus Campus. Za stejný a možná menší love, jak zatažení šaliny do ČR. Úbytek spojů na Vinohradech by se dal kompenzovat (posílenou) t27. Mezi ŠČ a SO by výpadek t25 bohatě pokryla a44/84.


Offline
1637
04 bře 2012 23:26
Jinými slovy, o tomhle (jako o všem) mají rozhodovat odborníci, co to studovali, mají hluboké znalosti o problému. A obyčejný lidi nebo hůř, politici, do toho nemají co kecat.
Ale to je asi příliš logický přístup na tuhle civilizaci.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že je započítaný i most, i když se psalo minule i předtím, že most patří kraji, ale město se podílí. Jinak se mi fakt líbí, jak zrovna lidi z Lesné pindají, že chcou trajfl, který by je stejně hodil jen k Zimáku a pak na Příkop, kdyby se doplnila trolej i zpátky na Drobného, ale už nikdo neřekne, že minule po stejné trase jezdící 46 nikdo nepoužíval, jen za ni doplácela radnice mč. Brno-sever. Takže Aleš ex Ano by měl držet úhel. Se jen blbě vytahuje před volbama. Jo a podobně blbě se teď vytahuje na Fb i Hladík, jakej mají supr program a jak se ptají občanů, ale že neprosadil územní plán a nechal ho spadnout pod stůl na další roky, už nikde neřekne. Prostě život politika, trolit umí, ale reálná práce nikde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6622
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Alanis: jak ale psal Ondra K., nejedná se jen o tu záložní trasu, ale taky rekonstrukce celého dotčeného prostoru. Vozovka, křižovatka s pseudokruháčem (nevím, jestli je do toho započítaná i reko mostu).


Offline
Uživatelský avatar

747
15 srp 2012 14:28
No asi jsem z chudších poměrů, ale ta odhadovaná 1miliarda za záložní trasu do ČR mi přijde docela nákladná biggrin

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
6363
27 úno 2010 07:40
Na záložní trať by možná lidi slyšeli, ale nějaká nevyhovující smyčka je běžnému občanovi úplně u pozadí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5982
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tady se možná stala trochu chyba v propagaci a město si za tyhle protesty může z části samo.

Podle mě se mělo od začátku mnohem víc prezentovat, že ta stavba je důležitá hlavně z hlediska organizace tramvajového provozu, kdy jednak vznikne záložní trasa na Lesnou a hlavně se odstraní provozně těžce nevyhovující smyčka Štefánikova čtvrť. A celkově ta stavba nebude nijak extra složitá a nákladná. Most přes koridor se musí postavit znova tak jako tak a ta pseudo okružní křižovatka je taky akorát na ostudu a jednoznačně si říká o změnu dopravního řešení. Zlepšení dopravní obslužnosti polikliniky eventuálně nádraží na Lesné bych viděl jako takový vedlejší benefit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
6363
27 úno 2010 07:40
Ale pro Lesnou samotnou ta šalina v této podobě je fakt skoro k ničemu. Na Čertovu rokli jezdí minimum lidí a na Halasák se z centra dostanou. Smysl pak zůstává pro relaci Zdráhalova-Halasák, což je hodně slabé.


Offline
Uživatelský avatar

6622
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Prodloužení šaliny na Lesnou: Zbytečné, spíš přímý trolejbus do centra, zaznívá.
„Jezdím sem na polikliniku k doktorovi, ale tramvajová linka 5 by mi byla k ničemu. Tak jako tak buď využiju autobusy, které sem jezdí poměrně často, nebo mi stačí tramvaj číslo 9," svěřila se na místě reportérce Deníku Rovnost třeba Zdena Sobotková.
Což je opět argument typu: mně to nepomůže, tak radši ať nic není. Co na tom, že by to pomohlo jiným lidem (kteří se teď třeba přímo na polikliniku neodstanou).

V článku je zajímavé, že místostarosta Aleš zmiňuje i variantu TT na Haškovu. To je snad poprvé, kdy v médiích čtu citaci někoho z místní radnice, kdo není ultra proti této stavbě.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky by mě mimochodem zajímalo, jestli se vrtali na Dunajské v nástupišti. Reklamoval jsem na podniku nefunkční ELP a prý závada kabeláže v zemi a že to opraví v téhle výluce, tak jsem zvědav, jestli to dopadne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

404
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Šel jsem zrovna včera kolem a říkal jsem si, že na to, že má výluka za 3 týdny končit tam známky nějaké budoucí zastávky nejsou moc patrné. O kus dál směrem k Dunajské už jsou položené pražce, ale poblíž ulice Valašská zatím ne, taky je tam ovšem vjezd na staveniště. Přijde mi, že pokud by zastávka během prázdnin měla vzniknout, tak bych čekal, že už tam budou vidět přinejmenším odbagrované trávníky v místě budoucích nástupišť, ale nic takového tam nevidím.
Příloha:
budouci-zastavka-valasska-od-z.jpg
Příloha:
budouci-zastavka-valasska-od-v.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už mluvím o zastávkách, věděl by někdo bližší podrobnosti o šalinové Valašské?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2308
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Můžu potvrdit, koncem července jsem jel okolo. Má být směrem do Komína kousek před trianglem a protisměrná zřejmě naproti ní, u té si polohou nejsem úplně jistý.
Jinak by to chtělo, když už se někdo vrtá v téhle oblasti, doplnit signální pásky na Rosického náměstí a trochu výrazněji vyznačit přechod pod zastávkama okružek na tomtéž náměstí.
A pak taky by to chtělo mys nebo široký chodník ke kolejím směrem za zatáčkou do Komína. Z pohledu nevidomého na Rosického náměstí prakticky neexistují vodicí prvky.
Docela to tam znám, kamarádi mají hospodu Na Maničkách a asi tři roky jsem bydlel na ulici Závětří, kterou tvoří řadovky hned nad zastávkou Vrázova, která je teda taky strašná, ale aspoň u ní kdysi vylepšili přechod osazením vodicích prvků, od kterého se ta zastávka dá odkrokovat. Mluvím teď hlavně o zastávce z Komína na Přívrat, protisměr je v zálivu a dá se najít o dost líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17123 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 685  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 říj 2022 12:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]