Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
59
19 úno 2013 13:02
Placate nesmysly. Krome skolaku, studentu a podobne haveti, ma velke mnozstvi lidi dovolenou. Ubytek cestujicich je naprosto jasne patrny. Prazdninove JR jsou co svet svetem stoji a neznam snad mesto, kde by tomu tak nebylo. Mozna snad krome nejakych pidi provozu typu Marianske lazne. Neni to vystrelek soucasneho vedeni.
Zadne trvale preplnene spoje nebyvaji. Narazove snad. 5ti minutovy interval o velkych prazdninach je vlhky sen sotouse mimo realitu.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Zdeněk: Nejsem překvapený.
Ondra K.: Přesně tak. A v tomhle případě to je špatně. O MHD asi rozhodují ti, co to v životě nepoužili a vozí si svoje zadky v autech za astronomické části. To je jen 1 z problémů.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fakt, že něco dělají všichni, nutně neznamená, že je to správně. Já bych řekl, že peníze jsou, jen prostě MHD není pro vedení města prioritou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Nacashi: DPmB neví... Stejně jako naprostá většina jiných DP (napsal bych všechny, možná je nějaká výjimka, z hlavy mě ovšem nenapadá)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Já bych jen rád vyjádřil obecnou nespokojenost.
Prázdninové JŘ nemají existovat. DPMB asi neví, že lidi jako stále chodí do práce. Vyškrtat ranní posily, co jsou kvůli školám, jistě, to jo. Ale jinak ne.
A má to jezdit po 5 minutách.
…zase, stále to samý znova a znova.
„Nejsou řidiči, peníze…“ Hmmm. OK. A…? Co já s tím? Já jsem cestující. Nejsem zaměstnanec DPMB. Proč by mě tohle mělo zajímat? Já jen mohu říct, aby zdražili jízdné a nabídli kvalitnější službu. A to už říkám.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
TP4 interval 7.5 min. na d1? To si teda fakt nedovedu představit.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
miropiro píše:

To je nejviditelnější změna oproti loňsku


Srovnávat se s obdobím, které bylo jedno z nejmizernějších, mi nepřijde jako něco, čím by se měl DP, resp. jeho chlebodárce Magistát chlubit.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Prázdninové výluky v Brně: centrum bez šalin, linka 4 skončí na Tomkově náměstí
Asi nejpodstatnější je tato část:

„Přecházíme na sedm a půl minuty ve špičkách, což se týká především páteřní tramvajové dopravy. U navazujících autobusů to bude patnáctimutový interval. V nepracovních dnech a o víkendech nebudeme v drtivé většině linek prodlužovat intervaly. Zůstanou stejné jako o běžných sobotách a nedělích v průběhu roku. To je nejviditelnější změna oproti loňsku," nastínil Seitl.

Sláva, loni to fakt byla bída.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
18
19 srp 2013 15:04
100+101+575
Karosa B732 píše:
Díky za odkaz na článek za paywallem, velmi užitečné :)


Deník má paywall stále udělaný blbě, takže k plnému obsahu se dá dostat ve zdrojovém kódu, ale psst. ;-}


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Cestující úmyslně rozbil přístroj na označování jízdenek. Nyní mu hrozí vězení


Offline
69
11 črc 2011 08:39
Štatl
To Karosa

Ty nevíš, že Mouka jim dohazuje předplatitele?


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V článku je pár zajímavých drobností, srování s Ostravou, ale nic světoborného. GŘ tam zmiňuje, že by se letos mohlo dosáhnout tržby za jízdné 1 mld. Kč, že by to bylo historické maximum, a že tedy přibývá cestujících. Ale připadá mi to v duchu výkonů - nominální tržby samozřejmě rostou, díky inflaci. Jen je otázka, jestli rostou tržby i reálně.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Díky za odkaz na článek za paywallem, velmi užitečné :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Soumrak papírových jízdenek: ředitel brněnské MHD poodhalil časový horizont


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Richie píše:
A nestálo by za to vlákno přejmenovat na "Dopravci v médiích" třeba?

Spíš bych byl pro vytvoření nového. Tohle mít specializované na DPMB a pak další obecně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Cracatit píše:
Jen se zeptám, jak ČD, Honeckery a Béčka souvisí s dopravním podnikem? Nepatří to vlákno už někam jinam?

A nestálo by za to vlákno přejmenovat na "Dopravci v médiích" třeba?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Podle kolegy o něco níže stojí vše v DP za hovno. Což s Honeckery docela koresponduje. confused


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen se zeptám, jak ČD, Honeckery a Béčka souvisí s dopravním podnikem? Nepatří to vlákno už někam jinam?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Ale to je pak úplně stejné, ne-li horší, jak v případě B.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, už jsem zažil osm lidí v jedné řadě v Honeckeru. Příjemné cestování to není, ale jde to :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Online
7104
27 úno 2010 07:40
Peno: Souhlas, nicméně těch 8 lidí se nesedne ani do Bymáku do "jedné řady". A zatímco do kupé si v nouzi 6 lidí sedne celkem v pohodě, v Bymáku jsou 4 lidi na lajnu rozumné maximum.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MtM: Sorry jako, ale zrovna kupátka nemají na regionálních vlacích absolutně co dělat. Horší výměna cestujících, užší uličky, reálně méně lidí se vměstná na sedačky (protože po osmi v kupé už dneska nikdo soudný sedět nebude). K tomu úzké dveře jen po stranách vozu. Prostě, toto je koncept pro dálkové vlaky a i tam je dnes už přežitý. Na regionálce toto nemá co dělat snad ani v nouzi nejvyšší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jen se zeptám, i když mi odpověď je jasná: nešlo by ty peníze využít na provoz samotný? Platy řidičům apod.? To mi přijde daleko lepší, než pořizování nových vozů. To, co tu máme, sice bůh ví jak super není, ale co je daleko víc urážející, jsou ty intervaly. Je fajn, že ti přijede nový vůz, ale čekat na něj půl hodiny nikdo nebude.
A hlavně stáhnout ty crosswraky z městských linek. Nevím, proč to tam stále cpou.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
S3 zajíždí na Vysočinu ale už jen v rámci IDS JMK, spoje byly krouhnuty myslím jen po Křižanov.
A že by bymáky byly lepší, než Béčka a Bee, s tím taky nejde souhlasit. V létě je tam nesnesitelně, v zimě neustále blbnou dveře a kolikrát jede souprava a jeden vůz kompletně uzamčen kvůli dveřím, takže souprava má pak reálně místo 4 vozů jen 3. Navíc když jsou zamčený jen jedny dveře, což se poměrně často děje, taky se musí přelézat přes 3/4 vagónu k dalším. Jediná výhoda oproti béčkům mají v blokaci dveří po rozjezdu, což bývá u B problém. Ale zase v béčku jsou kupéčka a větší soukromí a velká okna.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Tak S3 zajíždí až na Vysočinu. To by asi neprošlo legislativně z JmK. Ten nové Moravie vlastní, tak budou chtít, aby je ČD provozovaly výhradně na jeho území. A zrovna na nějakém spoji, jedoucím z Tišnova okolo jedenácté dopolední, tedy mimo špičku, se nějak pravidelněji vyskytuje Panter a někdy i Moravia. Detailně to však vypozorované nemám.
Každopádně eso-sysly s Honekry uprostřed na regionálku pořád lepší než Béčka a Bee 273, což byly pár let po převratu rekonstrukce pro expresy, dnes už také dost za zenitem. Na R9 a R12 dobře, proč ne, když zatím nic lepšího není, ale v regionu je to fuj.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 11:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]