Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Aha, moje chyba, měl jsem ten dojem a tak nic jsem to tam chtěl vidět, až jsem u těch starších jízdních řádů přehlédl ty značky na sobotu a neděli :)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Noční linky by měly jezdit po půl hodině po celou noc a všechny noci.
Aby ta noční MHD byla použitelná. DPMB si prostě má najít/vydupat prostředky na tohle. Město, všechny části apod., by se na tohle prostě měly složit. A ideálně by tam měla být přítomna policie, ať chudák řidič nemusí řešit ožralce, co se neumí chovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ojin: před pracovním dnem nikdy rozjezd 0.30 nebyl. Je to zřejmě i z těch jízdních řádů

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
b1 píše:
Opravte mě, jestli se pletu, ale rozjezd v 0:30 v noci před pracovním dnem snad nikdy nebyl. (I když by se mi za mých studentských let taky býval hodil, tehdy zaručeně nebyl.)


Na webu idjsmk se dají najít starší jízdní řády, byť před rokem 2013 jenom úpravou URL.
Je to už hodně dlouho, ale cca. do roku 2008 se až do dvou se jezdilo po půl hodině. Od roku 2009 v pracovní dny jenom do půlnoci, ale 2009-2013 jezdila navíc víkendová půl trojka a půl čtverka.
https://content.idsjmk.cz/jrady04/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady07/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady081/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady082/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady09/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady13/091.pdf
https://content.idsjmk.cz/jrady14/N91.pdf

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Zmatení cestující na nádraží Zvonařka: Nevíme, kudy do centra Brna, stěžují si


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Plně se ztotožňuji s názorem, že MHD je tu pro lidi. Trasování, objem a podoba MHD má být plánována podle toho, kudy a kdy cestující chtějí jezdit, ne aby se vše naplánovalo dle představ politiků a zákazník se musel přizpůsobit proti své vůli.
Ta druhá stránka je ekonomická. Je třeba se pohybovat někde v mezích komfortu i rentability.
Obecně však zastávám názor, že nedílnou součástí moderního velkoměsta musí být kvalitní veřejná doprava, a to i ta noční.
Mimochodem, ceny PHM již několikátý měsíc v řadě klesají, tak bychom se snad v dohledné době mohli vrátit do stavu před covidem. Dokonce padá i cena CNG, tak doufám, že tento trend bude pokračovat a že DP následně bleskově zareaguje. Například zprovozněním důstojných vozů, abychom v červenci nemuseli koukat na přehlídku prehistorických vraků na víkendových linkách, jako překrásné loňské léto. pripitek


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
b1: správně, pouze o víkendu

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Opravte mě, jestli se pletu, ale rozjezd v 0:30 v noci před pracovním dnem snad nikdy nebyl. (I když by se mi za mých studentských let taky býval hodil, tehdy zaručeně nebyl.)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fantomas: děkuju za opravu, myslel jsem si, že zrušili i tenhle rozjezd. V sobotu ho vyzkouším, jak půjdu z dalšího přenosu Metropolitan opera. Omlouvám se, měl jsem za to, že padly všechny půlkové. :oops: Nicméně souhlasím, že rozjezd v 0:30 aspoň o víkendech by se hodil, pokud už nemohl zůstat celotýdenně, oproti dennímu provozu šalin a trolejbusů je ten jeden rozjezd celkem malá položka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1337
17 črc 2010 21:41
Krno
Cracatit: Teď tomu nějak nerozumím, rozjezdy ve 23:30 snad normálně jezdí... Myslíš asi půlkový v 0:30? Souhlasím ovšem s tím, že by se hodil, i o půlnoci třeba ještě běžně končí filmy v kině apod.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ehm, mně připadá dotažení N90 do Žebcu v pohodě, za mnohem větší blbost považuju zrušení půlkových rozjezdů hlavně do půlnoci a mezi půlnocí a jednou, kdy se vrací hodně lidí. Zrovna 21. 3. jsem se vracel z Prahy posledním RJ527 a protože nepatřím mezi běžce, půlnoční rozjezd samozřejmě v háji, i když vlak přijel na čas v 23:01, člověk musí podchodem, což prostě za míň jak osm minut nedám. Kdyby jel půlkový ropzjezd, tak čekám na N93 a neberu si tágo. To samé rozjezdy z kina, když jdu jednou za čas na přenosy ve Scale z Metropolitan opera, které končí většinou okolo prvního rozjezdu. chodíval jsem vždycky na půlkový, protože orientačně je pro mě jednodušší jít kolem zdí z kina k Nejvyšším správnímu soudu a pak po Joštové ke knihkupectví a přejít k Ústavnímu soudu, než se motat ke stopařovi/kamnům (každej tomu borcovi na náměstí říká jinak).
Zrovna v soboty ten rozjezd okolo 23:30 nejel vůbec prázdnej, kolikrát jel Cross na N93 celkem plnej. Ostatní nočky tolik neznám, jen jsem slyšel, že hodně narvaná jezdívá N92 z centra na Černá pole/Lesnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
PvvS... když si to obě radnice zaplatí, každá zaplatí půlku, to je 350k zhruba ročně. To není pro radnici zas takový výdaj.A my se bavíme o tom, že to radnice zaplatí, ne o tom, že to bude platit DP, minimálně je se bavím jen v této rovině.
A časem by to mohli využívat lidé i z N98 a ulevit jí, zvlášť když se Kamechy rozpínají a rozrůstají.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Jo, jo, zdroje (finanční i lidské) tu přece jsou.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
MtM: přesně tak, nějaké přizpůsobení linek potřebám lidí by mohlo přilákat lidi k cestování MHD.

Půlkové rozjezdy už prakticky neexistují, takže když ti spoj ujede, můžeš si volat taxi. Prozákaznický přístup jaxviňa.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A vyšlo by to i s přestávkama, tak aby se nemusel přidávat vůz ? 5km tam, 5 nazpátek, při 4 spojích denně, 40km denně, 200 týdně. Za rok to je nějakých 14600km. Při nějakých (odhad) 50kč/km to je zhruba 3/4 milionu ročně. Pokud si to radnice zaplatí ze svýho, tak klidně. Ale v okamžiku, kdy se omezuje kde co, intervaly i přes den jsou jak noty na buben a spojení je zajištěný přestupem, tak to platit z DP je nesmysl. A jaká tam bude vytíženost ?


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vy, co tady píšete zcela odmítavé názory skrz toho prodloužení, tak si uvědomte, že MHD je pro lidi. A když si to prostě lidé třeba přejí z toho okolí a radnice Žebětína to plně zaplatí, tak nevidím důvod, proč to zamítat. Za prvé Žebětín je sama o sobě dost velká část rozlohou (třeba z ulice Pod kopcem, kde je také x RD, je to na Křivánkovo nám skoro 2km pěšky, za druhé se v podstatě jen protáhne pár spojů N90 (ať třeba i na Ríšovu nebo Bartolomějskou, tak pořád je to z hlediska MHD krok dopředu, zvlášť u té noční.) Protože pořád se tu brečí, jak MHD využívá méně lidí, ale pak tady vadí i takovéto menší zlepšení. Vzhledem k rozmachu Boltů apod., by současná situace jen omezování noční dopravy vedla k tomu, že za chvíli by ty lidi přestali noční využívat úplně. Protože si za pár kaček zaplatí třeba Bolt a nemusí pak trajdat někam 2km pěšky s hodinovým intervalem, když se ty půlhodinové pořád ruší.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Zrovna v tom Žebětíně na radnici jsou úplně pošahaní. Pojezdíme jim tam všechny ulice jako popeláři od SAKO Brno! Každé kolo tam de facto zastavíme na Křivánkově náměstí 3x - včetně Helenčiny.
Proto bych zavolal na to SAKO Brno, zda by mohli vypravit jednu "kukačku" na noc. sarcastic
(Jen tlumočím názory řidičů, pochytané mezi vozy na place).


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Jedině souhlasím s názorem, že v rámci základní dopravní obslužnosti do Žebětína buď N98, nebo N90, nikoliv oboje. Je ale potřeba si uvědomit, že z Kohoutovic by to znamenalo 4,6 km navíc (Kohoutovice, hájenka – Bartolomějská) a z Kamech to je všehovšudy 2,0 km. Sólo samozřejmě asi bude o něco levnější, než kloub, ale o tolik určitě ne, aby se to vyplatilo.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak když si to radnice zaplatí, tak nevidím problém tam prodloužit N90.
S názorem B1 bych byl těžce opatrný, z nočního provozu se pomalu stává vlivem osekávání "ojedinělý" provoz a tak se nedivím, že si jednotlivé MČ začínají stěžovat a začínají požadovat alespoň zlepšení trasování.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Však v pořádku. MHD má být dostupná všude tam, kudy zákazníci jezdit chtějí. Já nevidím sebemenší problém jim vyjít vstříc a dokonce jim klidně v noci tímto sólem obsloužit i Ríšovu. Ale museli by se smířit s koncem N98 na Kamechách u všech spojů. MČ velikosti Žebětína nemůže očekávat, že dostane v noci spojení dvěma linkami, jednou sólo a jendou kloub. Takový objem noční dopravy nemá ani Nový Lískovec, který má velké množství výškové zástavby. V současné době tedy buďto N90, anebo N98 s tím, že tedy budou mít přímou dopravu do Bystrce, nebo do Kohoutek. To by ani nevyšlo cenou výrazně rozdílně.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jasně, noční N50, a pak třeba noční N30 a tak dále... prostě v noci je jiný režim a spojení čehokoli s čímkoli je řešeno přestupem u hlavního nádraží, měli jste dost času si na to zvyknout.

(plus pár dalších přestupních míst, Svratecká, Anthropos apod.)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
No ono i to propojení Bystrce a Kohoutovic by se šiklo....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
To si vzpomněli brzo...

(na to, že noční spojení do Žebětína bylo vždy zajišťováno přes Bystrc, nejdříve linkami 54, pak 86 od Zoo, později 92, a pak 98, vše přes Bystrc mimo Kohoutovice)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Změna trasy rozjezdu v Brně? Chceme propojení Kohoutovic a Žebětína, žádají


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Tady je odkaz: https://www.archiweb.cz/n/domaci/doprav ... i-tramvaji

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]