Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
ad 69 - zas ne všichni bydlí kolem Pražské, takže pro ně je 40[12]/51 spíš daleko

jezdím odtama spíš málo (a mimo špičku), ale za sebe -
tak čtvrtinu cest dojdu na Pražskou na regionálku, když mi to zrovna časově vychází a jedu ke Kampusu
čtvrtinu cest 69 -> 6 (aspoň to relativně navazuje a neujíždí jako dřív osmička)

zbytek autem... :-$

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Už jsem nestihl upravit příspěvek: chtěl jsem ještě dodat, že jsem jel 401/402 o víkendu párkrát do města, jinak s ní jezdím spíš ve všední den k našim a hlavně o víkendu je skoro pravidlo, co jsem říkal o zastávkách na znamení, spoj prostě nabere pár lidí v Knínicích, pak hlavně v Říčanech a to je všechno, někdo vystoupí na Popůvkách u Shellky a na Veselce na přestup na 51 a zbytek zastávek se vesele projíždí, že i při odjezdu z Knínic o 3-5 minut později stíhá borec jízdní dobu úplně v klidu, zatímco ve všední den ve špičce si kolikrát těch 5 minut zpoždění od špitálu veze na hrbu celou dobu.
A k těm zastávkám, SL na přestup od šaliny je dost nepohodlná, na znamení a rozjezd dokopce. Lepší je přechod na Dunajské, naopak do města to na SL pod mostem přivaděče vychází prostorově dobře. Co mi připadá uprostřed ničeho jsou právě ty dvě zastávky na Jihlavské Jemelkova před mostem a Svážná o kus dál, i když z ní se aspoň dá pěšky do sídliště směr Kameňák, už jsem tam párkrát slyšel někoho vystupovat z regionálky.
Co se týká vytíženosti, tak ohnutí svazku regionálek na špitál trochu pomohlo, protože dřív se stávalo, že všechny vysypal na SL nebo nabral opačně na Dunajské a v úseku mezi Dunajskou a Kyjevskou prostě ani noha. Občas teda někdo, kdo chtěl lepší místo, došel od šaliny až na smyčku a vlezl do nastartovanýho busu před odjezdem... Teď se tyhle hluchý jízdy skoro nekonají.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: jen zareaguju na tu část se 69 z posledního tvého příspěvku. 401 a 402 měly jezdit ke špitálu už dávno, jenom nebyla kapacita na odstav. Na Svážné se staví jen občas a všechny zastávky od Popůvek až ke špitálu jsou v režimu Z. Takže třeba o víkendu nebo večer směrem do města se stává, že prostě bus zastaví v Říčanech, pak třeba v Popůvkách a plynule maže furt pryč. Myslím si proto, že 69 jede jen ten, kdo buď nesleduje jízdní řády, má cíl jinde, třeba na Dunajské/Čermákové/Svahu (na Jemelkové je u Dunajské veterina), nebo prostě chce rovnou přeskočit na 6 ještě u smyčky, aby jel třeba k Milošům. Takže si osobně myslím, ale potvrzené to nemám, že se spíš lidi orientují na 51/401, které jedou přímo po Jihlavské.
Minibusovou linku bych nezaváděl, spíš bych takové vozidlo přímo nechal na té lince 68 s výjimkou školního spoje a nějakých časů návozu na směnu do špitálu, nevím, jak jinak ty časy specifikovat, prostě přejezd. Však na takové 65 taky nejede vždycky jen dodávka, má i spoje, kdy jede klasický 12m bus.
Jinak na SL se přestupovalo spíš ze šaliny na 69 a regionálky, opačně je totiž nejprv Jemelkova na Jihlavské před odbočkou na sjezd dolů a pak až pod mostem přivaděče, kde byl dřív hlavní přestup z 401/402 na šalinu. Dneska ten přestup může dávat smysl, pokud by navazoval na 6 nebo 7 pokaždé a ne náhodně bez provázání 69 s ostatníma na Osové. Prostě, kdo by jel do Ostopovic, rovnou by mazal na 51 bez přestupů a kdo by jel z Dunajské by prostě dojel šalinou na přestup.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
b1: no s tou shodnou kapacitou si to trošku zjednodušil, na šestce jezdí večer 2T/13T a o víkendu více jak polovina kurzů rovněž této kapacity a jen doplněk klouby, kdežto na pětce v tato období pouze klouby. Jen ať se zase neohýbá realita.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Ano, kdysi byly 5 a 6 prohozené, ale tehdy:
- v ŠČ a SL nebylo možno dělat dlouhé pauzy, zatímco v KPN a ÚH ano,
- na lince 5 až donedávna jezdily méně kapacitní soupravy než na 6,
zatímco nyní:
- na obou linkách jezdí stejně kapacitní soupravy (13T/2T v pd a 20m vozy v sn), obě linky mají i stejný interval,
- v SL je možno dělat dlouhé pauzy díky absenci linky 8.
Pokud vím, tak s nasazením 13T na 5 se dlouhé pauzy konají jen na ÚH, nikoli ve ŠČ, takže prohozením konečných ÚH a SL by toto šlo i nadále (ve SL by se sporadicky mohl objevit vůz linky 7, ale to by snad nevadilo, když i nyní se v ÚH sporadicky objeví souprava linky 2 a pauzy tam udělat lze).
Navíc by se prohozením 5 a 6 změnily časové polohy spojů v Bohunicích tak, že by 5 a 8 lépe navazovaly, aniž by byl rozházen proklad na Pekařské a na Lidické a návaznosti u Hl.n.

(Samozřejmě na prohozené lince 6 by k ÚH jezdil jen takový objem spojů jako nyní na 5, část spojů (resp. večer všechny spoje) by končila na Mendláku, ostatně takto to bylo i před prohozením 5 a 6, kdy večerní 6 jezdila jen v úseku KPN-Mendlák.)

A to spojení linkou 8 tu nebylo jen pro starolískovecké, a teď tu není jen pro obsluhu nemocnice. Linky 401 a 402 se přesunuly z Dunajské k nemocnici, linky 405 a 406 mají nyní jediný přestupní bod na tramvaj u nemocnice.

Zajímalo by mě, a bylo by super mít na to nějaký průzkum, jak nyní cestují obyvatelé Bosonoh a Kamenného vrchu k nádraží. Obě lokality mají nyní 2 varianty.
Z Kamenného vrchu linkou 26 na Mendlák a dále linkou 1, nebo 37+50 k nemocnici a dále linkou 8.
Z Bosonoh linkami 51+401+402 k nemocnici a dále 8, nebo 69 na Osovou a dále 8 nebo 7. Tady by mě to obzvláště zajímalo, protože cesta linkou 69 se jim prodloužila - dříve přestup na Dunajské, resp. SL na tramvaj přímo k Hl.n., nyní buď vymést linkou 69 starý Starý Lískovec a přestoupit až na Osové, nebo dvojí přestup (69-6-8), nebo přestup v SL na v náhodném intervalu jezdící 7 (doba přestupu dle JŘ je různá mezi 2 a 7 minutami, mezi 17. a 19. hodinou i delší). A když se podíváte na interval trojlístku 51+401+402 v úseku Bosonohy-Nemocnice Bohunice, tak se to už hodně blíží lince 69, takže by mě hodně zajímalo, jak nyní cestují bosonožští... a případně linku 69 vést mezi Jemelkovou a Nemocnicí Bohunice přímo přes Svážnou a obsluhu ulice Klobásovy a okolí doplnit minibusovými spoji Osová - Točná (případně až na Kyjevskou, tam je teď volná smyčka a na tramvaj to mají fakt daleko, obzvlášť směr Hlavní nádraží to obyvatelé této vzdálené části Starého Lískovce to mají komplikovanější).


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Richie píše:
No a je taková i realita?

Nevím, jestli občas na vysokopodlažním kurzu jede nízkopodlažní spoj, ale ze zkušenosti mi přijde, že spíš ne. Jezdíme mezi pátou a šestou s děckama z Lužánek, mladší je ještě v kočárku a často to vychází právě do doby, kdy jedou dva vysokopodlažní spoje po sobě (17:04 a 17:11 z Antonínské) a jednička, co jede mezi nima (17:08) je jako na potvoru taky jedna z těch vysokopodlažních.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
586
25 říj 2019 10:12
Cracatit píše:
Se mi líbí ty uražené reakce, že to je z Kameňáku do Žebcu hodinu cesty okruhem a že za tu hodinu by člověk dojel prý autem na kraj Vysočiny a Středočeského kraje. :mrgreen: Tak určitěěě. sarcastic Ten okraj je třeba někde u Kácova nebo Zruče, což je z Brna spíš dvě hodiny autem, když je Hajvej číslo jedna úplně prázdná někdy v sobotu ráno. Rodiče bydlí u sjezdu 178 Ostrovačice a když jedou jednou za čas do Malšic (u Bechyně), tak jen cesta tam trvá ke třem hodinám.
No a když je zácpa, tak se jede blbou hodinu klidně do Bíteše.


Předěl Vysočiny a Středočeského kraje je cca někde u exitu 75. Což když si zadáš do plánovače, tak to vychází na nějakých 120km a zhruba tu hodinu cesty... Takže je to naprosto reálný. Tím spíš když v sobotu ráno bude dálnice nejspíš dost prázdná, takže teoreticky to dáš i rychleji.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Se mi líbí ty uražené reakce, že to je z Kameňáku do Žebcu hodinu cesty okruhem a že za tu hodinu by člověk dojel prý autem na kraj Vysočiny a Středočeského kraje. :mrgreen: Tak určitěěě. sarcastic Ten okraj je třeba někde u Kácova nebo Zruče, což je z Brna spíš dvě hodiny autem, když je Hajvej číslo jedna úplně prázdná někdy v sobotu ráno. Rodiče bydlí u sjezdu 178 Ostrovačice a když jedou jednou za čas do Malšic (u Bechyně), tak jen cesta tam trvá ke třem hodinám.
No a když je zácpa, tak se jede blbou hodinu klidně do Bíteše.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
Naxashi píše:
ZGHK: Působíš na mě jako člověk, co si myslí, že aby někdo něco mohl kritizovat, musí automaticky jít a udělat to líp. Stačí se nad tím jen trochu zamyslet a zjistíš, že tohle je totální blbost. Pokud chci kritizovat MHD, stačí mi to používat.


Já jako chápu, že brblat a nadávat na cokoliv a nezkusit udělat něco pro zlepšení je typická česká vlastnost, ale to ještě neznamená, že je to vlastnost kladná.
Kolega tady tvrdil, že JŘ 50 a 52 jsou o ranních víkendech sestaveny blbě. Z logiky věci to znamená, že podle něj to jde udělat lépe. A já se jen nesměle ptám jak konkrétně lépe.
Při debatě ke Starému Lískovci tady někdo navrhl prohodit západní konce linek 5 a 6. To je návrh; sice nemusí být automaticky dobrý a/nebo proveditelný, ale je to návrh o kterém se dá diskutovat a ne jen nadávání, jak je všechno blbě.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ojin píše:
Ve studii je pak ještě jedna nepravda
...
Často se dostáváme na interval 20 minut, mezi 18:32 a 19:02 dokonce 30 minut mezi nízkopodlažními vozidly


No a je taková i realita?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
2389 píše:
Jó, tak to víš že jo. Děkuji za prezentaci služby IDOS a skrytou pobídku ke studiu místopisu Brna. Obojí znám, velice dobře.
A teď si předatav, že jsem špatně pohyblivý občan, který se nedávno přestěhoval z vesnice u Karlových Varů. A nebo študák z Ugandy, který ani neumí česky.
Tak pojedu jednou 50 a přestupovat u Zoo, příští spojení 37 a budu z Voříškové přecházet na Hájenku, potřetí pojedu 50 a z Adamcové na Ondrouškovu šup na N98. Zkrátka Brno - město pro lidi sarcastic Já jsem tě tady nežádal, abys mi prezentoval všechna možná i nemožná spojení. Píšu o prozákaznickém přístupu. Tohle jsem uváděl jako jeden z příkladů, kdy vídám osobně při intervalu půl hodiny 52 ujíždět těsně před 50. Takových je po Brně mnohem víc. Děkuji za pochopení.


No, nedá mi to. Psal jsi cosi o délce jízdy hodina, ve skutečnosti je to půl hodiny. Trochu rozdíl, nemyslíš? Ale to jen tak na okraj.
Hlavně ale, v síti velikosti Brna se vždy dá najít nějaká relace, kde přestupní návaznosti nejsou OK; to je matematika na úrovni prvního semestru vysoké školy. Je zajímavé, že takovéto případy se obvykle objevují tam, kde je v porovnání s jinými relacemi menší poptávka. Čím to asi bude?
Jo, a "špatně pohyblivý občan, který se nedávno přestěhoval z vesnice u Karlových Varů. A nebo študák z Ugandy, který ani neumí česky" automaticky neznamená, že je nesvéprávný a že se nedokáže dopravit z místa A do místa B. A že jich z Kamenného Vrchu do Žebětína jezdí v neděli ráno mraky:-)

Ale teď k tomu důležitému: ještě jednou Tě (bez jakékoliv ironie) poprosím o návrh, jak to udělat lépe, aniž bys rozboural významnější návaznosti jinde. A když už jsme u té matematiky, tak prosím vezmi v potaz počáteční podmínky. Tedy v tomto případě dostupné finance na provoz. A můžeš to zkusit i u těch dalších, kterých "je po Brně mnohem víc".


Offline
Uživatelský avatar

421
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Citace:
Jinak vyčísleno to bylo na téměř 17 mega, ale dle všeho v celé trase ze Zemědělské, což je výsměch.

Když vezmu uvedený údaj 845 km za nepracovní den 8:30 - 20:30 při intervalu 20 minut, tak se jedná o 37 párů spojů, tj. 74 tras bez řekněme 40 km na zátahy z a do vozoven, tak to vychází (845 - 40) / 74 = 10,9 km na jednu trasu, což zhruba odpovídá délce trasy až na Lesnou (10,5 km). Pokud vozokilometry obsahují ještě nějaký koeficient zohledňující kapacitu vozidla, tak mě opravte.

Ve studii je pak ještě jedna nepravda
Citace:
Na lince 6 jsou starší tramvaje vypravovány výhradně v pracovních dnech v obdobíkrátkých intervalů, tj. čekací doba na nízkopodlažní spoj činí nejvýše 10 až 13 minut.

6 Česká -> Starý Lískovec v pracovní den podvečer:
17 02 08$ 15$ 22 28$ 35 42$ 48 55$
18 02 08$ 15 22$ 32 42$ 52$
19 02 12$ 22 32 42 52$
Často se dostáváme na interval 20 minut, mezi 18:32 a 19:02 dokonce 30 minut mezi nízkopodlažními vozidly

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Pavel: zdražení pro část cestujících... Ano, pokid někdo odmítá používat jízdenku na 8 jízd tak ho hold čeká zdražení. Jinak původní osmičkou cena 19,50 a nyní s přestupem rovněž 19,50

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Jinak vyčísleno to bylo na téměř 17 mega, ale dle všeho v celé trase ze Zemědělské, což je výsměch.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Zdeněk: jenže se na to lze dívat i jinak. A podotýkám, že
jsem z oblasti zastávky Dunajská a pokud dojde k rozumnému přestupu mezi linkou 6 a 8, tak budu víceméně spokojen.
Komu slouží linka 8 k nemocnici o víkendech a večer? Před otevřením tunelu tam s přehledem stačila linka 40 s intervalem 20 minut. Teď tu máme linku 40 s intervalem 20 minut a navíc linku 8. Pro Nový Liskovec se posílila linka 37 (aby lidé jezdili linkou 8 místo linky 1), linka 26 se vůbec neosekala. Ano, máme tu navíc ukončení regionálních linek. Ale to je z důvodu, že kraj zkrátil linky 405/406, ušetřil prachy, lidi narval do linky 8 místo linky 1 (která je daleko kapacitnější) a přesunul tam i linky 401/402, což je z pohledu přínosu cestujících minimálně sporné.
Takže SL o víkendech a večer ostrouhal, Nový Liskovec si užívá nové spojení, kraj si mlaská, protože ušetřil a jízdu za nákupy si užívá také nová skupina cestujících.
Prostě do dané oblasti se uměle přesunuli cestující, aby tím vůbec někdo jezdil. Protože prostě nákupák, nemocnice a univerzita generuje v této době minimální provoz.Je to ale pak férové pro Starý Lískovec? Pro něj to znamená daleko narvanější šaliny, Osová se moc nepovedla, zrušení dopravy na Kyjevskou a osekání spojů na smyčku a kvůli přestupu zdražení pro část cestujících. Ano, máme tu sice krásnou statistiku, jak to kapacitně stačí, ale je to statistika za poslední 3 zastávky v koncovém úseku, jak to asi mohlo vyjít.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
...ono SL jezdí tramvaj častěji než do Bohunic, už toto je postavený a hlavu a ještě řvou. Však si tu sedmičku můžou zaplatit i o víkendu a večer, DP to nacenil tuším na nějakých 13 mega za rok

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Falkon: Já bych ty „starolískovecký“ nahradil „brněnskými“.
Brno a Horní Dolní ale nelze srovnávat. jedno má skoro 400 000, další je mezi 400 a 4000.
Doprava má být pro lidi. Ne pro profit. Tohle je oblast, kde kapitalismus nemá co dělat. Má to tam jezdit, i kdyby v tom průměrně jeli 3 lidi. Nemá se to osekávat.
Současný trend je alá 'Merika. A to je špatně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Tyjo, já fakt nechápu, na co si „všichni“ tile starolískovečtí* stěžují. Když jim návazný spoj ujede před nosem, mají přece skvělou možnost celý interval čekat a pozorovat oblohu, ne?

*výraz „starolískovečtí“ nahraďte jakoukoliv jinou „problémovou“ lokalitou podle potřeby

A upřímně: sedm minut čekání je nic ve srovnání s lokalitami (nebavím se jen o Brně), kde vám něco jede třikrát denně a v nepracovní dny vůbec. Protože i v „Horní Dolní“ potenciálně žijí lidé, kteří nechtějí všechny nepracovní dny trávit jen doma; a pokud nemají auto, musí holt kolikrát šlapat třeba 5 kilometrů do nějaké nejbližší „civilizované“ vesnice, kde aspoň něco jede. V jednom ze zdejších vláken jsem kdysi četl, že veřejná doprava je často „konfigurována“ podle vytížení (jinými slovy: počtu cestujících), kteří potenciálně mohou do té které linky nastoupit a dojet do dané destinace. Smůla, že pokud jste „cestovatel“ (chcete jet na výlet, potřebujete si zajet nakoupit do města, máte sraz s kamarádem,…), ale bydlíte právě v takové „Horní Dolní“, nikoho nezajímáte, protože nenaplníte kapacitu, takže se nevyplatí zajišťovat dopravní obslužnost do takové díry, v níž zrovna žijete. A to je nepřímý tlak na společnost, který říká: Kupte si auto (nebo jakýkoliv jiný dopravní prostředek). Takže tenhle kruh je vlastně jednoduchý (a funguje na modelech všeho, nejen dopravy):

základní dopravní obslužnost → snížení počtu spojů (= zhoršení) → hledání alternativního způsobu dopravy → zdražení jízdného (protože potřebujeme zaplatit řidiče, opravy autobusů,…) → další odliv cestujících → zhoršení intervalu → … → zrušení zajíždění do dané destinace/zrušení linky/…


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Renesskou jsem v poslední době nejel. Ale i s d-7 by ty pauzy v Lískovci šly... Buďto d-7 ukončit na Švermové, aspoň mimo špičku, pak je to úplně v pohodě... Nebo by se to muselo poskládat trochu chytřeji, ale řešitelné by to pořad bylo (interval 10 min na d-7 nezaskládá levou kolej v Lískovci tolika vozy aby tam aspoň některé d-5 nemohly jet, jde to nakombinovat i s předjížděním - předjíždející d-5 by spolu s d-7 měly v Lískovci na levé koleji řekněme 10 min, pauzujicí d-5 by měly každé druhé kolo na pravé koleji těch cca 20 min). Každopádně teď není v Lískovci krom d-5/d-6 žádná linka, která by tam musela mít pauzy, jako kdysi d-8, což poskládání těch linek v Lískovci přeci jen zjednodušuje...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
King: jel si v poslední době ve špičce Rennenskou? Ta sedmička je tam nutná. Ne kvůli uřvanýmu Lískovci, ale kvůli Rennenské.
Zároveň doufám, že pokud něco (ať se to jmenuje jakkoliv) z Bystrce přes Českou do města pojede, tak že to pojede ve špičce alespoň části spoji na NL, ona osmička tu posilu potřebuje i tam

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Sedmička je potřeba i jako posila osmičky minimálně v úseku Hlavní nádraží - Vsetínská.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Když nad tím tak přemýšlím, prohození linek 5 a 6 by v dnešní době mohlo paradoxně být jednodušší. Tehdy končila v Lískovci i d-8 a pro d-5 (d-6) tak byla volná jen jedna kolej. Kvůli kapacitě měnírny tam měly pauzu jen d-8. Problém s měnírnou byl časem vyřešen a v Lískovci teď jsou volné obě koleje pro jednu linku. Pokud by tam jezdila jen rozumně navazující d-5, nebyla by potřeba posilová d-7 a d-5 by mohla velmi pohodlně mít pauzy v Lískovci. Ve Štefánikově čtvrti se 2 (možná i 3) 13T vozy vejdou (minimálně stylem 1 ks u nástupní, 1 ks ve výstupu, vše na pravou kolej), to na nějakou kratší vyrovnávačku stačí, víc není potřeba (bo pauzy v Lískovci).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Tipuju, že do smyčky ŠČ se vejde 5 šalin. To se mi nezdá málo na rozdíl třeba od Zemědělské nebo majlontskýho mostu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdysi linky 5 a 6 byly takto prohozené byly, ale při dnešním vypravení by byl problém s nedostatečnou kapacitou smyčky Štefánikova čtvrť.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Zdeněk píše:
...a mě by zajímalo jak udělat přestup mezi 6 a 8 v okrajových částech dnech, zachovat malé spojení na nádraží (tzn nehnout ani osmičkou ani jedničkou) a aby na Pekařské, Bohunicích a Palackého nevznikla situace kdy pojedou zároveň dvě tramvaje a pak čtvrt hodiny nic (tudíž není kam hnout s šestkou)
Prohodit západní větve linek 5 a 6.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 07:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]