Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 116 z 721    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 721  Další
Autor Zpráva
Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To zase bude překrucování. Už dneska u nás byly tři TV a dělaly reportáže. Výsledkem předpokladám pro obyčejnyho kaštana bude to, že si na nás konečně dražní úřad došlápne, že všechno máme ve stavu blízkýmu vraku atd. Ach jo.
Když už operují s těmi počty vozů, byl bych pro přesnost, zapomíná se na 8 dvaadvacítek.
Smutné na tom je, že paradoxně jenom v Brně se těmhle vozům věnujeme nejvíc, mají tu nejvíc najeto, asi málokde se ty vozy dožily generálky, nebo dokonce druhé generálky,
Lovení záznamů v papírech nebude asi moc dramatické, v Brně se eviduje všechno a několikrát. Neumím si představit, že se u nás vynechala jedna jediná prohlídka KP, odstavujeme vozy i kvůli prošlým termínu pro umytí.
Navíc, v táhaní papírů a dokumentů nevidím smysl v případě, že technická závada je známa, pojmenována, a v podstatě místo hrabaní se v papírech, kdy kde šel ktery vůz do prohlídky,, je potřeba ji co nejrychleji vyřešit, například překonstruováním celého uchycení (návrhy už jsou).

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2702
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Akorát bych řekl, že v Pardubicích to ta naše nehoda jen o pár týdnů urychlila, neb se jich stejně plánovali zbavit nějak letos.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A ještě jednou 21Tr, v Událostech na ČT1


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Kvůli nehodě v Brně chystá Drážní úřad plošné kontroly trolejbusů. V Pardubicích už některé vozy stáhli.


Offline
Uživatelský avatar

2042
03 zář 2009 13:18
Okruh linky 84: místo jedné hodiny dvě. Zpoždění kvůli kolonám? Horší než jindy

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/okruh-linky-84-misto-jedne-hodiny-dve-zpozdeni-kvuli-kolonam-horsi-nez-jindy-20190409.html

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Odd - mám za to, že ty sedačky jsou právěže konstruovaný na to, aby se ohnuly. Jsou to sedačky do MHD, kde se nepočítá s tím, že by auto jelo kilo. Je to dělaný tak, aby třeba při prudkým zabrždění a svalení chlapa m= 100 kg se sedačka ohla a nepůsobila tam jako neústupná zeď.

Na takovýhle extrémní nárazy vlastně vozidlo MHD ani zkonstruovat nejde. Abys ho udělal bezpečným ad ultimum, musel bys zakázat stâní ve voze, musel bys tam mít minimálně dvoubodové pásy atd, ostatně asi tak jako v linkovým, dálkovým autobuse.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k tomu, jaké jsou na 3029 následky (rozpáraná karoserie po třetí okno), vůbec se poškozeným sedačkám nedivím. Čemu jsem naopak nevěřil (nicméně doufal v to), že všichni účastníci nehody přežijí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
V tom videu mě třeba zarazily ty sedačky - to, že byly nějaký po směru jízdy vytrhaný, chápu, energie těch lidí byla asi hodně velká, ale třeba zadní čtyřka, sedadla proti směru jízdy byla vytržená, přitom se mohla opřít o sedadla po směru jízdy před nimi.
Nebo přední čtyřka, přemýšlel jsem, jak se může zkroutit sedák tak nahoru, ale nic mě fakt nenapadlo. Že by tam někoho vyprošťovali se mně taky nezdá.

Stejně bych ale od těch sedaček čekal, že by měly vydržet :roll: .

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brněnský dopravní podnik zvýšil objem dat na jednoho cestujícího na 100 MB
https://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/13758-dopravni-podnik-zvysi-objem-dat-na-jednoho-cestujiciho-na-100-mb.html


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Video od hasičů ze zásahu u nehody na Křenové:

https://www.youtube.com/watch?v=KgkYhh_Q42A


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Když to porovnáš s výdaji ostatních staveb, pakatel to je. I když mít 400 míčů na kontě tak tomu pakatel taky neříkám :D

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
311
21 dub 2009 20:30
TMB píše:
A náklady na obnovu nejsou zase takové, aby to rozpočet města (případně i jen DP) neunesl.


400 mega mi zrovna jako pakatel nepřijdou.


Offline
792
25 led 2006 09:46
Ono to je těžko vymahatelné, snad jedině se soudit o zrušení smlouvy. Muzeum o vrácení tratě asi stát nebude a z druhé strany, co bude dělat město s nevyužitým tělesem? Spíš by mne zajímalo, v jaké fázi je to územní řízení. Rozhodnutí ÚMČ Líšeň viselo na stránkách, ale po odvolání jsem už žádné rozhodnutí neviděl.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
TMB píše:
Z druhé strany ve smlouvě o předání trati městu byl výslovně uveden termín, do kdy má být zprovozněna (2024). A náklady na obnovu nejsou zase takové, aby to rozpočet města (případně i jen DP) neunesl.

To je taky pravda. Otázkou je, co v případě, že se to nestihne. Penále? Třeba v Dubaji platí zákony, že penále za zpoždění stavby se platí průběžně (kdo si chce přečíst více, doporučuji tento rozhovor).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
792
25 led 2006 09:46
Z druhé strany ve smlouvě o předání trati městu byl výslovně uveden termín, do kdy má být zprovozněna (2024). A náklady na obnovu nejsou zase takové, aby to rozpočet města (případně i jen DP) neunesl.


Offline
Uživatelský avatar

631
15 dub 2013 15:57
No to je pochopitelné. A DP tu dotaci měl už i přislíbenou. Jenže kvůli těm všem protestům a odkladům a podobně o ni přišel. A o to mi jde. Jak je možné, že jsou takovéto stavby odkázány na milost a nemilost lidí, v tomto případě dokonce majitelů černých staveb ...

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
O dotaci musíš požádat v nějakém čase. Když to nestihneš, tak smůla.


Offline
Uživatelský avatar

631
15 dub 2013 15:57
V tom časopise je také napsáno, že kvůli tomu spolku Holzova přišel DP o dotaci a tak není jasné, jestli se trať někdy opraví? To přece nemůžou myslet vážně, že stačí pár blbečků, aby se všechno zrušilo a pokazilo? Kde to žijeme?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Legendární linka 10 jako hlavní téma magazínu s tipy na trávení volného času v Brně? Ale ano, je to tak! Ale ano, je to tak! Ač není v tuto chvíli stále jisté, jestli se někdy desítka prodlouží až do Líšně, stojí za to si nové číslo přečíst!

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3088
29 srp 2009 19:30
Zatím se mluví o tom, že systém automaticky vyhodnotí nejvýhodnější jízdenku. Žádné podrobnější informace ke konkrétním pravidlům pro vyhodnocování konečné ceny jízdného nejsou.
Dále pročtením posledních příspěvků a lze zjistit, že cestující má mít dvě možnosti: buď jen pípnout a jít (cena se dopočítá po celém dnu), nebo navolit jízdné (i více jízdenek na 1 kartu, max za 500 Kč) a pípnout posléze.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2570
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Robert píše:
A přestup to bude nějak vyhodnocovat? Případně cestování po dobu např. 80 minut?

A půjde koupit i normální jízdenku ve vozidle? Jde mi o to, že třeba teď o víkendu jsem byl v Praze a v pátek večer jsem využil jízdenku na půl hodiny, v sobotu ráno taky. V sobotu večer po návratu z výletu jsem si pak pořídil jízdenku na celý den za 110 Kč, protože jsem jednak potřeboval večer dojet na místo noclehu a v neděli jsem plánoval větší ježdění po Praze včetně cesty na letiště a nechtěl jsem řešit, kdy mi zrovna skončí platnost jízdenky ... pokud by se postupovalo striktně podle londýnského systému, tak bych přeplatil ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Robert píše:
A pokud na účtu nebude ani koruna?


Pak by měl systém v reálném čase dostat odpověď od banky, že na blokaci nejsou na účtu dostatečné prostředky, a transakci zamítnout, obdobně jako (až na výjimky - povolené offline platby do určité výše při výpadku signálu) nelze provést bezkontaktní transakci při prázdném účtu. Záleží pak na DP, zda nechá pro případy výpadků povolit offline platbu s opožděným odesláním a riskovat tak malé % tržeb, které nebude možné zpětně zaúčtovat, či tuto možnost zcela vypne a při výpadku signálu bude transakce automaticky zamítnuta. Předpokládám, že cestující bude na zamítnutou transakci upozorněn výstražným signálem (výrazné pípnutí, světelný signál, informace na displeji).

Samozřejmostí je, že pokud bude nějaký velmi nízkorozpočtový cestující kalkulovat s částkou, která má být později stržena a nikoli s vyšší částkou za jednorázové blokace, v určité fázi cesty dojde k zamítnutí z důvodu nedostatku prostředků, přestože by mu obnos na kartě ve finále na jeho jízdy stačil. Ale takových limitních případů bude minimum..


Offline
Uživatelský avatar

6606
21 pro 2005 17:01
Přejel muže a ujel, viní obžaloba řidiče autobusu. Dostal tři roky vězení


Offline
7173
27 úno 2010 07:40
A pokud na účtu nebude ani koruna?


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Martan píše:
Vozidlo nebude počítat nic.

Richie píše:
Samozřejmě jsem myslel ty validátory či jak se to bdue jmenovat nebo server nebo co to bude vyhodnocovat...

Předpokládám, že to bude následovně:
1) Validátor resp. pokladna řekne serveru EOC, že bankovní karta provedla určitou transakci v určité ceně
2) Server EOC pošle požadavek bance na zablokování dané částky
3) Server EOC vyhodnotí jakou částku má nakonec strhnout a požádá o ni banku.
Body 1) a 2) se budou neustále opakovat a bod 3) se použije vždy po uplynutí nějaké doby.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18022 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 721  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 kvě 2024 23:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]