Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 577 z 720    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 720  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
marecek.00 píše:
Mohu se optat, co prodraží městský bus o 20 %? Automat, propracovanější zádržný systém, třetí dveře... To udělá milion?

Řekl bych, že kapříci.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Mohu se optat, co prodraží městský bus o 20 %? Automat, propracovanější zádržný systém, třetí dveře... To udělá milion?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
není nad to zaplatit si reklamu


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Opět více či méně jednostranně podaná informace:lidé v JMK jezdí v modernějších autobusech než jinde v republice.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
S1 znám důvěrně a je to fakt dobře odvedená práce. Totéž by se mělo udělat s D1 od Bosonoh na Veselku. Je to asi jediná možnost, jak po dobrém vyjít s občany a jejich sdruženími v Bosonohách, na Veselce a v Troubsku. A vymyslet nějaká solidní opatření pro R43 a její pokračování jihozápadní tangentou, která je důležitá aby provoz na D1 nezkolaboval po napojení R43. Pro příklady nemusíme chodit daleko - kromě citované S1 např. ve Švýcarsku dálnice A2 kolem Luzernu.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/kultura_region ... 10301.html
http://brnensky.denik.cz/kratce_region/826965.html


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Opět nemohu nevzpomenout na Rakousko.

Chápu, že tunel má jednu nevýhodu, a to tu, že svinstvo z aut se (přes filtry, ale stejně) vyfouká na jednom místě.
Zahloubení části rakouské S1 (viz např. zde - bohužel žádná fotomapa ještě není, moc nový :) | wiki) mi přijde jako ideální řešení. Co bych za to tady dal. :))) Vjezd i výjezd je relativně mimo zástavbu (u Černého bych to asi posunul dál k Troubsku, pokud jsou pořád platné visualizace na webu Brna).

(To už pak víc v ##MLUVÍM SPROSTĚ## budou Bosonohy a Troubsko, pokud se k protihlukovým opatřením bude přistupovat jako doteď. ;) )

(Ale nevím, školy nemám.)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: ale očividně se obyvatelé Bystrce (ne všichni) snaží zlepšení dopravního spojení zabránit. Viz R43.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
protože tehdá se to stavělo podstatně lépe, stačí se podívat na mosty na Želivce, 50 let po stavbě a 35 let pod vodou a jak vypadají (sice použitelný už nejsou, ať už kvůli tomu, že k nim jaksi nevede cesta, tak kvůli tomu, že nebyly stavěné na podvodní provoz, ale jsou kompletní a pořád stojí). dneska postavíš most a za 35 let pod vodou ho pomalu ani nenajdeš

svoji fotku nemůžu najít, tak alespoň odkaz, o čem je řeč http://www.dalnice.com/fotogal/d01/boro ... g_2115.jpg


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
To, že Bastr nemá pořádné napojení na dálnici (ale ani na sever) je svatá pravda a je skandální, že se o to ani nesnaží. Marečka bych rád vyvedl z omylu - ty konstrukce od Dolfy drží i po 60 letech jak luteránská víra. Žádný most neteče, izolace perfektní. Opravdu stačí shrnout hlínu, položit štěrk a balenou a může se jezdit (teda s výjimkou mostu za hrází).


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Taková vlakošalina jezdí v Karlsruhe.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
kombinovaná trať realizovatelná je (někde k tomu mám v němčině nějakej katalog dělanej pro obyčejný lidi) a praktická, to už záleží na úhlu pohledu


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
brnensky.denik.cz píše:
I pokud nakonec zvítězí varianta vlakového diametru, nemusí Brno o podzemní tramvaj přijít. „Prověřuje se i možnost kombinované tratě. Tedy pro vlakové i tramvajové linky,“ upozornil Bielko.

Je vůbec něco takového technicky realizovatelné? Ani moc praktické se mi to nezdá. Existuje vůbec někde něco takového?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nehoda na Lidické (- možná to, o čem se zmiňoval Miky v jiném vlákně).


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zas něco o diametru http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 10226.html

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
sportovecbrno píše:
Opravdu to tak moc bude vadit ? Viz. vizualizace -vždyť u té hráze se toho zas tak moc neděje, ne?

Když se to zakomponuje do přírody, že to nebude příliš výrazné, tak v pohodě. No, u hráze se mnoho neděje, tam je to už v pohodě. Problém bude s ulicí Přístavní, tam chodí opravdu většina lidí, co přijede na prýgl šalinou a jde na loď. Taky proto tam jsou ty stánky.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

440
04 zář 2009 13:33
Tetčice
Opravdu to tak moc bude vadit ? Viz. vizualizace -vždyť u té hráze se toho zas tak moc neděje, ne?

_________________________________
www.scitani.cz ...já su moravák !!!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2489
28 lis 2007 23:00
Brno
Napadlo mě řešení, ale to by bylo podle mě finančně náročné.
Pokud se podíváte na Hradec Králové, tak tam mají údělán takový pěkný skleněný tunel, který hluk minimalizuje o několik desítek procent.
Něco podobného by bylo vhodné i na přehradě.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Ja, ac z Bystrce, se zacinam klonit k nazoru, ze R43 pres Bystrc by melo byt to spravne. Minimalne z nize uvedeneho duvodu, tj. jak mizerny je najezd na dalnici z Bystrce. Sjezd v oblasti Veselky by byl potreba jako sul! Jedine co mi stale vadi je vedeni silnice kolem prehrady, tam je proste klidova a rekreacni zona, coz nemuze existovat s rychlostkou za zady...

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
R43 je zajímavější než VMO proto, že s auty které jezdí přes Brno nebo výhledově kolem něj toho město moc neudělá a snadno se jich nezbaví, takže ta silnice je jediné co se dá dělat. U VMO je naopak předpoklad, že většina aut co po něm pojede pojede z Brna, do Brna, nebo, v největším počtu případů, oboje. A tady se dá dělat mnohem víc, chybí atraktivní a dostupné bydlení, které není 10 kilometrů za městem, obchody, což jsme už řešili, se přesouvají do pěšky nedostupných komplexů za město, s tím mizí i pracovní místa, která se taktéž přesouvají daleko a daleko. Není ucelená síť cyklostezek. Spousta nových silnic by dávala smysl, kdyby v Brně docházelo k bouřlivému růstu počtu obyvatel nebo ještě bouřlivějšímu ekonomickému růstu. Ten ale nikde nevidět. A jaký krok za posledních 10 let udělalo město, aby nějakým způsobem zamezilo nicnepřinášejícímu růstu dopravy? Kdyby i jen tisíc lidí navíc mohl bydlet poblíž svého pracoviště a chodit tam pěšky, a ještě si cestou zpátky nakoupit, ušetřilo by se každý den tisícovka jízd autem, a nikdo by o nic nepřišel, nikdo by nebyl méně spokojený, produktivní, nebo cokoliv. Naopak.

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co mně nejvíc vadí je skutečnost, že u obou variant se najde skupinka lidí, kteří požadují tu druhou. Proti trase v boskovické brázdě tu stojí fakt, že doprava přes Bystrc by zůstal +/- stejná. Pokud by se postavila varianta pod Bystrcem, v této městské části by zcela očividně ubylo aut (na povrchu). Zaprvé těch, které přes ni projíždí, za 2. i (části) obyvatel Bystrce, kteří ji budou moci taktéž využít.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně bych řekl, že problém bude v tom, že ty Hitlerovské konstrukce už budou dávno na rozpadnutí. Přece jenom je to 80 let bez jakékoliv údržby a je to nedokončené dílo... Mám obavu, že z té infrastruktury bude už jen málo použitelné...


Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Na R43 je nejlepší, že kdyby se postavila v Hitlerově trase, tak to bude nejlevnější stavba, protože většinu terénních prací včetně několika mostů stihl udělat ještě Hitler.

No mám své pochybnosti, domnívám se že když to dostane do ruky dnešní projektant tak se asi zjistí že leckterý most potřebuje rozšířit, posunout... a to jak z důvodů objektivních, tak z důvodů zbytečných (Přece bysme neušetřili na odstavném pruhu na mostě nobo za jednodušší křižovatku a tak, ne? Vždyť by to snad nedajbože mohlo bejt i moc levný!)
Jinak na R43 je podle mě úplně nejdůležitější začátek - nájezd/sjezd z dálnice v oblasti Veselka, stačí si uvědomit jak a kudy se dneska lze z dálnice dostat do oblasti Bystrc a okolí - jedna možnost horší (a delší) než druhá, i když nové Pisárky aspoň jednu ze čtyř možných kombinací trochu zlepšily, to jo.
Ne že by ten zbytek nebyl užitečný (osobně fandím Hitlerově variantě, snad možná někde trošku hloubit), ale tolik muziky za poměrně málo peněz už jinde nedosáhne...

A že by se možná ukázalo že VMO je při funkční R43 předimenzovaný? No jednak si fakt nejsem jistej že by byl moc předimenzovanej i pak (možná trochu, ale ono se to užije, o to se nebojím), ale hlavně tu není naprosto žádná záruka že se vůbec někdy podaří tu R43 realizovat, ať už z důvodů právních (protesty, obstrukce, žaloby) nebo že na to prostě nebudou prachy...


Offline
1
10 kvě 2010 22:32
Mám ten pocit že se my R43 ať už postavené na plánu HitlerovY dálnice, či jiném akceptovatelném plánu..v celé její délce nedočkáme


Naposledy upravil Eda dne 27 úno 2011 23:43, celkově upraveno 1
Opravena hrubka.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
thingie: Přesně tak! Kdo jede od Bratislavy nebo od Vyškova na sever, tak po Svatoplukově a přes Tomkáč musí projet, ať se mu to líbí nebo ne. Až bude v provozu R43, tak už se pak nikomu nevyplatí kodrcat se přes město, ale vyplatí se jet sice delší trasou, ale zato dálničního typu. Musí se ovšem ta R43 zprovoznit dřív, jako dostavba VMO, jinak se tranzitu nezbavíme.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 574, 575, 576, 577, 578, 579, 580 ... 720  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 11:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]