Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 605 z 719    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 ... 719  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Tak k těm okružkám t-38 a t-39 mi dnes řekl kolega toto:
Je to za trest jezdit!
Nejdříve nemůžeš odbočit vlevo na Vaňkově nám., pak stojíš v koloně na Tvrdého, pak odbočíš vlevo a poskakuješ v koloně až po Čápkovu, pak jakž takž až k Rozmarýnu, kde narazíš na další kolonu. Po odbočení vpravo stojí kolona ve dvou pruzích na Žerotínově nám, a protože t-bus má křížení s Veveří odizolované, tak si nechá mezeru, aby se mohl rozjet a přejet ho. Jenomže na to čekají naši inteligentní řidiči IGK, kteří mu tam hned "fuknou" před čumák. Takže přejezd Veveří je výhra v loterii!
Sekera v průměru -10 minut je ještě v pohodě... :pray:


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No dobrá, řekněme že současné vedení t-38 a 39 je pro cestující lepší. Ale kdo to zaplatí? Aby ty peníze na navýšení vozkm pak někde nechyběly.

Klouby na t-26 jsou komplikovaný problém. Není až tak snadné říct, jestli mají být klouby přednostně na t-25 nebo na t-26. Osobně si myslím, že by měly být klouby mnohem rovnoměrněji rozptýleny mezi obě linky. Ideálně 50 na 50. Samozřejmostí by ale také měl být nákup nových kloubových trolejbusů, tak aby co nejdříve byly pokryty minimálně všechny celodenní kurzy na t-25 a 26 a pak by mohly klouby jezdit i na t-37 případně i jinde (např. ta t-30 až tam zase začnou jezdit trolejbusy).
Samozřejmě že tramvaj ke kampusu je to nejideálnější řešení a opět to ukazuje, jak v Brně chybí plánování, protože ta tramvaj už dávno měla stát. Ale to už jsme jinde.

Pokud jde o t-37, v současné době by se mi líbily více než přejezdy mezi t-25 a 37, kloubové autobusové posily ve špičkách, nejlépe jako přejezdy z/na noční linky. Ale samozřejmě jen jako dočasné řešení, než bude dost trolejbusových kloubů i na t-37. I když, s 15 m souhlasím, ale to je spíš šotosen, bohužel.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
72
10 dub 2010 16:03
Citace:
Ano,to máš úplnou pravdu ,třeba nedávno jsem jel t-37 narvanou od Mendláku až po zastávku Stamicova,kde polovina lidí z trolejbusu vystoupila.Jinak co se týče t-30 tak ta je zralá na kloub ,protože už teď x30 kapacitně(hlavně v ranní špičce) nestačí ,jak jezdí narvaná(hlavně spoje na Vrázovu ráno kolem 7.30).

chtělo by to více drátolezů a místo kam je uskladnit :-D teď už jenom pár milionů a je to v pohodě,,, jenomže toho se asi nikdy nedočkáme ....


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Miky píše:
A vůbec, odjakživa tvrdím, že linky 30 a 37 (a možná i 36) jsou zralé na patnáctimetry. Ale to je v Brně zatím sci-fi.

Ano,to máš úplnou pravdu ,třeba nedávno jsem jel t-37 narvanou od Mendláku až po zastávku Stamicova,kde polovina lidí z trolejbusu vystoupila.Jinak co se týče t-30 tak ta je zralá na kloub ,protože už teď x30 kapacitně(hlavně v ranní špičce) nestačí ,jak jezdí narvaná(hlavně spoje na Vrázovu ráno kolem 7.30).

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
72
10 dub 2010 16:03
když už nové Tbusy tak bych uvažoval o nových kloubech (solaris) a většinu sol nahradit 15metry ... buhužel v poslední době to vypadá jen na malé % úspěšnosti této idei .... (chtělo by to 23Tr biggrin )


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dovolím si hájit 37. Pravda, že mimo špičku tady jsou klouby relativně zbytečné, ale už před začátkem výjezdu odpoledních kurzů (cca od 12:30 - 13:00) už začíná být poměrně plno. Ve špičce jsou klouby opodstatněné. V současné situaci by bylo asi nejlepší, aby to jezdilo na střídačku kloub - sólo, v sedle by klidně stačily sóla (klouby by třeba mohly přejíždět na 25, zatímco celodenní sóla z 25 zase na 37 - a ve špičce jezdí na 25 i 26 hromada sólových posilových trhaček, takže by se proti současnému stavu zas tolik nezměnilo).

A vůbec, odjakživa tvrdím, že linky 30 a 37 (a možná i 36) jsou zralé na patnáctimetry. Ale to je v Brně zatím sci-fi.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
304
12 lis 2007 20:03
MartinV: Souhlas.
Mně se zdá současný výlukový stav velmi dobrý, jednak je lepší návaznost na t-25/26 a navíc získala Masaryčka lepší spojení s Bystrcí a Žabinama (jediný přestup na Konečňáku). Z tohoto hlediska je škoda, že to je dočasné.
Jen jsou občas kaštani zmatení, když na Sušilové nastupují do trajfu a ten je pak zaveze jinam než kam jsou zvyklí. Ale to je problém menšiny.

Jinak co se týče kloubů, tak s tou t-37 souhlasím, tam je to pro celodenní provoz plýtvání (i když ve špičce to občas bývá síla). Ale co si budem nalhávat, v t-25/26 to bývá občas síla i mimo špičku, zvlášť v sólech.
Provoz většiny kloubů na t-26 plýtvání není, nedovedu si představit obsluhu Kameňáku v sólu po 10 minutách.
Pokud by byl menší interval, např rozloženě 4minuty - 6minut v sólech, mezitím ještě vložená t-25 v kloubu - výsledný interval na většině trasy (čtvrtě - tomkáč) 4-3-3 (polovina t-26 do VoHu), dalo by se o sólech na t-26 uvažovat, zároveň by se zlepšila kapacita ke kampusu v sedle, ve špičce by tohle asi být nemohlo, ale tam pomůžou režijky kampus - kameňák.

Edit: ale vlastně je to blbost, v sedle by to zas nešlo, protože by bylo moc vozokm. Už jsem se do toho zamotal.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: tím, že bys poslal t-38/39 na Mendlák bys docílil toho, že bys z velké části Masarykovy čtvrti zabil spojení s Komenského náměstím (a tím okolního středu města), také by t-39 jenom kopírovala část trasy a-51. Tímto řešením (jak dnes tyto dvě linky jezdí) obsluhují větší území, jelikož obsluhují to co standartně + něco navíc.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Kdo ty výluky v Brně poslední dobou vymýšlí? Proč jezdí t-38 a 39 tak komplikovaně? Oč jednodušší pro cestující a levnější pro DP by bylo, kdyby jezdily na Mendlák, jak se to původně plánovalo.

johnny05 píše:
http://www.novinky.cz/vase-zpravy/jihomoravsky-kraj/brno-mesto/1796-875-dopravni-podnik-v-brne-posili-dopravu-k-univerzitnimu-kampusu.html

Kdyby už dávno byl dostatek kloubů na t-25, tak nemusely ty problémy být tak velké. Ale místo aby se nakupovaly nové kloubové trolejbusy, tak se s těmi současnými plýtvá na t-37, kde jsou naprosto nesmyslné a zbytečné a do jisté míry i na t-26. Kdyby se všechny klouby přesunuly jen na t-25, hned by to bylo o něčem jiném.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
stuřík: o tom už se tady mluvilo, pokud se pamatuju, z Nových sadů na Komenskýho nám

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
http://www.novinky.cz/vase-zpravy/jihom ... brne-.html
Citace:
Na okraji vozovky bude vybudována kusá tramvajová kolej pro otáčení a odstavování tramvají. Zde by měla být také ukončena budoucí historická tramvajová linka H, která bude s cestujícími brázdit centrem Brna s ukončením na Komenského náměstí.

Co?! Nějaká novinka? a zase Varták

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
chate, seš slavnej! sarcastic (2.fotka od johnyho odkazu)

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
http://www.novinky.cz/vase-zpravy/jihom ... mpusu.html

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
dyť už logicky se musí dělat Plotní jako první. Nejdřív přeložit tramvaj a pak dělat tu 4proudovku. Jak by to dělali s šalinou v zádech? Taky sem si toho prohození všiml.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Já ještě doplním - na stránkách města jsem našel Harmnogram výkopových prací:
http://gis.brno.cz/ost/kvp/harmonogram/
Když se tam zadá Tramvaj Plotní, tak se zobrazí předpokládaná doba stavebních prací (uzavírky) na jednotlivých ulicích. Zkusil jsem to zakreslit do mapky (realita bude samozřejmě asi posunutá):

Obrázek

Zajímavé na tom je, že podle toho by se měla dělat Plotní ještě před Dornychem, kdežto v prezentovaných materiálech (kromě těch nejstarších) se počítá, že se prvně bude dělat Dornych.
A ještě v posledním čísle časopisu Silnice železnice je článek o tomto projektu, kde se vyjadřuje někdo z Brněnských komunikací a mj. kritizuje nelogické hlukové limity, kvůli kterým se prakticky nedá postavit tramvajová trať v zástavbě. Zajímalo by mně, jestli se už tento problém vyřešil, nebo se poskytuje salámovou metodou - uděláme 0. etapu a pak se nám snad podaří dostat povolení na další...

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Jen doplním předchozí příspěvek:

Celkový záměr projektu "Tramvaj Plotní" je následující:

Rekonstrukce veřejných ploch v dotčeném území, zahrnující rekonstrukci inženýrských sítí,
přeložku tramvajové trati z ulice Dornych do ulice Plotní, dopravní zklidnění ulice Plotní,
úpravu ulice Dornych na čtyřpruhové uspořádání, výstavba nových komunikačních propojení
(ulice s pracovními názvy "Agrozet" a "Nová"), úpravy dalších stávajících komunikací v
území a řešení obsluhy území.

Celková délka úpravy a základní parametry jednotlivých ulic jsou následující:

ul. Dornych: cca 1450 m, čtyřpruhové uspořádání, hlavní sběrná městská komunikace
ul. Plotní:cca 1350 m, tramvajová trať, dopravně zklidněná obslužná městská komunikace
ul. "Agrozet": cca 500 m, dvoupruhové uspořádání, obslužná městská komunikace
ul. "Nová": cca 200 m, dvoupruhové uspořádání, obslužná městská komunikace

>>>>>>>>>>>>>>> vizualizace zde <<<<<<<<<<<<<<<


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Začala nultá etapa projektu Tramvaj Plotní
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 01010.html


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
a už je venku i má reakce :-)
http://reporter.denik.cz/CZ0642/305/

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
agent_s_teplou_vodou píše:
-při zavřených dveřích by mohla druhá kamera snímat VP část interiéru //odzadu dopředu//
-při zařazené zpátečce by mohla třetí kamera snímat prostor za vozem


toto by se mi také líbilo a nebyl by to zas až takový problém, jenom by se muselo chtít

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
A přitom by stačilo, kdyby se pan Varták poptal samotných řidičů, jak je to s tím výhledem. Ono jde na ty prostřední dveře vidět i zevnitř vozu, a nad těmi zadními je kamera. Po zavření předních dveří je výhled dozadu opravdu luxusní. Co se týká toho kneelingu, tak tam, kde je velmi vysoká nástupní hrana (a hrozilo by případné poškození dveří), tak tam přece není potřeba vůz naklápět. Ten článek je opravdu postavený na záměně pojmů a dojmů a na hlouposti jeho autora.

PS: K té kameře mám tyto výhrady:
-nemusela by se vypnout hned jak se zavřou dveře, ale ještě pár sekund běžet
-při zavřených dveřích by mohla druhá kamera snímat VP část interiéru
-při zařazené zpátečce by mohla třetí kamera snímat prostor za vozem


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
bohužel už nešel edit, ale koukám že dotyčný pisálek píše i pro Novinky.cz, takže úroveň díla je jasná :-D

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
http://reporter.denik.cz/CZ0642/562/

co toto je prosímvás za blábol jako Brno??
dotyčný pan Varták snad neviděl autobus ani z rychlíku, a to už tady jezdí 20let :-D

okamžitě jsem musel reagovat

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Něco málo o Crossech.


Offline
Uživatelský avatar

163
26 črc 2006 15:05
Mně dneska borec venku nedočkavě (odblok dveří je asi 1-2s po zastavení vozu) mačkal odrazku vedle dveří, a tak aspoň se člověk zasměje :-D


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Navíc to nejde promáčknout =D. Mnohdy vidím duchny jak do toho klovaj prstama, a ono nic. Taky jsem měl poprvé problém, než jsem zjistil, že ten prst na tlačítku musím chvilku podržet...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17959 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 ... 719  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 08:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]