Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15820 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 633  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 02 srp 2020 10:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 227
Od: 31 led 2010 23:09
Brněnský dopravní podnik koupil dva historické autobusy, používá je hlavně pro marketing.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2020 19:47 

Příspěvky: 1453
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Píšou o tom možná nákupu T6 i na Zdopravy, je to ze včerejška (30. 7. 2020).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2020 12:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6216
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Stejně tak se deník při nehodě na Milady Horákové trochu zamotal do pojmů trať-kolej-kolejnice.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2020 10:14 

Příspěvky: 1392
Od: 04 bře 2012 23:26
Přijde mi, že pojmy souprava a vůz a dneska nikdo neřeší. To samé displej a obrazovka. Lidi jsou prostě příliš jednoduchý.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2020 10:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6216
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
V článku si autor plete pojmy souprava a vůz, za mě T6 rozhodně lepší, než starší T3.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2020 09:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
V Praze tramvaje dosloužily, využít je chce brněnský dopravní podnik


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2020 11:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6286
Od: 21 pro 2005 17:01
Černý pasažér v roušce odstrčil revizorku a utekl i s jejím mobilem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 črc 2020 13:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6286
Od: 21 pro 2005 17:01
Černého pasažéra na útěku před revizorem srazilo auto, zvedl se a pádil dál


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 črc 2020 07:55 

Příspěvky: 81
Od: 26 dub 2011 09:13
Navíc tato značka tam již kdysi byla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 črc 2020 13:46 

Příspěvky: 2356
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Hmm, tak nevím. Dnes jsem jel přes Holzovu a zákaz jízdy pro nákladní vozidla je tam už teď, takže nevím, co chtějí získat přidáním dodatkové tabule "mimo dopravní obsluhy". :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 22:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1778
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Alanis píše:
Se divím, že tam není zákaz průjezdu mimo DPMB, když už tama jezdí většina a to ani žádný semafor na křížení s tratí není...

Aneb musíme vymyslet co nejvíce argumentů proti obnovení...

Nicméně v obnovu tratě již nevěřím, v česku mají grázlové vždycky navrch.


Je vidět, že v ČR chybí zákon o liniových stavbách, který by řešil nejen silnice a železnice, ale i třeba elektrické vedení. U nás takto zbytečně dvakrát podkopávali silnici kvůli elektrické přípojce pro GSM vysílač, protože majitelka jednoho pole, bydlištěm na druhém konci republiky, odmítla věcné břemeno při hranici pozemku. Bohužel podle současných předpisů je pozemek znehodnocen stejně bez ohledu na to, kde je to břemeno umístěno. Přitom selským rozumem je jasné, že pokud je to při hranici, tak je znehodnocení mnohem menší, než když je to vedeno prostředkem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 20:14 

Příspěvky: 2356
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Z toho materiálu je patrné, že chtějí na Holzovu umístit zákaz vjezdu nákladních automobilů. S tím souhlasím, ty tam opravdu nemají co dělat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 15:08 

Příspěvky: 108
Od: 25 říj 2019 10:12
Našel jsem k tématu dopravy na Holzově tohle: https://www.brno-lisen.cz/zapis-k-dopravy-1-7-19/f15555


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 13:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 581
Od: 15 srp 2012 14:28
Se divím, že tam není zákaz průjezdu mimo DPMB, když už tama jezdí většina a to ani žádný semafor na křížení s tratí není...

Aneb musíme vymyslet co nejvíce argumentů proti obnovení...

Nicméně v obnovu tratě již nevěřím, v česku mají grázlové vždycky navrch.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 13:31 

Příspěvky: 5148
Od: 27 úno 2010 07:40
Rejpale. Chtěl. Ale asi málo. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 13:24 

Příspěvky: 2356
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Robert: Nechtěl jsi napsat "jel => nejel", případně "Holzovu => Drčkovu? :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 12:56 

Příspěvky: 5148
Od: 27 úno 2010 07:40
M: Přesně tak, neznám v podstatě nikoho, kdo by přes Holzovu jel, pokud před ním nejede 78.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 12:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5680
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
PvvS píše:
POkud to je vrácený na začátek, tak je ideální šance to vzít v původní stopě. A vynechat veškerý nesmysly vzniklý odsunem tratě a noovstavbou obslužné komunikace. V původní stopě by mělo jít jen o obnovení s minimem papírování.

Podle mě to tak jednoduché nebude. I kdyby se povedlo vyjednat, že samotná trať (svršek a spodek) půjde povolit pouze stavebním řízením, minimálně trolejové vedení, napájení, zabezpečení přejezdu Drčkovy a další navazující inženýrské sítě budou územní řízení vyžadovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 12:45 

Příspěvky: 2367
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Po té Holzově je to rychlejší a jednodušší už dnes, oběma směry, několikrát jsem zkoušel jet spodem, ale časově si vůbec nepomohu a na pohodlí taky nic moc, ty rozmláceny přejezdy a připojení na Holzovu kde každej druhej ti nedá přednost, to vůbec a pokud jedu na Slatinu tak to rychlejší neni ani omylem, protože zatočení doleva na Drčkovu je větší časová ztráta a je to víc nebezpečné než řpipojení na konci Holzove. V podstatě už dnes kdo jede od vinohrad jede po Drčkove kdo jede do a z Líšně jede na 90% Holzovou oběma směry. Měřil jsem to i s N99 a oběma směry vyhrála na celé čáře Holzova.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 12:12 

Příspěvky: 52
Od: 30 říj 2019 16:42
Srovnávat přejezd na Drtičkové není úplně vhodné s rozdělením kolejové a silniční dopravy na Vídeňské protože v dohledné vzdálenosti semaforu už není možnost jak toto křížení objet na rozdíl od přejezdu na Drtičkové kde ta možnost prostě je.
Tím ale rozhodně nechci říct že to není jen obstrukce.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 10:50 

Příspěvky: 108
Od: 25 říj 2019 10:12
Spousta řidičů jezdí Holzovou už dnes, možná se jim to zdá přímější cesta a minimálně ve směru do Slatiny se tak vyhnou nepříjemnýmu levýmu odbočení na čtyřproudovou Drčkovu. Časově to je podle mě dost podobný (pokud přede mnou nejde a-78, která mě 2x zastaví bez možnosti objetí). Takže přidání další "překážky" v podobě dvou přejezdů (jasně ty přejezdy jsou tam už teď, ale...) na tom "obchvatu" podle mě může skutečně způsobit vetší provoz před Holzovu, zase bych to nevydával za úplnej blábol. Což tamním obyvatelům vadí (stejně jako trať a stejně jako všechno ostatní, kromě jejich černých staveb) a existují snahy (zatím smetené ze stolu) o zneprůjezdnění Holzovy ať už zákazem vjezdu mimo dopravní obsluhu, zakázaným průjezdem nebo jsem snad někdo dokonce viděl i návrh na fyzické zaslepení té ulice.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 10:19 

Příspěvky: 5148
Od: 27 úno 2010 07:40
Ta myšlenka ohledně přejezdu se SSZ je neskutečný blábol.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 10:15 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1650
Od: 07 dub 2006 09:03
Vidím to nemlich stejně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 08:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8732
Od: 10 čer 2004 11:19
POkud to je vrácený na začátek, tak je ideální šance to vzít v původní stopě. A vynechat veškerý nesmysly vzniklý odsunem tratě a noovstavbou obslužné komunikace. V původní stopě by mělo jít jen o obnovení s minimem papírování.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2020 08:06 

Příspěvky: 2367
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Všechno jsou to jen výmluvy majitelů černých staveb. Dokud se s něma bude jednat v rukavičkách jako doposud, budou stavbu blokovat dalších sto let. Už tam měl být dávno bagr a srovnat to tam se zemí a naúčtovat jim to včetně pokut za neoprávněné užívání cizího majetku.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15820 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 633  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 srp 2020 21:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]