Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15358 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 615  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 20:48 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5460
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Kdyby došlo na realizaci "muzea Husovice" a město bylo ochotné prezentovat i vozidla patřící TMB, kapacita expozice určitě bude omezená. Jednak kapacita Husovic nebyla nikdy nic moc, pak taky vozidla musí být nastavěna s nějakými rozumnými rozestupy a určitě bude potřeba počítat s vystavením vozidel všech tří trakcí. Nějaký zásadní přesun tramvají z Líšně bych moc nepředpokládal.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: včera, 13:38 

Příspěvky: 2057
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Aha, teď je otázka, jestli to muzeum má být jen pro retro vozy DPMB nebo pro všechny vozy, to znamená i pro ty v Líšni. Pokud bude muzeum řešit DPMB, udělá to na svém pozemku = právě ty husovice. Nějaké BVV je uplně mimo mísu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 13:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1701
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Přidám svoji šotofantazii:
Osobně bych nejradši viděl muzeum v jednom pavilonu na výstavišti. Výstaviště je dost velké na to, aby se tam postavila předváděcí trať, která by se dala využít i při MSV k předváděcím jízdám nových tramvají.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 13:01 

Příspěvky: 4405
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
goldfinger píše:
A muzeum nechat v Líšni, tam jeho potenciál umocňuje TT, o jejíž obnovu se svádí tuhý boj.

A opět. Jak souvisí depozitář TMB s myšlenkou DP udělat si svoje muzeum?


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: včera, 10:36 

Příspěvky: 2057
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Ta myšlenka s muzeem v Husovicích není zas tak špatná s tím, že by se tam přestěhovaly všechny Brněnské vozy a vše co neni Brněnské by zůstalo v depozitu v Líšni, bylo by tam víc místa a dalo by se to konečně i v té Líšni normálně zpřístupnit jako každé normální muzeum. Zajímavé je, že ani v tomto článku se nikdo nezmiňuje o tom, kam s trolejbusy, což je docela hodně blbé, Nová vozovna je potřeba i kvůli dílnám už i v současné době kdy Komín nestíhá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 10:27 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1465
Od: 07 dub 2006 09:03
K článku o proměně husovické vozovny na muzeum: Za mne by bylo lepší, kdyby se do Husovic vrátily šaliny. Byl by efektivnější výjezd na lniky d2,3,4 a 5. Co jsem slyšel při DOD tak se uvažovalo o trolejbusové vozovně v areálu Šimických kasáren (pod estakádou VMO). Nevím, zda to definitivně padlo, ale místo by to bylo očividně dobré. A muzeum nechat v Líšni, tam jeho potenciál umocňuje TT, o jejíž obnovu se svádí tuhý boj.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: včera, 08:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6083
Od: 21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Muž ležící v tramvaji nadýchal přes 3 promile, strážníci u něj našli podezřelou sušinu

Do řečkovické smyčky přivolal strážníky v pondělí večer řidič tramvaje, který nedokázal probudit jednoho z cestujících. Hlídka městské policie našla muže ležet skrčeného pod sedačkami a vůbec na ně nereagoval. Protože kolem běhal rozrušený pes, do Řečkovic dorazila také kolegyně s odchytovým vozidlem. Té se podařilo malého psa chytnout a převezla ho do útulku, kde na svého majitele počká. Na místo mezitím dorazili přivolaní záchranáři, kteří naznali, že pětatřicetiletý muž je nezraněný, ale silně opilý, a sanitka záchytu ho proto převezla k vystřízlivění. Tam nejen, že muž nadýchal přes 3,11 promile alkoholu, ale strážníci si také všimli, že má u sebe zavařovací sklenici plnou usušených zelených rostlin. Na záchytnou stanici proto vyrazili také republikoví policisté, kteří se budou případem dále zabývat


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 14:05 

Příspěvky: 531
Od: 25 led 2006 09:46
Ty se rozpadnou. Už je mi jasný, proč se nové trolejbusy nekupují.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 13:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 193
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Ojin píše:
Brněnská vozovna v Husovicích se změní na muzeum veřejné dopravy
Zajímavé, turisticky asi lepší poloha, blíž k centru, ale osobně by se mi líbilo víc, kdyby se něco udělalo s areálem v Líšni.

To je sice hezký, ale kam dáte těch 44 trolejbusů?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 10:58 

Příspěvky: 1199
Od: 18 led 2009 10:06
Hlavně by měl od prosince být novej odbavovací systém na čip. karty , ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 10:36 

Příspěvky: 4405
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ale tohle by mělo spadat pod DP, ne pod TMB.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 čer 2019 10:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6083
Od: 21 pro 2005 17:01
Prodej jízdenek na pokladnách drah končí. Pro některé budou lidé muset do města

Citace:
Mírnou výhodou podle ní je, že do Brna jezdí za prací. „Jenže tam bývají dlouhé fronty u pokladen, a když budu mít volno, budu tam muset jet schválně. To je čas a peníze navíc,“ zlobí se.


Tak snad si to vyřídí v den, kdy jede do práce, proč by tam jezdila v době, kdy má volno? A jaký peníze navíc? Snad tam pojede na předplatní jízdenku, která jí ještě platí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 čer 2019 23:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 328
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Brněnská vozovna v Husovicích se změní na muzeum veřejné dopravy
Zajímavé, turisticky asi lepší poloha, blíž k centru, ale osobně by se mi líbilo víc, kdyby se něco udělalo s areálem v Líšni.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 čer 2019 16:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6083
Od: 21 pro 2005 17:01
M píše:
Okna se nesmí zamykat


To je od té doby, kdy jistý cestující otevřel (spíše vypáčil) okno, které bylo zamčené?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 čer 2019 13:29 

Příspěvky: 165
Od: 03 zář 2012 18:05
ZGHK píše:
A pro ultrazz opisovače jsou detaily k jednotlivým kouskům uvedeny ve smlouvě, ke stažení tady.

Mimochodem, doprava každého jednoho kousku vyjde na 29.500 Kč.

Tak to jsme koupili asi docela levně. Našel jsem v Registru i smlouvu na prodej 10x T6 do Sofie, zhruba stejně najetých Km, jen 2 roky zpět. A cena byla 529 000 Kč, tedy o 178 tis. víc.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 12:13 

Příspěvky: 64
Od: 04 led 2011 20:56
U trolejbusu (Solaris) je to ještě trochu jinak... tam nemůže řidič dělat v podstatě vůbec nic. Automatická řídící jednotka je nastavená tak, aby udržovala teplotu na 22°C a vůz si v prostoru pro cestující vše ovládá sám - v zimě sám spouští topení a v létě zase naopak klimatizaci. Jediné, co řidič může ovlivnit, je zlepšení vytápění v zimě (zapnutím přídavného vytápění). Ovšem překročí-li teplota stanovenou mez, tak se topení vypne a nikdo s ním nehne (to samé platí i u klimatizace).


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 10:48 

Příspěvky: 2057
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
tukator: nevím jak u trolejbusů, ale u autobusu máš jedno tlačítko a to je klima zapnutá nebo vypnutá, teplotu a vše si to dělá automaticky samo a řidič to neovlivní. Je tam nějaká nastavená teplota a ten stroj se to snaží udržovat sám.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 čer 2019 09:43 

Příspěvky: 78
Od: 26 dub 2011 09:13
Teď sem jel 30 solarisem, měla zamčená okna a klima jela na minimum. Při daném počtu lidí v trajfu tam bylo na zdechnutí, řidič na dotaz odvětil, že to má puštěné a že to na konečné zkontroluje. Což je ale naprd, když je uvnitř nedýchatelno...


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 08:59 

Příspěvky: 2057
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
To já vím taky moc dobře, že otevřená okna na klimu nemají žádný vliv, to je i otestované a ta klima funguje velmi dobře ikdyž jsou všechny okna dokořan. DPMB má v pokynech, že se okna nesmí zamykat, tak to prostě je, takže si je kdokoli a kdykoli může jakkoli otvírat a zavírat, dle mě to nevadí. Horší je to s výkonem motoru, ten je ubohý a kloubák téměř nejede a nadávají na to i u sól (tam ale nemám osobní zkušenost). Na každé zastávce vypínat klimu aby ses odlepil od silnice neni uplně ok. sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 07:35 

Příspěvky: 131
Od: 06 pro 2009 11:01
Argument, že klimu není potreba pouštět, protoze cestující stejně otevřou okna, je podle mě blbost. Já teda jezdil zatim jen jednou s tím novým urbanem a měl jsem pustenou klimu celou odpolední část sluzby na 57 a okno za celou dobu neotevrel nikdo. A dokonce jsem byl od jedné cestující pochvalen, že ve voze bylo příjemně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 čer 2019 07:30 

Příspěvky: 50
Od: 21 kvě 2017 18:40
Přátelé, v roce 2019 by měly být všechny vozy s pevnými okny a klimatizace by měla fungovat po 3/4 roku nonstop a ne jen 6 dnů v roce, kdy je přes pětatřicet ve stínu. Podobně jako v železniční dopravě napříč celou Evropou. Klimatizace zdaleka neznamená jenom chlazení, ale i úpravu (přečišťování) vzduchu na ideální vlhkost a teplotu. Současný způsob používání klimy v našem podniku patří někdy do roku 1991. Že v tomhle roce ještě možná z výrobní linky vyšly poslední T3 s odporovou regulací, to je už další věc sarcastic sarcastic sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Online
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 23:28 

Příspěvky: 2057
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Okna se nesmí zamykat, zamčené okno se bere jako závada. Vůz se zapnutou klimou se téměř nerozjede, tím neobhajuju vyplou klimu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 23:19 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1465
Od: 07 dub 2006 09:03
Vozy, které mají klimu, mají také kličky na zamčení oken.Kaštani jsou často balvani, takže nezbývá, než okna zašpérovat a pak už se může vesele klimovat. Rozdíl je patrný.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 22:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 563
Od: 13 srp 2010 13:44
Nevím, proč tu pořád argumentujete klimatizací. sarcastic Já dnes jel pěti autobusy, každý z nich měl namontovanou klimatizaci a v tom děsným dusnu dnes ji měl zapnutou jen jeden...
V busech bylo strašně, tak jsem šel za řidičem a ten mi řekl, že to je stejně k ničemu, že lidi otevírají okna a že on si to zapne a my ať si tam děláme co chceme... No já nevím, ale kdyby v tom buse bylo příjemně, proč by se všechna okna otevírala? Jasné, najde se exot co přijde a rovnou otevírá okno, ale jinak nevidím důvod. Takže podnik může nakupovat vozy s klimatizací, ale museli by je řidiči také využívat stejně tak když prší, tak umět zapnout odvětrávání ve vozech, protože logicky nikdo okna v dešti neotevírá.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2019 18:50 

Příspěvky: 50
Od: 21 kvě 2017 18:40
10 let po přelomu tisíciletí objednat šaliny za bez mála 60 mil. Kč bez klimatizace byla zoufalost a trapas podniku. Dodatečná montáž v polovině životnosti tu ostudu neutlumí sarcastic


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15358 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 615  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 čer 2019 23:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]