Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1795 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 črc 2019 21:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 504
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Tak tu mám další várku foteček z rekonstrukce tratě do Líšně. Doufám, že se to bude líbit biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 10.7.2019)

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 28 čer 2019 23:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 504
Od: 28 črc 2013 14:13
Bydliště: Brno Juliánov
Podobně jako minulý rok, tak i ten letošní bych vám všem rád zprostředkoval fotoreport rekonstrukce tratě do Líšně - respektive její část od výhybky na Líšeň a Stránskou skálu po Novolíšeňskou. Promiňte prosím místy horší kvalitu fotek, nejsem profesionální fotograf biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 28.6.2019)

Samozřejmě, jakmile stavební práce postoupí, tak něco opět nafotím

_________________________________
Jsem dost nechápavej člověk, proto se nedivte, že mám někdy blbý otázky


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 čer 2019 16:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2262
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Čerstvě: odvolací orgán zrušil územní rozhodnutí pro líšeňku a vrátil k novému projednání místě příslušnému úřadu, takže se dá očekávat, že se celé kolečko bude točit znova a je otázkou, jestli to vůbec někdy postaví.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 20:05 

Příspěvky: 1045
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, já původně chápal Pisárky taky tak, že nepojede šalina jen pár měsíců a la letní výluka šalinového mostu nad VMO, jenco se povede zprovoznit aspoň jednu kolej na stávajícím tělese, aby vedle mohlo být staveniště, ale asi to tak jednoduše nejde. Obslužná komunikace se staví, jestli to chápu dobře, tak je to vlevo vedle stávajícího čtyřpruhu mezi ním a řekou na původních zahrádkách, tj. vlevo při směru jízdy z Pisárek na Žabiny. Takže, jestli to chápu dobře, už chybí jen povolení na samotnou ražbu tunelu, které nejspíš zase leží někde na MD na "nábřeží."
Jinak cílem obslužné komunikace nejspíš je to, aby nebyly busové zastávky na čtyř/šestipruhu dálničního typu kvůli plynulosti provozu (nejen šalinová NAD, ale taky okružky, jestli nezůstanou dál na Veslařské i po dostavbě).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 19:14 

Příspěvky: 2
Od: 03 črc 2012 06:24
Většina z nás to pochopila....


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 18:26 

Příspěvky: 66
Od: 23 bře 2014 19:59
Já nereagoval na tunel, ale na eframmcbethovu zprávu ohledně Plotní/Dornychu. Příště se to pokusím líp napsat O:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 17:34 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5475
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
eframmcbeth píše:
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?

Tahle varianta byla shledána jako technicky neproveditelná s ohledem na rekonstrukci kanalizace. Prvně bylo potřeba postavit novou stoku na Dornychu a pak do ní přepojit Plotní a pak na Plotní postavit novou stoku a stávající zrušit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 16:35 

Příspěvky: 2073
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Kazlík: pokud razím tramvajový tuznel uplně mimo silnice a komunikace, nemůže přeci nic zkolabovat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 16:19 

Příspěvky: 66
Od: 23 bře 2014 19:59
Protože by tím totálně zkolaboval jih Brna s dopravou. Takhle to aspoň popojíždí


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 15:57 

Příspěvky: 776
Od: 12 zář 2014 23:38
Ale tak úplně stejně je to přeci na Plotní/Dornychu. Dodnes nechápu, proč se prvně neudělala Plotní s tramvajovou tratí, pak týdenní výluka na "přepojení", a pak teprve rozkopat Dornych... ne, ta tramvaj tam nepojede dva roky... Jaký byl důvod pro tohle?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 14:38 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1161
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Aha, já žil taky v domnění, že maximálně bude kratší výluka, než se tramvaj přepojí ze stávající stopy do tunelu. Pokud prvně zruší šalinu, aby mohli rozšířit silnici a pak se bude bůhví kolik let čekat na proražení tunelu, tak to je fakt padlé na hlavu. Pak ale ještě nerozumím této formulaci:

Citace:
Nyní se staví obslužná komunikace pro městskou dopravu, až přestane jezdit tramvaj z Pisárek do Komína.

Obslužná komunikace kde? Místo čeho?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 00:47 

Příspěvky: 29
Od: 17 lis 2012 23:31
Leze to z nich postupně, v různých článcích:

Podle ředitele brněnského závodu Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) Davida Fialy tak aktuálně chybí z sedmi potřebných povolení pro hlavní trasu už jen jedno. „Předpokládáme, že během letních měsíců vypíšeme soutěž na zhotovitele,“ řekl Fiala. Půjde o zakázku v hodnotě zhruba dvou miliard korun. ŘSD zbývá získat ještě povolení na stavbu tramvajového tunelu.
https://zdopravy.cz/voda-z-tetcic-neusp ... elu-29168/

Takže na tunel chybí ještě jedno povolení, a proto se nerazí, s čímž ale Voda z Tetčic nemá nic společnýho. Taky jsem žil v tom, že žádná tramvajová výluka být neměla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 čer 2019 00:13 

Příspěvky: 2073
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
OndraK: to je to, co mi do teď nesedělo, že vůbec nerazí tunel, že mají nzačít za rok či dva či co, přitom můžou rubat díru než udělají vše ostatní a pak tam šoupnout šalinu a makat na silnici, takto to asi skončí mega výlukou na jedničce. No nechme se překvapit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2019 23:51 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5475
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
V odkazovaném článku na idnes.cz je zmíněna dosud neprezentovaná informace, že stavba proběhne za dlouhodobé výluky tramvajové trati mezi Pisárkami a Komínem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2019 22:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1161
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/brno-s ... pravy_krut

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 90531.html

Tak jsem se nedávno dotazoval, jak to s tímto vypadá a dnes tu máme odpověď. Ministerstvo dopravy zamítlo odvolání spolku Voda z Tetčic vůči jednomu ze čtyř stavebních povolení na Žabovřeskou, takže se může začít stavět v plném rozsahu. Třikrát sláva.

BrDeník píše:
Začneme konečně budovat hlavní trasu silnice, kterou zahrneme do současné stavby. Je možné, že se dokončení prodlouží o devět měsíců, o které se stavba zpozdila. Ale předpokládám, že to nebude nutné.

Tak to by bylo úplně nejlepší. Teď jen zaklepat do dřeva, aby to tak i dopadlo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 kvě 2019 18:14 

Příspěvky: 144
Od: 21 dub 2009 20:30
tr píše:

Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


To netuším, ale tak dva měsíce bude trvat, než se podepíše smlouva. U takto velké stavby se nejspíš bude moci hned začít s nějakými přeložkami sítí apod., práce na vlastní trati podle mého letos ještě nezačnou. Vždyť není projekt, natož stavební povolení...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2019 21:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7473
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Já si jenom říkám, jestli to zase "opravili" technologií Super Crete, tak to do dvou let popraská a opadá.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 kvě 2019 14:41 

Příspěvky: 97
Od: 24 lis 2017 11:40
Jenda píše:
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Souhlas, je to paráda, pokuď by to zas přetřely na šedo jak před lety nebo nechaly beton jen tak, tak by si taková plocha o posprejování jen říkala a né každý by tam tvořil pěkné věci.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 21:20 

Příspěvky: 448
Od: 07 úno 2006 10:26
ZGHK píše:
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Takže reálné první "kopnutí do země" můžeme očekávat kdy?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 19:38 

Příspěvky: 144
Od: 21 dub 2009 20:30
Projekt už má pravomocné územko celkem dlouho, takže vítěz soutěže bude zajišťovat pouze stavebko.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2019 17:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2745
Od: 29 srp 2009 19:30
TT ke Kampusu má stavitele, byl vyhlášen výsledek VŘ. Vítěz má za úkol zajistit mmj. i projektovou dokumentaci pro územní rozhodnutí a stavební povolení a teprve následně stavět. Doba realizace projektu je 41 měsíců, ke zprovoznění by tedy mělo dojít do konce roku 2022.
https://zdopravy.cz/novou-tramvajovou-t ... vem-29050/

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 kvě 2019 19:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 563
Od: 13 srp 2010 13:44
Na zastávce Ondrouškova byla opravena betonová zeď, která se již rozpadala. V rámci opravy byla opatřena zajímavou grafikou - co na to říkáte? Určitě lepší, než co tam bylo...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 21:04 

Příspěvky: 1045
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejsem cyklista, ale přijde mi všeobecně, že se dělá dost málo pro bezpečnost tohoto druhu dopravy. Často chybí přejezdy nebo nadjezdy u velkých ulic jako Křenka, Koliště nebo Vídeňská, natož na Údolní, kterou jde mimochodem objet právě těma bočníma uličkama, ve kterých fakt není moc místa. Úplně jiný případ je Lerchova, na které by se cyklopruh pohodlně vešel na pravý chodník od šišatého kruháče ke školám. Kdyby navazoval někam do zahrádek a dolů tak, aby člověk nemusel po Mučednické na Tábor, tak by to mělo smysl, protože po Hrnčířské od Právnické fakulty MU dolů je cyklopruh s asfaltovým povrchem jako součást chodníku a dá se jet pohodlně až na Botanickou, kde je zase od Cihlářské až někam k Táboru zase cyklopruh součástí chodníku (na té Botance). Ovšem úplně všude chybí vyznačené cyklopřejezdy společné s přechodem pro chodce, vyhláška o dopravních značkách i zákon 361/2000 Sb. o silničním provozu tuhle společnou vodorovnou značku znají, takže prostě jen líné město, potažmo městské části. Postupně by tak mohla konečně vzniknout nějaká síť stezek, jenže zase by se muselo na určitých místech chtít.
Jinak jako nevidomý upozorňuji na článek, že nevidomým dělají problém tzv. pojížděné mysy, je to nesmysl, který vyplodili na Idnesu, aniž by text redaktorka konzultovala s tím, koho cituje. Problém to není, pokud jsou na místě naváděcí pásky a signální pruhy s tou vystouplou kostičkovou dlažbou, navíc pomáhá prostým pošlapem poznatelná dlažba, když je chodník vydlážděný větším formátem dlaždic, než silnice, nebo když je silnice na tom ostrůvku vydlážděná kostkama podobného formátu, jaké se dávají do autobusových zálivů.
Tak jen na okraj, abyste ten článek nebrali vážně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 20:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 735
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Upřímně ani ten přechod nechápu, co se řeší :-) každý den chodím přes cestu v blízkosti zastávky Všetičkova v různé časy a v 9/10 případů nejede nic. Pusto prázdno. Jestli se dodělá, ok, ale nic to nezmění. Lepší je učit lidi na to, aby se pořádně rozhlédli, než na to, jestli je tam přechod (v místech, kde je menší provoz).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2019 20:23 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5475
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Stížnosti na chybějící přechod bych bral jako oprávněné, nicméně cyklistická doprava není řešena naprosto po právu. Kdyby se měly dělat cykloopatření i na tak málo frekventované ulici jako Údolní, tak je můžem dělat fakt úplně všude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1795 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 72  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Adam, Staník, Té-trojka a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 črc 2019 08:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]