Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 797    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 797  Další
Autor Zpráva
Offline
21
27 čer 2020 17:36
Poprosím, pokud je známo, proč nebude možná jízda tramvají do smyčky Švermova? - bude se upravovat v souvislosti s výlukou Bohunice, nebo jde o samostatnou výluku? / z dpmb.cz :
Citace:
Od 1. července 2021 naváže na tuto výluku další etapa, během níž nebude možná jízda tramvají ani do smyčky Švermova. Linky 6 a 8 pojedou odklonem do smyčky Ústřední hřbitov a dojde k souvisejícím změnám v organizaci náhradní dopravy. Podrobnosti budou zveřejněny.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
FD píše:
Myslil jsem to tak, že Richie je odpůrce pokroku (viz jeho propagace "hloupého" telefonu) ale "nepokrokové" tramvaje mu vadí.

To je věc názoru co je to pokrok, nemyslíš? A vůbec to sem nepatří a nijak to souvisí s KT8. Ale jenom pro pořádek na tvou zbytečknu invektivu - nepropaguju hloupé telefony, ale tlačítkové telefony. Mám tlačítkový telefon, který je tzv. chytrý (OS KaiOS) - fungují na něm prakticky všechno (cco k životu potřebuju, kromě iRISu), co na chytrých dotykových telefonech. A rozhodně nejsu jedinej člověk svýho věku co má tlačítkovej mobil, zrovna včera jsem se bavil s holkou ve stejným věku zhruba a ta má taky schválně talčítkový mobil (dokonce "hloupý") - tohle není o pokroku, ale od toho co od mobilu očekáváš - já a lidí stejně smýšlející jako já neočekávám přenosnej počítač, ale mobil. Počítač mám doma. A pak je to filozifická otázka - nehloupnou uživatelé chytrých telefonů? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
O možnosti MN - Husitská vím, používal jsem ji, ale za komfortní ji moc nepovažuju. Řešením by mohlo být doplnění druhé zastávky Semilasso DC na Palackého na úroveň Metodějovy/Berkovy/Kollárovy (společná pro bus i tram) a zastávku v Božetěchově zrušit. Tím by došlo ke zkrácení vzdálenosti na cca 300-350 m.
Tahat autobus po Mátalově nemá, pravděpodobně, kvůli odbočení v křižovatkách smysl, byť v mých očích by to bylo ideální. Pokud by byl strach o najeté km, nabízí se ukončení na Husitské, odstavení a krátké vyrovnávačky na Palackého za křižovatkou s Husitskou ZC a nástup na přesunuté zastávce Semilasso. Přestávky v Soběšicích. Tj. s vynecháním KPN. Vazba tram <-> a43 je důležitější než s linkami 41/71, 42 a 70.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Jakub S.: Ale vždyť kromě šestky všechno k Semilassu jede, ne? Takže se buď dá dojít z Mojmíráku na Husitskou, což je srovnatelné s opačným přestupem od Metodějovy (ano, do kopce místo naopak, uznávám), nebo holt výhodně, jak tu někdo zmiňoval, přestoupit na Husitské z něčeho, co tam od KPN jede.
Po pravdě řečeno si moc neumím představit, kudy tu 43 smysluplně vést, aby se se šalinou potkala.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Honza P píše:
Přesně tak. KT8 je sice nízkopodlažní, ale kolik má sedadel v NP článku - 6? Oproti tomu Vario 2 (samo o sobě s nižší kapacitu) má v NP článcích sedadel tuším 18 (kdyžtak mě opravte). LF2+LF1 potom 27. To je trochu nepoměr ve srovnání s KT8. Ta je dobrá možná pro kočárky a vozíky, ale pro méně pohyblivé určitě ne.

Před pár lety, kdy na 1 jezdili na střídačku Varia, KT8 a T3. Paní s kočárkem popsala kterým typem vozu jela od nádraží do Bystrce následovně: Dnes jela ta taková ta blbá, kde se musí celou cestu stát.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Robert píše:
Co na ní chceš řešit? Jí se výluka netýká, ne?

Výluka se jí možná netýká, ale přestupních vazeb už ano. Nějaký rozumný přestup na tramvaj by se nenašel? Např. při reko TT na Kosmově zajížděla na Semilasso a výluka se jí také netýkala. Ve směru ZC je přestup dle možností ok (přesunuté Semilasso -> Mojmírovo náměstí), ale DC je úplně na houby.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Naxashi píše:
FD: KT8 a pokrok. sarcastic Jo, v roce 1995 možná.
Richie: *14%. Celých 14% NP, a proto to je považováno za NP vozy.
MartinV: V KT8 je NP místa dost? Tak to asi máš na mysli jiné vozy.

Opět jsi nepochopil příspěvek a chceš být zajímavější. :roll:

Myslil jsem to tak, že Richie (anarchia99) je odpůrce pokroku (viz jeho propagace "hloupého" telefonu) ale "nepokrokové" tramvaje mu vadí.


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Pavel píše:
Dovolím si nesouhlasit, když se do té nízkopodlažní části narve spousta nepohyblivých důchodců, tak to hodně sníží kapacitu té části pro kočárky, protože Ti se nezvednou a nepřejdou někam jinam.

Přesně tak. KT8 je sice nízkopodlažní, ale kolik má sedadel v NP článku - 6? Oproti tomu Vario 2 (samo o sobě s nižší kapacitu) má v NP článcích sedadel tuším 18 (kdyžtak mě opravte). LF2+LF1 potom 27. To je trochu nepoměr ve srovnání s KT8. Ta je dobrá možná pro kočárky a vozíky, ale pro méně pohyblivé určitě ne.


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Co na ní chceš řešit? Jí se výluka netýká, ne?


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Přijde mi zvláštní, že v souvislosti se 3. etapou oprav u Semilassa není nijak řešena a43... Nebo bude nějak propojena, např. s linkou 30? Aktuálně vypadá v tom Krpoli "zapomenutě". Při opravách TT na Kosmově bylo vedení vhodně upravováno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
pepola píše:
Od pondělka 18.4. má být změna v trasování linek 41 a 71, směrem DC: Od zastávky Vozovna Medlánky odbočí "na kolejích" vlevo, a pojedou po lince 42+70 na Žitnou, a tam vpravo a přijedou jako 42+70 jakoby od Řečkovic do terminálu Kr. Pole.

Plus taky DC noční 90 nově přes Srbskou a Hutařovu


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Ken do toho sídliště jezdí všechny spoje KT8, ne výběr. Až vyleze slunko, bude to veselé, ZOO je otevřená, nárazově je u Vario málo

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Tak Naxashi tu vytahoval podíl nízké podlahy v KT8, ale uznávám, že jsem špatně pochopil podstatu věci. Každopádně si myslím, že pořád lepší KT8 než něco vysokopodlažního... Samozřejmě těžko za výlukové situace požadovat komfort jako za situace běžné (byť i to může nastat). Do jiných sídlišť také jezdí v podstatě výhradně KT8 a nevím o tom, že by si někdo stěžoval.


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
...tady nikdo neřeší kolik se vejde kočárků do 100% nízkopodlažního vozu, ale rozdíl kolik se vejde do KT8 oproti LF2+LF1, což už je značný rozdíl, navíc když si vezmeme kolik bylo nízkopodlažních spojů do Bystrce do ledna a kolik nyní.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Dovolím si nesouhlasit, když se do té nízkopodlažní části narve spousta nepohyblivých důchodců, tak to hodně sníží kapacitu té části pro kočárky, protože Ti se nezvednou a nepřejdou někam jinam.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Dobře, nehrajme na oficiální kapacitu pro kočárky, klidně jako kapacitu berme "co se vejde". Stejně mi 100% nízkopodlažní vůz příliš nepomůže - i tak se ty kočárky musí poskládat na nějakou volnou plochu, nikdo ten kočár nebude cpát někam mezi sedadla, protože se tam nejspíš ani nevejde. Pak je úplně jedno jestli jsou "běžná" sedadla přístupná z nízké nebo vysoké podlahy, kočár tam stejně nikdo mít nebude. Samozřejmě do budoucna je trend jasný a to je 100% nízkopodlažnost. Ale chtěl jsem jenom říct, že i tak pro kočárky nebo vozíky bude stejně využitelný pouze zlomek plochy ve voze - tak jako tomu je třeba v KT8. Tudíž ohánět se 14% nízkopodlažní plochy nemá ve věci kočárků vůbec smysl. Samozřejmě jsou lepší vozy, ale jsou i horší vozy. V budoucnu určitě bude podíl horších vozů klesat a je teď prostě nějaká mimořádná výluková situace, takže brečet, že na "mé" lince jezdí jiný typ tramvaje než na který jsem zvyklý... =;


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Jo kdybysme striktně dodržovali maximální počet kočárků ve voze, to by bylo stížností, na to se fakt nehraje (mimo vysokých vozů..)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Myslím, že člověku, který nízkou podlahu potřebuje je její rozsah ve voze dost jedno. Ať už má vozidlo podíl nízkopodlažní plochy 14 nebo 100 procent, tak kapacita kočárků nebo vozíků je vždy jasně stanovená v jednotkách kusů v jakémkoliv vozidle. Stejně se ten vozíčkář nebo někdo s kočárkem zdržuje na místě pro něj určeném a nechodí po voze i když má vůz 100% nízkopodlažní plochy. Samozřejmě nízkopodlažnost je plus pro méně pohyblivé lidi, kteří to nutně nepotřebují, ale cestování jim to usnadní. Byť ze 100% nízkopodlažnosti pak vyplývají sedadla na různých podestách, ale to už je jiný příběh. Nárazově samozřejmě problém s kapacitou kočárků může nastat, ale tam není řešením ani to 100% nízkopodlažní vozidlo - viz výše. Takže nehledejme problémy někde, kde nejsou.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
FD: KT8 a pokrok. sarcastic Jo, v roce 1995 možná.
Richie: *14%. Celých 14% NP, a proto to je považováno za NP vozy.
MartinV: V KT8 je NP místa dost? Tak to asi máš na mysli jiné vozy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omlouvám se za dotaz, už jsem si přečetl aktualitu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže A-67 společně s trojkou, pětkou a devítkou na stejných ostrůvcích, nebo někde bokem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
S tou 67 je to jedině rozumné a je smutné, jaké překážky tomu úřady vytváří, přitom celkem zbytečně (resp. jaká pravidla/jaké normy jsme si ve společnosti nastavili).


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
A dle informací na homepage BMHD.cz se také od pondělí 19. 4. se konečně vrací do trasy a67 zastávka Moravské náměstí (současně se zachováním zastávky Janáčko vo divadlo v režimu "z"). 3× hurá a gratuluji pracovníkům DP.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3696
28 úno 2006 19:00
Od pondělka 18.4. má být změna v trasování linek 41 a 71, směrem DC: Od zastávky Vozovna Medlánky odbočí "na kolejích" vlevo, a pojedou po lince 42+70 na Žitnou, a tam vpravo a přijedou jako 42+70 jakoby od Řečkovic do terminálu Kr. Pole.


Offline
Uživatelský avatar

3696
28 úno 2006 19:00
MartinV píše:
Na druhou stranu díky unifikaci NP vozů (v tomto případě KT8) na dané lince víš, že máš NP vstup hledat u třetích dveří. A toho místa tam je relativně dost.

Pokud nejede zrovna 11 kočárků, což je rekord jednoho kolegy - šalináře. surprised


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19907 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 797  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 17:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]