Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19075 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 763  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2020 00:25 

Příspěvky: 2359
Od: 19 dub 2009 12:06
Dle JPP při reko trati od Valchařské do Obřan nedali dostatek tlumícího matroše vibrací kolejnic. Někdo říká, že ho tam nedali vůbec. Takže ve výsledku jim tam praskají baráky díky otřesům od tratě.

_________________________________
Vládne tu CENZURA jako za BOLŠEVIKA! Milada by zaplakala!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Dobře. A proč si na hlučnost K2 nestěžují třeba obyvatelé Merhautovy, Lesnické, Milady Horákové, Minské, Vídeňské... Mám pokračovat?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:30 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5712
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Pokud to chápu správně, tak nikdo nebojuje obecně proti tramvajím, ale pouze konkrétně proti K2, jejichž hlučnost je objektivní fakt. a tím pádem se reakce těch lidí dají celkem pochopit. Vzhledem k tomu, že došlo k omezení provozu K2 na čtyřce, zjevně to chápe i DP a snaží se celou situaci nějak řešit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Ondra K. píše:
Já bych to tak striktně nesoudil. Denodenně poslouchat obutý kloubáky by nebavilo asi nikoho. Kloubáky jsou na obutí středního podvozku náchylné víc, než dost a za plnýho PD provozu tvořily většinu vypravení čtyřky. Nemluvě o tom, že to není jenom o zvuku, ale ty neustálý rázy můžou mít dost negativní vliv i na trať a přeneseně na okolní domy.

Jo, ale zase mají každých 10 minut spojení do centra. S takovou bys mohl zrušit tramvaje po celém po Brně a nechat akorát rychlodráhu do Starého Lískovce, do Líšně a do Bystrce. A i tam by si mohl někdo stěžovat na hluk. Tramvaje holt jezdí převážně mezi domy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:19 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
OndraK.: A jinde po městě to nevadí, třeba v Bystrci vůbec? Tam to musí být z otevřené trati slyšet taky solidně, zvlášť při rychlé jízdě na ZOO a Kamenolom... a pak, kdo říká, že ty klouby na čtyřce musí být nudně Káčka? Aniter je dost, potřebuješ navíc tři kusy, co jinak rotují na jedenáctce, kde může rotovat zas nějaký jiný železo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:15 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
"Aby ses nepos*ral!" Řekla by jim slavná režisérka Věra Chytilová, která byla mimo jiné křtěná dráhou. :smile: Stačí, aby jim tam zatůroval nějakej plynovej bus na A-75 a hned uvidí, co je to randál, oproti tomu je starý káčko úplně v pohodě. A mimochodem tu rychlost má nařídit magistrát, dokud ji nesníží, tak by měli řidiči využívat přiměřeně vyšší rychlosti. Co mají říkat v Husovicích nebo na Cejlu, taky hluk?
Jinak jsou proklady na Maloměřický most, můžou se točit už na Mostecké nebo rovnou na Maliňáku, jedině tak se dá vyhovět všem pindálistům s hlukem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:13 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5712
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Já bych to tak striktně nesoudil. Denodenně poslouchat obutý kloubáky by nebavilo asi nikoho. Kloubáky jsou na obutí středního podvozku náchylné víc, než dost a za plnýho PD provozu tvořily většinu vypravení čtyřky. Nemluvě o tom, že to není jenom o zvuku, ale ty neustálý rázy můžou mít dost negativní vliv i na trať a přeneseně na okolní domy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 22:08 

Příspěvky: 21
Od: 04 dub 2019 16:25
Bydliště: Brno - Černá Pole (/ Prešov)
Za ten ich egoizmus by som just na d-4 dal najhlučnejšie električky.

Ale teraz vážne. D-4 využíva mnoho, premnoho návštevníkov a jej sústavná preplnosť v centre nevytvára u nich dobrý dojem miestnej MHD. Pritom relevantnosť dlhých (dlhších) súprav na d-4 je podporená o to viac, že narozdiel od iných relácií necítiť tak rozdiel špička versus sedlo, teda využili by sa po celý, minimálne pracovný, deň.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 21:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Co takhle zrušit MHD do Obřan? Pak už si třeba stěžovat nebudou.

Jel někdo ve špičce čtverkou mezi hlavním nádražím a Českou? I ten kloubák tam bývá narvanej.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 21:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2981
Od: 16 črc 2006 13:52
Bydliště: Na trase linky 201.
Je snahou na linku 4 kloubáky nedávat. Kvůli jejich větší hlučnosti a stěžování si lidí v Obřanech, co bydlí u silnice. Kvůli tomu je tam i nařízena rychlost do 30 km/h.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 17:02 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že A-67 by jezdila narvaná i po pěti minutách 7-18 celotýdenně. :smile: Jinak jsem si všiml i dneska vypravenost 3x T3R.EV na 4, pak celkem dost Aniter a jeden ze dvou Draků, trochu by to chtělo vyrovnat tu kapacitu, buď na všem kloubák, nebo aspoň na těch pořadích, kde je teď T3 syčivka dát o chlup větší T6.
Dneska jezdila překvapivě T6 na pětce, to je nějaká mimořádnost, nebo T6 zbyly navíc? Kurz si nepamatuju, díval jsem se na to na DPMBinfo někdy okolo 13:00.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 16:50 

Příspěvky: 1206
Od: 10 bře 2010 18:00
Bydliště: BRNO-Řečkovice
Co se týče posilování linek, tak já bych určitě vrátil 10-min. interval na 67. Jako poslední 2 týdny jezdí solidně naplněná, včera se tam mísilo +-45 lidí + 2 kočárky v úseku Konopná - Hlavas. Od Moraváku znovu podobnej počet. Určitě by jí pomohly ty posilové spoje z Mariánského nám.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 14:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6249
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Na d-4 v tuto chvíli občas jezdí sóla, včera v podvečer naopak 13T (náhrada za 1821) a v závěsu LF2 na d-3, trochu paradoxní situace.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 12:46 

Příspěvky: 21
Od: 04 dub 2019 16:25
Bydliště: Brno - Černá Pole (/ Prešov)
Jezour:
iste, súhlasím, z článku som sa odvolával len na režim prevázdky.
Teší ma, že sa operatívne takto na to reaguje. No myslím, že vypravenie kapacitnejších spojov bolo na mieste po celý tento čas, hlavne v prípade d-4, kde sa to tak na nákladoch neprejaví.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 12:00 

Příspěvky: 1087
Od: 21 zář 2009 15:23
Prosím, být opatrný při studiu médií platí i nadále! Plný provoz se sice (zatím) předpokládá až od 1. září, do té doby ale bude reagováno na konkrétní podněty. Průzkumy si občas dělají i řidiči sami (na pokyn vedoucích) tím, že zapisují do JV ke každé jízdě obsazenost vozidla v nejvytíženějším úseku. Od 11.5. se například výrazně posílí 12, 31 a 33, upraví oběhy 56 a 77; zrovnoměrní proklady 8 a 10 a další maličkosti (i na lince 4, kde budete příjemně překvapen)... Opětovně prosím o mimořádnou obezřetnost a velký nadhled při čtení novinářských výtvorů!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020 10:55 

Příspěvky: 21
Od: 04 dub 2019 16:25
Bydliště: Brno - Černá Pole (/ Prešov)
Ako sme si mohli prečítať z Brnenského denníku, tak na plný režim sa tak skoro nepôjde. To znamená, že na vybraných poriadiach d-4 naďalej budú jazdiť sóla.
Síce to nemalo opodstatnenie po celý čas ale teraz je to hotový alibizmus. Dnes po 9. spoj z Cejlu do Obřan (!) išiel beznádejne plný, v smere špičky ani nehovorím... Pritom, predpokladám, že DPMB má k dispozícii kapacitnejšie vozidlá (súpravy), a-44 + a-84 detto.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2020 15:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1393
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Kéžby... Požár rodinného domu.

https://twitter.com/hzsjmk/status/1251129807305347074

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2020 15:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 366
Od: 10 bře 2006 08:34
Bydliště: u Gagarina, Armstronga a Remka
Co se stalo, zase nějaká havárie vodovodu na Mokré Hoře?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2020 14:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 92
Od: 10 zář 2012 17:19
Bydliště: ráj Crossů
70 odkloněna přes Lelekovice, máte šanci na fotku na nezvyklém místě :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2020 10:04 

Příspěvky: 2363
Od: 01 črc 2006 22:24
Bydliště: Bedřichovice
Upřesním: zrušeny 0:30, 1:30 a 4:30 a místo 5:20 a 5:40 je nově 5:30. Teda aspoň tak to píšete na webu. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 bře 2020 09:29 

Příspěvky: 1087
Od: 21 zář 2009 15:23
Od zítřka se ruší víkendové rozjezdy DPmB 0:30, 1:30, 5:20 a 5:40 a všechny rozjezdy ostatních dopravců.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 bře 2020 18:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6249
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Což je dobrá známka i toho, že jsme konečně omezili i ten pohyb. Ten pohyb, který tolik nahrává šíření.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 bře 2020 18:35 

Příspěvky: 1087
Od: 21 zář 2009 15:23
Vzhledem k vývoji situace nastalo pochopitelné - nejpozději od úterý i tramvaje přechází do prázdninového provozu. I tak děkuji všem lidem v podniku, že byli schopni tak dlouho držet plný provoz, dnešní pokles přepravených už je teda enormní.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2020 11:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3722
Od: 25 led 2006 16:11
Bydliště: všudezdejší
Cracatit - Ondra psal v případě trolejbusu o průjezdní zastávce. Výstupní a nástupní jsou pouze u busů (50, 52, 54).

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 bře 2020 02:21 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když je Zoo průjezdní, tak proč rozlišuješ výstup/nástup u trolejbusu? Jaký další zastávky mají podobnej problém, když už jsme to téma tak nakousli? Já tu Vrázovu myslel původně jako příklad. Bydlel jsem u té zastávky v době výluky Královopolské kvůli stavbě mostů na Hradecké. Často jsem tam potkával zaparkovanej bus náhradní dopravy.
Na trajfl jsem chodil právě sem, nebo na Přívrat, když jsem chtěl okružkama do Pisárek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19075 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 763  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2020 00:55
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]