Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 796    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 796  Další
Autor Zpráva
Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nikam, nejsou tam. Je to u odpadového hospodářství, před konsignačním skladem.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
173
23 led 2011 03:17
https://foto.bmhd.cz/foto/290168#photo
Kam zmizely koleje?


Offline
Uživatelský avatar

135
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
....nějakej rozdíl asi očekávám, ale že by to bylo tak markantní....

Markantní to rozhodně není, běžně zde jezdící Krocan má při maximálním obsazení rozložení hmotnosti cca 6,5 tuny na přední a 11,5 tuny na zadní nápravu, 26Tr je s baterkama cca o 750 kg těžší, tudíž je tam rozdíl cca 350-400 kg na nápravu ;-)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
To by mě nenapadlo řešit rozdíl mezi busem a praciálem ohledně nápravového tlaku, nějakej rozdíl asi očekávám, ale že by to bylo tak markantní, aby se to propsalo do (ne)povolení objízdné trasy.. Hlavně parkovací stání jsou pojížděny jen při případném míjení ne? Dnes jsem tam jel 84 a po dlažbě jsme nejeli. Nestačím zírat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Hlavně, že na Metodějovu dali zákaz v obou směrech, tedy i od kirchu nahoru.A k tomu ještě "problém" s pojížděnými parkovacími stáními. Jestli se tam vyjezdí koleje, tak zámkovku rozebrat, podsypat a zase složit. Pro štatlařské komunikace neřešitelné. Saškec nad šaškec.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já jsem ohledně nenasazování parciálů na t-30 v rámci výluky Semilasso ulicemi Metodějova a Božetěchova zaslechl, že problém je v ulici Metodějova a pojíždění dlážděných parkovacích stání při obou okrajích ulice. V deskách na busech je info o maximální minimalizaci pojíždění těchto míst. No a parciál bude mít trošku větší tlak na nápravu díky baterkám. Info mám z doslechu z x-té ruky, kdo ví, jak to je.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nejde o ten dokument s rozpisem výkonů (dodatek ke smlouvě o zajištění ZDO mezi městem Brnem a DPMB), nýbrž o právní akt, kdy je na základě žádosti prohlášena nějaká komunikace za dráhu a lze na ni tedy provozovat drážní vozidla. Při výluce Chodská na lince 32 kulaté razítko pro objízdou trasu uděleno bylo, nyní ani pro trasu Božetěchovou a Metodějovou na lince 30, ani Marešovou na linkách 38+39 není. Podle informací, které byly různě vypuštěny, žádosti podány ze strany DPMB byly, nicméně bez výsledku (tím netvrdím, že je to jen chyba nějakého úředníka - nejsem u zdroje a žádné oficiální informace k tomu prezentovány nebyly.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Ondrah98: Díky moc, tohle vlákno moc nestuduju většinou...

...jinak ... to má být jako legrace? Dyť právě na to se to koupilo (když už né větší série s pravidelným využitím).

Jako je to ve smyslu, že na objízdný trase není dráha - to asi ne , viz zmiňovaná výluka 32... nebo je to o tom jak se na další rok schvalujou výkony DPMB, takovej ten dokument, co tady někdo dával odkaz už dřív, kde byly některý např. trolejbusový linky vedeny i v busech, aby mohla být financována náhradní doprava? To je ono? To je vážně třeba vědět dopředu všechny výlukový trasy a zvlášť je schválit? O tom, že žijemv Kocourkově 2.0 už vím dlouho, ale asi je už nová verze 3.0 .. ](*,)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak nechápu, v čem je problém na 38/39 s baterkama, když už se Marešovou víckrát jezdilo. Je to nejkratší odklonová trasa pro tyhle linky, když se nedá jet kolem tělocvičny na začátku Údolní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zádrhel ani ne, spíš asi papírová válka a pak je lepší, než aby se přesedalo a podnik potřeboval řidiče navíc, ať to jezdí v celé trase. Tak si to vykládám já po tom, co tu psal OndraS.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
mnadenicek: Diskuze vypravenost, strana 819, OndraS, 13. dubna, 15:48

Nechce se mi složitě vytvářet přímý odkaz. :D


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Tuší někdo, proč na 30 nejzdí parciály, ale busy? Je ještě jiný zádrhel jinde na trase?


Offline
46
07 lis 2020 17:50
7467 byla včera odtažena Méďou do Sokolnic.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Dokud indiáni nevytrhajó glajze, tak by to šlo i po nich.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: jasně, a ta kachna se tam ráno vždycky přemístí teleportem, ne? :-)


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Místo linky jedenáct. ](*,)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Mauricio: Má jít o samostatnou výluku - reko tratě. Jinak by bylo možné nasadit minimálně na pendl mezi Osovou a Švermovou kachnu(y)


Offline
Uživatelský avatar

3691
28 úno 2006 19:00
Ad výluka Semilasso: Dává Vám někomu smysl zastavování linek 41+71 na odklonové trase v zastávce Žitná, DC?
Spíš by bylo logické v zastávce Kořískova. (Určitě je to blíž na linku 1, než od vozovny Medlánky). Mám na mysli sejití toho kopečku dolů + když někdo zapomene u vozovny vystoupit.


Offline
21
27 čer 2020 17:36
Poprosím, pokud je známo, proč nebude možná jízda tramvají do smyčky Švermova? - bude se upravovat v souvislosti s výlukou Bohunice, nebo jde o samostatnou výluku? / z dpmb.cz :
Citace:
Od 1. července 2021 naváže na tuto výluku další etapa, během níž nebude možná jízda tramvají ani do smyčky Švermova. Linky 6 a 8 pojedou odklonem do smyčky Ústřední hřbitov a dojde k souvisejícím změnám v organizaci náhradní dopravy. Podrobnosti budou zveřejněny.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
FD píše:
Myslil jsem to tak, že Richie je odpůrce pokroku (viz jeho propagace "hloupého" telefonu) ale "nepokrokové" tramvaje mu vadí.

To je věc názoru co je to pokrok, nemyslíš? A vůbec to sem nepatří a nijak to souvisí s KT8. Ale jenom pro pořádek na tvou zbytečknu invektivu - nepropaguju hloupé telefony, ale tlačítkové telefony. Mám tlačítkový telefon, který je tzv. chytrý (OS KaiOS) - fungují na něm prakticky všechno (cco k životu potřebuju, kromě iRISu), co na chytrých dotykových telefonech. A rozhodně nejsu jedinej člověk svýho věku co má tlačítkovej mobil, zrovna včera jsem se bavil s holkou ve stejným věku zhruba a ta má taky schválně talčítkový mobil (dokonce "hloupý") - tohle není o pokroku, ale od toho co od mobilu očekáváš - já a lidí stejně smýšlející jako já neočekávám přenosnej počítač, ale mobil. Počítač mám doma. A pak je to filozifická otázka - nehloupnou uživatelé chytrých telefonů? :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
O možnosti MN - Husitská vím, používal jsem ji, ale za komfortní ji moc nepovažuju. Řešením by mohlo být doplnění druhé zastávky Semilasso DC na Palackého na úroveň Metodějovy/Berkovy/Kollárovy (společná pro bus i tram) a zastávku v Božetěchově zrušit. Tím by došlo ke zkrácení vzdálenosti na cca 300-350 m.
Tahat autobus po Mátalově nemá, pravděpodobně, kvůli odbočení v křižovatkách smysl, byť v mých očích by to bylo ideální. Pokud by byl strach o najeté km, nabízí se ukončení na Husitské, odstavení a krátké vyrovnávačky na Palackého za křižovatkou s Husitskou ZC a nástup na přesunuté zastávce Semilasso. Přestávky v Soběšicích. Tj. s vynecháním KPN. Vazba tram <-> a43 je důležitější než s linkami 41/71, 42 a 70.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jakub S.: Ale vždyť kromě šestky všechno k Semilassu jede, ne? Takže se buď dá dojít z Mojmíráku na Husitskou, což je srovnatelné s opačným přestupem od Metodějovy (ano, do kopce místo naopak, uznávám), nebo holt výhodně, jak tu někdo zmiňoval, přestoupit na Husitské z něčeho, co tam od KPN jede.
Po pravdě řečeno si moc neumím představit, kudy tu 43 smysluplně vést, aby se se šalinou potkala.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Honza P píše:
Přesně tak. KT8 je sice nízkopodlažní, ale kolik má sedadel v NP článku - 6? Oproti tomu Vario 2 (samo o sobě s nižší kapacitu) má v NP článcích sedadel tuším 18 (kdyžtak mě opravte). LF2+LF1 potom 27. To je trochu nepoměr ve srovnání s KT8. Ta je dobrá možná pro kočárky a vozíky, ale pro méně pohyblivé určitě ne.

Před pár lety, kdy na 1 jezdili na střídačku Varia, KT8 a T3. Paní s kočárkem popsala kterým typem vozu jela od nádraží do Bystrce následovně: Dnes jela ta taková ta blbá, kde se musí celou cestu stát.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Robert píše:
Co na ní chceš řešit? Jí se výluka netýká, ne?

Výluka se jí možná netýká, ale přestupních vazeb už ano. Nějaký rozumný přestup na tramvaj by se nenašel? Např. při reko TT na Kosmově zajížděla na Semilasso a výluka se jí také netýkala. Ve směru ZC je přestup dle možností ok (přesunuté Semilasso -> Mojmírovo náměstí), ale DC je úplně na houby.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Naxashi píše:
FD: KT8 a pokrok. sarcastic Jo, v roce 1995 možná.
Richie: *14%. Celých 14% NP, a proto to je považováno za NP vozy.
MartinV: V KT8 je NP místa dost? Tak to asi máš na mysli jiné vozy.

Opět jsi nepochopil příspěvek a chceš být zajímavější. :roll:

Myslil jsem to tak, že Richie (anarchia99) je odpůrce pokroku (viz jeho propagace "hloupého" telefonu) ale "nepokrokové" tramvaje mu vadí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 796  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 23:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]