Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 21 z 796    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 796  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
s854 píše:
Bude to ještě zajímavé. Na x8 vzhledem k ukončení části spojů v Bosonohách budou nejspíš nasazené sólo vozy (nebo jejich kombinace s klouby, které pojedou na Kyjevskou).
Jinak je ale linkové vedení podle mě vyřešeno docela dobře. Jen tím pádem na Švermově budou minimální přestávky a jedna kolej není ideální na ukončení 2 linek. Možná šlo využít toho, že na 8 jezdí obousměrné tramvaje, a ukončit ji na Švermově na běžné zastávce (ale byly by na to potřeba další 2 kaliforňany). :D

Nevíte někdo, jestli bude během výluky o prázdninách opravován i úsek od výhybky u krematoria po Křídlovickou? Vzhledem k vyloučenému provozu se to vyloženě nabízí, ať pak nemusí být další extra výluka.

Při některých výlukách se na Švermové předjíždělo zajetím osmičky za výhybku a následným vyjetím zpět po projetí šestky. Už nějakou dobu se mluví o opravě tramvajovýho mostu nad Vídeňskou, ale kdo ví jestli to bude už letos.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
1) Myslím, že je zbytečné vedení 61 přes Traťovou, raději bych oželel obsluhu Ukrajinské. Možná je to i pro to, aby tím nejezdilo moc lidí až na hlavák :-)
S854: ono to spojení není o obsluze té zastávky jako takové, ale o přímém spojení severní části Bohunic s kampusem a nemocnicí. Ale i tak bych to oželel :-)
Jinak myslím, že reálně linky x6 a x8 na Ukrajinskou pojedou, ale nebudou tam stavět, protože nástupní zastávka je paradoxně na začátku smyčky a tedy by tu smyčku musely objíždět (vracet se na nástupní zastávku) a jelikož tam asi bude hodně vozů, tak to nechali takto. Ale třeba se pletu.
2) trošku hloupé je vynechání zastávky Dunajská linkami 61 a x8 (krom spojů do Bosonoh) ve směru na Kyjevskou. Horší bude i obsluha smyčky (pro lidi z Nového Lískovce). Ale asi nic hrozného.
3) Je to hloupost, ale mohli protočit linky x6 a x8, když v budoucnu bude jezdit 8 na kampus a 6 na smyčku :-)
4) Změny v regionálkách fajn s ohledem na přestup na šalinu, ale přestup na ostatní linky (25,50,69/61) nic extra - především u linek 401,402
5) a u spojů do Ostopovic máme úplně jiné odjezdové stanoviště pro 403 a 51, nyní ale když jede 51, tak nejede 403.
6) ještě by mohlo být zajímavé, kdyby udělali zastávky autobusů u smyčky Švermova, je tam relativně nový přístup, sice bariérový, ale je to podle mne kratší než na Běloruské.


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Možná by bylo lepší protáhnout linky x6 a x8 až na Ukrajinskou, potom by 61 nemusela jezdit delší trasou přes Bohunickou a Lány a od Kejbal by mohla jet přímo na Ústřední hřbitov. Ušetřily by se tím určitě i nějaké vozokilometry.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
xxx píše:
Mě nejvíc zaujalo, jaký udělal eframmcbeth z linky 61 vymeták. :D


Grafik o žádných vymetácích nerozhoduje — já jí jen dal zelenou barvu :)


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Tipl bych to právě na Ukrajinskou, protože a-69 nebude v provozu


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jen by mě zajímalo, kde se na Běloruské všechny ty busy budou točit, teda spíš odstavovat (otočit se dá na Ukrajinské a na kruháči)


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Bude to ještě zajímavé. Na x8 vzhledem k ukončení části spojů v Bosonohách budou nejspíš nasazené sólo vozy (nebo jejich kombinace s klouby, které pojedou na Kyjevskou).
Jinak je ale linkové vedení podle mě vyřešeno docela dobře. Jen tím pádem na Švermově budou minimální přestávky a jedna kolej není ideální na ukončení 2 linek. Možná šlo využít toho, že na 8 jezdí obousměrné tramvaje, a ukončit ji na Švermově na běžné zastávce (ale byly by na to potřeba další 2 kaliforňany). :D

Nevíte někdo, jestli bude během výluky o prázdninách opravován i úsek od výhybky u krematoria po Křídlovickou? Vzhledem k vyloučenému provozu se to vyloženě nabízí, ať pak nemusí být další extra výluka.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Mě nejvíc zaujalo, jaký udělal eframmcbeth z linky 61 vymeták. :D


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
...a děcka z vesnic jedoucí do školy na Labskou s přestupem, to budou mít hlavně rodiče radost, vysvětlovat jim kde a jak na co přestupovat.. (pokud se školy zase nezavřou...)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
800
12 zář 2014 23:38
ds píše:
pojmenování mezilehlé zastávky mezi Osovou a Kampusem, které doteď bylo "Nová Jihlavská"?

Bingo :)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
MartinV píše:
Eframmcbeth: ostatní nedotčené linky jsou tam ale také zobrazeny. 8-)


Však 51 je tam zaznačená v Bosonohách, Ostopovicích a u hřbitova, tam kde není v souběhu s dotčenými linkami — jako všechny ostatní nedotčené linky je "v pozadí" béžově :) vše v pořádku, vše jak bylo a má být.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
eframmcbeth píše:
zajímavost je překvapení a nebudu ho kazit


pojmenování mezilehlé zastávky mezi Osovou a Kampusem, které doteď bylo "Nová Jihlavská"?
nebo jsem vedle? :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eframmcbeth: ostatní nedotčené linky jsou tam ale také zobrazeny. 8-)

K plánované výluce ještě made by brněnský deník. Je tam zmínka jednat o letním ukončení linek na ústředním hřbitově, a také (pokud to tu už někdy padlo, nevšiml jsem si toho) zběžná informace o stavu po dokončení TT. Do Lískovce pouze linka 6.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Jen jsem si říkal, jestli by nebylo vhodné ji tam zmínit jakožto jediné spojení ve zmíněné relaci.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
zajímavost je překvapení a nebudu ho kazit

linka 51 jezdí zcela beze změny, proto tady v tom schématu není přímo vyznačená a je zmíněná jen mezi "ostatními" béžovými linkami pro případná další spojení a přestupy :)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Tou zajímavostí je co, prosím?

Nicméně to, co je na obrázku, bude min. z hlediska linky 404 platit necelý týden. A chybí mi tam linka 51 mezi nemocnicí a Točnou (-Ostopovicemi), která jako jediná zajistí spojení Ostopovic a Osové.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Lískovec etapa I už je venku — s jednou nenápadnou zajímavostí.
https://dpmb.cz/cs/download/7189


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Lidl je zhruba uprostřed, cca 260 metrů na Tylovu i k Semilassu.

I kdyby ta zastávka byla u K. tržnice, což by ji docela prodražilo, tak by to furt znamenalo, že se vzdálila od bytových domů na Palackého třídě mezi Kosmovou/Riegrovou a Boženy Němcové/Lidlem.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Lidl mi přijde blíž k té další zastávce, takže by přesun zastávky do centra k Berkové nevadil zas tak moc. Záleží totiž, co chceme upřednostnit, jestli pěší vzdálenosti, které jsou i dneska mezi Semilassem a Husitskou dlouhé, nebo přestupy bus x tram/tram x tram.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Nene, jediné místo je právě na úrovni Kartouzské tržnice (mezi Kosmovou a Metodějovou). Pokud by měla být zastávka blíže k centru, musela by být až za Kollárovou - to je samozřejmě už nesmysl. A předpokládám, že změna dopravních poměrů je právě to, co je problémové a nenašla se na tom shoda.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ano, pro jednu zastávku, kde jezdí dvě linky ve 2,5 minutovém intervalu možná ano. Ovšem za cenu, že by ten ostrůvek musel být až za Berkovou, dříve na to není místo, pokud by se nehrabalo do Kartouzské tržnice. Což by také znamenalo podstatně delší cestu od části Palackého s bytovými domy do území, kde je objektů k bydlení podstatně méně, dále od Alberta i Lidlu. Jestli ti to přijde jako výhod, tak pak asi není co řešit.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
I kdyby došlo ke zhoršení přestupu při cestování z Řečkovic do Žabin (jakože su na 200 procent přesvědčenej, že nedojde), tak to směle přebije výhoda v podobě sjednocení zastávky pro směr do centra.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Mně teda vyšlo 115 vs. 140 metrů ve prospěch Semilassa. Jestli jsi počítal 160, ta to by bylo po přesunu, který by znamenal chodit přes dva semafory.

Smyslem sdělení, který jsi zřejmě nepochopil, bylo, že přesunem zastávky nedojde rozhodně ke zlepšení přestupu v dané relaci.


A ta poslední věta je trochu mimo, tam jsem jel naposledy (a přestupoval) tak před 20 lety. A o nic nelegálního se v mnou navrženém překonání Palackého třídy nejedná.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
U Semilassa je to 160 metrů, na Husitské 130. Měřeno od označníku k označníku. Když pojedeš zadním vozem a budeš nastupovat do zadní části autobusu, tak i výrazně míň. A hlavně přestoupíš bezpečně a legálně. Takže tvůj argument je úplně mimo. Aneb "já takhle jezdím, já su na to zvyklej a nehodlám na tom nic měnit."


Offline
Uživatelský avatar

192
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Přesně no.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 796  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 11:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]