Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 757 z 796    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 796  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
pepola píše:
Dnes jsem viděl 1810 na pisárecké koleji smrti(před 1039)a nevypadala moc pojízdně...
Žeby první vyřazování aniter? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Dnes jsem viděl 1810 na pisárecké koleji smrti(před 1039)a nevypadala moc pojízdně...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS píše:
To se jako stihne během příštího roku?

Jsou-li vyřešeny právní vztahy a je-li dostatek peněz, pak ta stavba vůbec nemusí trvat dlouho.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To se neví (nebudeme spekulovat, že :-) ).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Eda píše:
Už do konce letošního roku se musí proinvestovat určitá přidělená částka. Půjde však hlavně o administrativní věci, vykoupení pozemků, vypracování konečného návrhu (není rozhodnuto, který z návrhů bude realizován) a možná odklizení zahrádek a různého harampádí z pozemků. Samotná stavba by měla probíhat během příštího roku (2007).


To se jako stihne během příštího roku?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Už do konce letošního roku se musí proinvestovat určitá přidělená částka. Půjde však hlavně o administrativní věci, vykoupení pozemků, vypracování konečného návrhu (není rozhodnuto, který z návrhů bude realizován) a možná odklizení zahrádek a různého harampádí z pozemků. Samotná stavba by měla probíhat během příštího roku (2007).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
goldfinger píše:
Udělat by to za provozu šlo, ale když si vzpomenu, jak se opravovala Lidická a jaký s tím byly problémy, zvlášť ráno při výjezdu z vozovny, tak asi opravdu bude lepší počkat na novou spojku od TM. Pak by d-1 mohla jezdit do Křečkovic odklonem přes TM a VM a na d-6 by jezdily kačeny, které by se obracely kaliforňanem u semálu (každá druhá by končila na Mendlu), aby bylo dost vozů


Kdy se má to prodloužení k Podnikatelské fakultě pro d-12 s odbočkou do medlánek stavět a kdy má být hotovo? Taková stvba je až do r.2009.


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
adam_r:Jinak loni to tam alespon predlazdili. Jizda IGK, nebo na kole byla predtim opravdovy zazitek.

Nooo,oni to sice předláždili,ale zkus se svézt nějakou a-41 od Tylové a zjistíš,že je to už zas to samé...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
goldfinger píše:
Udělat by to za provozu šlo, ale když si vzpomenu, jak se opravovala Lidická a jaký s tím byly problémy, zvlášť ráno při výjezdu z vozovny, tak asi opravdu bude lepší počkat na novou spojku od TM. Pak by d-1 mohla jezdit do Křečkovic odklonem přes TM a VM a na d-6 by jezdily kačeny, které by se obracely kaliforňanem u semálu (každá druhá by končila na Mendlu), aby bylo dost vozů
Na Lidicke to byl pekne dlouhy usek. A zvlast, kdyz pred nami jela sluzebni T2, ktera vezla nove koleje, a ty se pak na jednokolejce vykladali, tak bylo zdrzeni obema smery i 10 minut. Tady by se jednalo o jednokolejku v delce cca 100m.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Honny píše:
1751 byla kolem 12:45 odstavená u Nádra, co se jí stalo? Předtím sem s ní jel a krom hrozivejch zvuků nic... :)

Před polednem jezdila normálně na jedničče.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
1751 byla kolem 12:45 odstavená u Nádra, co se jí stalo? Předtím sem s ní jel a krom hrozivejch zvuků nic... :)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
adam_r píše:
Ono by se to take dalo delat tak, ze by se pres krizovatku jezdilo pouze jednokolejne. Nejprve po koleji do centra a udelal by se skoro cely trojuhelnik a pak po nove koleji z centra a udelal by se ten zbytek. Usek do KPn by se po dobu rekonstrukce neobsluhoval.

Jinak loni to tam alespon predlazdili. Jizda IGK, nebo na kole byla predtim opravdovy zazitek.


Udělat by to za provozu šlo, ale když si vzpomenu, jak se opravovala Lidická a jaký s tím byly problémy, zvlášť ráno při výjezdu z vozovny, tak asi opravdu bude lepší počkat na novou spojku od TM. Pak by d-1 mohla jezdit do Křečkovic odklonem přes TM a VM a na d-6 by jezdily kačeny, které by se obracely kaliforňanem u semálu (každá druhá by končila na Mendlu), aby bylo dost vozů


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
oprava trojúhelníku pokud vím čeká na výstavbu spojky Technické muzeum - Medlánky, aby nebyla vozovna odříznuta od sítě.
Ono by se to take dalo delat tak, ze by se pres krizovatku jezdilo pouze jednokolejne. Nejprve po koleji do centra a udelal by se skoro cely trojuhelnik a pak po nove koleji z centra a udelal by se ten zbytek. Usek do KPn by se po dobu rekonstrukce neobsluhoval.

Jinak loni to tam alespon predlazdili. Jizda IGK, nebo na kole byla predtim opravdovy zazitek.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
oprava trojúhelníku pokud vím čeká na výstavbu spojky Technické muzeum - Medlánky, aby nebyla vozovna odříznuta od sítě.


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Vzapeti prijeli od mesta dispeceri a soupravu zastavili (nastesti)...Asi to viděli na mapě,tak "začuli" něco nekalého a vypravili se tam...(proto,když jsem to napsal,tak při dnešní technice - GPS - to už není bonz).Ale vzhledem ke "kvalitě" kolejového svršku u Semilassa,který RENOWELD každých 14 dní vyvařuje,jsem rád,že to nakonec včas "uťali"!!!Stále,už několik let,se odkládá reko celého trojúhelníku.Hlavně jízda po propadených kostkách je lahůdkou!!!Letos se tam prý bude dělat 1.etapa rekonstrukce.To asi vymění jednu výhybku a hotovo...


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Nemuzu si odpustit jeste neco: Semafory u Semilassa jsou celkem inteligentni (radic pozna, kam maji namireno tramvaje ve smeru od centra a podle toho dokaze vkladat mimoradne faze smerem do KPn), na oblouku KPn -- Tylova se volno pro tram da navolit pouze rucne pomoci krabicky na sloupku semaforu. To lini ridici pri zatahovani a vyjezdech samozrejme nedelaji a bezne jezdi na signal Stuj nebo na Volno do jineho smeru.
Krome ukazkoveho porusovani predpisu to pri jizde od KPn na Tylovu taky znamena, ze kdyz jede na signal Stuj, s nejvetsi pravdepodobnosti maji auta od centra Volno a pravdepodobne i nejeke auto pojede a salinar stejne bude muset nahle zastavit -- prave na izolovanem useku (a takhle se to mohlo stat...).


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
pepola: Stalo se to uz ve 20.10. Pokracovani bylo takove:
Nejdriv nesla prehodit sjizdeci vyhybka. Kdyz se povedlo, zacala souprava na d-1 i s lidma couvat. Vzapeti prijeli od mesta dispeceri a soupravu zastavili (nastesti) driv, nez stacil zadni vuz cely odbocit, souprava pak odjela normalne na Reckovice.
Co dispeceri delali s kackem na koncici d-6 nevim, ale asi po 5 minutach se posunulo o par metru zpatky z kopce a pak se "normalne" (s peknym bleskem pri prejizdeni izolovaneho useku) rozjelo do vozovny.
Takze nejak kolem 20.25 provoz plne obnoven.


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Dnes na Cvičné jízdě 1546+1547 (druhá jmenovaná s bílým "zadkem" a něm černým eviďákem=pěst na oko)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pepola píše:
Ve 20.20 zůstala čučet na odizolovaném(přesně uprostřed!!)u Semilassa končící d-6.Jedoucí d-1 se rozhodla,že po zastavení za sjížecí výhybkou pro něj i s cestujícími zacouve a vytáhne ho.Nevíte,jak to dopadlo...doufám,že ne další vykolejení!Ale takovéto "partyzánštiny" dělat s cestujícími není úplně "košer".I když kolega je v nouzi...

Takovéto akce nejsou až tak neobvyklé. Navíc křížení na Semilassa není pro tramvaje úplně ideální, kor při odbočování z Kosmovy směr na Medlánky. Občas tam nějaká tramvaj zůstane.


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
Ve 20.20 zůstala čučet na odizolovaném(přesně uprostřed!!)u Semilassa končící d-6.Jedoucí d-1 se rozhodla,že po zastavení za sjížecí výhybkou pro něj i s cestujícími zacouve a vytáhne ho.Nevíte,jak to dopadlo...doufám,že ne další vykolejení!Ale takovéto "partyzánštiny" dělat s cestujícími není úplně "košer".I když kolega je v nouzi...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
sajtr píše:
A nevíte, co se stalo na d-8? Kolem 17:40 jsem potkal na Nových Sadech 5 za sebou jedoucích kačen d-8

mno, kolem jedné měla probélmy 1728, z novlíšeňské režijně asi na mifkovu, pak s lidma na nové sady a řežijně do pryč...necápu, proč tak složitě...
tak jestli třeba nejela pak zase na linku :)


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
A nevíte, co se stalo na d-8? Kolem 17:40 jsem potkal na Nových Sadech 5 za sebou jedoucích kačen d-8


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
b1 píše:
Na Malinovskeho nam. u krizovatky s Kolistem pro zmenu zdechla 1118 (na d-4) zhruba kolem 15. hodiny


.. obě (1118 a 1120) odstaveny na Staré osadě


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Na Malinovskeho nam. u krizovatky s Kolistem pro zmenu zdechla 1118 (na d-4) zhruba kolem 15. hodiny


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
1120 zdechla na st, osade , odstranena na vnitrni kolej


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19900 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 754, 755, 756, 757, 758, 759, 760 ... 796  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 17:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]