Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 787    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 787  Další
Autor Zpráva
Offline
238
04 bře 2013 22:47
V pátek před výlukou na d-1 jsem byl svědkem skvělé produktivity a dělby práce. Na zastávku přijelo auto, vyskočil borec a přicvakl mapku výluky a odjel. Za 5 minut přijelo auto, vyskočil borec a pro změnu přivázal jízdní řád. Akorát dle registračky nemůžu doložit na 100 procent, zda to byla jiná posádka, ale myslím, že jo.


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Dnes kolem poledne u Nových sadů.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
28
14 pro 2014 11:03
Předpokládám, že se výměna výhybek nekonala kvůli úpravě polohy tratě a výhybek v příštích letech v souvislosti s výstavbou parkoviště u krematoria. Při této příležitosti by měla vzniknout taky nová zastávka: https://www.brno.cz/brno-aktualne/tisko ... arkoviste/


Offline
2154
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ony se pod Krematoriem neměnily výhybky? Měl jsem za to, že jedním z hlavních důvodů loňské letní výluky bylo právě tohle spolu s výměnou kolejí na Švermovu. Škoda, že není rychlovýhybka na konci tunelu nad estakádou aspoň směrem k Rondu, když už ne v obou směrech a pak si taky říkám, proč je tam ten oblouček při jízdě od Celní, že ta trať není skoro úplně rovně, výhybka se připojí před koncem oblouku a pak šalina znovu "poskočí" vpravo a do oblouku vlevo.
Dál by se hodila preference u Ronda, když už není šalina zakopaná pod zem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5936
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xcav8 píše:
Což je trochu škoda, kdyby se prve udělala trať do Modřic a Starý Lískovec další rok tak by osmička hodně pomohla Osové.

Škoda je hlavně to, že jako poslední úsek bohunické trati bez reko zůstane úsek Krematorium - zast. Křídlovická včetně křížení pod krematoriem. Tím pádem bude nutná dlouhodobější výluka i fungl nové trati ke kampusu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Však jsem psal, že od Osové, ne už ze Švermovy. Pak není důvod odklánět regionálky až na Běloruskou, stačí 401+402 na Osovou a na 403+404 se nemusí sahat.


Offline
28
14 pro 2014 11:03
Osmička bude během výluky jezdit na Osovou, kde bude zřízena úvrať. Šestka bude končit ve smyčce Švermova.


Offline
2154
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nepůjde třeba na tu Osovou zajíždět aspoň jednokolejně? Pamatuju, že bylo pár výluk, kdy se využil přejezd na Švermové a na Osovou a Dunajskou se jelo jednokolejně a zase zpátky, interval deset minut, nějak o víkendu. Jinak předpokládám, že zas regionálku odkloní na Běloruskou, kde byl minule ten přestup docela fajn.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2336
28 lis 2007 23:00
Brno
Což je trochu škoda, kdyby se prve udělala trať do Modřic a Starý Lískovec další rok tak by osmička hodně pomohla Osové.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
5936
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naposledy bylo pokud vím prezentováno, že letos bude buď ten úsek Osová-SL, nebo Modřice. Zjevně vyhrála oprava tratě do SL.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1492
10 čer 2006 20:45
Brno
Loni se mluvilo i o reko tratě na Modřice, ale jestli to klapne, nevim

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
121
21 kvě 2017 18:40
Dělala se jen jedna kolej smyčky, myslím ta vnitřní. Víc nic. Úsek přibližně od měnírny Osová po konečnou je dosud neopraven.


Offline
Uživatelský avatar

6564
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jo tak, měl jsem pocit, že to už se dělalo. :mrgreen:


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Ano, od Osové po smyčku.


Offline
465
13 čer 2004 23:04
tipnu usek Osova - Stary Liskovec tj oprava smycky


Offline
Uživatelský avatar

6564
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tom S.: a víš, kterou část SL? Jestli oblast výhybky u Krematoria? Nebo co vlastně zbývá ještě?


Offline
Uživatelský avatar

1816
03 zář 2009 13:18
JaKo píše:
Už se ví, co se bude dít o letošních práznidnách? výluky atd.

Bude zase výluka do Starého Lískovce. A Masarykova.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
24
16 lis 2018 09:17
Už se ví, co se bude dít o letošních práznidnách? výluky atd.


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Jasně, o SN jsem nepsal. Tam jezdí 40501 Adosa a 40502 Trado.


Offline
Uživatelský avatar

3502
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Trado jezdí 40501, 40502 a 40508. Jsou tam Citara a Setry.
Ale jen v pracovní dny. O víkendu existují jen 40501 a 40502, a jeden z nich jezdí Adosa, druhý Trado, jen nevím kdo který.


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Trado jezdí 40501, 40502 a 40508. Jsou tam Citara a Setry.


Offline
2154
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak díky, aspoň vím, co mám sledovat. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
6230
27 úno 2010 07:40
Tak potom ještě 40502, taky Citaro. A popis sedí. Příjezd 14.47 dle JŘ.


Offline
2154
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Utekl mi čas pro editaci, tak vkládám poslední příspěvek ještě jednou:
Tak 405 žádná nesedí, Tráboš, ani Cross to nebyl, tak jsem jel asi 406, kde je mimo jiné i pár nových Crossů BDS nejspíš z Bíteše...
Vzal jsem si na pomoc vypravenost a koukám podle RZ na S-A. Půlku spojů 405 jede ADOSA, většinově Cross LE, jednou i Tráboš C12, proto mi to nesedí. Asi teda půjde o některý z nových Mercedesů.
Uvnitř docela ticho, plyšové sedačky i něco jako plyšový koberec na bočnici a rovné parapety.
Jinak jsem opakovaně narazil na 402 na MAN z Bíteše a docela dobré svezení, zrovna dneska jsem jím jel i zpátky za město.
Jenom bych řekl, že oproti Crossu má užší a kratší rozteče, celkově hodně tvrdé sedačky a za řidičem zbytečný dvojschod na tu dvojsesli na předním levém kole bráno pohledem ve směru jízdy.
Třeba v prostřední nízkopodlažní pasáži je čtyřsedačka proti sobě a má krátký prostor na nohy, že dospělí si proti sobě sednou nejspíš jenom dva, s vodicím psem nejspíš jenom jeden, osobně vyzkoušené s mým borderákem.
Proto radši sedím vzadu u motoru nad schody a jinak tříbodové pásy přijdou vhod, když už člověk musí sedět na takové tvrdé věci.
Neříkám, že je Cross nějaký zázrak, ale v něm do té sedačky víc zapluju a je víc měká a pokud má v nových modelech i tříbodové pásy, tak sedím pohodlně jak v autě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2154
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak 405 žádná nesedí, Tráboš, ani Cross to nebyl, tak jsem jel asi 406, kde je mimo jiné i pár nových Crossů BDS nejspíš z Bíteše...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19673 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 787  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2022 23:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]