Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 759 z 797    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 797  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3698
28 úno 2006 19:00
Verusha píše:
pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Veru,vzal jsi mi to z úst...přesně toto jsem sem chtěl napsat já.Včera jsem to viděl jet na České...HRÚZA!!!(pak to muselo někdy vykolejit-viděl jsem to jet asi v 18.10)Ono nestačí,že se z cestujících dělají pokusní králíci zásluhou pana Šimonovského a jeho rychlokvašek B->D, ještě tady toto!!!


pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Citace:
co znamená, že je vyhybka zablokovaná (v blokování) a jak se to pozná? Díky
V dobe zablokovani je odpojeno dalkove ovladani teto vyhybky = nelze ji elektricky prehodit (dalsim vlakem, B-vozem, ...) Blokovani je signalizovano navestidlem na troleji vedle vyhybky, ktere zaroven ukazuje smer nastaveni vyhybky.
M3 píše:
Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.
Pokud neni vyhybka zablokovana, je ridic povinen ji zkusit zablokovat rucne - tedy prehodit baldou tam a zpet. Pokud se ani pote vyhybka nezablokuje (= porucha vyhybku), je mozne se souhlasem dispecinku pres vyhybku jezdit. Ale VELMI OPATRNE s vedomim nezablokovane vyhybky. Tady bych to videl, ze se ridici nechtelo vystupovat s vyhrate kabinky :roll: . A zvlast u takoveto dlouhe soupravy je to ostudne.


Offline
888
21 led 2006 12:26
M3 píše:
Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.


co znamená, že je vyhybka zablokovaná (v blokování) a jak se to pozná? Díky :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Izzy píše:
Ridic NESMI vjet na nezablokovanou vyhybku v ZADNEM pripade!!! At uz je brnkatko na B (C) voze aktivni ci nikoliv na nezablokovanou vyhybku nesmi vjet v zadnem pripade a okamzite toto hlasit dispecinku...takze at uz bylo brnkatko na 1569 aktivni ci nikoliv nemel ridic pravo na takto nezabecpecenou vyhybku vjet...takze to je JEDNOZNACNE vina ridice - bez diskuze!!!


Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Kada: Trochu mě štve, že se ve většině podobných případů vina okamžitě hodí na řidiče, bez nějakého hlubšího zkoumání. V tomto případě je sice škoda minimální, ale i tak. Z toho, že se vyhybka podhodila plyne, že brnkátko na C voze bylo aktivní, což by při provozu spřažených vozů, jejichž zadní vůz je vybaven pro solo provoz, nemělo stát!, ani když byla výhybka nezablokovaná.


Ridic NESMI vjet na nezablokovanou vyhybku v ZADNEM pripade!!! At uz je brnkatko na B (C) voze aktivni ci nikoliv na nezablokovanou vyhybku nesmi vjet v zadnem pripade a okamzite toto hlasit dispecinku...takze at uz bylo brnkatko na 1569 aktivni ci nikoliv nemel ridic pravo na takto nezabecpecenou vyhybku vjet...takze to je JEDNOZNACNE vina ridice - bez diskuze!!!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dvě fotky k vykolejení:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022462.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022463.jpg


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jinak k vykolejení: cca 20:30 na vyhýbce pod viaduktem směr nádraží vyskočil pouze zadní podvozek A vizu 1531, nakolejeno bylo do hodiny. Nejprve odjela solo 1531, chvíli po ni neosvětlená 1301+1569 vedena dispečerem s vysílačkou.
Poškození: na plentách 1531 a 1301 jsou patrná poškození od spřáhla, spřáhla jsou mírně ohnutá.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kada: Trochu mě štve, že se ve většině podobných případů vina okamžitě hodí na řidiče, bez nějakého hlubšího zkoumání. V tomto případě je sice škoda minimální, ale i tak. Z toho, že se vyhybka podhodila plyne, že brnkátko na C voze bylo aktivní, což by při provozu spřažených vozů, jejichž zadní vůz je vybaven pro solo provoz, nemělo stát!, ani když byla výhybka nezablokovaná.


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Ano dnes byl opravdu uspesny den, najeti ve Starem Liskovci, a nasledne to ykolejeni, jenze je to vina ridice - vjel na nezablokovanou vyhybku!!! I kdyz to vedel. Pak nasledne na krenove byla snaha o poslineni kacen smerem na lisen, proto doslo k couvani vozu, aby doslo k jejich uvolneni na vyhybce u vlhke, jenze pri uvolnovani najela trinactka do cvicne Anitry, z toho dnes vyplyvaji ¨dve najeti a jedno vykolejeni


Moc vážné to nebylo, alespoň soudě podle toho, že všechno odjelo vlastní silou. 1531 sólo (měla akorát trochu pocuchané zadní spřáhlo a plenty), a 1301+1569 dohromady, tj. vlekem vepředu. Akorát doufám, že někoho kvůli tomu nenapadne zakázat provoz trojčete.


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
dle web kamery již viadukt průjezdný...teď jsem koukal na web kameru na Malinovského náměstí a od zast.2,4,9 Malinovského nám. směr Cejl se vynořila K3 a když jsem to rychle aktualizoval tak zabočovala směr Medlánky... po 5ti minutách jsem zastihl obrázek jak ANITRA zabočuje taky od té zast.Malinovského n. směr Cejl na Malinovského nám. od Cejlu


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Na on-line kameře s Dornychu je vidět že stále se to nedá projet
viz:

http://www.dopravnisituace.cz//content/view/24/33/

http://www.dopravni-situace.cz/index.ph ... &Itemid=39


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
VS píše:
Jinak co je s 1536+1559 a 1546+47? To už je Pisárky nepoužívají, zvlášť teď, když mají další kurzy?

1546+1547 stojí, bo do 1547 najela 1752. 1536+1559 byli 11.12.06 na d-1


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Vozů jako obvykle nedostatek a tolik nehod :evil: . Já se tomu nedivím vzhledem k tomu jakej byl dneska provoz, všude samý auta, mlha a předvánoční shon. Jak to s trojčetem vypadá?

Jinak co je s 1536+1559 a 1546+47? To už je Pisárky nepoužívají, zvlášť teď, když mají další kurzy?

Jinak poslední dobou stále na ranní 012/11 výhradně K2 dnes 1078, onehdá 1037, zato na 009/01 poseldní dobou T3R, dnes 1659+1660. To je nějakej předpis vypravovat tyto typy tam přednostně? Protože na 1 a 9/12 vždy jen 2xT.

Zajímalo by mě co DP děla, když mu dojdou určitý typy vozů(Pisárky nasadí místo 2xT K2 ev.naopak), ale co by dělali v medlánkách když by jim nezbyly žádný provozní 2xT3/T6, K2P na d6-/7 a zbytek na VP, ještě k tomu málo kachen. Vynechal by se kurz nebo busy? Možná je to naivní dotaz, ale je tak se ptám.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Hafan007 píše:
(zdroj: Duš, K-Report): Před chvílí vykolejilo trojče na Hlavním nádraží. Údajně ve viaduktu cestou z Komárova do vozovny, jak moc se ale neví.. Dnešek je fakt taky dobrej...Najetí kačen v Lískovci, nehoda 1038 na Poříčí, teď vykolejení trojčete :-( . Čím bude DP jezdit?
Teď mi volal manil, je to prý docela vážné...


Offline
Uživatelský avatar

2109
20 zář 2006 19:51
(zdroj: Duš, K-Report): Před chvílí vykolejilo trojče na Hlavním nádraží. Údajně ve viaduktu cestou z Komárova do vozovny, jak moc se ale neví.. Dnešek je fakt taky dobrej...Najetí kačen v Lískovci, nehoda 1038 na Poříčí, teď vykolejení trojčete :-( . Čím bude DP jezdit?


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
pepola píše:
Akorát,že loni to byla 1721...
nn loni to byla 1708.


Offline
Uživatelský avatar

3698
28 úno 2006 19:00
kuba píše:
Takže ty 2 kačeny vrazily do sebe.


Akorát,že loni to byla 1721...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Mensi doplneni k 1539:

Krom vyborneho serizeni ma vuz nove tlacitka POD (vnejsi) - jsou vystouple ale s novou gumovou membranou bez vystoupleho krouzku...

Take jsou na krytech dvernich pohonu a na svislych madlech nad tlacitky nove piktogramy...


Offline
Uživatelský avatar

33
06 čer 2006 17:34
Vratimov
Dnes neco malo po treti hodine odpoledne se mezi zastavkami Porici a Polni srazila 1038 s osobnim vozem.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Anti na k-reportu píše:
1722 je poslední v původním barevném provedení a 1702 byla předposlední ... 1722 se účastnila loni v létě najetí do 1078 rovněž na trati do SL před zastávkou Běloruská ... zajímavé , jak některá čísla přitahují prů*ery ...
Foto 1
Foto 2

Takže ty 2 kačeny vrazily do sebe.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Spis zvolili nejjednodussi reseni a jelikoz 1722 ma poskozenou kabinu ve smeru jizdy a neni ji kde otocit, ta je po kontrole/vymene sprahel spojili a odtahli . Zadni vuz by mel byt kryci /brzdici.
Podle fotek ANTIho jde jenom o plecharinu ..


To je úplně jednoduchý - viděl bych to tak, že první kačena jela stěží na polovinu vozu, druhá soudě podle stažených panteců nebyla schopna po nehodě jízdy vůbec a proto možná ten "postrk" a současně doprovodný vůz.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
V 8.45 viděn na Antonínské odtah poškozeného vozu 1702 (17/8), otevřené přední dveře, zdemolované čelo, odtah prováděn ve trojičce 1722(bez kurzovek)+1702(17/8)+1540(2/900). Cvička 1540 vyladalo zveknu v pořádku, netuším, proč byla na konci trojičky.
Obrázek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19907 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 756, 757, 758, 759, 760, 761, 762 ... 797  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 dub 2024 16:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]