Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 15 z 797    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 797  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Jak kdy. Ale označená je až Slatina rozcestí na Bedřichovické. Některej řidič zastaví i nahoře, některej až dole. Přitom je označená linkou a JR zastávka, na které nejni možnej přestup. DP evidentně opět nezvládl ani jednoduchou výluku. Hromadu lidí potěší pohled na projíždějící autobus..


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
směrem do města by měla obsluhovat obě zastávky, směrem z města jen tu na silnici s regionálkama


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Mám jen malý dotaz k lince 31. Ve směru do Šlapanic má mít zastávku Slatina, sídliště společně s linkou 33, ale ve skutečnosti ji má
až na ulici Hviezdoslavova, tedy, jak to správně?


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hehe, prý v rámci investice postavit k tramvaji ještě bus terminál. To bys toho chtěl Mauricio po městě moc, myšlení a zvlášť nějaká koncepce je příliš futuristická a hlavně strašně bolí, protože by se muselo koordinovat a to drahý magič prostě neumí. sarcastic :oops: prostě by to bylo moc námahy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Smutná zpráva: https://brnensky.denik.cz/nehody/stret- ... 10627.html


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Pokud mám primárně kapacitní linku v elektrické trakci, ke které jsou hvězdicovitě z okolí přivedeny autobusové linky, což se v Komárově přímo nabízí, pak potřebuju přestup hrana/hrana, nebo mít vše v jednom bodě (na jednom místě) tak, aby byl přestup pohodlný, rychlý a bezpečný - ne, abych přebíhal čtyřproudovku, lezl neupraveným podchodem a podával tam ruce bezdomovcům, a ne, aby mi cesta z busu na tramvaj trvala několik minut. Jenže to u nás ještě nikdo nezjistil. A proč tahat z Komárova na Úzkou jakoukoliv autobusovou linku souběžně s tramvají, když ani neobslouží nic extra navíc (snad krom šlapanického úřadu, ale to jednak z protisměru a druhak je to vynucené dopravním řešením, nikoliv záměrem)...? Ale samozřejmě, ekonomické hledisko mluví o tom, že se musí opravit jen nejnutnější, a výstavba terminálu nelze, i když na to místo je, ÚP to povoluje, a při troše snahy by to bylo i realizovatelný.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Igor Mauricio píše:
Osobně bych v Komárově ukončil všechny linky a do centra je netahal. No jo on tam vlastně není možný přestup hrana/hrana. Vyhozený peníze za capiny podobně jako prodloužení TT na kampus... A pro cestující se nedělá nic!

Moc jsem nepochopil které a o přestupu hrana - hrana to není, ten není skoro nikde a kde je, tak je i zde na fóru kritizovaný (např. po chcíplém trolejbusu na Klusáčkove).

Nicméně:
linka 50 - ukončena v Komárově
linka 49 - prakticky ukončena v Komárově, pro oblast Černovic zatím přestupní uzel nemáme
linka 63 + 64 - víceméně první krok, kdy se kvůli řevu Chrlic udělal tento paskvil. Nicméně, pokud nebude na Úzkou vytíženost, tak je jasné, že Chrlice nebudou mít argument
linka 40 - sice jede do centra, ale je potřeba obsluha bohunické nemocnice, tedy toto řešení je stále lepší, než dělat linky 2. Předpokládám, že po dostavbě tratě na kampus to bude jinak
linka 48 - ano, tato se sice nabízí, ale je třeba zajistit stejná nástupiště s linkou 40. A interval je tak žalostný, že je to už jedno.
linka 67 - zajišťuje obsluhu okolo Škrobárenské (zvlášť po zrušení trati na Dornychu)

Tedy pro oblast Komárova zbývá dořešit linka 40 (např. se nabízí spojení s linkou 50), 48 a zrušit linka 63. No a chce to udělat jiný terminál např. někde u Životského, kde by se řešily linky z Černovic a případně kolem Škrobárenské tedy pro linky - 701, 702, 47, 49, 67 (někde se psalo, že výhledově se u linky 67 počítá s roztržením na dvě).


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Naxashi: Přesně vystiženo. Pokud je třeba šetřit na letních víkendech, tak je otázka, jestli se nemělo říznout víc a přejít na systémový 15minutový interval v celé síti, ale s proklady a přestupními vazbami.

Další víkendové nesystémovosti:
15minutový víkend bude dále: x9, 46, 67 Avion – Skácelova (prostě všude, kde o víkendu dosud byl systémový 10minutový interval).
30minutový(!) interval bude na 67 Skácelova – Jundrov; každý druhý spoj 67 totiž ze Skácelovy pokračuje po 53 na TechnoPark (tam i zpět), ke královopolskému nádraží 53 o víkendu nejezdí.

Takže např. na tangenciále Skácelova – Komín: 30 po 20 min + 44/84 po 15 min + 67 po 30 min; Královo Pole nádraží – Skácelova: 30 po 20 min + 44/84 po 15 min. Západní Lesná to samé: x9 po 15 min + 57 po 20 min. Určitě najdete plno dalších podobných. Na takových kombinacích prostě (matematicky) proklady a přestupní vazby zavést ani nelze, to je určitě jasné i lidem v DP.


Online
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: to čekání na zastávkách je fakt někdy dlouhé. Funkčnost přestupního systému, který v Brně máme, poměrně výrazně klesá s prodlužováním intervalů. A přesně jsi to vystihl s (ne)zapamatovatelností jízdních řádů.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Na lince 7 bude jezdit jen jedna kačena s dvěma řidiči. Druhá kačena bude záložní. Jinak obrat přebráním řízení je otázka několika málo sekund, méně než se stihne vyměnit substrát.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OP píše:
](*,) Po 2 letech opět návrat víkendového 15minutového intervalu na okružky 44 a 84 (a také na x6 a x8). Potřeba ukázat nové kloubové autobusy i o víkendu převážila nad systémovými intervaly? Fakt je potřeba zase rozbít přestupní vazby (15 min vs. tramvaje po 10 min., ostatní autobusy/trolejbusy po 20 min), aby cestující strávil polovinu cestovní doby čekáním na víceméně náhodné přestupy?…

Tak…jsme v Brně, že jo. Rozbíjení přestupů je asi nějaká naše specialita. Nesoudělné intervaly, jo, na tom si tam někdo ujíždí, to mi je jasný.
Protože jsem velmi zvědavý člověk, dělal jsem „experiment“. Na cestě z práce domů jsem měřil čas co strávím čekáním a jízdou. Čas chůze ze zastávky na zastávku (stejného jména vždy) jsem z toho vynechal, byl zanedbatelný. A poměr? 50/50. Zhruba. Občas tam bylo něco lepšího jako 30/70 nebo 20/80, ale i tak. Čistý čas jízdy? Do 15 minut. Jenže když dalších ~ 12 minut prostojím jak debil na zastávce… Neřeknu ani ň pokud bych 12 minut čekal a pak jel hodinu. A problém? Jede všechno a pak věky nejede nic. A kdy přijede to moje? Poté, co mi odjely všechny přestupy. Prostě dokonalý.
Ondrah98 píše:
…Ale otázkou je, kdy a jestli se vrátíme k běžným JŘ.

O návratu velmi pochybuji. Od začátku toho COVIDového šílenství DP dělá vše proto, aby se po 5/10/15 minutách nejezdilo. DP mi samozřejmě ale řekl, že to je o penězích a o objednavateli, tedy Brnu. Takže nevím teda, koho mám vinit. Ale někdo tam za tím rozhodně je.
Intervaly, co jsou teď, jsou naprostá prasárna. Nesystematické, nezapamatovatelné…
Jako fakt bych byl hodně překvapený, kdyby tu byl návrat k něčemu normálnímu. Teď budou prázdniny, takže budou výmluvy, jak není poptávka (a pracující lid si asi vždycky představuju), po prázdninách bude jistě zase něco s COVIDem…prostě vždycky tu bude nějaký „důvod“.
…a pak se diví, že lidi jezdí raději autem, nebo prostě jakkoliv jinak. Mít tu možnost, dělám to taky. Čekat polovinu cestovního času…to je prostě špatně.
A nejlepší na tom je, že já na tom jsem oproti jiným ještě dobře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
Vario1523 píše:
Nejspíš to souvisí s tím, že během prázdnin nebude kvůli výluce do Lískovce možné provozovat posilové osmičky vedené K2P v úseku Švermova - Novolíšeňská. Na Švermovu nebudou koleje a na Novolíšeňskou to vezme desítka.

Furt by se ty posily mohly točit na Nových sadech. Ale tohle řešení mi přijde efektivnější.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi tak, jak říká Mauricio, mimořádně s ním souhlasím, že kdyby byl pořádný terminál na Komárově, nemusel by se třísvazek (47/48/49) tahat do města.
Hrana-hrana to být nemusí, pokud by se na ten terminál využilo parkoviště na Mariánském náměstí, nenapadá mě, kam to jinam nacpat, kdyžtak mě opravte.
Jinak dlouhodobě bych si to představoval jinak, jak už jsem tu kdysi říkal snad v Linkovém vedení, že by dávalo smysl protáhnout šalinu až k dálnicím D1/D2 a udělat obří P+R, něco jako teď bude v Praze na Černém mostě. Busy by se pak daly zaříznout třeba v Avionu, pokud by šalina končila někde u něj, nicméně situace je, jaká je, tak by to chtělo aspoň přestupní terminál velikosti jako na Staré osadě třeba nebo na Mendláku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

387
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Nejspíš to souvisí s tím, že během prázdnin nebude kvůli výluce do Lískovce možné provozovat posilové osmičky vedené K2P v úseku Švermova - Novolíšeňská. Na Švermovu nebudou koleje a na Novolíšeňskou to vezme desítka.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
OP: otázka je, co se tou 10 na Novolíšeňskou sleduje... Jestli to není nějaký test pro to, aby se 8 už nevracela k 5 minutovému intervalu při běžných JŘ a akorát se posilovala nějakými 10 na Novolíšeňskou. Snahy osekat 8 až na Mifkovu už tu byly. I když zase si to nedokážu představit na druhé straně po prodloužení ke Kampusu nějaký delší interval. Ale otázkou je, kdy a jestli se vrátíme k běžným JŘ.


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Na lince 7 budou jezdit dvě kačeny. Takže nějaká pauza výjde.

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Na idsjmk.idos.cz už jsou částečná data jízdních řádů na prázdniny. Vybírám pár zajímavostí:

:applause: Na lince 10 ve špičkách PD každý druhý spoj prodloužen na Novolíšeňskou (takže během hodiny 2 x na Str. skálu, 4 x Novolíšeňskou, 2 x Geislerovu). Konečně rozumné využití spojů místo ukončení na Geislerově.

](*,) Po 2 letech opět návrat víkendového 15minutového intervalu na okružky 44 a 84 (a také na x6 a x8). Potřeba ukázat nové kloubové autobusy i o víkendu převážila nad systémovými intervaly? Fakt je potřeba zase rozbít přestupní vazby (15 min vs. tramvaje po 10 min., ostatní autobusy/trolejbusy po 20 min), aby cestující strávil polovinu cestovní doby čekáním na víceméně náhodné přestupy?

:pray: Linka 7 po 12 minutách? S nulovou rezervou na obratech (změnách směru jízdy)?


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Osobně bych v Komárově ukončil všechny linky a do centra je netahal. No jo on tam vlastně není možný přestup hrana/hrana. Vyhozený peníze za capiny podobně jako prodloužení TT na kampus... A pro cestující se nedělá nic!


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
Že jsi psal u tramvaje, tak jsem si nebyl jist, co myslíš.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
To mě nenapadlo. Myslel jsem v "obratišti" linky 50.


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
Myslíš blokově přes Kšírovu?


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
A zrovna linka 48 (jako většina regionálek v jiných částech Brna) může být ukončena u tramvaje v Komárově.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Pro ukončení linky 61 se nabízí bloková smyčka okolo Dornu (Dornych > Zvonařka > Plotní > Dornych) s případnou vyrovnávačkou u Tesca. Na Úzké na straně u Vaňkovky teď bude přece jen větší frmol.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Tady na fóru už někdo psal snad před rokem, že odbočení z Plotní doleva nebude možné. Nevím, jestli to bylo zakázáno nebo to ani nikdo nechtěl. Možná to bude vědět dotyčný.
Nicméně linka 63 je trochu navíc po křiku Chrlic (a DPMB bude chtít i argumentovat malou vytížeností mezi Konopnou a Úzkou) a tak jde vlastně jen o linku 48.
Ale obecně by se to odbočení hodilo, protože daná oblast bude procházet proměnou, uvidíme jak bude/nebude jezdit linka 40 a 61 po dostavbě trati na kampus. A je to obecně značná limitace pro linkové vedení.

Jinak jsem zvědavý ještě na jednu věc, kde se bude na Úzké otáčet linka 61.


Offline
7129
27 úno 2010 07:40
V tom případě jde o odbočení vlevo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19907 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 797  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: MartinV a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 15:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]