Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 945 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 25 zář 2020 12:30 

Příspěvky: 21
Od: 04 dub 2019 16:25
Bydliště: Brno - Černá Pole (/ Prešov)
Ak chceme dospieť k dlhodobo udržateľnej dopravno-plánovacej policy (ako tu už bolo mierne načrtnuté), jednou z dôležitých otázok pri posudzovaní opodstatnenosti výstavby/skapacitňovania cestnej siete je predsa to, ako veľmi to spôsobí indukovanú dopravu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 zář 2020 13:15 

Příspěvky: 1414
Od: 04 bře 2012 23:26
goldfinger píše:
"Auto nepovažuju za nic normálního". To mi úplně stačí. Takže nejspíš ultralevičácký zelený pumpičkář, který ječí, že chce na každé štrásně svou cyklostezku (Štefánikova za všechny).

Musím říct, že tohle mám doopravdy moc rád. :-) Takové to skákání k závěrům, předsudky… Argumentační fail a sebevražda. Cokoliv, co píšeš dál, mě už ani nezajímá, protože vidím, co děláš.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 16:22 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1692
Od: 07 dub 2006 09:03
Richie píše:
Ano, nerozdělí Bystrc na dvě půlky víc než teď, spíš naopak to je pravda (díky částečnému zakrytí by šla na více místech přejít). Pokud se chodníky řadí mezi silniční infrastrukturu, tak tam bych souhlasil, ale bydlel jsem 6 let na venkově na maloměstě, tam je to ještě výrazně jiná liga... A řekl bych že se po nich dá v pohodě chodit a po těch silnicích ty busy a trolejbusy taky normálně jezdí => nevidím osobně problém. Pokud chce někdo v městské části s jednou z nejlepších dopravních obslužností v Brně jezdit autem je jeho blbost a nemyslím si, že by se pro něho mělo cokoli dělat.

Takže "neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť" je pro mě irelevantní, protože auto nepovažuju za nic normálního, spíš ze prostředek pro použití v případě nouze a samozřejmě pro převoz věcí co se nedají odvézt MHD. Bohužel panuje obecné přesvědčení, že "mít auto je normální", podle mě a na západě je ve městech podobný trend začíná převažovat "mít auto není normální". Takže za daleko vhodnější a důležitější investice považuju zkrácení intervalů mezi spoji (hlavně třeba E50) a prodloužení šaliny na Kamechy. A do budoucna by to bylo určitě bylo fajn až do Žebálu, ale existuje takovej plán vůbec?

Pokud jde o údolí oddechu a oboru - záleží na délce překrytí ale minimálně oboru určitě, bude toho jezdit ještě víc, takže to bude víc hlučet, nebo ne? A i kdyby to nehlučelo - splodin bude bezpochyby víc, nebo ne? Dávám změrně všude otazníky, protože su laik a nechám se rád poučit, pokud se mýlím.

Ano, vím že pro někoho může být můj názor radikální, ale jde mi jenom o diskusi. A to že to jde bez auta mám vyzkoušeno na vlastní kůži. A ano, jde to i s dítětem!

"Auto nepovažuju za nic normálního". To mi úplně stačí. Takže nejspíš ultralevičácký zelený pumpičkář, který ječí, že chce na každé štrásně svou cyklostezku (Štefánikova za všechny). Trend vyhánění aut na západě se do extrému dovedl v Paříži a ve Vídni ho všemožně tlačí rudozelená lúza (když to tam demograficky půjde jako v posledních letech, tak stejně půlka obyvatel bude jezdit na vembloudu. V Brně máme D43, ve Vídni zase tunel pod Lobau. Co na tom, že by dost výrazně odlehčil JV tangentě, pro zelené je to jak rudý hard na býka. Bastr má velikost okresního města a přímé napojení na dálnici by pomohlo především této městské části, Já osobně bych tam nebydlel ani za zlatý prase - šalinou to je do centra 40 min. a to je na šalingradský poměry zu lang. O cestě do Olympie ani nemluvím. Autem by se tam dalo dojet za necelou čtvrt hoďku, šalinou a busem o hodinu dýl, takže volba celkem jasná. A lepší to nebude - žádné rychlejší spojení není v dohledné budoucnosti reálné. Podotýkám, že nejsu zarytý IGK, co do socky nevleze. Jezdím pravidelně na bicyklu a z kéniku do centra samozřejmě většinou šalinou, bo tam su za 10 min. i s čekáním a nemusím hledat, kde zaparkuju. Apropos parkování. Chce to stavět podzemní parkoviště jako všude v civilizaci - ono si to svoje kunčofty najde.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 15:28 

Příspěvky: 155
Od: 25 říj 2019 10:12
Já nemluvím o nějakým parkování vyloženě "na prase" někde v křižovatce, kde to znatelně zhoršuje průjezd a podobně, s tím se bohužel taky člověk setká. Myslel jsem stání při okraji komunikace sídlištní ulici, kdy 6 metrů neřeší vůbec nic, provoz 1 auto za 10 minut, takže toho složitýho vyhýbání moc nenastane. Jasně ztíží se tím vyhýbání, ale vždy se dá někde uhnout, když se dva potkají...

Dejme si to na příkladech z jiného sídliště:

Všichni stojí podle zákona. Je to jednosměrka, takže ty 3 metry podle zákona tam naměříš, ale když "popojedeš" dopředu, tak v té zatáčce (když tam zaparkují vozidla dle zákona) větší vozidlo (hasiči) projede? Těžko nebo hodně obtížně, ale přesto nemůže být nikdo pokutován, protože 3 metra tam budou.

Všichni stojí v rozporu se zákonem. Nezůstalo zákonných 6 metrů, ovšem způsobí to nějaký reálný problém? Asi dost těžko...

Určitě neobhajuju prasácký parkování, ale někdy prostě není parkování v rozporu se zákonem problém a naopak.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 15:03 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondras98: těch 6 metrů je kvůli hasičům, ne kvůli nějakémů, "šak to nevadí." Pust si na Youtubu video s průjezdem hasičů v Praze po sídlišti, kde stojí auta na každém rohu. Na druhou stranu Bastr je na tom s parkováním docela dobře, protože se dá parkovat u několika obchodů a zbytek dojet busem, když je nejhůř.
Já bydlím kousek za městem a jezdíme s rodinou občas do Boskovic a okolí, takže I/43 v dálničním provedení uvítám, ať už bude začínat kdekoli, klidně v Kuřimi, kde je jí kus okolo věznice už dneska.
Nářky pindalů, kteří brání rozdělený Bastr na dvě půlky slovy, že dálnice protne sídliště, mě upřímně serou. Když Královopolské tunely "protly město, mlčel jsem a křičelo jen pár extrémistů a hlukem jsou postižené jen asi tři domy nejblíž Hradecké, která navíc v dané lokalitě stála už před stavbou tunelu.
Z technického pohledu bych uvítal, kdyby zákryt začínal v okolí křižovatky Žebětínské se Starou dálnicí a končil až někde u Kníniček, protože se tím odstraní konflikt blízké zástavby s hlukem z dálnice.
Co jsem četl nějakou variantu z návrhu ŘSD, tak první sjezd by měl být na D1 kousek od kruháče na Veselce, další hned na dnešním křížení s Kohoutovickou, další v Bastru I a II (každý v jiném směru), takže A-50 bez zastávek by ani tak neměla mít problém, naopak A-51 by mohla být částečně zrychlená.
Jediné, co zatím nevím, je řešení obslužnosti ze Žebětína na Veselku, protože kruháč a silnice na Bosonohy by měly zůstat na svém dnešním místě, jen se má kousek posunout ta pokračující silnice od kruháku na Troubsko k výzkumáku s tou debilní zatáčkou v dolíku, která měla být původně rovně směr Střelice, což prý (jako posun) souvisí se stavbou VRT od Prahe, tak uvidíme.
Každopádně jsem určitě pro stavbu a byl jsem pro ni vždycky, i teď v době, kdy to vypadá na kompletní čtyřpruh od Svitavské radiály až do Pisárek k exitu Brno-západ.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 09:04 

Příspěvky: 155
Od: 25 říj 2019 10:12
Jenom několik bodů k tomu, co zde zaznělo.

- Nemyslím si, že by silniční infrastruktura v Bystrci byla ve výrazně horším stavu než kdekoliv jinde (vztaženo minimálně na Brno).

- Argument, že čtvrť XY "má jednu z nejlepších dopravních obslužností" se tu vyskytuje velice často a pokaždé někde jinde a pokaždé tam, kde se to hodí. Jak tu kvalitu dopravní obslužnosti objektivně měříte?

- Absolutně přímé napojení sídliště na dálniční síť mi ovšem jako výhoda nepřipadá. Jsem naprostý laik, ale přístup sídliště + dálnice mi připadne poněkud z minulého století. Chybí mi tam určitý prvek mezi tj. nějaká kapacitní komunikace, která ovšem neslouží tranzitu jako ta dálnice.

- Má smysl protažení tramvaje do Žebětína? Autobusem jsem na Mendláku přímo za 20 minut, tramvají bych objel půl města a zabralo by to minimálně půl hodiny, do úplného centra jsme klidně na 40 minutách, to už je trochu moc, zdá se mi...

- Ať má každý jakýkoliv postoj, ale mít auto je prostě normální, respektive určitě to není "nenormální". Určitě bez něj žít jde, ale žít lze bez jakýchkoliv základních potřeb, aneb jde žít i bez toho čím se "ohání odpůrci aut". Jde žít bez MHD, jde žít bez jízdních kol, jde žít bez Brněnské přehrady, jde žít bez Obory, jde žít bez střechy nad hlavou... Každý si musí priority srovnat sám a řešení by měla vycházet z toho, co vyhovuje většině. A byť se masa bystrckých obyvatel může jevit jako "obrovská", tak proti tomu, kolika lidem dálnice pomůže to zas tak enormní počet lidí není.

- K "sídlišti zavalenému parkujícími auty": Upřímně v tom nespatřuju nějak výrazný problém, naprostá většina aut stojí naprosto v souladu se zákonem nebo alespoň v souladu s tím, že nepřekáží v podstatě ničemu tj. možná při stání nezbude 6 metrů dle zákona, ale třeba 4, ale čemu to vadí v boční ulici? Každé parkování v rozporu se zákonem nemusí být nutně problém a opačně, každé parkování v souladu se zákonem nemusí být bez problémů. Zdá se mi, že lidé začínají chápat, že zkrátka nemůžou za všech okolností stát přímo před svým vchodem a těch aut "odhozených" na chodník nebo dokonce na rozježděné bahnité plácky, kde kdysi bývala tráva, oproti době před 15-20 lety rapidně ubylo.

Dálnice přes Bystrc ideálním řešením není, ale zároveň neexistuje žádné lepší. A v podobě na vizualizaci to vypadá velice dobře, nic lepšího a funkčního se zkrátka zřejmě vymyslet nedá.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 08:39 

Příspěvky: 5213
Od: 27 úno 2010 07:40
Richie: Ale stále jsem se nedověděl žádný argument, proč dálnici ne. Sám jsi vyjmenoval věci, na které to mít vliv nebude, a když, tak pozitivní. Zbytek s otazníky. A že něco nevyužiješ, přece není negativum. Já taky nevolám po zrušení sdílených jízdních kol, i když jsem na tom nikde neseděl a v Brně bych ani nesedl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 08:31 

Příspěvky: 1414
Od: 04 bře 2012 23:26
Protože už nemůžu editovat (to je taky super. Vidím tu možnost editace, kliknu. Edituju, píšu, píšu, ale mezi tím nejspíš skončila možnost editovat. Takže dopíšu, chci postnout a…nope, nepostneš, protože prostě ne).
K tomu „bez auta“: budu souhlasit, nemám auto a nechtěl bych ho. Nemám sice MHD tak moc rád, kvůli těm individuím, jak ti to neustále ujíždí před nosem, protože každá linka musí mít svou zastávku někde jinde, ALE. Taky vidím ty auta. Ty kolony všude. Vidím, jak všichni tu svou krabici na kolech hází úplně všude. Takže mít auto, tak platím za údržbu, jsem v kolonách a nemám kde zaparkovat.
To už se raději zařadím mezi pumpičkáře. Na silnici kolona? Tak chodník. :-D

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 08:16 

Příspěvky: 1414
Od: 04 bře 2012 23:26
Taky si říkám, že to jsou všechno iracionální strachy. Sám se do Bystrce stěhovat chci, auto ani nemám, ale byl bych rád, kdyby tam ta dálnice byla. Bude to mít negativa? Jasně. Najdi mi ale jedinou věc v životě, co je nemá. Počkám si.
Jak zde padlo, dálnice bude v tunelu. Spíš bych měl obavu o most u přehrady, to by mohlo „zničit výhled“.
Ne, lidi jsou jen iracionální. Nerozumí tomu, nemají všechny informace, protože nikdo se už nesnaží dát upřímné a pravdivé informace o tom, jak to asi bude.
Infrastruktura je prostě pozitivní věc, je potřeba jí rozvíjet a nemělo by se hledět na tyhle ustrašený názory. Zároveň by se mělo ale hledět na to, aby tam byly protihlukový stěny, například.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 07:54 

Příspěvky: 1367
Od: 18 led 2009 10:06
Ano, nerozdělí Bystrc na dvě půlky víc než teď, spíš naopak to je pravda (díky částečnému zakrytí by šla na více místech přejít). Pokud se chodníky řadí mezi silniční infrastrukturu, tak tam bych souhlasil, ale bydlel jsem 6 let na venkově na maloměstě, tam je to ještě výrazně jiná liga... A řekl bych že se po nich dá v pohodě chodit a po těch silnicích ty busy a trolejbusy taky normálně jezdí => nevidím osobně problém. Pokud chce někdo v městské části s jednou z nejlepších dopravních obslužností v Brně jezdit autem je jeho blbost a nemyslím si, že by se pro něho mělo cokoli dělat.

Takže "neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť" je pro mě irelevantní, protože auto nepovažuju za nic normálního, spíš ze prostředek pro použití v případě nouze a samozřejmě pro převoz věcí co se nedají odvézt MHD. Bohužel panuje obecné přesvědčení, že "mít auto je normální", podle mě a na západě je ve městech podobný trend začíná převažovat "mít auto není normální". Takže za daleko vhodnější a důležitější investice považuju zkrácení intervalů mezi spoji (hlavně třeba E50) a prodloužení šaliny na Kamechy. A do budoucna by to bylo určitě bylo fajn až do Žebálu, ale existuje takovej plán vůbec?

Pokud jde o údolí oddechu a oboru - záleží na délce překrytí ale minimálně oboru určitě, bude toho jezdit ještě víc, takže to bude víc hlučet, nebo ne? A i kdyby to nehlučelo - splodin bude bezpochyby víc, nebo ne? Dávám změrně všude otazníky, protože su laik a nechám se rád poučit, pokud se mýlím.

Ano, vím že pro někoho může být můj názor radikální, ale jde mi jenom o diskusi. A to že to jde bez auta mám vyzkoušeno na vlastní kůži. A ano, jde to i s dítětem!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 07:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Od: 05 lis 2007 18:35
Bydliště: Bystrc
Bydlím v Bystrci skoro 28 let a ani jednou mě nanapadlo být proti té dálnici. Většina mých spoluobyvatel neustále dokola omílá "bude hluk, bude smrad..." a přitom o stavbách dálnic ani o tomto projektu prakticky nic neví. Pořád se řeší jen negativa, přitom pozitiv bude ve finále mnohonásobně víc. Příklad: říká se, že dálnice rozdělí Bystrc na dvě půlky. Přitom Bystrc je na dvě půlky rozdělená Starou dálnicí, nová 43 bude v schovaná v tunelu! Neuvěřitelné zlepšení dopravní obslužnosti, přímé a rychlé napojení na dálniční síť taky nikomu nic neříká, a možné investice a modernizace celé čtvrti, jejíž silniční infrastruktura je v docela příšerném stavu? Nechceme a nepotřebujeme, chceme retro sídliště a osmdesátá léta! Vždyť aut je čím dál víc, i v Bystrci, vidím to každý den, a bez té dálnice se prostě neobejdeme, ať se to těmhle notorickým odmítačům, fanatickým pejskařům a retromaniakům líbí nebo ne. Vůbec "nejradši" mám argument "dálnice zničí Údolí oddechu a Oboru".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 18 zář 2020 05:28 

Příspěvky: 1367
Od: 18 led 2009 10:06
Jakožto člen národa Bystrců naopak doufám, že k tomu nedojde a projde odvolání, necítím potřebu aby přes Bystrc jezdilo ještě víc aut než teď. Dálnice není nikdy dobře, protože vždycky povede někomu kolem baráku.

Jenom mě napadá, chápte někdo z těch návrhů kudy pojede 50 a kde bude mít třeba zastávku Štouračova?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2020 14:26 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1692
Od: 07 dub 2006 09:03
Hosana a aleluja současně. Akorát budeme muset projít KS Brně a NSS, než bude trasa definitivně posvěcena. Ale to by nemělo bránit v přípravě podkladů pro ÚR, kde teda eká totéž.Ale tam by mohla být šance, že by soud případnou žalobu odmítl, obstojí-li ZÚR při prvotním, resp. už druhotném přezkumu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 zář 2020 12:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1393
Od: 29 dub 2006 12:26
Bydliště: Sebrowitz
Citace:
Zastupitelé Jihomoravského kraje dnes na posledním jednání před volbami schválili aktualizaci zásad územního rozvoje, na níž koalice pracovala celé volební období. Zásady jsou tak kompletní. Na aktualizaci závisí příprava silnice 43 vedoucí od dálnice D1 přes Brno a dále na sever. Až po vydání aktualizovaného územního plánu bude zakotvená trasa této komunikace.


https://zdopravy.cz/jihomoravsti-zastup ... nek-60677/

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2020 17:36 

Příspěvky: 5213
Od: 27 úno 2010 07:40
Akorát tím padá možnost přestupu mezi 25/26 a výtahem na Žluťák.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2020 16:24 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pochopil jsem, že tu zastávku chtějí u Trýbovy a ne mezi Tvrdého a Údolní, kde měla být původně, takhle už se ta myšlenka nezdá být jako úplný nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 zář 2020 12:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2390
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Na Úvoze přibude zastávka MHD

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 30 čer 2020 21:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1229
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
To bylo bohužel to první, co mě taky napadlo. Brněnské Sherwood.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 čer 2020 16:23 

Příspěvky: 155
Od: 25 říj 2019 10:12
Jako v Praze? Tam už park před hlavním nádražím mají...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 čer 2020 16:15 

Příspěvky: 253
Od: 24 lis 2017 11:40
Když vidím, co za individua je okolo nádraží dnešního, říkám si: jak by asi vypadal tento park, poku%d by už vedle bylo v provozu nové nádraží?

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 00627.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2020 22:40 

Příspěvky: 45
Od: 21 říj 2016 18:34
To je pouze dočasný stav, v plánu je přestavět i zbytek budovy.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2020 16:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Jako... mně by se to nová budova aji docela líbila, kdyby vyrostla na zelené louce, a ne přilepená na něco, k čemu se absolutně nehodí.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 čer 2020 15:28 

Příspěvky: 1512
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vzhledem k využitelnosti staré hrůzy a nutnosti mít v pronájmu vedle v Gotexu x kanclů pro FI se nedivím přístavbě. Masaryčka taky musí myslet ekonomicky, jestli se to tam vzhledově hodí, asi není úplně na mně. Ty problémy se vzduchotechnikou by měly být právě v těch starších křídlech FI MUNI, Filda by na tom měla být o něco líp.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 čer 2020 23:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2035
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
To je holt trend poslední doby. Všechno pěkné zbourat a namísto toho tam nacpat nevkusnou králíkárnu, která poskytne kýžené metry čtvereční. Že je hanba nefackuje! Co třeba nějaká úcta k architektům? MU má ještě tu drzost se tímto zvěrstvem pochlubit na stránkách fakulty! Z takovýchto fotek se mi dělá špatně.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 čer 2020 22:34 

Příspěvky: 84
Od: 29 črc 2014 19:57
Nemůžu souhlasit, původní stavba byla architektonicky zajímavá. Současnou hodnotím z hlediska architektonické kvality vnějšku na škále 1-10 známkou -5. A uvnitř to není o moc lepší, třeba frekventované schodiště, kde se mají problém vlézt pomalu dva lidi vedle sebe. A teď si nejsem jistý, jestli to je na informatice, nebo v rekonstruovaných budovách fildy, řešení vzduchotechniky některých učeben tak, že jsou slyšet všechny ruchy z vedlejší učebny. I když zmíněné problémy asi nedosahují úrovně architektonických zvěrstev v Kentusu, o nichž vypráví známý, který tam pracuje.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 945 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 38  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2020 19:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]